Bedankt voor de tip! Ik kan dus zonder basisverzekering bij "De Friesland" wel een tandartsverzekering daar afsluiten??quote:Op vrijdag 10 december 2021 01:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn basisverzekering kan ik het goedkoopste krijgen bij Zorg en Zekerheid, omdat je daar tot en met vandaag nog 50 Euro cashback kan krijgen bij cashbackxl:
https://www.cashbackxl.nl/webshops/zorg-en-zekerheid
En voor mijn aanvullende tandverzekering is het beste pakket voor mij bij de Friesland.
Dus Zorg en Zekerheid en de Friesland word mijn combinatie voor volgend jaar.
Ja, maar niet alle tandverzekeringen. Ik heb AV Tand extra.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik kan dus zonder basisverzekering bij "De Friesland" wel een tandartsverzekering daar afsluiten??
Denk dat ik de AV Tand Standaard neem. Sowieso ga ik 2x voor controle, tandsteenverwijdering en af en toe een vulling. Dan schiet het al aardig op richting de ¤162quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:blomke : Ik heb het even voor je opgezocht. De enige 2 aanvullende verzekeringen die je niet los kan kiezen bij de Friesland zijn AV (Tand) Opstap en AV (Tand) Doorstap. De rest kan dus wel zonder basisverzekering.
https://www.defriesland.n(...)der-basisverzekering
Goede keus. Als je de goedkoopste basisverzekering bij Zorg en Zekerheid wil met 50 Euro cashback dan kan je je alleen vandaag nog aanmelden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk dat ik de AV Tand Standaard neem. Sowieso ga ik 2x voor controle, tandsteenverwijdering en af en toe een vulling. Dan schiet het al aardig op richting de ¤162
Hier, neem een toffee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bedankt he, nou kan ik weer opnieuw beginnen
Ja, lekker!quote:Op zaterdag 11 december 2021 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier, neem een toffee.
[ afbeelding ]
Ik ging uit van de simpele ‘tand’-verzekering.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, lekker!
Ik kan helemaal niet bij IZZ volgens mij want ik werk niet in de zorgOk, kan dus wel. Maar inderdaad geen kronen, bruggen en implantaten in hun Extra1 pakket waardoor mijn voordeel wegvalt.
We zijn weer terug bij Ditzo. Die niet heel vlot op hun Whatsapp reageert overigens maar het is vast druk.
Per jaar. Dat klinkt interessant.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed. Het wordt Ditzo Goede Keuze met Pechvogelhulp ZorgBeter + Pearle & Eye Wish Bril en lenzen module + TandBest, eigen risico 385 euro. Kosten: 164,15 per jaar. Ze hebben een goede duurzaamheidsscore en ik kan mijn eigen risico van te voren gespreid betalen.
Ik heb al zeker 20 jaar geen aanvullend pakket (wel altijd tandarts) meer gehad maar ineens is dat wel nodig. Ik ga uit dit pakket de fysio, anticonceptie en brilvergoeding gebruiken dus dat maakt het de moeite waard.
Ik zat hier te kijken: https://www.vgzvoordezorg(...)ende-zorgverzekeringquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ging uit van de simpele ‘tand’-verzekering.
https://www.vgzvoordezorg(...)8EAAYASAAEgLCp_D_BwE
Het is nog altijd niet een fantastische verzekering, maar als je zeker weet dat je een ruime rekening gaat krijgen, heb je nog wel een voordeel van ca. 150 euro.
Ja, omdat je een uitgebreidere aanvullende verzekering zoekt, ws. Wat een gekloot, met ‘dit wel, dat niet’.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zat hier te kijken: https://www.vgzvoordezorg(...)ende-zorgverzekering
Inderdaad. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang heb zitten puzzelen op een zorgverzekering.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, omdat je een uitgebreidere aanvullende verzekering zoekt, ws. Wat een gekloot, met ‘dit wel, dat niet’.
Ik heb die link doorgelezen, maar begrijp echt niet waar die ¤250 vandaan komt? Dan zou alleen de administratie van het overstappen al ¤250 kosten?quote:Op maandag 13 december 2021 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Een oproep die ik van harte onderschrijf:
Stop met switchen van zorgverzekeraar
Het tast de solidariteit van ons zorgstelsel aan, waardoor de zorgkosten steeds verder verschuiven naar degenen die wel van zorg afhankelijk zijn. Dit hele overstapcircus is op de lange termijn asociaal en niet houdbaar.
Doe ermee wat je wil, maar ik wou het maar even gemeld hebben hier.
Alsof de prijzen laag blijven als men niet kan overstappen... Bij geen keuze stijgt de prijs meer dan bij wel een keuze.quote:Op maandag 13 december 2021 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Een oproep die ik van harte onderschrijf:
Stop met switchen van zorgverzekeraar
Het tast de solidariteit van ons zorgstelsel aan, waardoor de zorgkosten steeds verder verschuiven naar degenen die wel van zorg afhankelijk zijn. Dit hele overstapcircus is op de lange termijn asociaal en niet houdbaar.
Doe ermee wat je wil, maar ik wou het maar even gemeld hebben hier.
Mogelijk dat de kosten voor de marketingcampagne en provisies hier ook onderdeel van uitmaken. Er wordt heel veel uitgegeven voor een relatief klein aantal jaarlijkse overstappers.quote:Op maandag 13 december 2021 12:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb die link doorgelezen, maar begrijp echt niet waar die ¤250 vandaan komt? Dan zou alleen de administratie van het overstappen al ¤250 kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |