abonnement Unibet Coolblue
pi_203129578
quote:
2s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Nou ken ik al die procedures niet maar waarom staat ie dan alsnog weer op het trainingsveld?

Je zal dat maar zien als ouders van dat overleden kind.
Ik zie die jongen nog wel wat hatelijke opmerkingen krijgen tijdens wedstrijden. Het is wachten op de boetes voor thuisploegen, want superzielig natuurlijk.
  maandag 10 januari 2022 @ 20:08:48 #52
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203129855
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 16:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij doet net alsof hij het slachtoffer was en het hem allemaal overkwam. Wat een slappe zak.
Interview niet gezien maar wel echt heel triest als dat zo is.

Jammer dat iemand er zo makkelijk mee wegkomt en tevens ook niet blijkt te begrijpen dat hij dader is en niet het slachtoffer. En dat door zijn achterlijk gedrag hij levens volledig verwoest heeft. Hoop dat het besef hem zal worden bijgebracht. Jammer dat de straf hier niet in voorziet.

Zo mooi zijn als de politiek dit onderwerp op zou pakken.
Krekker is de bom!
  maandag 10 januari 2022 @ 23:18:17 #53
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_203133258
quote:
2s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:40 schreef Gunner het volgende:

[..]
Nou ken ik al die procedures niet maar waarom staat ie dan alsnog weer op het trainingsveld?

Je zal dat maar zien als ouders van dat overleden kind.
Als ik met m'n dronken kop een ongeluk veroorzaak mag ik toch ook gewoon bij m'n werkgever m'n dagelijkse werkzaamheden uitvoeren? Dagen in voorarrest neem ik dan als vakantie op en het schoffelen doe ik wel buiten kantooruren. Dan kan mijn werkgever me echt niet zomaar buiten wippen zonder dat het ze veel geld kost lijkt me. En onder de streep is Vloet natuurlijk ook gewoon werknemer van de werkgever Heracles Almelo.
pi_203134205
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De politie bevestigd dat Vloet de bestuurder was en hij teveel gedronken had.
https://www.ad.nl/nederla(...)jk-ongeval~a87115db/
Even advocaat van de duivel, maar ik lees nergens dat hij teveel heeft gedronken.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:06:07 #55
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203134478
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Als ik met m'n dronken kop een ongeluk veroorzaak mag ik toch ook gewoon bij m'n werkgever m'n dagelijkse werkzaamheden uitvoeren? Dagen in voorarrest neem ik dan als vakantie op en het schoffelen doe ik wel buiten kantooruren. Dan kan mijn werkgever me echt niet zomaar buiten wippen zonder dat het ze veel geld kost lijkt me. En onder de streep is Vloet natuurlijk ook gewoon werknemer van de werkgever Heracles Almelo.
Als er bewezen is dat iemand een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt heeft, met of zonder alcohol, was ik in de veronderstelling dat iemand tot z'n proces in voorarrest blijft maar blijkbaar had ik het fout.
pi_203134796
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:06 schreef Gunner het volgende:

[..]
Als er bewezen is dat iemand een dodelijk ongeluk heeft veroorzaakt heeft, met of zonder alcohol, was ik in de veronderstelling dat iemand tot z'n proces in voorarrest blijft maar blijkbaar had ik het fout.
Ik denk dat dat maar zelden gebeurt, sowieso is het uitzonderlijk dat iemand in voorarrest blijft bij verkeersmisdrijven, ik zou me eigenlijk geen zaken herinneren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:53:25 #57
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203134900
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat dat maar zelden gebeurt, sowieso is het uitzonderlijk dat iemand in voorarrest blijft bij verkeersmisdrijven, ik zou me eigenlijk geen zaken herinneren.
Je verhaal klinkt logisch, weer wat geleerd. Maar dus ook niet als er een dodelijk slachtoffer en alcohol in het spel is?
pi_203134988
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 08:53 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je verhaal klinkt logisch, weer wat geleerd. Maar dus ook niet als er een dodelijk slachtoffer en alcohol in het spel is?
Meestal houden ze zo iemand vast tot dat die bekent is of de zaak duidelijk genoeg is, volgens mij heeft het ook te maken dat voor verlenging van iemands voorlopig hechtenis er een minimale straf op moet staan van ik meen 4 jaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:29:09 #59
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203150841
De maatschappelijke voelsprieten staan in ieder geval twijfelachtig afgesteld bij Heracles

Had Heracles een andere keuze moeten maken? 'Impact voor familie is enorm'
pi_203222695
Boze Heracles-supporters eisen gesprek met clubleiding na rentree Vloet

Supporters van Heracles Almelo hebben zaterdagavond hun onvrede geuit over de rentree van Rai Vloet. De middenvelder maakte tegen NEC (0-0) zijn eerste speelminuten, nadat hij in november een fataal auto-ongeluk had veroorzaakt.

Vloet deed als invaller een klein half uur mee tegen NEC. "Wij hebben voor maandag een gesprek geëist met de club, want dit kunnen en mogen wij nooit accepteren", schrijft Vak '74, de harde kern van Heracles, op Facebook.

Eerder deze week werd bekend dat Vloet de training hervatte bij Heracles. Op dezelfde dag meldde de politie dat de 26-jarige voetballer de bij het fatale ongeluk betrokken auto heeft bestuurd. Vloet zou daarbij onder invloed van drank zijn geweest. Bij het ongeluk kwam een vierjarige jongen om het leven.

"Ondanks alle walgelijke details en berichtgeving omtrent dit onderwerp afgelopen week behoorde Vloet tot de selectie. Schandelijk, walgelijk en totaal onacceptabel", schrijven de supporters.

Zaterdagavond bij terugkeer uit Nijmegen werd de spelersbus van Heracles al opgewacht door boze supporters. Vloet was daar overigens niet bij, hij was niet met de selectie meegereisd.

De fans gingen in gesprek met voorzitter Hans Bredewoud, directeur Rob Toussaint en trainer Frank Wormuth. Dat gebeurde volgens Tubantia op rustige toon.

Vloet is nog altijd verdachte in de zaak, het is nog onbekend wanneer hij voor de rechter moet verschijnen. Heracles meldde eerder deze week "niet op de stoel van de rechter te willen gaan zitten" en Vloet weer in de selectie op te nemen.

Vloet is een van de belangrijkste spelers van Heracles. Vorig seizoen was de middenvelder met zestien treffers clubtopscorer. Voor het ongeluk maakte hij deze jaargang drie goals in elf duels.

Komende zaterdag staat er voor Heracles een thuiswedstrijd tegen provinciegenoot Go Ahead Eagles op het programma.

https://www.nu.nl/voetbal(...)a-rentree-vloet.html
  maandag 17 januari 2022 @ 10:03:46 #61
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203232760
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Gunner het volgende:
De maatschappelijke voelsprieten staan in ieder geval twijfelachtig afgesteld bij Heracles

Had Heracles een andere keuze moeten maken? 'Impact voor familie is enorm'
Ik vind dit echt NOT DONE.

Dat je Vloet niet als een gek gaat lopen bedreigen, absoluut. Voorzichtig zijn met oordelen alvorens alle details bekend zijn, prima.

Maar hou aan de andere kant ook rekening met de familie die een verlies heeft geleden wat in de verste verten niet te vergelijken is met de nadelen/gevolgen van het voorlopig even niet laten voetballen van Vloet. Gun ze op z'n minst even dit beetje rust... maar nee...

Goed dat de supporters er op normale manier wat van zeggen. Jammer wel dat elk detail wordt uitgemeten in de media. Maakt het er voor de familie niet makkelijker op. Maar ook dit had dus voorkomen kunnen worden door 'm de komende tijd niet te laten spelen.
Krekker is de bom!
pi_203232854
quote:
2s.gif Op woensdag 12 januari 2022 10:29 schreef Gunner het volgende:
De maatschappelijke voelsprieten staan in ieder geval twijfelachtig afgesteld bij Heracles

Had Heracles een andere keuze moeten maken? 'Impact voor familie is enorm'
Tja, tis gewoon zijn werk.
pi_203233189
Kluivert reed ook iemand dood en een paar jaar later stond iedereen er voor op de banken op het WK'98. :')
Het is koud, het is guur....
pi_203233273
Hypocriet gelul natuurlijk, de media maakt enorme heisa om dan te claimen dat de familie rust verdient. De familie wordt ook meteen eventjes verondersteld niet te kunnen verdragen dat de verdachte van betrokkenheid bij de dood van hun kind weer aan het werk gaat in afwachting van zijn proces.

Ik vind er wel wat voor te zeggen om niet op de stoel van de rechter te gaan zitten. Als je vindt dat die in het algemeen te licht straft moet je dat aankaarten, niet allerlei bijkomende strafjes uit je kont gaan trekken omdat je toevallig met je hoofd op tv bent.

De publileke opinie, de maatschappij, de sociale omgeving, die hebben ook allemaal recht op hun eigen oordeel en hun eigen sanctie. Maar wel het liefst nadat de rechter de feiten heeft vastgesteld. In het geval van een voetballer betekent dat hij heel veel bagger over zich heen gaat krijgen en waarschijnlijk naar het buitenland vertrekt. Dat mag allemaal, er is schuld, boete maar ook de schande.

Maar het is niet aan de werkgever om te straffen. De rechter zal de schade aan zijn korte voetbalcarrierere kunnen meenemen in zijn oordeel. Clubs hebben regels voor gedrag van spelers buiten werktijd, maar het zou juist bijzonder grof zijn om zoiets ernstigs naar dat soort regeltjes te beoordelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203233320
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Hypocriet gelul natuurlijk, de media maakt enorme heisa om dan te claimen dat de familie rust verdient. De familie wordt ook meteen eventjes verondersteld niet te kunnen verdragen dat de verdachte van betrokkenheid bij de dood van hun kind weer aan het werk gaat in afwachting van zijn proces.

Ik vind er wel wat voor te zeggen om niet op de stoel van de rechter te gaan zitten. Als je vindt dat die in het algemeen te licht straft moet je dat aankaarten, niet allerlei bijkomende strafjes uit je kont gaan trekken omdat je toevallig met je hoofd op tv bent.

De publileke opinie, de maatschappij, de sociale omgeving, die hebben ook allemaal recht op hun eigen oordeel en hun eigen sanctie. Maar wel het liefst nadat de rechter de feiten heeft vastgesteld. In het geval van een voetballer betekent dat hij heel veel bagger over zich heen gaat krijgen en waarschijnlijk naar het buitenland vertrekt. Dat mag allemaal, er is schuld, boete maar ook de schande.

Maar het is niet aan de werkgever om te straffen. De rechter zal de schade aan zijn korte voetbalcarrierere kunnen meenemen in zijn oordeel. Clubs hebben regels voor gedrag van spelers buiten werktijd, maar het zou juist bijzonder grof zijn om zoiets ernstigs naar dat soort regeltjes te beoordelen.
Het probleem in Nederland zit hem er mate in dat dit soort gevallen geen goede categorie hebben qua straf, en dat kun je dus de rechters niet kwalijk nemen, persoonlijk ben ik voorstander voor hogere voorwaardelijke straffen die echt als stok achter de deur dienen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')