abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2021 @ 08:54:14 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202183624
quote:
Forum voor Democratie-leider Baudet noemt mensen die niet gevaccineerd zijn "de nieuwe Joden". In een Twitterbericht schrijft hij dat de situatie van nu, door de coronamaatregelen, te vergelijken is met de jaren 30 en 40. Hij ziet "de wegkijkende uitsluiters" als nazi's en NSB'ers.

Gisteren zei Baudet op een bijeenkomst van zijn partij al dat de overheid door het vaccinatiebeleid de integriteit van het menselijk lichaam en daarmee een belangrijk grondrecht schendt. "Eén handtekeningetje van Hugo de Jonge. En Willem-Alexander heeft dat maar een beetje bekrachtigd, de slappe lul."

Baudet veroorzaakte in september, in het debat over Prinsjesdag, ophef omdat hij het in een tweet over de "holocaust" had gehad. Kamerleden zeiden dat het door de aanhalingstekens leek alsof hij vraagtekens had bij de moord op 6 miljoen Joden. Ook premier Rutte zei toen dat het "ongelofelijk gevoelig" kan liggen als de geschiedenis op "onnadenkende wijze" wordt aangehaald.

Dinsdag praat de Tweede Kamer met het kabinet over de nieuwe coronamaatregelen. Het zal dan ook gaan over het mogelijke 2G-beleid, waarbij alleen mensen die gevaccineerd zijn of genezen van corona een QR-code voor toegang tot onder meer de horeca kunnen krijgen.
https://nos.nl/artikel/24(...)rden-de-nieuwe-joden

twitter

Thierry go's full retard *O*

Ondanks dat voel ik toch een plicht om hem te verdedigen . Om twee simpele redenen :

- De vergelijking met de tweede wereldoorlog is prima en wenselijk mits je progressieve idealen op nahoudt . Het is simpele en effectieve manier om je tegenstanders te demoniseren. Het probleem is niet dat iemand ww2 erbij haalt maar dit recht is voorbestemd voor die ene groep.
- Niemand heeft het recht om te bepalen wat je wel of niet mag zeggen . Zeker als je in acht neemt dat de tegenpartij van morele wereldverbeteraars de 2e wereldoorlog er non stop erbij haalt en geen haan die er om kraait

Kortom , de enige reden dat er ophef is , is omdat de verkeerde persoon die vergelijking maakt . En dat moet een keer ophouden

Dezelfde Kamerleden die van walging spreken , die zullen zeggen dat die zich moet schamen . De zullen de eerste zijn om het leed van ww2 te misbruiken voor eigen politieke gewin

-
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  maandag 15 november 2021 @ 08:56:51 #2
479315 SuperNeger
pi_202183643
twitter

twitter

1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  maandag 15 november 2021 @ 08:56:55 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183646
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:52 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Daar begon het bij de Joden ook niet mee. Niemand claimt dat het daar nu weer toe gaat leiden of dat het even ver zal gaan. Maar de BEGINPERIODE van de uitsluiting van de Joden is wel vergelijkbaar. Het is aan ons om daar een halt aan toe te roepen.
Ook dit is geen vergelijking. Waar zijn de getto's en wijken waar ongevaccineerde worden opgesloten? En de winkels van ongevaccineerde die dicht moeten. Nee de vergelijking van Baudet sltaat nergens op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202183647
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Het is juist walgelijk en misselijkmakend dat je de vergelijking niet ziet.
Ach gossie, zo zielig. Bang dat je niet erkent wordt? Nee, de ongevaccineerden zijn niet de nieuwe Joden om tal van redenen die al enorm vaak zijn benoemd. Ze moeten zich niet zo aanstellen en eens uit de slachtofferrol stappen en zichzelf niet zo belangrijk gaan vinden.
  maandag 15 november 2021 @ 08:58:15 #5
479315 SuperNeger
pi_202183658
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:57 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ach gossie, zo zielig. Bang dat je niet erkent wordt? Nee, de ongevaccineerden zijn niet de nieuwe Joden om tal van redenen die al enorm vaak zijn benoemd. Ze moeten zich niet zo aanstellen en eens uit de slachtofferrol stappen en zichzelf niet zo belangrijk gaan vinden.
Joden moeten zich eens niet zo aanstellen en uit de slachtofferrol stappen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  maandag 15 november 2021 @ 08:58:30 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202183662
Lol Thierry Bruinhemd voelt zich weer eens slachtoffer

Of acteert er eentje. Boekjes moeten immers verkocht worden. Slimme vent wel, WO2-leed kapitaliseren.\

Dat mensen hier in trappen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202183673
Hij heeft wederom gewoon gelijk. Ongevaccineerden mogen steeds minder en het punt dat zij 'te laat' zijn om zich te laten vaccineren omdat zij 'hun ware aard' hebben laten zien nadert met rasse schreden.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:59:44 #8
37248 BertV
Klei indiaan
pi_202183675
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:56 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ook dit is geen vergelijking. Waar zijn de getto's en wijken waar ongevaccineerde worden opgesloten? En de winkels van ongevaccineerde die dicht moeten. Nee de vergelijking van Baudet sltaat nergens op.
Australië heeft dat idee van kampen al geopperd.
Die winkels in Nederland gaan straks dicht als de eigenaren zelf niet vaccineren.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_202183689
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:57 schreef DW457 het volgende:

[..]
En weer iemand die te simpel voor woorden is. Lees anders eens een boek of wellicht meer van jouw kaliber, kijk een Youtube filmpje lol.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183690
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
:')
pi_202183693
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dat is het grote verschil: Joden stapte destijds niet in de slachtofferrol en deden niet zo sneu en zielig, maar zette gewoon door!
  maandag 15 november 2021 @ 09:01:21 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202183699
Lekker in ForumLand gaan wonen met z'n allen

iedereen blij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 15 november 2021 @ 09:01:42 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183705
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:59 schreef BertV het volgende:

[..]
Australië heeft dat idee van kampen al geopperd.
Die winkels in Nederland gaan straks dicht als de eigenaren zelf niet vaccineren.
Las net op het NRC dat het nog helemaal niet zeker is of het 2G beleid echt door gaat. Maar een vergelijking met nazi-Duitdland? Ik denk dat Baudet weer een lijntje te veel genomen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202183708
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:00 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
En weer iemand die te simpel voor woorden is. Lees anders eens een boek of wellicht meer van jouw kaliber, kijk een Youtube filmpje lol.
Ik lees inderdaad wel boeken, maar haal in tegenstelling tot jou, mijn informatie en kennis niet van Facebook af of YouTube.
  maandag 15 november 2021 @ 09:02:04 #15
479315 SuperNeger
pi_202183709
"Neeee je mag het niet met de 2e wereldoorlog vergelijken!!!"

Dit is gewoon hetzelfde als het woord "wappie" gebruiken tegen onderzoekers, wetenschappers en kritische denkers.

Demoniseren van logisch nadenken of enige vorm van tegengas.

En het merendeel gaat er makkelijk in mee.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_202183724
twitter

Dit is dan wel weer ludiek _O- _O_
pi_202183729
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:01 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik lees inderdaad wel boeken, maar haal in tegenstelling tot jou, mijn informatie en kennis niet van Facebook af of YouTube.
Je kunt uiteraard een persona kiezen op het internet zoals je graag zou willen zijn in het echte leven maar zorg er dan voor dat het wel een beetje coherent is. Zeggen dat je boeken leest maar dan geen paralellen zien met de jaren '30 doet je nogal dom overkomen lol.
pi_202183754
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:01 schreef Megumi het volgende:

[..]
Las net op het NRC dat het nog helemaal niet zeker is of het 2G beleid echt door gaat. Maar een vergelijking met nazi-Duitdland? Ik denk dat Baudet weer een lijntje te veel genomen.
Denk je nu werkelijk dat er geen 2G komt? Dat is wel erg naief hoor.

-2G komt.
-Uitsluiting van ongevaccineerden van werk komt.
- Lockdown van ongevaccineerden komt.
- Ongevaccineerden zijn 'te laat' om zich nu nog te laten vaccineren want zij zijn niet solidair met de rest.
- Ongevaccineerden oplossing moet worden bedacht.
pi_202183773
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je kunt uiteraard een persona kiezen op het internet zoals je graag zou willen zijn in het echte leven maar zorg er dan voor dat het wel een beetje coherent is. Zeggen dat je boeken leest maar dan geen paralellen zien met de jaren '30 doet je nogal dom overkomen lol.
Ik vermoed dat mijn kennis over dat onderwerp aanzienlijk groter is dan die van jou, anders had je ook wel ingezien dat de vergelijking nergens op slaat. Ik weet zeker dat jij je niet hierin verdiept hebt, maar vooral andere napraat omdat t op Facebook of Twitter 'hep gestaan'. Ronduit triest. Stap van het voetstuk af en uit die slachtofferrol.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2021 09:06:36 ]
pi_202183780
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:06 schreef DW457 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat mijn kennis over dat onderwerp aanzienlijk groter is dan die van jou, anders had je ook wel ingezien dat de vergelijking nergens op slaat. Ik weet zeker dat jij je niet hierin verdiept hebt, maar vooral andere napraat omdat t op Facebook of Twitter 'hep gestaan'. Ronduit triets. Stap van het voetstuk af en uit die slachtofferrol.
Ik ben net als jou een gevaccineerde fascist hoor. Ik zit in jouw team dus voor de duidelijkheid.
pi_202183787
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:54 schreef SuperNeger het volgende:
Kortom , de enige reden dat er ophef is , is omdat de verkeerde persoon die vergelijking maakt . En dat moet een keer ophouden
Nee.

Als een andere politicus de vergelijking met Hitler of de holocaust maakt, is er ook ophef.

Daar zijn voorbeelden van, hier eentje:

SP-fractievoorzitter die in tweet Baudet een nazi noemde stapt op

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 15-11-2021 09:15:47 ]
  maandag 15 november 2021 @ 09:07:23 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183795
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Denk je nu werkelijk dat er geen 2G komt? Dat is wel erg naief hoor.

-2G komt.
-Uitsluiting van ongevaccineerden van werk komt.
- Lockdown van ongevaccineerden komt.
- Ongevaccineerden zijn 'te laat' om zich nu nog te laten vaccineren want zij zijn niet solidair met de rest.
- Ongevaccineerden oplossing moet worden bedacht.
Maar staat verder in geen verhouding tot met wat de Joden tussen het jaar 1933 en 1945 is overkomen. Dus een vergelijking daarmee slaat nergens op.
pi_202183798
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ik ben net als jou een gevaccineerde fascist hoor. Ik zit in jouw team dus voor de duidelijkheid.
Spreek voor jezelf. Dat je jezelf een fascist noemt, prima. Maar hou je waffel over mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2021 09:08:18 ]
pi_202183804
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:07 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar staat verder in geen verhouding tot met wat de Joden tussen het jaar 1933 en 1945 is overkomen. Dus een vergelijking daarmee slaat nergens op.
Nee, dat ligt nog in het verschiet.
pi_202183814
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:07 schreef DW457 het volgende:

[..]
Spreek voor jezelf. Dat je jezelf een facist noemt, prima. Maar hou je waffel over mij.
Oh, je bent niet radicaal tegen ongevaccineerden? Dan ben je één van de weinige gevaccineerden die nog een beetje kan nadenken.
  maandag 15 november 2021 @ 09:09:04 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202183825
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:00 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Lazen degenen die deze achterlijke vergelijking maken - oh sorry, gelijkstelling - maar eens wat meer boeken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202183837
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:56 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nogmaals, jij kijkt al naar de latere fases in de uitsluiting van de Joden.

Het begon eerst ook met alleen niet welkom in de kroeg. Daarna in het theater. Daarna in het OV. Daarna op het werk. Samengaand met continu zwartmaken van het volk in het nieuws en ze verantwoordelijk maken voor ziektes etc. (Tot zover loopt het nog synchroon met nu)

En pas daarna kwam het verzoek om het land te verlaten. Het sluiten van bedrijven. De gele ster.

En pas veel later daarna kwam de 'Kristalnacht' en de 'eindoplossing'.

Dus nee, het is nog lang niet hetzelfde als de latere fases van de Jodenvervolging, maar de eerste fases zijn wel vrijwel identiek. Niemand claimt dat dit weer tot een holocaust of genocide gaat leiden. Maar het mag best benoemd worden dat het sterk lijkt op wat we eerder hebben gezien in het verleden. Vooral omdat er nog tig voorbeelden te benoemen zijn. Japanners en Chinezen. Chinezen en Oeigoeren. Hutu's en Tutsi's. Turken en Armenen.

Systematische 2-delingen zijn gewoon zeer gevaarlijk en mensen met moreel en historisch besef snappen dat. Ook al 'zijn we nog niet zo ver' of 'zal het deze keer zo ver wel niet komen' of, nog erger, is het 'deze keer wel gerechtvaardigd'... We krijgen niet voor niks geschiedenisles. 'Dit nooit weer' zeggen we toch altijd?

Dan is het nú tijd om de vergelijking te maken met een situatie die toen uit de hand liep, om te zorgen dat hij deze keer niet uit de hand loopt. Daar moét de meerderheid op gewezen worden want er zijn nu al veel mensen volledig van het morele padje af.
pi_202183839
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lazen degenen die deze achterlijke vergelijking maken - oh sorry, gelijkstelling - maar eens wat meer boeken.
Ach welnee, gewoon ontkennen tot het te laat is. Dat is beter. Want ongevaccineerden moeten kapot (uit liefde en solidariteit).
  maandag 15 november 2021 @ 09:10:07 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183841
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Nee, dat ligt nog in het verschiet.
Onzin natuurlijk. Dat kan gewoon niet in Nederland een bepaalde groep mensen op fabrieksmatige wijze uitroeien. Zoals de SS dat gedaan heeft.
  maandag 15 november 2021 @ 09:11:01 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_202183859
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 09:01 schreef fathank het volgende:
Lekker in ForumLand gaan wonen met z'n allen

iedereen blij.
Hopelijk gaan ze daar dan wel met de trein naar toe 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_202183861
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:10 schreef Megumi het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk. Dat kan gewoon niet in Nederland een bepaalde groep mensen op fabrieksmatige wijze uitroeien. Zoals de SS dat gedaan heeft.
Euh, want het Nederlandse volk is heel anders dan de Duitsers destijds? Kijk dit fimpje eens:

https://www.ted.com/talks(...)_of_evil?language=nl

Iedereen is een nazi onder de juiste omstandigheden. En dit zijn de juiste omstandigheden.
  maandag 15 november 2021 @ 09:11:33 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183862
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:09 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Nee nazi-Duitsland was van het begin al van plan om de Joden uit te roeien.
pi_202183871
Mooi ook dat iemand die zich vernoemt naar een personage uit het hoogstaande programma Jersey Shore hier komt melden dat anderen eens een keer een boek zouden moeten lezen
pi_202183884
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Oh, je bent niet radicaal tegen ongevaccineerden? Dan ben je één van de weinige gevaccineerden die nog een beetje kan nadenken.
Dit klopt al meer. Ik struikel vooral over dit soort walgelijke vergelijkingen door mensen die zichzelf te belangrijk vinden.
  maandag 15 november 2021 @ 09:13:10 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202183888
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:09 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Het begon eerst ook met alleen niet welkom in de kroeg. Daarna in het theater. Daarna in het OV. Daarna op het werk. Samengaand met continu zwartmaken van het volk in het nieuws en ze verantwoordelijk maken voor ziektes etc. (Tot zover loopt het nog synchroon met nu)

En pas daarna kwam het verzoek om het land te verlaten. Het sluiten van bedrijven. De gele ster.

En pas veel later daarna kwam de 'Kristalnacht' en de 'eindoplossing'.

Dus nee, het is nog lang niet hetzelfde als de latere fases van de Jodenvervolging, maar de eerste fases zijn wel vrijwel identiek. Niemand claimt dat dit weer tot een holocaust of genocide gaat leiden. Maar het mag best benoemd worden dat het sterk lijkt op wat we eerder hebben gezien in het verleden. Vooral omdat er nog tig voorbeelden te benoemen zijn. Japanners en Chinezen. Chinezen en Oeigoeren. Hutu's en Tutsi's. Turken en Armenen.

Systematische 2-delingen zijn gewoon zeer gevaarlijk en mensen met moreel en historisch besef snappen dat. Ook al 'zijn we nog niet zo ver' of 'zal het deze keer zo ver wel niet komen' of, nog erger, is het 'deze keer wel gerechtvaardigd'... We krijgen niet voor niks geschiedenisles. 'Dit nooit weer' zeggen we toch altijd?

Dan is het nú tijd om de vergelijking te maken met een situatie die toen uit de hand liep, om te zorgen dat hij deze keer niet uit de hand loopt. Daar moét de meerderheid op gewezen worden want er zijn nu al veel mensen volledig van het morele padje af.
Ook nog maar eens de vraag: op welke wijze konden Joden precies een prikje/pilletje/briefje/pasje verwerven om wel mee te doen in Nazi-Duitsland? Ja, ook in de beginfase van de vervolging?

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202183891
Maar als het even kon wou hij dit wel invoeren voor Moslims :')
pi_202183892
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:12 schreef Raw85 het volgende:
Mooi ook dat iemand die zich vernoemt naar een personage uit het hoogstaande programma Jersey Shore hier komt melden dat anderen eens een keer een boek zouden moeten lezen
Ja, dat is toch wel het meest ironische hé? :D Helemaal met zo'n pseudo intellectuele UI lol
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 09:13:49 #38
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202183898
Gevaarlijke gek.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 15 november 2021 @ 09:14:44 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202183910
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:13 schreef Selenophilia het volgende:
Maar als het even kon wou hij dit wel invoeren voor Moslims :')
Dat is ook wel het mooie inderdaad; al die fokkers die al jaren hakken op alles wat getint, zwart en immigrant is werpen zich thans op als morele beschermers van menselijkheid en gelijkheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202183913
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 09:13 schreef ijs_beer het volgende:
Gevaarlijke gek.
Ach welnee, gewoon een angsthaas. Bang voor de consequenties die wij hem en zijn wappies gaan opleggen. Consequenties zoals keiharde lockdowns en vaccinatieplicht. Of ontkennen wij dit nog? In dat geval sorry dat ik mijn mond voorbij spreek.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 09:15:15 #41
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202183917
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Euh, want het Nederlandse volk is heel anders dan de Duitsers destijds? Kijk dit fimpje eens:

Iedereen is een nazi onder de juiste omstandigheden. En dit zijn de juiste omstandigheden.
't is alleen verwarrend dat de nazi zich nu echter voordoet als jood.

Met groepjes rond en in die partij die pleiten voor een witte-etnostaat.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 15 november 2021 @ 09:15:44 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183924
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:11 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Klopt. Simon Wiesenthal heeft daar ook een boek over geschreven "Moordenaars onder ons" zou dat eens lezen. Maar ik zie in Nederland geen draagvlak om zo een 2.000.000.000. miljoen mensen af te maken. Plus dat dit soort plannen in Nederland gewoon onmogelijk zijn. Dat jij dat niet wil snappen is verder jou probleem.
pi_202183925
Het lukt hem wel om aandacht te trekken. Helaas wel verkeerde aandacht.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 09:16:09 #44
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_202183929
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:14 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ach welnee, gewoon een angsthaas. Bang voor de consequenties die wij hem en zijn wappies gaan opleggen. Consequenties zoals keiharde lockdowns en vaccinatieplicht. Of ontkennen wij dit nog? In dat geval sorry dat ik mijn mond voorbij spreek.
Ja ik weet het niet, als je ziet wat zo'n Trump kon ontketenen, toen met die bestorming van het parlement, en hoeveel mensen in die fabeltjesfuik zitten.
  maandag 15 november 2021 @ 09:16:10 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202183930
quote:

[..]

Ah, men is nu al zo ver dat er sprake is van uitroeiing van ongevaccineerden ja?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202183939
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is ook wel het mooie inderdaad; al die fokkers die al jaren hakken op alles wat getint, zwart en immigrant is werpen zich thans op als morele beschermers van menselijkheid en gelijkheid.
Sterker nog, ze zitten allemaal in hetzelfde kamp (Snap je hem :D) nu. Wappies zijn zowel tokkies als moslims. Makkelijk overigens om ze direct te disposen, zijn we van alle problemen in de maatschappij af.
  maandag 15 november 2021 @ 09:17:54 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202183952
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:16 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Sterker nog, ze zitten allemaal in hetzelfde kamp (Snap je hem :D) nu. Wappies zijn zowel tokkies als moslims. Makkelijk overigens om ze direct te disposen, zijn we van alle problemen in de maatschappij af.
Niemand wordt 'gedisposed'. Lees nog eens een boekje of twee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202183957
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, men is nu al zo ver dat er sprake is van uitroeiing van ongevaccineerden ja?
Nee, dat spreken we pas over een tijdje uit. Nu zitten we nog in hoofdstuk 3: "Ongevaccineerden framen en uitsluiten".
pi_202183966
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niemand wordt 'gedisposed'. Lees nog eens een boekje of twee.
Nog niet, komt nog. Hoe moeten we anders met gevaccineerden omgaan die weigeren om de maatschappij veilig te maken? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')