Werden ze daar ook geplaatst toen er al ouders met kinderen stonden?quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In Maassluis 2017 stonden hekken, in Apeldoorn 2019 stonden hekken dus wat is je punt?
Dat er al jaren hekken met zwart zeil gebruikt worden bij een Sinterklaasintocht?
Heeft totaal niets met de Coronashit te maken.
Ja in Apeldoorn werd een zijstraatje van de winkelstraat afgesloten met hekken tijdens de intocht omdat het te druk werd daar. Mensen die daarachter stonden hadden dus pech.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Werden ze daar ook geplaatst toen er al ouders met kinderen stonden?
...
Schijnbaar heb ik al jaren geen idee meer wat er rondom dat feest plaats vind. Maar hekken met een zwart zeil bij een volksfeest en of intocht is mij totaal onbekend. Ik vind het lachwekkend.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In Maassluis 2017 stonden hekken, in Apeldoorn 2019 stonden hekken dus wat is je punt?
Dat er al jaren hekken met zwart zeil gebruikt worden bij een Sinterklaasintocht?
Heeft totaal niets met de Coronashit te maken.
Als het om reguleren van drukte gaat, is het inderdaad vaak slim om hekken te gebruiken waarbij men niet kan zien hoe of wat de mensen aan de andere kant van het hek doen.quote:Op maandag 15 november 2021 11:26 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Oja, dat is super belangrijk in de buitenlucht. En uiteraard moet je dan wel ff het zicht blokkeren. Want dat is normaal lol.
Doen ze al jaren, omdat het anders gevaarlijk druk kan worden. Vond je het concert van Travis ook lachwekkend?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik al jaren geen idee meer wat er rondom dat feest plaats vind. Maar hekken met een zwart zeil bij een volksfeest en of intocht is mij totaal onbekend. Ik vind het lachwekkend.
Mag best. Maar dan ben je gewoon een complete randdebiel.quote:Op maandag 15 november 2021 11:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Ja maar zoals je hier ook ziet is dat gewoon normaal hoor. Moet kunnen want het zijn ongevaccineerden. Al mag je uiteraard geen WO2 vergelijking maken. Want dan worden de fascisten boos lol.
Wie is Travis? En was dat concert gratis? Ik kan daar dus ook geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doen ze al jaren, omdat het anders gevaarlijk druk kan worden. Vond je het concert van Travis ook lachwekkend?
Het is ook egoïsme. Veel van dat soort figuren denken dat de hele wereld om hun draait.quote:Op maandag 15 november 2021 14:50 schreef AgLarrr het volgende:
De mensen met principes, die heel prat gaan op die principes, en vervolgens beginnen te jenken als hun principes real life consequenties hebben, beginnen me een beetje de keel uit te hangen.
Vrijheid = eigen keuzes maken = consequenties dragen.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het is ook egoïsme. Veel van dat soort figuren denken dat de hele wereld om hun draait.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)travis-scott-9-jarigquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wie is Travis? En was dat concert gratis? Ik kan daar dus ook geen oordeel over geven.
Maar die lage hekken zijn prima als het te doen is om drukte te vermijden. Maar mensen het zicht ontnemen vind ik lachwekkend bij dit soort evenementen die over het algemeen gratis zijn.
Uitkering stopzetten, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het is ook egoïsme. Veel van dat soort figuren denken dat de hele wereld om hun draait.
Ah, vandaar dat ze bij concerten geblindeerde hekken van 2 meter hoog plaatsen…quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)travis-scott-9-jarig
Gratis of niet, mensenmassa’s kunnen gevaarlijk zijn. Een laag hek is vier rijen naar achter niet zichtbaar, staat er druk op aan de achterkant dan kunnen mensen verdrukt worden. Zeker met kleine kinderen en een hoop kinderwagens zeer onwenselijk, niks lachwekkends aan dus en voor mensen zoals jij dus noodzakelijk.
Oja, dat is wel heel gemeen inderdaad. Nou, laat al die kankerpatiënten die nu geen zorg kunnen krijgen omdat de IC vol ligt met mensen met principes maar sterven dan.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)travis-scott-9-jarig
Gratis of niet, mensenmassa’s kunnen gevaarlijk zijn. Een laag hek is vier rijen naar achter niet zichtbaar, staat er druk op aan de achterkant dan kunnen mensen verdrukt worden. Zeker met kleine kinderen en een hoop kinderwagens zeer onwenselijk, niks lachwekkends aan dus en voor mensen zoals jij dus noodzakelijk.
Goede naam ook Kaltstellerquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.
Precies. Snap jij het nog? Als je met voorstellingen te maken hebt die niet gratis zijn is het niet meer dan normaal dat je het zicht ontneemt. En dan is juist bij totale paniek een omheining die zeer hoog is een drama.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze bij concerten geblindeerde hekken van 2 meter hoog plaatsen…
Omdat er flink is bezuinigd. Vorig jaar nog IC capaciteit verlaagd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Oja, dat is wel heel gemeen inderdaad. Nou, laat al die kankerpatiënten die nu geen zorg kunnen krijgen omdat de IC vol ligt met mensen met principes maar sterven dan.
Jaaa dat was ik. Maar dat was voor het vaccin!quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Mag best. Maar dan ben je gewoon een complete randdebiel.
Was jij trouwens niet in een ander topic helemaal van het 'inzetten op verbinding en tegengaan van onderlinge strijd'? Misschien dan niet mensen wegzetten als fascisten. Nogal contraproductief.
Die 100 bedden maken het verschil niet en dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat er flink is bezuinigd. Vorig jaar nog IC capaciteit verlaagd.
Het zijn er in iedergeval meer. Dus toch 100 mensen meer die je kunt helpen. Maar er is natuurlijk ook een gebrek aan personeel. Daar zal toch iets aan moeten gebeuren voor de langere termijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die 100 bedden maken het verschil niet en dat weet jij ook.
Mensen zijn het grootste probleem, ook nu al. 45.000 vacatures. Ik begreep dat het opschalen naar 2000 bedden daar nog 10k extra mensen bij op moesten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:49 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het zijn er in iedergeval meer. Dus toch 100 mensen meer die je kunt helpen. Maar er is natuurlijk ook een gebrek aan personeel. Daar zal toch iets aan moeten gebeuren voor de langere termijn.
Niet zeuren dan. Iedereen heeft recht op zorg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:44 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die 100 bedden maken het verschil niet en dat weet jij ook.
Hahaha wat is dat voor gestoord wijf dan. Ongevaccineerden dood wensen en wilt dat gevaccineerden naar kampen worden gedeporteerd... Maar ondertussen wel als blank wijf zo'n negerhandje in je profiel zetten en die regenboogvlag om het lgbtjkfdsljfdskjf te steunen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad.
Een hele klus. Dan moet je die sector interessant maken door arbeidsvoorwaarden drastisch te verbeteren. Dat dit jaren gaat duren is helaas waar. Maar we moeten dit niet blijven uitstellen of blijven roepen. Dan roepen we achter 10 jaar nog over gigantische tekorten. En met een behoorlijke vergrijzing op komst zul je wel moeten opschalen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mensen zijn het grootste probleem, ook nu al. 45.000 vacatures. Ik begreep dat het opschalen naar 2000 bedden daar nog 10k extra mensen bij op moesten.
Dit is allang vermeld als nep. Ouders waren te laat om hun bonnetje op te halen zodat ze naar de optocht konden, er waren een bepaald aantal plekken beschikbaar. Ook met QR code kwam je er dan niet meer in.quote:Op maandag 15 november 2021 11:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bron: https://www.deswollenaer.(...)ht-leveren-wrevel-op
Ooh kijk toch eens jongens! Hoe heerlijk is dit? Kinderen van ongevaccineerden mogen niet eens meer kijken naar Sinterklaas. Dit vinden wij gevaccineerden toch geweldig en terecht? En geen enkele reden voor kritiek? Heerlijk om onderdeel van de gevaccineerden te zijn, jammer alleen van deze fascistische trekjes maar dat neem ik maar op de koop toe he? Alles voor de VeILiGHeID
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |