On bended knie you are not friequote:Op zondag 14 november 2021 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die is ook in zichzelf gaan geloven hé
Hij is toch ook ontzettend mooi? Ik vind het raar dat je dit zo benadrukt, alsof het niet zo is.quote:Op zondag 14 november 2021 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Nolles noemt Hendo een mooie man @:gurneyisbestoke
Nouquote:Op zondag 14 november 2021 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is toch ook ontzettend mooi? Ik vind het raar dat je dit zo benadrukt, alsof het niet zo is.
@Zipportal was gewoon sneller.quote:Op zondag 14 november 2021 21:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zinloze kaap; ik was bezig met dezelfde TT
Als jij geen medestander bent heb je gewoon geen smaak in mannenquote:Op zondag 14 november 2021 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Het was meer een notificatie dat er medestanders zijn
Dan moeten we niet uitsluiten dat er iemand aan het modden is geweestquote:Op zondag 14 november 2021 21:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Postnummers ver boven de 300. Alsof je sneller dan het licht kunt fietsen.
Suljogodquote:Op zondag 14 november 2021 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Sousa - Suljovic nu zie ik. Alsof je moet kiezen tussen aids en cholera… walgelijk. Ik ga zappen.
Heb jij Ziggo?quote:Op zondag 14 november 2021 21:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zinloze kaap; ik was bezig met dezelfde TT
Welk subforum?quote:Op zondag 14 november 2021 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Voor de zekerheid even mijn notes gecheckt
Eentje erbij gekregenVreemd, die avond zei ik veel hardere dingen
Het was dan ook een sneer naar een modquote:Op zondag 14 november 2021 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zitten een paar mods die heulen met de vijand
Maar was het een logische of een onlogische note?quote:Op zondag 14 november 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was dan ook een sneer naar een mod
Ik noem verder geen namen
Na mijn vertrek is het autismegehalte zeer sterk verminderd jaquote:
Wij roddelen hier niet. Warm bad etc.quote:Op zondag 14 november 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je ook al meegekregen dat @klaasweetalles weer mee post?quote:Op zondag 14 november 2021 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zitten een paar mods die heulen met de vijand
Erg onlogisch, je zou degene die dat note haast een simpele mongool noemenquote:Op zondag 14 november 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar was het een logische of een onlogische note?
Bijna.quote:Op zondag 14 november 2021 22:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee... verklaart dat mijn lachwekkende traagheid?
WATquote:Op zondag 14 november 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je ook al meegekregen dat @:klaasweetalles weer mee post?
@onlogischquote:Op zondag 14 november 2021 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg onlogisch, je zou degene die dat note haast een simpele mongool noemen
quote:Op zondag 14 november 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op zondag 14 november 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar als hij net zo is als eerst dan is hij ook binnen een maand weer weg.quote:Op zondag 14 november 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog grappig maar ik weet dat dit over een maand niet meer leuk is
Jij ook
Zolang er in Nederland maar een lockdown+avondklok isquote:Op zondag 14 november 2021 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou dat COR niet zo bij maar bij het WK zal er 'gewoon' volledig publiek zitten?
tong is er best aardig lang al nuquote:Op zondag 14 november 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar als hij net zo is als eerst dan is hij ook binnen een maand weer weg.
Ik ga hier heel erg goed opquote:Op zondag 14 november 2021 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog grappig maar ik weet dat dit over een maand niet meer leuk is
Jij ook
quote:Op zondag 14 november 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Maar als hij net zo is als eerst dan is hij ook binnen een maand weer weg.
KIEK MICH AN. @Poepz0rquote:15 november 2021 - Requisitoir (de advocaat-generaal zet de feiten op een rij, geeft zijn/haar mening over het bewijs en eist op grond daarvan een bepaalde straf)
quote:Op zondag 14 november 2021 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga hier heel erg goed op
klaasgod
Nee joh.quote:Op zondag 14 november 2021 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Moffenhoertje lekker man.quote:Op zondag 14 november 2021 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
volgende week zaterdag naar Aachen om daar iemand te vaccineren @:poepz0r
quote:Op zondag 14 november 2021 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Loting op maandag
Die ga ik missen tenzij de lockdown nog wat strenger wordt
Graag review.quote:Op zondag 14 november 2021 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
volgende week zaterdag naar Aachen om daar iemand te vaccineren @:poepz0r
Ik ga met een beetje geluk met de baby kijken genot.quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Nieuwjaarsmiddag darten vind ik ontzettend kut
Waarom?quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet toch nog steeds een beetje wennen aan dit ideequote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga met een beetje geluk met de baby kijken genot.
Papa met de oogjes dicht.quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gurney had hier ook graag aan Suljovic willen zitten.quote:Op zondag 14 november 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Suljovic wil altijd graag aan mensen zitten en plukken.
Ik vind het altijd ontzettend leuk.quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loopt het nog steeds gierend uit de hand in ziekenhuizen?
stukje poepz0rluierquote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is pakweg de kwartfinale van het mooiste dartstoernooi dat er is, dat wil ik in een avondsessie hebbenquote:
Ach oud en nieuw zal wel weer kansloos bij iemand thuis zitten worden. Dan vind ik het wel lekker dat er rond 2 uur dartsen begint.quote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is pakweg de kwartfinale van het mooiste dartstoernooi dat er is, dat wil ik in een avondsessie hebben
Nog los van het feit dat ik er ook net wat meer van geniet zonder kater
Anderzijds is het heerlijk ontkateren hier in het topic.quote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is pakweg de kwartfinale van het mooiste dartstoernooi dat er is, dat wil ik in een avondsessie hebben
Heerlijk man met een gierende kater op de bank darts kijken. Niets mis mee.quote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke fair, kater is een wat groot woordquote:Op zondag 14 november 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach oud en nieuw zal wel weer kansloos bij iemand thuis zitten worden. Dan vind ik het wel lekker dat er rond 2 uur dartsen begint.
Meeeh meeeeh meeeehquote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Terwijl het dit jaar vrijdag op zaterdag is O/Nquote:Op zondag 14 november 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach oud en nieuw zal wel weer kansloos bij iemand thuis zitten worden. Dan vind ik het wel lekker dat er rond 2 uur dartsen begint.
Dat zeer zekerquote:Op zondag 14 november 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Anderzijds is het heerlijk ontkateren hier in het topic.
Valt me op dat bepaalde users heel snel een topic kunnen openen, terwijl hier Fok altijd kanjertraag is.quote:Op zondag 14 november 2021 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Zipportal was gewoon sneller.
Afgevinkt.
Wat is dezequote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gurney had hier ook graag aan Suljovic willen zitten.
[ afbeelding ]
Hm als het de zaterdagmiddagsessie van een Eurotour is ofzo vind ik dat meer passendquote:Op zondag 14 november 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk man met een gierende kater op de bank darts kijken. Niets mis mee.
Dat zal dus 'gewoon' als een normaal weekend voelen.quote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl het dit jaar vrijdag op zaterdag is O/N
Geen sociale contacten, geen last vanquote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
De onverbiddelijke "wat doe jij met Kerst?" "wat doe jij met Oud en Nieuw?"
Kerst is ook in het weekend.quote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl het dit jaar vrijdag op zaterdag is O/N
Ga er niet eens naar vragen. Je zoekt het maar uit met je hele handel.quote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
ANNOUNCE tokkiehuiskamerfoto's. @wimderonquote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
Corona bestaat niet.quote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loopt het nog steeds gierend uit de hand in ziekenhuizen?
Naar de regenboogquote:Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Behalve dit jaar. 1 januari vliegen.
Zijn toch vaak dagen dat je andere verplichtingen kunt hebben. 24e en 26e doen ze gelukkig al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 14 november 2021 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden vakantie na de bevalling GENOT.quote:Op zondag 14 november 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kerst en O/N vallen zeer slecht dit jaar. Beflikkering
Je bent toch geen wijf manquote:Op zondag 14 november 2021 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb 2 maanden vakantie na de bevalling GENOT.
Op 1 januari blijf ik eigenlijk altijd thuis of ga naar de kroeg. (waar dartsen op is)quote:Op zondag 14 november 2021 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn toch vaak dagen dat je andere verplichtingen kunt hebben. 24e en 26e doen ze gelukkig al een tijdje niet meer.
Stukje aanvullend verlof genot.quote:Op zondag 14 november 2021 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent toch geen wijf man
Jongejongejonge
Ik moet op 24 december nog in de middag naar Utrecht (lol).quote:Op zondag 14 november 2021 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Kerst is ook in het weekend.
Ik ben daar nog steeds woedend om.
Er zijn mensen met verplichte familiaire rondjes op die datumquote:Op zondag 14 november 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 1 januari blijf ik eigenlijk altijd thuis of ga naar de kroeg. (waar dartsen op is)
Ik ziekenhuis voor de bevalling (lol). Wat een geacteer is dat.quote:Op zondag 14 november 2021 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet op 24 december nog in de middag naar Utrecht (lol).
Dit jaar kwam er niemand op mijn verjaardag.quote:Op zondag 14 november 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn mensen met verplichte familiaire rondjes op die datum
Wat dat betreft komt corona me best uit
Ja mijn (schoon)ouders snappen gelukkig wel dat we daar die dag niet zo'n zin in hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De horror...quote:Op zondag 14 november 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ziekenhuis voor de bevalling (lol). Wat een geacteer is dat.
Ik zit al klaar.quote:Op zondag 14 november 2021 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
ANNOUNCE tokkiehuiskamerfoto's. @:wimderon
Ik heb zeer waarschijnlijk een nieuwjaarsontbijtquote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig geen nieuwjaarsborrel op werk
Verplicht impliceert tegenzin, maar nieuwjaarsdag eten bij mijn zeer sympathieke oma is traditie.quote:Op zondag 14 november 2021 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een collega die nooit komt op borrels of teamuitjes etc. Maar dan ook echt nooit. Is na werktijd zegt hijquote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig geen nieuwjaarsborrel op werk
Iets dat ik wel vaker hebquote:Op zondag 14 november 2021 22:18 schreef De_Kraam het volgende:
Dit jaar kwam er niemand op mijn verjaardag.
Huis Ten Bosch ouwe reus. Mijn negroide butler zal het kaartje aannemen.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil jou graag een kaartje sturen @:poepz0r en ik zal het beschaafd houden.
Daar doe je toch niemand een plezier mee.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb zeer waarschijnlijk een nieuwjaarsontbijt
Dan zit je dus de eerste werkdag van het jaar om een uurtje of acht te kanen daar
Nee dit kan nietquote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit je dus de eerste werkdag van het jaar om een uurtje of acht te kanen daar
Dit gaat te ver.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
Moaquote:Op zondag 14 november 2021 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar doe je toch niemand een plezier mee.
Wat een horror lijkt me datquote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
We zitten hier in DRT, een ongezond BMI is niets om je voor te schamen.quote:Op zondag 14 november 2021 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moa
Als er wat goeds te kanen is ben ik wel van de partij op zich
(ik heb een gezond BMI)
Ik zou ontslag nemen Tag.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja kijk, als ze de uitkeringen nou gewoon wat hoger zouden makenquote:Op zondag 14 november 2021 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen Tag.
Werken, dat moet in je aard liggen.
Ik wilde op 1 januari naar de supermarktquote:Op zondag 14 november 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 1 januari blijf ik eigenlijk altijd thuis of ga naar de kroeg. (waar dartsen op is)
Oma’s koester ze.quote:Op zondag 14 november 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verplicht impliceert tegenzin, maar nieuwjaarsdag eten bij mijn zeer sympathieke oma is traditie.
quote:Op zondag 14 november 2021 22:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen Tag.
Werken, dat moet in je aard liggen.
NIET MEER WELKOM.quote:Op zondag 14 november 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wilde op 1 januari naar de supermarkt
zolang ze nog vitaal zijn en alles is het een extreme levensbonusquote:Op zondag 14 november 2021 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oma’s koester ze.
DRT is een warm bad allen.
quote:Op zondag 14 november 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Weer veel likes mogen uitdelen in dit prachtige topic.
DRT voelt als thuiskomen
FNV die nemen we ook niet meer serieusquote:Op zondag 14 november 2021 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens is de FNV niet blij met het nieuwe CAO-voorstel. Benieuwd of dat nog een clash wordt
Mooie woordenquote:Op zondag 14 november 2021 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
zolang ze nog vitaal zijn en alles is het een extreme levensbonus
Ik mag toch hopen dat iedereen dit kent.quote:Op zondag 14 november 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Beetje een schoolproject maar misschien leuk voor de fans die deze nog niet kennen
Is er ook de woensel-west editie?quote:Op zondag 14 november 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Beetje een schoolproject maar misschien leuk voor de fans die deze nog niet kennen
De vitaalste is 87quote:
Maar kent u deze al? AadGOATquote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iedereen dit kent.
Wat dan?quote:Op zondag 14 november 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FNV die nemen we ook niet meer serieus
Zeer zeker. Groot B&A fan. Laatst naar die tentoonstelling in Vlaardingen geweest.quote:
Ik ook. Heb Aad jarenlang regelmatig vragen gesteld via die website van ze. Enorme baasquote:Op zondag 14 november 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeer zeker. Groot B&A fan. Laatst naar die tentoonstelling in Vlaardingen geweest.
Genot. Ze hebben me met die caravan jarenlang beflikkerd.
Al gezien. 2x.quote:Op zondag 14 november 2021 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Bas is wel echt in z’n laatste dagen beland.quote:Op zondag 14 november 2021 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Heb Aad jarenlang regelmatig vragen gesteld via die website van ze. Enorme baas
quote:Op zondag 14 november 2021 22:27 schreef fetX het volgende:
Ze hebben me met die caravan jarenlang beflikkerd.
Ik wens veel mensen COR toe.quote:Op zondag 14 november 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Bas is wel echt in z’n laatste dagen beland.
Ja triest. Ook jammer dat ze die serie in Afrika nooit meer hebben kunnen maken.quote:Op zondag 14 november 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat viel wel te verwachten.quote:Op zondag 14 november 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van Vlugge Japie die met een rollator liep en zei "Japie is niet zo vlug meer tegenwoordig".quote:Op zondag 14 november 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja triest. Ook jammer dat ze die serie in Afrika nooit meer hebben kunnen maken.
Standbeeld genot. The Crocksons goden.quote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat viel wel te verwachten.
Nationale begrafenis?
Zal vast wel een dingetje worden, ja. Maar zo groot? Dat weet ik niet. Wat mij betreft wel. Als die dag aanbreekt heb ik een kutdag.quote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nationale begrafenis?
Kankerkachel Kees heb ik maand of twee geleden nog gespot bij een ijswinkel in Eindhoven. Was daar met z’n vriendinquote:
Oh, natuurlijk niet. Maar dit is een grootheid.quote:Op zondag 14 november 2021 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal vast wel een dingetje worden, ja. Maar zo groot? Dat weet ik niet. Wat mij betreft wel. Als die dag aanbreekt heb ik een kutdag.
quote:Op zondag 14 november 2021 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal vast wel een dingetje worden, ja. Maar zo groot? Dat weet ik niet. Wat mij betreft wel. Als die dag aanbreekt heb ik een kutdag.
Gewoon met de caravan de crematie oven in.quote:Op zondag 14 november 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nationale begrafenis?
Dat heb ik met Brian May en Roger Taylor de restanten van de grootste rockband ooitquote:Op zondag 14 november 2021 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
QueenGenotquote:Op zondag 14 november 2021 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat heb ik met Brian May en Roger Taylor de restanten van de grootste rockband ooit
https://youtu.be/YVhFraLlmrs?t=1282quote:Op zondag 14 november 2021 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon met de caravan de crematie oven in.
Ik krijg jeuk van die Demi….quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze foto biedt Stephen King genoeg inspiratie voor 3 vuistdikke boeken.
Nou zeg. Morgen wel weer?quote:Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er geen zin meer in ook. Zoek het maar uit allen![]()
Warm bed opzoeken genot
Wie maakt dan het topic aan?quote:Op zondag 14 november 2021 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Overigens geen idee bij wiens volgende overlijden ik een kutdag heb. Voor het laatst bij Cruijff, toen ben ik de rest van de dag op een treurige studieplek in de hogeschool blijven zittenquote:Op zondag 14 november 2021 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie alleen een lege tunnélquote:Op zondag 14 november 2021 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://youtu.be/YVhFraLlmrs?t=1282
quote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Bassie en Adriaan achtergrondmuziek genot.
@Mastermindedquote:Op zondag 14 november 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Bassie en Adriaan achtergrondmuziek genot.
Nee, heb ze vroeger wel zien liggen bij de slager.quote:Op zondag 14 november 2021 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook Bassie worst gegeten ?
@:poepz0r
Uiteraard en de Bassie en Adriaan moppenlijn gebeld. Totdat mijn vader erachter kwam, rekening van 300 guldenquote:Op zondag 14 november 2021 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie ook Bassie worst gegeten ?
@:poepz0r
Die is veel te druk met al die onzinnige acts van hemquote:Op zondag 14 november 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een puntje voor @:onlogisch dan dacht ik.
De naam van mod @onlogisch willen wij hier in het warme bad DRT niet meer horen aangezien hij vrinden van ons notes aansmeert. Gewoon een walgelijke man.quote:Op zondag 14 november 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een puntje voor @:onlogisch dan dacht ik.
quote:Op zondag 14 november 2021 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
Stukje Tubular Bells gejat van the Exorcist.
Ik denk dat het voor de maatschappij beter is dat hij dit doet in plaats van kinderen uitleggen hoe de wereld in elkaar zitquote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Even een willekeurig feitje, Teun de Boer was hiervoor leraar op een basisschool.
In ons warme bad is iedereen welkom.quote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De naam van mod @:onlogisch willen wij hier in het warme bad DRT niet meer horen aangezien hij vrinden van ons notes aansmeert. Gewoon een walgelijke man.
Wisten jullie dat er 1 VHS en dvd bestaan die letterlijk honderden / duizenden euro's waard zijn omdat er letterlijk 2 - 5 minuten meer beeldmateriaal op staat dan op latere uitgaves? Ik geloof van Het geheim van de sleutel.quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De naam van mod @:onlogisch willen wij hier in het warme bad DRT niet meer horen aangezien hij vrinden van ons notes aansmeert. Gewoon een walgelijke man.
Ik vind Teun oprecht niet heel slecht. En hij geeft altijd antwoord op den twitters, dat is ook wel fijn als je iets wil weten over programmering e.d.quote:Op zondag 14 november 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de maatschappij beter is dat hij dit doet in plaats van kinderen uitleggen hoe de wereld in elkaar zit
Daarvoor heb ik dan wel een klein beetje lijden over
Arme kinderenquote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Even een willekeurig feitje, Teun de Boer was hiervoor leraar op een basisschool.
Een van mijn BA hoogtepunten was wel dat de Baron een trap wilde hebben om een muur over te komen waarop B2 na meerdere keren vragen hem een goede veeg geeftquote:
Nee, gewoon, naar een land.quote:
Mijn ouders hebben ooit al die videobanden weggegooid. De schoften. En dat terwijl m’n moeder nog naast ze heeft gewoond ook.quote:Op zondag 14 november 2021 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wisten jullie dat er 1 VHS en dvd bestaan die letterlijk honderden / duizenden euro's waard zijn omdat er letterlijk 2 - 5 minuten meer beeldmateriaal op staat dan op latere uitgaves? Ik geloof van Het geheim van de sleutel.
Dat mag.quote:Op zondag 14 november 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een van mijn BA hoogtepunten was wel dat de Baron een trap wilde hebben om een muur over te komen waarop B2 na meerdere keren vragen hem een goede veeg geeft
Als kind vond ik dat zeer leuk
Veel plezier in Frans Guineequote:Op zondag 14 november 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, gewoon, naar een land.
Geen idee welke. Ééntje zonder milde lockdown in ieder geval.
Teun > Zijtaids in ieder geval.quote:Op zondag 14 november 2021 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Teun oprecht niet heel slecht. En hij geeft altijd antwoord op den twitters, dat is ook wel fijn als je iets wil weten over programmering e.d.
Zijn ABN is net effe over de topquote:Op zondag 14 november 2021 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Teun oprecht niet heel slecht. En hij geeft altijd antwoord op den twitters, dat is ook wel fijn als je iets wil weten over programmering e.d.
Gewoon hardop gelachenquote:Op zondag 14 november 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een van mijn BA hoogtepunten was wel dat de Baron een trap wilde hebben om een muur over te komen waarop B2 na meerdere keren vragen hem een goede veeg geeft
Als kind vond ik dat zeer leuk
Vaak naar hun shows geweest. Die in het circus waren het leukste waar je 50 cent betaalde voor een bak popcorn en iedereen zat te paffen. Mooie tijden.quote:Op zondag 14 november 2021 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ooit al die videobanden weggegooid. De schoften. En dat terwijl m’n moeder nog naast ze heeft gewoond ook.
Water uit de ‘camera’ genotquote:Op zondag 14 november 2021 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vaak naar hun shows geweest. Die in het circus waren het leukste waar je 50 cent betaalde voor een bak popcorn en iedereen zat te paffen. Mooie tijden.
Snap wel dat hij het darten doet, dat is toch wat minder werkdruk.quote:Op zondag 14 november 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Warm bad allen
Denk dat het gezien het legsaldo van Raybar niet zoveel uitmaakt, Anderson had hij altijd onder zich gehoudenquote:Op zondag 14 november 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Voor Straya wel beter als Smith wint, want dan weet Ray dat hij gewoon moet winnen van Anderson.
Heeft Gert die chicks ook allemaal in bed gehad?quote:Op zondag 14 november 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden wij trouwens van de werken van Samson en Marie? Samson heeft een nieuwe stem genot @:fetx
Gertje is zeker weer te druk met alle leden van K3 uitwonen.quote:Op zondag 14 november 2021 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden wij trouwens van de werken van Samson en Marie? Samson heeft een nieuwe stem genot @:fetx
Andersom ook wel hè. Of gaf je Davis kansen tegen Smiss?quote:Op zondag 14 november 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Voor Straya wel beter als Smith wint, want dan weet Ray dat hij gewoon moet winnen van Anderson.
Al besproken.quote:Op zondag 14 november 2021 22:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gertje is zeker weer te druk met alle leden van K3 uitwonen.
Marie is zijn dochter. Wel een geil ding boh boh. Die stem van Samson is het net niet.quote:Op zondag 14 november 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Gert die chicks ook allemaal in bed gehad?
Nee, maar als Van Barneveld rekenend moet gaan winnen van Anderson is dat ook geen feest.quote:Op zondag 14 november 2021 22:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Andersom ook wel hè. Of gaf je Davis kansen tegen Smiss?
Dit was ook genot. Postbus X godenquote:Op zondag 14 november 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Gert die chicks ook allemaal in bed gehad?
Even geluisterd. Nee, dat is ‘m niet.quote:Op zondag 14 november 2021 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marie is zijn dochter. Wel een geil ding boh boh. Die stem van Samson is het net niet.
Octaaf de bòlle genot.quote:Op zondag 14 november 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Even geluisterd. Nee, dat is ‘m niet.
Die vroegere serie was wel genot. Met de burgemeester en die kapper
Weet je wat pas genot was? Oppassen!quote:Op zondag 14 november 2021 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit was ook genot. Postbus X goden
Als klaas daar ook weer post overweeg ik dat te gaan volgenquote:Op zondag 14 november 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Berenklem gezet in het F1 topic. Kijken of er iemand intrapt
TEEEEERINGGGG HEYYYYYYY.quote:
Ik ga direct kijken.quote:Op zondag 14 november 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Berenklem gezet in het F1 topic. Kijken of er iemand intrapt
Hij was er. Overigens heb ik daar @onlogisch even uitgelachen in het FB topic.quote:Op zondag 14 november 2021 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als klaas daar ook weer post overweeg ik dat te gaan volgen
Vandaag met rotte eieren bekogeld zijnde boodschapper van nuance in F1quote:Op zondag 14 november 2021 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als klaas daar ook weer post overweeg ik dat te gaan volgen
Begrijp dat niet. Geweldige race en ook Hamilton gewoon waanzinnig geredenquote:Op zondag 14 november 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
F1 was enorm kwaad en woedend. Enorm genoten
Je weet wat dit betekent Simon?quote:
Eens.quote:Op zondag 14 november 2021 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
F1 was enorm kwaad en woedend. Enorm genoten
Hahaha klaasgodquote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
MAx hoopte dat beide auto's van de baan zouden vliegen.
Hamilton kon goed antipiceren waardoor het plan van Max mislukte
Ik heb altijd een naar gevoel van onsportiviteit bij Max
Hamilton betrap ik nooit op valse streken.
Hamilton is wat sportiviteit een grotere sportman dan Max.
Ja, en hij liet racistische sneren staan maar ik zag 'Lewis laat even zien wie de baas is' na de race binnen 5 seconden verdwijnen. (lol)quote:Op zondag 14 november 2021 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie echt heel erg veel aanleiding om autootje rijden te gaan volgen terwijl het me geen klote boeit
Is nattekat ook nog mod
Ooit was er een gifje voor nattekat (c) @Zipportalquote:Op zondag 14 november 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en hij liet racistische sneren staan maar ik zag 'Lewis laat even zien wie de baas is' na de race binnen 5 seconden verdwijnen. (lol)
Zo'n figuur zouden ze bij de Stasi nog oneervol ontslaan.quote:Op zondag 14 november 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, en hij liet racistische sneren staan maar ik zag 'Lewis laat even zien wie de baas is' na de race binnen 5 seconden verdwijnen. (lol)
Fok kent zo zijn pappenheimers ja, lol. En maar noten als je niet voor Max bentquote:Op zondag 14 november 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet.quote:Op zondag 14 november 2021 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ooit was er een gifje voor nattekat (c) @:zipportal
Zou ik die nog in het archief hebben
Ik ga betrekkelijk neutraal het WK in denk ik.quote:
Daar geloof ik niets van, als Maikol wint sta je te schuimbekken.quote:Op zondag 14 november 2021 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga betrekkelijk neutraal het WK in denk ik.
Ik wel, en aan het gifje te zien durf ik toch met een hele grote zekerheid te schatten dat het van jouw makelij isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 14 november 2021 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wel, en aan het gifje te zien durf ik toch met een hele grote zekerheid te schatten dat het van jouw makelij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
[..]
Ik wel, en aan het gifje te zien durf ik toch met een hele grote zekerheid te schatten dat het van jouw makelij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Simon die eigenlijk Jaap zijn vrouw wilde stuccen genot.quote:
Door wie? #dtvquote:Op zondag 14 november 2021 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat Max z'n remkabels worden doorgesneden.
Ter info.
[..]
Ik wel, en aan het gifje te zien durf ik toch met een hele grote zekerheid te schatten dat het van jouw makelij isGratuite nazi-referenties heb ik een broertje dood aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#werkenbijdenosquote:Daarna kwam de zege voor Van Barneveld geen moment meer in gevaar. Na een finish van 121 in de vierde leg gooide de Nederlander in de vijfde en laatste set zijn enige 180'er, waarna hij zijn eerste checkout gelijk benutte.
Meneer Harmsenquote:Op zondag 14 november 2021 23:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Simon die eigenlijk Jaap zijn vrouw wilde stuccen genot.
Meneer Harmsen genot. aaaahhhuuhhuhuh wat nou weeeheeerrrr
Pallets sorteren moet weer leuk worden.quote:Op zondag 14 november 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wel moeilijk hard gewerkt voor mijn kankergeld dit weekend @:maxi-mus
Die vakanties moeten ergens mee betaald worden
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 14 november 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wel moeilijk hard gewerkt voor mijn kankergeld dit weekend @:maxi-mus
Die vakanties moeten ergens mee betaald worden
Geen idee, ik ken verder geen autootjerijders behalve vrouwenmepper Jos.quote:
Sow koekoekquote:Op zondag 14 november 2021 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat Max z'n remkabels worden doorgesneden.
Ter info.
Wel godverdomme. Altijd gedacht dat het ‘Hapjes’ was. Ik vond dat juist zo grappig voor een butlerquote:Op zondag 14 november 2021 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HopjesHopjesgod. En Zus, maar dat was een vies ding hoor boh.
Kareltjegod met zijn mandarijnen. Dankzij hem rol ik mijn mandarijnen ook altijdquote:Op zondag 14 november 2021 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Altijd gedacht dat het ‘Hapjes’ was. Ik vond dat juist zo grappig voor een butler
Hij heeft zijn rare dingetjes maar het is een geweldig leuke gast volgens mij. Misschien wel moeilijk om te kraken.quote:Op zondag 14 november 2021 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Pieter ondanks zijn kapsel en rare kleding altijd wel een hele leuke man.
quote:Op zondag 14 november 2021 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
ClemensGod, stukje tepel op je beeldscherm.
7/10 op de schaal van TBSquote:Op zondag 14 november 2021 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
ClemensGod, stukje tepel op je beeldscherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |