abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202221323
Wat ik vooral opvallend vind aan dat document is dat het door VVD en CDA is opgesteld, terwijl je zou verwachten dat het eerder D66 en VVD zouden zijn, al helemaal door de weinig constructieve houding van Hoekstra en co tot op heden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202221472
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik vooral opvallend vind aan dat document is dat het door VVD en CDA is opgesteld, terwijl je zou verwachten dat het eerder D66 en VVD zouden zijn, al helemaal door de weinig constructieve houding van Hoekstra en co tot op heden.
D66 en VVD stelden in de zomer al een document op, de link staat in de openingspost.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202221700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:46 schreef Hanca het volgende:

[..]
D66 en VVD stelden in de zomer al een document op, de link staat in de openingspost.
Ja dat weet ik, maar je zou verwachten dat er in deze fase geen ander document zou zijn van enkel VVD en CDA, je zou bijna denken dat ze bewust samen zijn gaan zitten om een front te vormen tegen D66 :P
pi_202221730
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar je zou verwachten dat er in deze fase geen ander document zou zijn van enkel VVD en CDA, je zou bijna denken dat ze bewust samen zijn gaan zitten om een front te vormen tegen D66 :P
Een front kun je dit toch niet echt noemen, dit zijn vrijwel allemaal punten waar D66 blind voor zou tekenen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_202221836
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een front kun je dit toch niet echt noemen, dit zijn vrijwel allemaal punten waar D66 blind voor zou tekenen.
Da's ook weer zo, maar ik vond het apart
pi_202222424
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Volgens de wetenschap helpt 2g wel: https://nos.nl/artikel/24(...)emelijk-dat-2g-helpt
Net zoals de coronapas zou helpen, avondklok, lockdowns werken, mondkapjes.

O.t: Wat doen onze vriendelijke luiten tegenwoordig
  donderdag 18 november 2021 @ 11:07:48 #232
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_202227868
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Volgens de wetenschap helpt 2g wel: https://nos.nl/artikel/24(...)emelijk-dat-2g-helpt
"Erg aannemelijk" staat niet gelijk aan "het helpt".
Zeer stabiel genie.
pi_202228033
quote:
9s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:42 schreef Derrazi het volgende:

[..]

Die hebben ook enorm geholpen.
pi_202228073
quote:
9s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:42 schreef Derrazi het volgende:

[..]

En jij denkt dat die maatregelen niet geholpen hebben? Zonder die maatregelen was het code zwart geweest, hadden ze mensen moeten weigeren in het ziekenhuis. Waren er mensen overleden die dat met zorg in het ziekenhuis niet hadden gehoeven. Je noemt een rijtje gewoon effectieve maatregelen op, dat besef je toch?
pi_202230319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:23 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Die hebben ook enorm geholpen.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
En jij denkt dat die maatregelen niet geholpen hebben? Zonder die maatregelen was het code zwart geweest, hadden ze mensen moeten weigeren in het ziekenhuis. Waren er mensen overleden die dat met zorg in het ziekenhuis niet hadden gehoeven. Je noemt een rijtje gewoon effectieve maatregelen op, dat besef je toch?
Hebben jullie een bron of onderbouwing? Zeker als je spreekt van een zekere code zwart als het RIVM dat niet eens kan voorspellen met al zijn wetenschappers.

Ernst Kuipers over de avondklok:
https://www.nu.nl/coronav(...)ekenhuisopnames.html

Van Dissel over plastic mondkapjes:
https://nos.nl/artikel/23(...)hebben-weinig-effect (ben het eens met hem, veel positieve onderzoeken over mondkapjes zijn gedaan met voornamelijk medische mondkapjes)

Nou goed over de QR code zal ik het niet eens hebben. Dat is duidelijk nu dat het voor geen meter werkt.
pi_202230403
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:06 schreef Derrazi het volgende:

[..]
[..]
Hebben jullie een bron of onderbouwing? Zeker als je spreekt van een zekere code zwart als het RIVM dat niet eens kan voorspellen met al zijn wetenschappers.

Ernst Kuipers over de avondklok:
https://www.nu.nl/coronav(...)ekenhuisopnames.html

Van Dissel over plastic mondkapjes:
https://nos.nl/artikel/23(...)hebben-weinig-effect (ben het eens met hem, veel positieve onderzoeken over mondkapjes zijn gedaan met voornamelijk medische mondkapjes)

Nou goed over de QR code zal ik het niet eens hebben. Dat is duidelijk nu dat het voor geen meter werkt.
Zat deze toevallig net te lezen dus die doe ik je alvast cadeau:
https://www.science.org/doi/10.1126/sciadv.abg3691
pi_202230532
quote:
Zijne Majesteit de Koning heeft vandaag, 18 november 2021, telefonisch contact gehad met informateurs de heer J.W. Remkes en drs. W. Koolmees. Zij hebben de Koning geïnformeerd over de stand van zaken met betrekking tot de kabinetsinformatie.
https://www.koninklijkhui(...)ing-met-informateurs

Even een datumpje geprikt voor de bordesscène?
pi_202230647
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zat deze toevallig net te lezen dus die doe ik je alvast cadeau:
https://www.science.org/doi/10.1126/sciadv.abg3691
N95 (medisch), KF94, KF80 maskers (semi-medisch) zijn inderdaad goede maskers maar worden bijna niet gedragen in Nederland. Ik had het net zoals Van Dissel over plastic mondmaskers. Zoals ik al omschreef vanuit de beredenering van Van Dissel zijn de meeste studies gedaan met (semi)professionele mondmasker niet met een lap stof of van die blauwe plastic dingetjes.

.
pi_202231703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 16:56 schreef Hanca het volgende:

Wat is dit voor egocentrisme om mensen in nood lekker in nood te willen laten zitten?
Wat is dat toch voor afwijking om iedereen die pech heeft in het leven te willen helpen? Weet je wel hoeveel mensen er op aarde wonen die pech hebben?

Is Nederland een groot land. Antwoord: Nee
Is China een groot land? Antwoord: Nou en of.
Conclusie: laten die pechvogels maar aankloppen bij de Chinezen
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202231774
zE kOmEn OnZe UiTkErInGeN aFpAkKeN!!~1
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202232226
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Wat is dat toch voor afwijking om iedereen die pech heeft in het leven te willen helpen? Weet je wel hoeveel mensen er op aarde wonen die pech hebben?

Is Nederland een groot land. Antwoord: Nee
Is China een groot land? Antwoord: Nou en of.
Conclusie: laten die pechvogels maar aankloppen bij de Chinezen
Wat een onzin weer zeg. Heb je al gelezen wat de VVD en het CDA over migratie schreven, nee zeker?

En zie bijv. ook dit VVD-verhaal:
quote:
Beelden zoals die op de grens tussen Polen en Wit-Rusland lossen we alleen op door mensen die hier op eigen houtje komen terugsturen naar de regio om daar opgevangen te worden. Daar staat tegenover dat we afspraken moeten maken, mensen op uitnodiging hierheen zullen moeten halen, maar wel op onze voorwaarden. Dat is de enige manier waarop we dit als samenleving kunnen dragen en het asielprobleem oplossen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Raw85 op 18-11-2021 16:20:00 ]
pi_202232441
- Kappen met de persoonlijke aanvallen hier -

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2021 18:23:37 ]
I was a stranger in the city
Out of town were the people I knew
pi_202232538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:33 schreef A_Foggy_Day het volgende:

[..]
Cruciaal. Maar dat detail lees jij weer eens niet, hè?
Ik lees de ledenmail van de VVD vrij goed hoor! Neem aan dat dit ook bij jou al bekend was?
pi_202233185
Mag toch hopen dat Van Engelshoven niet terugkomt als minister. Wat hemeltergend slecht weer in de Kamer bij de begrotingsbehandeling. Valt geen normaal gesprek mee te voeren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_202233247
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mag toch hopen dat Van Engelshoven niet terugkomt als minister. Wat hemeltergend slecht weer in de Kamer bij de begrotingsbehandeling. Valt geen normaal gesprek mee te voeren.
Zo kunnen we wel een heel lijstje maken. Geen enkele minister of staatssecretaris heeft echt gepresteerd, op zijn zachts gezegd. Ben dan ook zeer benieuwd wie er allemaal terugkomen en wie er nieuw komen.
  donderdag 18 november 2021 @ 18:53:15 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_202233904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:49 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zo kunnen we wel een heel lijstje maken. Geen enkele minister of staatssecretaris heeft echt gepresteerd, op zijn zachts gezegd. Ben dan ook zeer benieuwd wie er allemaal terugkomen en wie er nieuw komen.
Ik vermoed zomaar dat het weer voor 80% dezelfde namen gaan worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_202233919
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik vermoed zomaar dat het weer voor 80% dezelfde namen gaan worden.
Ik ben er bang voor.
  donderdag 18 november 2021 @ 18:59:42 #248
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202233978
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 17:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dus die zal wel terugkomen. Hoe minder de Kamer ermee kan, hoe liever Rutte het ziet.

Kunnen wel al terecht bij de gokkantoren voor welk departement Sander Dekker in Rutte-IV om zeep gaat helpen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_202237259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dus die zal wel terugkomen. Hoe minder de Kamer ermee kan, hoe liever Rutte het ziet.

Kunnen wel al terecht bij de gokkantoren voor welk departement Sander Dekker in Rutte-IV om zeep gaat helpen?
Ik hoorde laatst in een podcast Hugo de Jonge naar OCW…
zie email 27 oktober
pi_202239912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:09 schreef Raw85 het volgende:

Is dat nou zo verkeerd? Als je procedures versnelt en asielzoekers die geen enkele kans hebben op verblijf er ook zo snel mogelijk weer uit kunt zetten dan vraag ik me af of je met heel veel meer immigranten te maken krijgt dan nu het geval is.
Procedures versnellen willen we allemaal wel, maar in een eerlijke rechtsstaat die we willen zijn, draaien juridische molens langzaam.

Uitzetten van uitgeprocedeerden, daar ben je ook weer afhankelijk van het ontvangende land, dus ligt in de praktijk ook best lastig......
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')