Haha en dat hoor je ook echt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Blijft ook apart om te bedenken dat zij echt geen Engels kan, en dit gewoon puur fonetisch is gezongen
oh, wow. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
Blijft ook apart om te bedenken dat zij echt geen Engels kan, en dit gewoon puur fonetisch is gezongen
Vind ik altijd een afknapper, Wel een Engels liedje inzenden maar zelf geen Engels kunnen sprekenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:41 schreef Meridiaan het volgende:
Heerlijk dat als je op Efentix googelt, je ‘fanfiction’ als suggestie krijgt
Denkt dat ze hem ook niet perse leuk vond, maar mee deed voor de pers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gelezen. Wiwibloggs zat er boven op, maar die heeft er ook niets meer over gemeld.
In interviews had ze het al over naar Noorwegen gaan en de ouders te ontmoetenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gelezen. Wiwibloggs zat er boven op, maar die heeft er ook niets meer over gemeld.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ben Noorwegen echt nooit leuk gaan vinden.
Ik begrijp het maar ze hadden Jornquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Ben Noorwegen echt nooit leuk gaan vinden.
Oh jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
In de juryfinale op vrijdagavond was het Noorwegen dat won. En iedereen ging meezingen in de reprise met de dame die Tix moest voorstellen, dat was echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |