Ik vind vooral zulke posts nogal veel drama hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het buiten Europa ook zo’n drama eigenlijk? Heb het idee dat over een maand alles op slot zit als we zo doorgaan
Thailand en Indonesie zijn net weer n beetje open aan het gaan las ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het buiten Europa ook zo’n drama eigenlijk? Heb het idee dat over een maand alles op slot zit als we zo doorgaan
https://www.worldometers.info/coronavirus/quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Je mag hier je gevoel niet meer uiten?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:42 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik vind vooral zulke posts nogal veel drama hebben.
Zoals Kuipers dus al zei. Er komen nog 18.000 in het ziekenhuis te liggen en 3500 op de IC, kwestie van verdelen over de tijd nog.quote:
Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 13 november 2021 17:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je mag hier je gevoel niet meer uiten?
Die Russen gaan ook lekker zeg.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/
India is zelfs aardig klaar.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Thailand en Indonesie zijn net weer n beetje open aan het gaan las ik.
Matige gezondheidszorg, slechte vaccins waarin ook nog eens geen vertrouwen is… en dan kan je je nog afvragen of de doorgegeven aantallen wel kloppen.quote:
weinig besmettingen ja. maar de vaccinatiegraad is nog best laag toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
India is zelfs aardig klaar.
Als je nu een volledige lockdown afkondigt hijs je als kabinet gewoon de witte vlag, dan zeg je eigenlijk dat je aanpak heeft gefaald en je zelf ook niet meer weet hoe verder. Bovendien, ooit moet je weer uit de lockdown en dan zullen de aantallen onherroepelijk weer oplopen en kan je van voor af aan beginnen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Totaal andere bevolkingsopbouw, veel lagere levensverwachting dus ook minder kwetsbaren. Daarnaast denk ik dat de gemiddelde Indiër wel wat anders aan z’n hoofd heeft dan covid. India is zo’n ontzettend smerige tyfusbende dat covid nog 1 van de meest onschuldige ziektes is die je daar kan oplopenquote:Op zaterdag 13 november 2021 18:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
weinig besmettingen ja. maar de vaccinatiegraad is nog best laag toch?
Had daar ook al eerder een opmerking over gemaakt, Ze hadden al demografische problemen, maar die worden nu nog extra aangejaagd door Covid. Vorig jaar is de bevolking met 700.000 personen gedaald. Ben benieuwd wat dat dit jaar gaat zijn.quote:
Het wordt een beetje een self fulfilling prophecy zo ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:19 schreef Jor_Dii het volgende:
1vandaag begint met: zal het genoeg zijn?
Echt alles en iedereen houdt al rekening met een veel langere en strengere periode. Maakt het een stuk makkelijker om het ook door te voeren
Misschien komt dat ook wel veel lager uit. Ik geloof het niet zo. Steeds maar weer goochelen met die getalletjes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Zoals Kuipers dus al zei. Er komen nog 18.000 in het ziekenhuis te liggen en 3500 op de IC, kwestie van verdelen over de tijd nog.
Dit voelt als een klap in mijn gezicht.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bier vloeide weer rijkelijk in de kantine. Onze vaste QR-checker was er niet dus geen controle. Hoorde al verhalen dat er volgende week ineens veel extra 'vrijwilligers' en 'commissieleden' en 'begeleiders' zullen zijn![]()
Erg mooi.
Jij krijgt bonus van 350e, niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
Ja dit ja, en het blijft altijd bij die generieke meuk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het wordt een beetje een self fulfilling prophecy zo ja.
Komt ook een beetje doordat we al anderhalf jaar vastzitten in de pavlovreactie van stijgende aantallen = maatregelen. Niet genoeg? Nog meer maatregelen.
Weet niet of ik die krijg. Hogere inkomens in de zorg krijgen NIKS. Weet niet waar de grens ligt. Te lui om op te zoeken ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 18:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij krijgt bonus van 350e, niet zo zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |