Een deel, maar zoals je in dictaturen ziet is het overgrote deel loyaal aan het regime.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De soldaten in dat leger vormen geen onderdeel van de samenleving en hebben geen familie en vrienden?
Dat is de volgende stap.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een deel, maar zoals je in dictaturen ziet is het overgrote deel loyaal aan het regime.
Die zijn als het goed is beschermd door vaccins en die tieners zouden hun ouders ook besmetten wanneer ze gevaccineerd zijn. De vaccins houden immers geen verspreiding tegen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk voor geen kant. Want die gaan op bezoek bij hun ouders en dergelijke en besmetten die vervolgens.
Klopt. Het is wel duidelijk geworden dat de rechtsstaat niet is opgewassen tegen de almachtige Staat. Het zou geen slecht idee zijn om de strijdkrachten meer op afstand van de politiek te zetten. Dat zijn nu ook maar schoothondjes van de minister.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een deel, maar zoals je in dictaturen ziet is het overgrote deel loyaal aan het regime.
De maatregelen zijn gelukkig niet zo vergaand als dat ik voorheen had gevreesd, al druipt de inconsistentie er vanaf zoals hierboven al gezegd. Helaas wel de vuurwerkshow hier in de buurt afgelast door de nieuwe maatregelen, en dat ervaar ik toch wel als de spreekwoordelijke klap in mijn gezicht omdat ik er wel naar uitkeek.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben we er nog een beetje zin in?
Daarom dus vaccineren dus. Dat mag wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is beschermd door vaccins en die tieners zouden hun ouders ook besmetten wanneer ze gevaccineerd zijn. De vaccins houden immers geen verspreiding tegen.
Lukt elk jaar ook goed met de griep ('je mag het niet vergelijken met de griep').quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef HPoi het volgende:
[..]
Juist, het gaat om de bestrijding van de circulatie.
Idem, maar ik heb er echt geen enkel vertrouwen in dat dat zo blijft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De maatregelen zijn gelukkig niet zo vergaand als dat ik voorheen had gevreesd
Je hebt zeker een punt. En het halfslachtige beleid helpt zeker niet mee. Maatregelen en dan weer versoepelen is wat er voornamelijk gebeurdquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:29 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De maatregelen zijn gelukkig niet zo vergaand als dat ik voorheen had gevreesd, al druipt de inconsistentie er vanaf zoals hierboven al gezegd. Helaas wel de vuurwerkshow hier in de buurt afgelast door de nieuwe maatregelen, en dat ervaar ik toch wel als de spreekwoordelijke klap in mijn gezicht omdat ik er wel naar uitkeek.
De laatste tijd begin ik wel steeds meer nostalgie te voelen voor zelfs recente jaren zoals 2018 en 2019; volle maatschappelijke vrijheden waarbij je kon gaan en staan waar je wilde. Normaliter kun je pas na vele jaren een bepaald decennium definiëren, zoals bijvoorbeeld de jaren '80 en jaren '90. Decennia met geheel 'eigen' kenmerken qua muziek, cultuur en maatschappij. Het verschil tussen de jaren (20)'10 en jaren '20 is nu al duidelijk zichtbaar, en dit op een negatieve manier.
Omdat de griep veel minder besmettelijk is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lukt elk jaar ook goed met de griep ('je mag het niet vergelijken met de griep').
Het zijn virologen. Die besturen nu dit land. Daar zijn ze niet voor opgeleid. Ook is dit vermoedelijk hun eerste pandemie. Ze zijn incapabel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha en dat wordt aangedragen door experts.
Incapabel of corrupt?
Benieuwd of H&M zich gaan verkleden als Sinterklaas en roetpiet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:15 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Jawel, de knop is weer om. Met frisse moed naar de volgende persco! Een mens moet wat te dromen hebben.
En dat bereiken de vaccins juist niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:02 schreef HPoi het volgende:
[..]
Juist, het gaat om de bestrijding van de circulatie.
Don, je hebt met je kale kop in deze geen recht tot klagenquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap.
Mogen we bij de kapper kiezen tussen een Hugo of Mark kapsel.
Liever virulogen die het land besturen, dan FOK-wappies die denken viruloog te zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het zijn virologen. Die besturen nu dit land. Daar zijn ze niet voor opgeleid. Ook is dit vermoedelijk hun eerste pandemie. Ze zijn incapabel.
Wij moeten een pruikquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Don, je hebt met je kale kop in deze geen recht tot klagen
Daarmee bevestig je onbedoelt mijn punt (qua tegenhouden circulatie).quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat de griep veel minder besmettelijk is.
Ik ben gevaccineerd, ga de deur niet uit als ik me ook maar enigszins niet goed voel, en ik laat me dan ook testen. Hygiene is ook op orde. Wat zou er nog meer nodig zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder polderen? Vaccineren in ieder geval wel ja, en datgene wat jij van plan bent: je niet meer aan maatregelen houden en dat virus dus in stand houden werkt niet.
Waar leid je uit af dat het onbedoeld is?quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je onbedoelt mijn punt (qua tegenhouden circulatie).
Er uit ermee dan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het zijn virologen. Die besturen nu dit land. Daar zijn ze niet voor opgeleid. Ook is dit vermoedelijk hun eerste pandemie. Ze zijn incapabel.
Mooie 'lockdown' hè.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja hoor. Wij gaan vandaag vanwege een bijzondere gelegenheid uit lunchen en hebben daarna een uitstapje gepland. Dat kan allemaal gewoon nog.
Klopt helemaal. Maar de vaccins voorkomen wel dat je ernstig ziek gaat worden. Dus vaccineren blijft gewoon het beste wat je kunt doen. Dat mag wel duidelijk zijn nu.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is beschermd door vaccins en die tieners zouden hun ouders ook besmetten wanneer ze gevaccineerd zijn. De vaccins houden immers geen verspreiding tegen.
Deze lockdown is echt zo'n wassen neus. Al die uitzonderingen en alles wat wel nog kan en mag.... Beetje vreemde gewaarwording. Zo selectief.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooie 'lockdown' hè.
Uit lunchen enzo.![]()
Ik ben zo naar de hockeywedstrijd van mijn dochter. Veel plezier in elk geval.
Niet langs de lijn gaan staan he.. levensgevaarlijk!quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooie 'lockdown' hè.
Uit lunchen enzo.![]()
Ik ben zo naar de hockeywedstrijd van mijn dochter. Veel plezier in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |