Oh ja. PDSM is het IT ticket systeem op m'n werkquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:41 schreef Six. het volgende:
[..]
Geen polycarbonaat maar glas.
Epdm ipv pdsm
Als het goed is, begin maartquote:Op donderdag 13 januari 2022 07:04 schreef monsterd. het volgende:
Nice gaat allemaal al van start. Wanneer gaan ze binnen aan de slag?
Geen concrete plannen. Straks nog even kijken hoe het eindresultaat oogt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 08:27 schreef Claudia_x het volgende:
Het begin is er! Gaan jullie nog iets doen met de stalen poten?
We weten nog niet welke combinatie we mooi vinden maar we hadden allebei direct zoiets van 'yep'.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Fijn hoor. Maar wat zijn deze dan anders dan die andere testers?Dat dit nu opeens de doorbraak is? Je moet nu nog steeds kiezen
Edit: ik vind die bovenste mooi! Lekker zonnig.
Seriously Sandquote:Op donderdag 13 januari 2022 22:19 schreef mrien het volgende:
Als die bovenste Fine Cream van histor is, ik zou die niet doen..daarmee hebben wij pas een 12 meter lange muur geverfd, de dag er na opnieuw in een andere kleur…het was echt een vreemde kleur (in ieder geval bij ons)
Mooi balkon!
Zijn ook prachtig samen. Maar ik vind die combinatie op de testers net te zoet. Ik wil nog graag ergens de combinatie met wild wilderness maken om er een beetje pit en duisternis aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Seriously sand en sombrero tan samen lijkt me erg mooi!
Hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:39 schreef flipsen het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die gasten die die namen moeten verzinnen voor "geestelijke hulpmiddelen" gebruiken voor hun werk
Precies en al je partners die je hebt gehad en nu hebt geef je een nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:13 schreef Seven. het volgende:
Hahaha, het praat wel makkelijker als je een kleur een naam kunt geven.
Na Six. komt Seven.quote:Op zondag 16 januari 2022 14:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Precies en al je partners die je hebt gehad en nu hebt geef je een nummer
Best handig, nu weten wij het ook hoeveel
Ja, die 3 hexagon tegels samen, vind ik echt heel tof!quote:Op zondag 16 januari 2022 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk, hoogglans afgewisseld met mat! En ik vind de combinatie van de hexagontegels ook geslaagd.
Zaterdagmiddag is meestal rustig op Fokquote:Op zondag 23 januari 2022 00:21 schreef Claudia_x het volgende:
Geen één reactie nog? Schande! Heel mooi gedaan.
De keralit planken aan de voorkant komen tot de onderste ligger, glas tussen onderste en bovenste ligger (kijkgat).quote:Op zondag 23 januari 2022 11:15 schreef Cathmar het volgende:
Mooi gedaan zo! Goed om de foto's te zien want ik kan totaal niet visualiseren en kon me niet voorstellen hoe jullie balkon er uit zou komen te zien. Succes met de volgende stappen.
Beetje sociale druk...quote:Op maandag 24 januari 2022 14:21 schreef archito het volgende:
Ziet er al goed uit!
Als alle buren in Nederland toch eens meer naar het huis ernaast zouden kijken.. 😜
Hehe, nou zijn wij wel de meest vooruitstrevende bewoners van deze buurt als het op verbouwen aankomt.quote:
We zien de poll wel verschijnen. 😀quote:Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Seven. het volgende:
Balkonscherm uitkiezen: weer een overload aan keuze (oh joy, kunnen we elkaars suggesties weer afknallen)
Origineel zat er hout tegen deze woningen, en houten kozijnen met enkelglas. De buurman heeft nog veel originele features, de meeste mensen hebben keralit laten plaatsen en de originele kozijnen laten vervangen door kunstof kozijnen met HR glas.quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:55 schreef Zedi het volgende:
Ziet er netjes uit!
Valt me nu op dat de kleur gevelbekleding en kozijnen bij jullie en de buren precies contra zijn, is dat een bewust iets vanuit de bouw of toeval omdat zijn de originele dingen hebben zitten en jullie de boel hebben vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |