SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een bekende van Amaquote:
Kolbászquote:Op maandag 15 november 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind die droge hongaarse worst lekker, vergeet de naam altijdkolbaz?
Gergiquote:Op maandag 15 november 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind die droge hongaarse worst lekker, vergeet de naam altijdkolbaz?
Tripje Polen dan maar?quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die Poolse pittige worsten lekker.![]()
Maar ja, nooit meer kunnen terugvinden.
Heeerrrrrrrrrrlijk met een koud glas zuurkoolsap.quote:Op maandag 15 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind van die Poolse pittige worsten lekker.![]()
Maar ja, nooit meer kunnen terugvinden.
Ja moet volgende keer wat meer dingen proberen in hongarije. Laatste keer maar een paar dingen gehad, vooral bij Gergi z'n moeder die dan kookte als we langs kwamen.quote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien ook een keer de Báthory-salami proberen @:kwiwi
Ik heb ze in Polen ook niet kunnen vinden, dus ik moet nog een keer terug natuurlijkquote:
Oke Igorquote:Op maandag 15 november 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeerrrrrrrrrrlijk met een koud glas zuurkoolsap.
Poolse borsten druppelt wodka uit in plaats van dikke zure melk.quote:Op maandag 15 november 2021 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke Igor![]()
doe mij dan maar een alcoholische versnapering
Kennen ze daar vast wel
Wááááát?quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nooit zo'n fan van droge worst eigenlijk
quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poolse borsten druppelt wodka uit in plaats van dikke zure melk.
Ik eet het allemaal wel alleen leverworst vind ik een beetje matig.quote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
meer voor onsquote:Op maandag 15 november 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
je bedoelt Sheba?quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het allemaal wel alleen leverworst vind ik een beetje matig.
Leverworst is toch geen droge worst?quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar bedoel gewoon dat ik droge worst, grillworst etc. allemaal wel lekker vind.quote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leverworst is toch geen droge worst?
Lust ik wel, maar liever nietquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij lust ook geen kaas Ż\_(ツ)_/Ż
Hopelijk wel koffie, anders moeten we voor Grmbl een functie elders zoekenquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tuurlijk drink ik koffie, gewoon sterke bakken zo zwart als de nachtquote:Op maandag 15 november 2021 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk wel koffie, anders moeten we voor Grmbl een functie elders zoeken
Gewoon een keer dwangvoeren met mayonaise, zo'n hard stinkworstje en een homp kaas uit de blender.quote:
Friet met appelmoesquote:
1 schijfje vind ik wel lekker en dan de komende half jaar niet meerquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg lekkere dingen om te proberenquote:Op maandag 15 november 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet volgende keer wat meer dingen proberen in hongarije. Laatste keer maar een paar dingen gehad, vooral bij Gergi z'n moeder die dan kookte als we langs kwamen.
Nou en, jij bent weer raar met andere dingenquote:
Die jongen heeft gewoon geen smaakquote:Op maandag 15 november 2021 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wattenschijfje?quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 schijfje vind ik wel lekker en dan de komende half jaar niet meer
quote:Op maandag 15 november 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dwangvoeren met mayonaise, zo'n hard stinkworstje en een homp kaas uit de blender.
Oepsquote:
Sommige leverworsten zitten nog van die stugge varkensharen in.quote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel wat je nu over ballie insinueert hequote:
Haha eensquote:Op maandag 15 november 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je ze gebruiken voor je stillevens.. gratis kwasten! Denken in oplossingen, USquote:Op maandag 15 november 2021 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige leverworsten zitten nog van die stugge varkensharen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |