Vermakelijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh neeeee ik ook.
Dat is idd wel jammer.
Hoe was de F1?
Goed idee, ik moet nog even m'n bed opmaken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ah ik wilde net vragen, wanneer kan ik even was ophangen, maar nu dus.
Haha hier hadden @Moira en ik het nog over toen we er live bij waren en er een housebeat onder kwam, "oma zit lekker te partyen in de hemel boven"quote:
Ergens jaloers dat ik deze niet heb gevondenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE!
En je kunt nu ook gelijk nog even met blaspauze
Op zich wel prima om een gevoelige ballad er achteraan te gooien, voor het contrastquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Sableheart het volgende:
Je zal maar achter IJsland aan moeten. Die overgang in energie.
Ik kan bijna hetzelfde zeggen over Spanje. Al weet ik niet hoe dit het op de radio zou doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef Sableheart het volgende:
Op zich had het VK geen slecht nummer. Het zou prima op de radio gedraaid kunnen worden.
Maar dan wel als achtergrond muziek terwijl je wat anders aan het doen bent. Het heeft niets om de aandacht te trekken.
Voeg daar een staging bij die niet veel doet, en je houdt weinig over.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op zich wel prima om een gevoelige ballad er achteraan te gooien, voor het contrast
Dit nummer vind ik echt zo slecht nog niet, maar blijft zo vlak en de emotie komt niet over
Hopelijk is het niet voorbode voor 2022quote:
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tante dacht serieus dat dit kans maakte om te winnen. Dat zegt gelijk wat over haar kennis van het ESF![]()
Een fanatieke is hier wel even zoet meequote:
Tante van NailQueen heeft ook een parfumflesje van 1000 euro gekregen van Kirkorov.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?
Aan de manier waarop ze aan die stemmen kwam, blijft ook wel een luchtje zittenquote:
Geen kledingwisselquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Meridiaan het volgende:
Dit nummer heeft gewoon alles. Hijgen, microfoon laten vallen, mannen in blote basten, een sirene, een glitterjurk, een lekkere bop….
Waarom Jullie dit niet leuk vinden is mij geheel onduidelijk
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is jouw tante Frits Huffnagel ofzo?
Er is een 10 uur versie van die hoge nootquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Een fanatieke is hier wel even zoet mee
Nee dat is inderdaad heel vies gegaan, dat stemmen. Vreselijk dat je daar naar zit te kijken, het voor je ogen ziet gebeuren en de EBU er niets mee doet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze aan die stemmen kwam, blijft ook wel een luchtje zitten
Nummer vind ik wel een guilty pleasuretje op zich, maar staging niet geweldig en zang ook niet, dus ik begrijp de relatief hoge score ook niet zo
Geweldig die twee na elkaarquote:
In de formule 1 zijn we niks anders gewend van de wedstrijdleidingquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad heel vies gegaan, dat stemmen. Vreselijk dat je daar naar zit te kijken, het voor je ogen ziet gebeuren en de EBU er niets mee doet.
Hier wordt je vrolijk van elke keer als je het hoort.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:11 schreef Sableheart het volgende:
Over goed fout gesproken, van Duitsland kan ik wel genieten.
Noorwegen en Arzebeidjan ookquote:
Kan je wel op je CV zetten dat je voor 100+ miljoen kijkers op TV bent geweestquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Je zult toch maar die middelvinger zijn en dat dat je ESF carriere is
Verka spelen is anders ook een fulltime jobquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Je zult toch maar die middelvinger zijn en dat dat je ESF carriere is
Jaaaa echt iedereen deed mee, zelfs met middelvingers en alquote:
Italie stuurt zelfs rock voor junior songfestivalquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop dat Finland begrepen heeft nu dat ze meer van dit soort muziek moeten sturen
Ze zorgen in ieder geval voor goede variatie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop dat Finland begrepen heeft nu dat ze meer van dit soort muziek moeten sturen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze zorgen in ieder geval voor goede variatie.
Ik ben er alleen te oud voor. Ze komen over als aanstellerige tieners.
Sterktequote:
Never change a winning team.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Italie stuurt zelfs rock voor junior songfestival
En nu weer sterkte Guana, want een Edsiel stukjequote:
De tekst is idd puberaal, maar het is aanstekelijk, energiek en heel toegankelijk omdat het redelijk lightrock is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze zorgen in ieder geval voor goede variatie.
Ik ben er alleen te oud voor. Ze komen over als aanstellerige tieners.
Trauma'squote:
Een aantal jaar eerder was het niet live. Ik herinner me Graham Norton die door zijn eigen interview heen commentarieerde.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was ook grappig om te zien in de zaal, want je zag gewoon Edsilia verplaatsen bij de commentatorhokjes
Ik wil je daarbij helpen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:19 schreef Meridiaan het volgende:
Ik wil een ticket naar Turijn boeken in mei
Oh jij was dat met die geniale opmerkingquote:
Zij is ook echt leuk en sympathiek jaquote:
Ik vraag me af wat voor staging Tears getting sober had gekregen. Dit deed me niet veel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Bulgarije, nog zo'n land waarvan ik het 2020 lied beter vind, maar deze is ook mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |