Bij mij zijn ze er alle vier uit, deed wel een dagje of twee pijn maar met paracetamol goed te doenquote:Op maandag 15 november 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet ook best veel pijn moet ik toegeven. Dat waren geen prettige dagen.
Hoelang kan je dan niet snuiven?quote:Op maandag 15 november 2021 13:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze er alle vier uit, deed wel een dagje of twee pijn maar met paracetamol goed te doen
@GGMM heeft wel eens ‘per ongeluk’ gezocht op Teens Mutant Ninja Turtles, daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 15 november 2021 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, als ze in de rechtbank het slechte met je voorhebben is het makkelijk om zo'n beetje elke man te naaien gezien de categorie 'teens'. En die drie rechters maar doen alsof ze van niks weten
Uh.. grappig.quote:Op maandag 15 november 2021 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:GGMM heeft wel eens ‘per ongeluk’ gezocht op Teens Mutant Ninja Turtles, daar ben ik van overtuigd. Met z’n tekenfilmpjes fetish.
Ik was in de 40. Slechte ervaring mee. Eén groot bloedbad.quote:Op maandag 15 november 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat al een jaar of 5 laten doen ofzo, krijg elk half jaar weer een verwijskaart mee. Maar ik ben een beetje een mietje op dat vlak.
In de afgelopen 30 jaar zijn de technieken wel iets vooruit gegaan natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2021 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in de 40. Slechte ervaring mee. Eén groot bloedbad.
Dit dus. Ik had ook veel naweeën.quote:Op maandag 15 november 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet ook best veel pijn moet ik toegeven. Dat waren geen prettige dagen.
Tanden laten trekken bij kaakchirurg (op verwijzing van tandarts) komt uit de basisverzekeringquote:Op maandag 15 november 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dus in het komende jaar twee verstandskiezen laten trekken (bij de chirurg), vandaar nu even deze keuze. Jaar erop gewoon weer zo min mogelijk betoale.
@:ggmm zo goed?
quote:Op maandag 15 november 2021 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de afgelopen 30 jaar zijn de technieken wel iets vooruit gegaan natuurlijk
Ja vandaar dat ik nu een jaartje mijn eigen risico weer zo laag mogelijk wil hebben.quote:Op maandag 15 november 2021 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
tanden laten trekken bij kaakchirurg komt uit de basisverzekering
Dat doet die van mij dus niet, zelfs toen ik hem sommeerde te gaan werken voor zijn centjes.quote:Op maandag 15 november 2021 13:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik het gewoon bij de tandarts laten doen, niet bij de chirurg.
Wat wil je dan als aanvullende, fysio en tandarts?quote:Op maandag 15 november 2021 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet die van mij dus niet, zelfs toen ik hem sommeerde te gaan werken voor zijn kankergeld.
Alleen tandarts.quote:Op maandag 15 november 2021 13:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat wil je dan als aanvullende, fysio en tandarts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |