quote:
Hey cafcaquote:
Zoiets jaquote:
Die gele kende ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Blijkbaar hebben ze nu een nieuwe Robot hont; een witte , en ze noemen hem Atlas![]()
Ze hadden eerst twee gele robot dogs: Zeus en Apollo![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze fascinerendquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gele kende ik![]()
Doodenge dingen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is deze ook maar daar loop ik toch liever een flink rondje omheen
[ afbeelding ]
quote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]Heb jij ook een troetel Krokodil?
En terechtquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gele kende ik![]()
Doodenge dingen
Kijk daar heb je het alquote:
En dit is nog maar het topje van de ijsberg...quote:
Ja dit hier is natuurlijk enorm 'in your face' en niet moeilijk te verzinnen. De mogelijkheden zijn enormquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dit is nog maar het topje van de ijsberg...
De manieren hoe de huidige techniek en AI in staat is om ons te "pesten" zijn buiten het bevattingsvermogen van de meeste mensen.
Dit is/gaat nog wel een probleem worden voor de wereld.
Fijne handtas, gaat een hoop inquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is deze ook maar daar loop ik toch liever een flink rondje omheen
[ afbeelding ]
Veel stoeptegelsquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fijne handtas, gaat een hoop in
Klopt, men begint nu pas een beetje na te denken over de ethiek van de AI, terwijl de techniek al best ver is....quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dit is nog maar het topje van de ijsberg...
De manieren hoe de huidige techniek en AI in staat is om ons te "pesten" zijn buiten het bevattingsvermogen van de meeste mensen.
Dit is/gaat nog wel een probleem worden voor de wereld.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, men begint nu pas een beetje na te denken over de ethiek van de AI, terwijl de techniek al best ver is....
quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over AI gesproken... Ik dacht vanmorgen wel even mijn expressomachientje te tweaken, intelligent te maken enzo.
Breekt er zo'n lullig plastic dingetje af... nu staat hij in onderdelen op de keukentafel en zit ik aan de thee
Ik wil je bubbel niet prikken... maar in feite is dat al het geval.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas maar op voordat Skynet echt online komt
Voorlopig worden we nog niet gedecimeerd door robotsquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil je bubbel niet prikken... maar in feite is dat al het geval.
Nou... wie denk je dat dat vaccin maakt?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voorlopig worden we nog niet gedecimeerd door robots
Das toch lichtelijk anders hequote:Op zaterdag 13 november 2021 11:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... wie denk je dat dat vaccin maakt?
Robots
Klopt, en dat kan nog even duren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verschil is slechts "tijd".
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en dat kan nog even duren.
Met camera dus kan ook meteen ingezet worden om QR codes te scannenquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ach.. straks hoeven we in ieder geval niet meer naar de prik locatie:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Win - Winquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Met camera dus kan ook meteen ingezet worden om QR codes te scannen
Vanuit zee is toch wel wat gaver dan dat hij plots op zo'n lullig riviertje opduikt ergens midden in het landquote:
Coolquote:
Hier midden in het land duikt helemaal niks opquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vanuit zee is toch wel wat gaver dan dat hij plots op zo'n lullig riviertje opduikt ergens midden in het land
Hier nog welquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier midden in het land duikt helemaal niks op![]()
Geen intocht in Utrecht en omstreken.
En all inclusive:quote:Extra info:
Het evenement mag doorgaan omdat er een ‘doorstroomevenement’ voor kinderen van gemaakt is. Het tonen van je QR-code is niet nodig (ook niet voor de begeleiders). De gehele kasteeltuin wordt gebruik van gemaakt, dus men kan voldoende afstand houden. Om 16.00 uur sluiten de hekken bij de ingang, dus kom op tijd om er zeker van te zijn Sinterklaas te kunnen ontmoeten.
quote:Nadat de kinderen Sinterklaas hebben ontmoet, krijgen ze iets lekkers. Waarbij ook aan (glutenvrije) pepernoten is gedacht.
Lastig strooien welquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:21 schreef pullup het volgende:
Fijn dat ze aan de gluten allergische kindjes hebben gedacht
Die kindjes?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig strooien wel
Of zouden ze die een andere kleur maken
Ja! Dan weten die pieten naar wie ze wat moeten gooien hèquote:
Grijze pieten mogen ook al niet begrijp ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Dan weten die pieten naar wie ze wat moeten gooien hè
Als die moeders ze nu ff zwart schminken. ooh wacht
Whuut, wat mankeert daar nu aan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Grijze pieten mogen ook al niet begrijp ik
Moet ie wel wat vrolijker kijken hoor. Nu worden kinderen misschien bang voor hem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Niet uitsluiten nu hè... ook hij hoort erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |