Goed gepland welquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet nog wel dat ik onder dit optreden wat chips ging pakken
Dat was inderdaad wel mooi om te zien, ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Wat ik van hem gehoord heb, is hij wel een sympathieke kerel. Zijn reactie bij de ultieme afgang was ook zo sportief
Ja dit dusquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Toch had ik, toen de clip hiervan uitkwam, best nog goede hoop voor de UK![]()
Vind het in de studioversie een prima nummertje.
Uitvoering was alleen dramatischquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Toch had ik, toen de clip hiervan uitkwam, best nog goede hoop voor de UK![]()
Vind het in de studioversie een prima nummertje.
Past veel meer bij een Supergirl dan een Last Dancequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
Oh ja de staging van Griekenland, die helemaal niet voor 2020 bedoeld was of zo.
Met supergirl had ze dit niet kunnen doen of in elk geval niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Zij heeft me live echt enorm verbaasd.
De eerste zin zou misschien wel passen bij Portugal 2011.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Meridiaan het volgende:
En de staking vind ik nog steeds verschrikkelijk. Past totaal niet bij het nummer.
Idee was geloof ik om zoiets te doen bij Supergirl, dat had wel interessant geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |