Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tante dacht serieus dat dit kans maakte om te winnen. Dat zegt gelijk wat over haar kennis van het ESF![]()
Een fanatieke is hier wel even zoet meequote:
Tante van NailQueen heeft ook een parfumflesje van 1000 euro gekregen van Kirkorov.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?
Aan de manier waarop ze aan die stemmen kwam, blijft ook wel een luchtje zittenquote:
Geen kledingwisselquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Meridiaan het volgende:
Dit nummer heeft gewoon alles. Hijgen, microfoon laten vallen, mannen in blote basten, een sirene, een glitterjurk, een lekkere bop….
Waarom Jullie dit niet leuk vinden is mij geheel onduidelijk
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?
Er is een 10 uur versie van die hoge nootquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Een fanatieke is hier wel even zoet mee
Nee dat is inderdaad heel vies gegaan, dat stemmen. Vreselijk dat je daar naar zit te kijken, het voor je ogen ziet gebeuren en de EBU er niets mee doet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze aan die stemmen kwam, blijft ook wel een luchtje zitten
Nummer vind ik wel een guilty pleasuretje op zich, maar staging niet geweldig en zang ook niet, dus ik begrijp de relatief hoge score ook niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |