SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ze daar laten zien dat 2G niet werkt![]()
Ja ok maar dat 2G beleid is toch pas maar net? Bovendien denk ik niet Hugo zich daar ook maar iets van aan trektquote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat ze net als de andere landen records laten zien..
![]()
Zonder 2G waren de cijfers nog veel hoger geweest!quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat ze net als de andere landen records laten zien.
/s![]()
Avondklok heeft geen flikker uitgehaald.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:22 schreef Jed1Gam het volgende:
Dat iets niet werkt is geen reden om het toch ook in te voeren.![]()
Ik weet niet uit mijn hoofd wat ze voor maatregelen in Duitsland hebben, maar als het nog stijgt met maatregelen is dat niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat ze net als de andere landen records laten zien.
Understatement.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Dit betreft het Gompertz Prediction model voor Nederland.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:25 schreef Spablauw214 het volgende:
Ga je ook nog uitleggen waar we naar zitten te kijken of kom je alleen een grafiek dumpen?![]()
1 december pas 20k? Dat halen we komende week alquote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dacht dat je altijd paar weken moest wachten voor je effecten van beleid kon zien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat ze net als de andere landen records laten zien.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Symbolisch de voorspelde piek met kerst.quote:
Zou mij eigenlijk niet verbazen als we eerder gaan zakken. De vorige keren dat wij 10k+ besmettingen hadden ging het ook weer snel naar beneden.![]()
Sowieso houdt dit model geen rekening met onze beperkte testcapaciteit, ze moeten opschalen om 20k+ te halen. Of 31% moet positief gaan testen.![]()
Goede kans dat de daadwerkelijke aantallen veel hoger zijn en we alleen het topje van de ijsberg zien. Ik vraag me ook af hoe het kan dat de R slechts 1.2 is, als je ziet hoe snel het stijgt…quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Symbolisch de voorspelde piek met kerst.
Zou mij eigenlijk niet verbazen als we eerder gaan zakken. De vorige keren dat wij 10k+ besmettingen hadden ging het ook weer snel naar beneden.![]()
Is het buiten Europa ook zo’n drama eigenlijk? Heb het idee dat over een maand alles op slot zit als we zo doorgaan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Symbolisch de voorspelde piek met kerst.
Zou mij eigenlijk niet verbazen als we eerder gaan zakken. De vorige keren dat wij 10k+ besmettingen hadden ging het ook weer snel naar beneden.
Meestal vind corona het bij 10k wel weer mooi geweest.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Boosters dus?quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Even een laagte record voor de balansZuiger van het FOK!-OMT![]()
Besmettingen verdubbelen ongeveer elke 2 weken. Dat komt overeen met een R ergens tussen 1.2 en 1.3 dus op zich strookt dat wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goede kans dat de daadwerkelijke aantallen veel hoger zijn en we alleen het topje van de ijsberg zien. Ik vraag me ook af hoe het kan dat de R slechts 1.2 is, als je ziet hoe snel het stijgt…I'll give you something to do
Forum Opties Forumhop: Hop naar: