abonnement Unibet Coolblue
pi_202183499
Voor een chronologisch verloop van mijn proces kun je dit topic lezen waar het testen voor toegang werkelijk mijn neus uit kwam en hierop volgend dit topic waarin ik aangaf waar ik allemaal tegen aan liep.

Afgelopen donderdag een gesprek gehad met een collega die er vrij diep in zit en begon te huilen over de spagaat waarin zij zit. Zij mag met collega's niet meer mee naar meetings, krijgt steeds meer negatieve opmerkingen en zat er overal gewoon doorheen. Ondanks alles was ze standvastiger dan ooit om nooit het vaccin te nemen en ik geef haar hierin groot gelijk. Op één fundamenteel verschil, namelijk het feit dat wij deze strijd nooit maar dan ook nooit gaan winnen.

De overheid heeft maar één gedachte en dat is dat je je moet laten vaccineren want dan is alles veilig en goed. Prima. Ik ben zaterdag naar de teststraat gegaan zonder afspraak en heb mij laten injecteren met Janssen. Ik ben één van jullie geworden met alle tegenzin die ik ooit in mijn leven heb gevoeld. In geen enkele vorm voelde het bevrijdend, nee het tegendeel is waar, het voelde alsof ik mij conformeerde aan Rutte en de Jonge. Zij hebben gewonnen. Het systeem heeft gewonnen. Jullie hebben gewonnen. Gefeliciteerd.

Nu moet ik mijzelf nog 26 dagen elke twee dagen laten testen voor toegang tot de sportschool alvorens net als jullie complete schijt te kunnen hebben aan alles terwijl we spugen op de ongevaccineerden. Ik kan gewoon met Corona alles gaan doen en iedereen besmetten met mijn groene vinkje want het ligt niet aan ons. Het ligt aan dat stelletje untermenschen die niet kunnen nadenken (wij uiteraard wel) en het liefst moeten we toch aan een oplossing voor ze gaan denken toch?

Het enige verschil tussen jullie en tussen mij is dat ik nooit een gevaccineerde ga zijn. Ik zal altijd blijven strijden voor het recht op autonomie van het lichaam. Wij zijn de corona verspreiders. Wij zijn de supporters van de QR code. Wij zorgen ervoor dat dit het nieuwe normaal is. Wij. Wij. Wij.

Zij strijden voor het oude normaal. Hoe gestoord sommige van die wappies ook zijn. Het gros van de mensen wil gewoon even afwachten en zorgt ook voor het in acht nemen van de maatregelen. Wij zijn het die kinderen buiten het zwembad laten afdrogen. Wij zijn het die mensen niet in cafés, horeca en straks ook bij winkels en werk (!!!!) mogen laten komen. Wij zijn die fascisten en niemand anders.

Ongevaccineerde till I die!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:39:23 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202183509
Ik wist al in maart 2020 dat we verloren hadden. Had al die jaren in mijn leven het merendeel van de bevolking veel te hoog zitten. Nederlanders zijn een grap _O-
Man of Steal.
pi_202183512
Dansen met Janssen *O*
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_202183518
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:39 schreef SuperNeger het volgende:
Ik wist al in maart 2020 dat we verloren hadden. Had al die jaren in mijn leven het merendeel van de bevolking veel te hoog zitten. Nederlanders zijn een grap _O-
Slapste volk op aarde. Om de welvaart te behouden knijpen we gewoon een oogje dicht.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:43:22 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183536
Dat jij ongevaccineerd wel blijven is jou keuze?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202183540
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:40 schreef MilkTea het volgende:
Dansen met Janssen *O*
Maakt allemaal geen reet meer uit. Ik kan straks doen en laten wat ik wil. Hoef nergens over na te denken. Mag met corona gewoon alles doen en laten.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183543
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:43 schreef Megumi het volgende:
Dat jij ongevaccineerd wel blijven is jou keuze?
Lees de OP. Ik ben gevaccineerd.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:45:13 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183549
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Lees de OP. Ik ben gevaccineerd.
Daar twijfelde ik een beetje aan? Maar verder wat je punt is is mij niet duidelijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202183563
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Maakt allemaal geen reet meer uit. Ik kan straks doen en laten wat ik wil. Hoef nergens over na te denken. Mag met corona gewoon alles doen en laten.
Precies, ga je dansen?
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_202183567
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2021 08:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Voor een chronologisch verloop van mijn proces kun je dit topic lezen waar het testen voor toegang werkelijk mijn neus uit kwam en hierop volgend dit topic waarin ik aangaf waar ik allemaal tegen aan liep.
Het zal allemaal maar zo diep bij je zitten dat je de ene na de andere topic er aan moet wijden... :')
pi_202183573
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Lees de OP. Ik ben gevaccineerd.
Je hebt een vaccin genomen dat in meerdere Europese landen niet meer als vaccinatie gezien gaat worden. Het is wachten tot ook Nederland dat gaat doen. GG! _O-
pi_202183574
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2021 08:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Zij hebben gewonnen. Het systeem heeft gewonnen. Jullie hebben gewonnen. Gefeliciteerd.

Dank je!

Gelukkig heb jij er bescherming voor terug en mag je weer van alles.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202183575
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:45 schreef Megumi het volgende:

[..]
Daar twijfelde ik een beetje aan? Maar verder wat je punt is is mij niet duidelijk.
Er is geen punt. Ik benoem dat ik nu één van jullie ben en dat ik nu net als jullie schijt kan hebben aan de regels en mag spugen op ongevaccineerden. Iets wat ik niet ga doen omdat ik mij wel kan verplaatsen in andere mensen i.t.t. het gros van de gevaccineerden die het VoOr EeN AndEr DoEt en niet voor de vakantie naar Turkije of het volvreten in een all you van eat vreetschuur. Lol
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183576
Volgens mij is de TT niet eens ironisch bedoeld _O-

Maar gefeliciteerd met je vaccin (oprecht).

Ik vraag me trouwens af bij die die-hard weigeraars: wat is hun end game / lange termijnplan zonder vaccins?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_202183579
quote:
13s.gif Op maandag 15 november 2021 08:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Voor een chronologisch verloop van mijn proces kun je dit topic lezen waar het testen voor toegang werkelijk mijn neus uit kwam en hierop volgend dit topic waarin ik aangaf waar ik allemaal tegen aan liep.

Afgelopen donderdag een gesprek gehad met een collega die er vrij diep in zit en begon te huilen over de spagaat waarin zij zit. Zij mag met collega's niet meer mee naar meetings, krijgt steeds meer negatieve opmerkingen en zat er overal gewoon doorheen. Ondanks alles was ze standvastiger dan ooit om nooit het vaccin te nemen en ik geef haar hierin groot gelijk. Op één fundamenteel verschil, namelijk het feit dat wij deze strijd nooit maar dan ook nooit gaan winnen.

De overheid heeft maar één gedachte en dat is dat je je moet laten vaccineren want dan is alles veilig en goed. Prima. Ik ben zaterdag naar de teststraat gegaan zonder afspraak en heb mij laten injecteren met Janssen. Ik ben één van jullie geworden met alle tegenzin die ik ooit in mijn leven heb gevoeld. In geen enkele vorm voelde het bevrijdend, nee het tegendeel is waar, het voelde alsof ik mij conformeerde aan Rutte en de Jonge. Zij hebben gewonnen. Het systeem heeft gewonnen. Jullie hebben gewonnen. Gefeliciteerd.

Nu moet ik mijzelf nog 26 dagen elke twee dagen laten testen voor toegang tot de sportschool alvorens net als jullie complete schijt te kunnen hebben aan alles terwijl we spugen op de ongevaccineerden. Ik kan gewoon met Corona alles gaan doen en iedereen besmetten met mijn groene vinkje want het ligt niet aan ons. Het ligt aan dat stelletje untermenschen die niet kunnen nadenken (wij uiteraard wel) en het liefst moeten we toch aan een oplossing voor ze gaan denken toch?

Het enige verschil tussen jullie en tussen mij is dat ik nooit een gevaccineerde ga zijn. Ik zal altijd blijven strijden voor het recht op autonomie van het lichaam. Wij zijn de corona verspreiders. Wij zijn de supporters van de QR code. Wij zorgen ervoor dat dit het nieuwe normaal is. Wij. Wij. Wij.

Zij strijden voor het oude normaal. Hoe gestoord sommige van die wappies ook zijn. Het gros van de mensen wil gewoon even afwachten en zorgt ook voor het in acht nemen van de maatregelen. Wij zijn het die kinderen buiten het zwembad laten afdrogen. Wij zijn het die mensen niet in cafés, horeca en straks ook bij winkels en werk (!!!!) mogen laten komen. Wij zijn die fascisten en niemand anders.

Ongevaccineerde till I die!
Ik snap je frustratie en uiteindelijke keuze. Ook ik zit af en toe met mijzelf in dubio onder het mom van 'pick your battles', maar ik vind niet dat we in deze kwestie over onze principes moeten stappen. Waar ligt de grens dan wel, als we voor deze poppenkast blijven meewerken aan iets waar we niet achter staan?

Je ziet het schijnbaar bij alle vaccinatielocaties, meer irritatie, meer boosheid, meer frustratie. De meesten die zich nu nog laten prikken doen dat onder protest, omdat ze de druk te groot vonden worden, omdat er steeds minder mag.

Niet omdat ze het veiliger vinden, niet omdat het ze beter vinden voor zichzelf of hun omgeving, niet omdat de wetenschap er knip en klaar in is, maar omdat de overheid het zegt.

De overheid maakt hier onderliggend zoveel meer kapot dan ze lief is, dat lijken ze niet te beseffen. Ben ook heel benieuwd hoe het politieke landschap er de volgende verkiezingen (laten we hopen dat de formatie wederom stuk loopt) uit gaat zien.

Wel jammer dat je dan met Janssen bent gevaccineerd, aangezien dat nou net een vaccin lijkt te zijn dat 'ongeldig' verklaart gaat worden. Dan moet je daarna alsnog met Pfizer ingeënt worden...
pi_202183581
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:46 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Het zal allemaal maar zo diep bij je zitten dat je de ene na de andere topic er aan moet wijden... :')
Ja gek he. Het is alleen maar de complete maatschappij die al 2 jaar totaal veranderd is en je je moet vaccineren tegen je wil omdat je anders uitgesloten wordt van alles. Echt gek. :d
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183585
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:46 schreef MilkTea het volgende:

[..]
Precies, ga je dansen?
Ik denk niet dat mensen dat willen zien hoor.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183589
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dank je!

Gelukkig heb jij er bescherming voor terug en mag je weer van alles.
Precies. Ik mag alles weer en dat ga ik doen ook. Heerlijk schijt hebben aan alles en onbewust iedereen besmetten met de dood ten gevolg. Want mensen die dood gaan zijn toch wappies en die haten wij. (Zo werkt het toch?)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183591
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Volgens mij is de TT niet eens ironisch bedoeld _O-
Nee, als je de OP leest dan snap je het. Ongevaccineerde till I die!
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:51:03 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202183596
Lol

en dan voor het inferieure Janssen-vaccin gaan _O-

Je eigenwaarde voor niks weggegooid
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202183612
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Want mensen die dood gaan zijn toch wappies en die haten wij. (Zo werkt het toch?)
Nee, de meeste gevaccineerden gebruiken ook een beetje gezond verstand en gaan er niet van uit dat ze onverslaanbaar zijn o.i.d. Ze blijven bijvoorbeeld gewoon thuis als ze symptomen hebben.

En dat veruit de meeste mensen die overlijden aan corona ongevaccineerden zijn is helemaal geen reden voor gevaccineerden om maar 'overal schijt' aan te hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202183613
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Ik snap je frustratie en uiteindelijke keuze. Ook ik zit af en toe met mijzelf in dubio onder het mom van 'pick your battles', maar ik vind niet dat we in deze kwestie over onze principes moeten stappen. Waar ligt de grens dan wel, als we voor deze poppenkast blijven meewerken aan iets waar we niet achter staan?
Mijn grens ligt bij mijn kinderen. Zij gaan het straks merken dat ik op principiële gronden uitsluiting zal ervaren en zij ten gevolge daarvan eveneens. Daar pas ik voor. Alles voor mijn kinderen.

quote:
Je ziet het schijnbaar bij alle vaccinatielocaties, meer irritatie, meer boosheid, meer frustratie. De meesten die zich nu nog laten prikken doen dat onder protest, omdat ze de druk te groot vonden worden, omdat er steeds minder mag.
Klopt, zaterdag hing er een heel vreemde sfeer bij die locatie. Veel mensen die net als mij zonder afspraak kwamen en erg zaten te mopperen. Zelf was ik ook totaal niet te porren voor een leuke grap van die vaccineerders.

quote:
Niet omdat ze het veiliger vinden, niet omdat het ze beter vinden voor zichzelf of hun omgeving, niet omdat de wetenschap er knip en klaar in is, maar omdat de overheid het zegt.

De overheid maakt hier onderliggend zoveel meer kapot dan ze lief is, dat lijken ze niet te beseffen. Ben ook heel benieuwd hoe het politieke landschap er de volgende verkiezingen (laten we hopen dat de formatie wederom stuk loopt) uit gaat zien.

Wel jammer dat je dan met Janssen bent gevaccineerd, aangezien dat nou net een vaccin lijkt te zijn dat 'ongeldig' verklaart gaat worden. Dan moet je daarna alsnog met Pfizer ingeënt worden...
Ach, we gaan het zien. Ik wilde persé één prik. Dan zien we wel verder.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:53:25 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202183615
Over een half jaar geen ruggengraat, en geen vaccinatiebewijs

Zelfs bij de hoeren word je minder genaaid
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202183620
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 08:51 schreef fathank het volgende:
Lol

en dan voor het inferieure Janssen-vaccin gaan _O-

Je eigenwaarde voor niks weggegooid
Wat maakt het uit. Ik kan weer lekker vreten, zuipen en hersenloos andere sociale troep doen. Want dat is de leven toch? :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 15 november 2021 @ 08:55:01 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202183631
Snap het sowieso niet

om te fokken hoef je toch geen qr-code te hebben?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202183634
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2021 08:55 schreef fathank het volgende:
Snap het sowieso niet

om te fokken hoef je toch geen qr-code te hebben?
Nee, zolderkamer is voldoende. (Tot we gevaccineerd moeten zijn voor internet toegang overigens :D)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202183672
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:48 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Ik snap je frustratie en uiteindelijke keuze. Ook ik zit af en toe met mijzelf in dubio onder het mom van 'pick your battles', maar ik vind niet dat we in deze kwestie over onze principes moeten stappen. Waar ligt de grens dan wel, als we voor deze poppenkast blijven meewerken aan iets waar we niet achter staan?

Je ziet het schijnbaar bij alle vaccinatielocaties, meer irritatie, meer boosheid, meer frustratie. De meesten die zich nu nog laten prikken doen dat onder protest, omdat ze de druk te groot vonden worden, omdat er steeds minder mag.

Niet omdat ze het veiliger vinden, niet omdat het ze beter vinden voor zichzelf of hun omgeving, niet omdat de wetenschap er knip en klaar in is, maar omdat de overheid het zegt.

De overheid maakt hier onderliggend zoveel meer kapot dan ze lief is, dat lijken ze niet te beseffen. Ben ook heel benieuwd hoe het politieke landschap er de volgende verkiezingen (laten we hopen dat de formatie wederom stuk loopt) uit gaat zien.

Wel jammer dat je dan met Janssen bent gevaccineerd, aangezien dat nou net een vaccin lijkt te zijn dat 'ongeldig' verklaart gaat worden. Dan moet je daarna alsnog met Pfizer ingeënt worden...
Je moet ook langzamer dan 130 rijden omdat de overheid het zegt. Ga je daar ook tegen in verzet?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 15 november 2021 @ 08:59:52 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202183679
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:47 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Er is geen punt. Ik benoem dat ik nu één van jullie ben en dat ik nu net als jullie schijt kan hebben aan de regels en mag spugen op ongevaccineerden.
Ik hoor hier niet bij trouwens. Ik denk dat als je dit gedrag werkelijk gaat uitvoeren je een lastig leven gaat krijgen zie dit dus ook als onzin.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202183683
Hmm. Hoe lang bestaat die QR voor de sportschool nu..een week of 2?
Het werkt dus wel. Mensen laten zich vaccineren.

Gefeliciteerd TS!
Definitely not CIA
pi_202183688
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Wat maakt het uit. Ik kan weer lekker vreten, zuipen en hersenloos andere sociale troep doen. Want dat is de leven toch? :D
Pak jezelf niet te hard aan, we (de elite!) had uiteindelijk toch wel gewonnen. Dat handjevol wappies wat het zichzelf moeilijk blijft maken gaat het toch niet redden. Je bent het zoveelste schaapje over de dam. Het overigens wel lekker om op een terras te zitten met QR code kijkend naar mensen die geweigerd worden. Ik kan niet wacht op de volgende rond met 2G.

Maaruh serieus, die Nederlanders moeten niet overal zo over zeiken en een punt van maken. Dat gelul over mijn lijf dit, mijn lijf dat. Super egoïstisch. Er is een pandemie, draag je steentje bij, deal with it.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202183704
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 09:00 schreef capricia het volgende:
Hmm. Hoe lang bestaat die QR voor de sportschool nu..een week of 2?
Het werkt dus wel. Mensen laten zich vaccineren.

Gefeliciteerd TS!
Thanks. Nu kan ik weer mensen besmetten met een goed gevoel zoals jullie. Oja, en nog even spugen op de ongevaccineerden als ik toch bezig ben. :7
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')