Iets zuidelijkerquote:Op maandag 29 november 2021 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Juistem, het is een soort wallet. Je woont zeker niet in El Salvador?
Thanks, ik heb de site opgezocht en het opgeslagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 21:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!
[..]
Ambiant composite XXL van merk Floorlife is wederom een VT wonen vloer. Verkrijgbaar in 4 verschillende grijstinten, en ook te krijgen in een rechthoek van 91 bij 45 cm.
En for the record: ik kijk het programma niet en ik lees de blaadjes niet maar qua vloeren past het blijkbaar wel standaard in mijn straatje. Het novilon op zolder is VT wonen, voor de woonkamer is uiteindelijk de keuze niet gevallen op VT wonen maar die waren wel in de running.
Dank voor de link, ook opgeslagen.quote:Op zondag 28 november 2021 10:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar clickmarmoleum. Zag ik bij vt wonen weer verliefd op je huis in het huis in een oude school en dat stond echt heel fraai https://www.vtwonen.nl/tv(...)n-bakkum-informatie/
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:15 schreef bleiblei het volgende:
Het is hier net alsof je een standaard VT Wonen vloer niet mooi mag vinden.
Nix mis mee hoor. Accepteren dat je bij de meute hoort. Dat geldt voor de meesten onder ons.
Nee! Het is net als kliklaminaat maar dan met een marmoleum toplaag. Makkelijk zelf te leggen ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:48 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dank voor de link, ook opgeslagen.
Hoeft click marmoleum niet verlijmd te worden aan de ondervloer?
Is het dan wel geschikt voor in de keuken?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef yinu het volgende:
[..]
Nee! Het is net als kliklaminaat maar dan met een marmoleum toplaag. Makkelijk zelf te leggen ook.
Ik denk net als alle andere laminaat, hangt ook af van hoe je kooktquote:Op donderdag 2 december 2021 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het dan wel geschikt voor in de keuken?
komt ons balkon ? dat klinkt grappig.quote:Op maandag 20 december 2021 08:25 schreef Seven. het volgende:
Problemen met Ikea zijn opgelost.
Ik ben ondertussen een hoop spullen aan het opruimen/verkopen/wegflikkeren.
@:Six. is ook druk bezig met zijn voorbereidingen en creëert nog wat extra werk...
Tijdens het betonboren van een gat tussen de begane grond en eerste verdieping, is een stroomkabel door geboord. We hebben tot nader orde geen stroom op zolder.
Verder komt binnenkort als het goed is ons balkon. Kozijnboer moet volgens mij nog een installatiedatum bevestigen. Zonnepanelen en warmtepomp komen volgens mij op 14 februari. 21 februari komt de vloer op de begane grond. 2 maart komt de warmtepomp (en dan koppelen we net op tijd de gasleiding af want rond die tijd begint de aannemer met slopen).
Doe jezelf een plezier en leg nog even een bodemfolie in de kruipruimte. Het lijkt droog, maar uit zand verdampt heel makkelijk vocht. De onderkant van de isolatie is nu koud. Dus het condenseert tegen je isolatie. Die wordt zeiknat en werkt dan niet meer. Staan veel filmpjes op internet over. Bodemfolie stopt de verdamping en daarmee voorkom je vochtproblemen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:15 schreef Seven. het volgende:
Wij zitten er lekker warmpjes bij:
Klaar voor de warmtepomp in maart.
Balkon op palen!quote:Op maandag 20 december 2021 08:35 schreef manny het volgende:
[..]
komt ons balkon ? dat klinkt grappig.
is dat hele ding prefab en "hangen" ze die gewoon aan de gevel ?
Als ie staat, plaats je dan een deckpic?quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:18 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Als ie staat, plaats je dan een deckpic?
Sinds juni zijn we serieus bezig met de planning, en eind april/begin mei hopen we helemaal klaar te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:14 schreef SV-tje het volgende:
Uiteindelijk gaat het dan toch allemaal best snel
Nou, dan kun je toch ook de andere kleur nemen voor de keukendeurtjes?quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:06 schreef Seven. het volgende:
Zucht... we komen er wéér niet uit qua kleurtjes![]()
Six. vindt het kleurtje dat ik het mooist vind, te oranje afsteken bij de deurtjes van de keuken
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:09 schreef yinu het volgende:
Nou, dan kun je toch ook de andere kleur nemen voor de keukendeurtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar hek zelf ook last van
Resistance is futile.
Ben ik ook wel beetje bang voor, dat dit een Flexa trend is en dat het gaat vervelen. Tegen de tijd dat we 'm op de muren smeren, is het alweer voorbij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:57 schreef AnneX het volgende:
Aan mij heb je niks.
Zo’n (lichte) terra cotta tint had ik op de open trap in de kamer en het verveelde mij heel snel als overheersende non kleur richting licht oranje.
#duit #zakje
Actually, Flexa Bintiquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:42 schreef Molo het volgende:
Teveel Flexa Couleur Locale vibes hier, die kleuren geven me een behoorlijke afkeer
Maarrrrrrr, gaat niet om ons maar jullie smaak
Die grijs matcht met de projectieverf (straks geen TV meer) maar ik kom wel een beetje tot een conclusie dat ik het grijs gewoon echt niet mooi vind. Dus we zijn aan het kijken wat een elektrisch scherm kost zodat we het grijs niet hoeven te gebruiken.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:50 schreef Postbus100 het volgende:
Een kleur moet je voelen. Dat kan je alleen zelf, en dat kan een ander al helemaal niet vanaf een foto /beeldscherm.
Ik heb echt geen idee wat voor sfeer jullie willen uitstralen.
Wel een goed idee om van die grijs af te gaan wijken. Waarom wil je die, als je terra cotta mooi vindt? Matcht in mijn ogen helemaal niet
Dat is toch dat kind van Steve Irwin?quote:
🤬quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:09 schreef yinu het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch ook de andere kleur nemen voor de keukendeurtjes?
Bindi:quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toch dat kind van Steve Irwin?
Ah!quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bindi:
[ afbeelding ]
Binti:
[ afbeelding ]
Raarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:55 schreef Seven. het volgende:
COVID update: …….Dit weekend gaan we uit strikte quarantaine maar we gaan nog niet uitgebreid op visite bij m'n schoonouders bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |