Histor is in de aanbieding bij de Gamma, en we willen over 2 weken het kantoor verven. Straks even een lading verf halen. Alleen voor kantoor hebben we nog geen definitieve kleuren gekozen. Dus even met het vloerstaaltje op pad.
Deze kleuren hadden we uitgekozen voor woonkamer/keuken (al weten we nog niet hoe we het gaan verdelen). Trapleuning wordt straks In The Saddle. Sombrero tan en Seriously Sand zijn ook een goede match met de vloer. Wild wilderness en Light Cherry niet! En ik weet nog niet zeker of ik wel precies dezelfde kleuren wil op beide verdiepingen. Ik vind Sombrero Tan echt heel mooi maar of ik het ook als achtergrond wil voor Teams meetingen, weet ik nog niet zo zeker.
![v5wen2M.jpg]()
![sVOn3t5.jpg]()
![bNd97Zr.jpg]()
De hele begane grond moet leeg omdat daar de vloer op 21 februari al komt, dus van die gelegenheid willen we gebruik maken. Anders moeten we na het plaatsen van de glazen wand daar omheen schilderen, en dat willen we voorkomen. Dus eerst schilderen, dan de vloer, dan de wand plaatsen. En als we dan toch bezig zijn (en de verdieping is leeg), dan ook de slaapkamer schilderen als Six. goede vooruitgang maakt.
Ik had stiekem wat hoop om de hele benedenverdieping schilderklaar te hebben (inclusief toiletdeur en de deurtjes van de vaste kasten) voor de verbouwing op de bovenste 2 verdiepingen begint, maar dat is niet haalbaar.
Vandaag is Six. de kruipruimte aan het uitgraven

. Door de vloerisolatie is er weinig bewegingsvrijheid overgebleven. Het vermoeden is dat de installateur die een offerte heeft uitgebracht toen je er nog kon kruipen, het niet leuk gaat vinden als hij ineens moet tijgeren om de nieuwe rioolpijp aan te sluiten. Gelukkig los zand

.
![zVlfenI.jpg]()
![FmFz5WD.jpg]()
De rioolpijp in kwestie

, de nieuwe komt op een andere plek maar we zullen ook nog een keer afscheid van moeten nemen. Zou een oud ijzer mannetje dit interessant vinden? Is wel gietijzer dus loodzwaar

.