dit is de karma ( als de FIA het eerlijk regelt ) waar we allemaal op zaten te wachten toch ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Genot zou dat zijn, alleen al om zijn zure kop te zien en te genieten van zijn "they are out to get me" act.
Ik die wel een hoera’tje als hij echt een straf krijgtquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit is de karma ( als de FIA het eerlijk regelt ) waar we allemaal op zaten te wachten toch ?
en dan ook nog de flexwings, karma GENOT
Hangt er vanaf hoe zijn sprint quali gaatquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef Gezicht het volgende:
Als 'ie dan toch een DSQ zou krijgen, is het dan niet slim om gelijk nog wat PU-penalties te pakken?
Logisch en FIA gaan niet samenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef Evenstar het volgende:
De DSQ zou voor vandaag zijn, dus dan zou hij uit uitslag gehaald worden van vandaag. Nieuwe achtervleugel er op, vanuit pit starten morgen tijdens sprintrace. Uitslag sprintrace + 5 door motorwissel is dan startpositie voor zondag.
(Denk ik)
We zitten te wachten op het oordeel vd FIA.quote:
illegaalquote:
Absoluut geen idee. Ik zou eigenlijk niet eens weten of de FIA in het opzetten van de sprintraces wel rekening heeft gehouden met deze situatie, het is niet iets waar je direct rekening mee houdt als je een proef opzet voor drie GP's. Mischien is dat ook wel de reden waarom ze er nu zo lang over doen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wanneer, in de sprintrace of in de hoofdrace? Lekker complex zo.
Wijzigingen aan de auto onder parc ferme is automatisch vanuit de pits starten tijdens de racequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef Evenstar het volgende:
De DSQ zou voor vandaag zijn, dus dan zou hij uit uitslag gehaald worden van vandaag. Nieuwe achtervleugel er op, vanuit pit starten morgen tijdens sprintrace. Uitslag sprintrace + 5 door motorwissel is dan startpositie voor zondag.
(Denk ik)
Ho, ho. Die race heet geen sprintkwalificatie hoor. Aldus de kenners hierquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe zijn sprint quali gaat
Ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk nog steeds dat parc fermé voor zondag geldt.
nee, vanaf de sprintkwaliquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk nog steeds dat parc fermé voor zondag geldt.
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat je hier niet over nadenkt in zon miljoenenbusiness.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Absoluut geen idee. Ik zou eigenlijk niet eens weten of de FIA in het opzetten van de sprintraces wel rekening heeft gehouden met deze situatie, het is niet iets waar je direct rekening mee houdt als je een proef opzet voor drie GP's. Mischien is dat ook wel de reden waarom ze er nu zo lang over doen.
morgen is idd een Qquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:17 schreef Evenstar het volgende:
Of zouden ze vandaag en morgen samen als kwalificatie zien en dan zondag achteraan laten starten?
Echt geen idee
Nee. Vanaf FP1 op vrijdag. Maar de vraag is wanneer je een eventuele sanctie moet pakken.quote:
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:19 schreef chufi het volgende:
En beeft Bottas ook niet dezelfde achtervleugel?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Op Twitter zijn er serieus lui die denken dat Max het heeft gedaan toen hij even aan de auto zat
Boze Britse fansquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Op Twitter zijn er serieus lui die denken dat Max het heeft gedaan toen hij even aan de auto zat
Tegen de tijd dat je die éne jurist in Parijs die het in elkaar heeft geflanst wakker hebt gebeld ben je ook weer even verder hè.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat je hier niet over nadenkt in zon miljoenenbusiness.
Twitter van Toto zeker?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Als Max aan die auto heeft gezeten kan dat tochquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:20 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max aan die auto heeft gezeten kan dat toch
Dat zal het argument misschien wel zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan stelt die toch ook zijn eigen wagen elke race zelf af?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:20 schreef Evenstar het volgende:
Ja Max is stiekem ook monteur bij Mercedesquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dude!quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, hier zijn de beelden, vanaf 21s zeg maar:quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Scuse me?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan stelt die toch ook zijn eigen wagen elke race zelf af?
Maar ja, slim was het niet van Max, wel grappig.
Max moet natuurlijk van die auto afblijvenquote:
Duidelijk gevalletje sabotagequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, hier zijn de beelden, vanaf 21s zeg maar:
https://streamable.com/g0yst7
Gast...quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max moet natuurlijk van die auto afblijven
Max dus achteraan startenquote:
Eensquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max moet natuurlijk van die auto afblijven
Duh... Uiteraard niet..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alsof Max in die twee/drie tellen die drs vleugel zo kan zetten dat die illegaal is.
Goede argumenten heb jij ook altijdquote:
Ja, daar zal het aan liggen..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede argumenten heb jij ook altijd
Dat zijn de BNW mensen van FOK!quote:
Met je handen kan je zo’n ding snel scheef zettenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:22 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, hier zijn de beelden, vanaf 21s zeg maar:
https://streamable.com/g0yst7
Ter herinnering, die vleugels moeten tegen een paar honderd kg aan kracht kunnen.
Ik zie chuf daar nooitquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn de BNW mensen van FOK!
Gooi jezelf weg..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met je handen kan je zo’n ding snel scheef zetten
Een hand, met die ander draagt hij zijn handschoenen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is wel jammer ja, vond Sjors vooralsnog een bijzonder sympathieke gast maar dit slaat echt nergens opquote:
Toto heeft hem al ingesteld om zijn pr voor mercedes te gevenquote:
“That’s what she said”quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik durf daar ook niet te komenquote:
och jee......begint hij nu al ?quote:
Duurt vaak lang hoor. Maar het is natuurlijk ook een beslissing met grote gevolgen, dan wil je heel zeker zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:29 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten daar niet meer dan een uur te overleggen als er niks te bespreken valt.
Natte was er net nogquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar zijn @:nattekat & @:r-woud93 als je ze nodig hebt
Die doen niks hoor.. Na vorige race ook al discussie over, deden niks en verdedigden het zelfsquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar zijn @:nattekat & @:r-woud93 als je ze nodig hebt
Hoe lang rijden ze al met een potentieel illegale vleugel?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:29 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Ze zitten daar niet meer dan een uur te overleggen als er niks te bespreken valt.
geen idee, dit is de eerste keer dat de nummer 44 gechecked word dit jaar toch ? of de 2de ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe lang rijden ze al met een potentieel illegale vleugel?
Moet jij niet anders mod worden?quote:
Kennelijk een kwartier terug dat de Mercedes mensen vertrokken zijn en dan hebben ze mogelijk ook nog te kijken naar voorgaande gevallen. Althans, dat is als de feiten uberhaupt vast staan, wat meen ik wel zo is (?).quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:29 schreef Tijn het volgende:
[ twitter ]
Kan jij ooit iets inhoudelijks posten? Probeer het eensquote:
Imola dit jaar was het eerst dat hij z'n PR masker merkbaar liet zakken, en wat daarachter zat was niet zo sportief richting Bottas.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit is wel jammer ja, vond Sjors vooralsnog een bijzonder sympathieke gast maar dit slaat echt nergens op
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:33 schreef trein2000 het volgende:
Jongens zullen we het ook bij afwezigheid van de collega's een beetje leuk houden hier?
Wagen van Bottas is wel al een paar x gechecked dacht ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
geen idee, dit is de eerste keer dat de nummer 44 gechecked word dit jaar toch ? of de 2de ?
Regelmatigquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan jij ooit iets inhoudelijks posten? Probeer het eens
Je wou zeggen dat "Met je handen kan je zo’n ding snel scheef zetten", wat gaat over spul wat gebouwd is om een paar keer het gewicht van jouw schoonmoeder tegen te houden, inhoudelijk was?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan jij ooit iets inhoudelijks posten? Probeer het eens
No way in hellquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet jij niet anders mod worden?
op andere punten dan de auto van #44 nuquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wagen van Bottas is wel al een paar x gechecked dacht ik.
Volgens Red Bull sinds de zomer.. toen zijn ze opzoek gegaan naar bewijs.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe lang rijden ze al met een potentieel illegale vleugel?
Toevallig via die link weer hierop gekomen https://www.racefans.net/(...)dangerous-territory/quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:34 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
heel simpel....een paar mm kan al best veel verschil opleveren trouwens
Ik ververs me de moeder op het twitterkanaal van de FIAquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:38 schreef Predator40 het volgende:
MB ( en de FIA ) hebben nu wel een probleempje.....
dus technische overtredingen is gewoon een DSQ......quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toevallig via die link weer hierop gekomen https://www.racefans.net/(...)dangerous-territory/
Nou, ben benieuwd.
dan is gewoon die hele vleugel illigaal.....en hoeveel races al ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:39 schreef SiGNe het volgende:
Kan zijn dat de vleugel (van Hamilton) ook meer doorboog omdat er een te grote DRS opening was.
Dus misschien moet de FIA eerst nog zien of de nieuwe vleugel van Hamilton datzelfde probleem heeft.
Als de nieuwe vleugel het probleem ook heeft dan is het een structureel probleem en niet alleen een probleem met de te grote DRS opening.
Maar dan kan hij dit weekend mogelijk niet rijden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:39 schreef SiGNe het volgende:
Kan zijn dat de vleugel (van Hamilton) ook meer doorboog omdat er een te grote DRS opening was.
Dus misschien moet de FIA eerst nog zien of de nieuwe vleugel van Hamilton datzelfde probleem heeft.
Als de nieuwe vleugel het probleem ook heeft dan is het een structureel probleem en niet alleen een probleem met de te grote DRS opening.
Het zijn in principe twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:39 schreef SiGNe het volgende:
zijn probleemquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar dan kan hij dit weekend mogelijk niet rijden.
eigenlijk niet want dat zijn nu ook technische overtredingen nadat de regels zijn aangepast op verzoek van mercedesquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het zijn in principe twee verschillende dingen.
Ene is gewoon een duidelijke fout / vebreken van de regels > DSQ
Andere is meer zoals het bij RB ook was, daar mogen ze best een weekend over doen. Kijken wat er speelt, hoe het komt, hoe ze het willen aanpakken etc.
Ja, en wat is het probleem?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
na de volgende race op +26 is het wel aardig zeker....quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:43 schreef Sfancta het volgende:
Na deze race moet toch wel duidelijk worden als Max WK word of niet? Nu 19 punten verschil?
Dan snap ik best dat het gesprek zo lang duurt, daar heeft Mercedes dus geen tijd voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het zijn in principe twee verschillende dingen.
Ene is gewoon een duidelijke fout / vebreken van de regels > DSQ
Andere is meer zoals het bij RB ook was, daar mogen ze best een weekend over doen. Kijken wat er speelt, hoe het komt, hoe ze het willen aanpakken etc.
F1-teams zijn creatiefquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alleen als Max meer dan 26 punten voor staat in de laatste race, dan mathematisch niet mogelijk voor lewis om WDC te worden dit jaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:43 schreef Sfancta het volgende:
Na deze race moet toch wel duidelijk worden als Max WK word of niet? Nu 19 punten verschil?
Die ook ja. Nogal zelfsquote:
Hebben ze tig verschillende vleugels bij?quote:
Ach ja die vergeten ook dat ze een andere straf aan hami hadden kunnen geven in Silverstonequote:
Eentje van Bottas jatten en maar hopen dat die hem morgen heel houdt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hebben ze tig verschillende vleugels bij?
Ik kreeg bij Max vorig weekend juist het idee van niet, die reed met die vleugel van Perez. Dus hoe lost Mercedes dit zo snel op?
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Max vorig weekend juist het idee van niet, die reed met die vleugel van Perez. Dus hoe lost Mercedes dit zo snel op?
Dan krijgt hij de vleugel van Bottas.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nice, hoop dat PER HAM eraf pleurt, of een kamikaze actie van Yukiquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen als Max meer dan 26 punten voor staat in de laatste race, dan mathematisch niet mogelijk voor lewis om WDC te worden dit jaar
Gaan ze niet met opzet doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nice, hoop dat PER HAM eraf pleurt, of een kamikaze actie van Yuki
Vleugel verstevigen. Dan voldoet ie wel aan de regels, maar verdwijnt het effect wat ze beoogden te bereikenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee maar een remmoment is makkelijk gemistquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan ze niet met opzet doen
En poerez reed met de vleugel van Max.. dat was omdat er problem waren met haarscheurtjes.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
en dan als een debiel de overwinning vierenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:47 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nice, hoop dat PER HAM eraf pleurt, of een kamikaze actie van Yuki
Ja, met 1 vlagje net als die sul in Engelandquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan als een debiel de overwinning vieren
Voor Silverstone stond Max 32 punten voor, 2 races later was dat een achterstand van 8 punten..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
na de volgende race op +26 is het wel aardig zeker....
Ik denk dat ze prima betaald krijgtquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar heb ik oprecht al een heel seizoen medelijden mee.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Nou laat maar komen danquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Evenstar het volgende:
Ricciardo kreeg dus straf voor een MGU-K die voor 0.000001s teveel power had geleverd. Die was daar toen ook woest over en Masi vond dat ze geen uitzonderingen konden maken.
Alles behalve een DSQ zou dus onzin zijn.
Dat is niet de officiële twitter.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier op de officiële F1 twitter
Feekquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
10 plekken gridstraf maar voor een illegale vleugel???quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is niet de officiele twitterquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Fakequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
nepaccountquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Grapje?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
10 plekken gridstraf maar voor een illegale vleugel???
Hsd Mercedes weer wat geld overgemaakt?
Dus?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Staat er ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie nergens een decision staan
https://www.fia.com/docum(...)orld-championship-14
Is nepquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
10+5=15?
Of in totaal 10?
Woow?!
Is fakequote:Op zaterdag 13 november 2021 00:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
10+5=15?
Of in totaal 10?
Woow?!
Raar he, terwijl het toch door het Twitter-kanaal "F1___l" is gemeldquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie nergens een decision staan
https://www.fia.com/docum(...)orld-championship-14
Op diezelfde site staat dat Max is gedisqualificeerd omdat ie te weinig brandstof zou hebben..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kutquote:
Is fake accountquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:00 schreef Sfancta het volgende:
WTF doe ik verkeerd? Ik vond die op twitter bij recente berichten als ik zocht op F1.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:00 schreef Sfancta het volgende:
WTF doe ik verkeerd? Ik vond die op twitter bij recente berichten als ik zocht op F1.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
accounts met vinkjes volgenquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:00 schreef Sfancta het volgende:
Dat zeg ik ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Raar he, terwijl het toch door het Twitter-kanaal "F1___l" is gemeld
Zegt de man met het vinkje.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
accounts met vinkjes volgen
Dacht je moeder dat vroeger maar. Rot op man met je gezeik elke keer op mij.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kan sfancta niet gewoon permanent optyfen met zijn constante stroom aan fake bullshit?
Wut??quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tjeezzz is fakequote:Op zaterdag 13 november 2021 01:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wut??
Geen DSQ?
En komen die 10 plaatsen bovenop de 5 die hij al had?
Neem aan dat ze dan nog meer nieuwe componenten pakken… als straf
Als psychologische oorlogvoering niet werkt …quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Is Mercedes nu zo nerveus terwijl ze in het begin van het seizoen nog zeiden zich te focussen op 2022.
En spelen nu een soort van paniekvoetbal?
Fout op fout op fout.
Ze missen Laudaquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als psychologische oorlogvoering niet werkt …
Ik vind het wel prachtig hoe Max echt geen kut geeft om al die steekspelletjes etc. Heeft soms een antwoord, soms ook niet, maar hij laat zich echt niet beinvloeden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb gewoon de officiële account voor mequote:Op zaterdag 13 november 2021 01:04 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat Fok!kers toch wel het verschil zouden zien tussen de eckte eckte en fake tweets
Je moet deze hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb gewoon de officiële account voor me
Die ververs ik elke keer
Zo moeilijk is het niet
Hij laat het allemaal langs zich heen gaan. Ik houd er ook van zoals hij dat doetquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het wel prachtig hoe Max echt geen kut geeft om al die steekspelletjes etc. Heeft soms een antwoord, soms ook niet, maar hij laat zich echt niet beinvloeden.
Red Bull lijkt ijzersterk, Mercedes was ijzersterk, met of zonder straf voor Mercedes gaat imagoschade oplopen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, en nu denk ik al jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:07 schreef DumpTruck het volgende:
Wel een spicy ontwikkeling dit verder.
Dat weten we nietquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk of die beslissing nu nog wordt gegeven? Misschien is het wel de volgende dag pas (in Brazilië)
Dan snap ik dat F5’en niet.quote:
Niet daarom ga ik maffen, welterusten en lees T morgen wel hahahaquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk of die beslissing nu nog wordt gegeven? Misschien is het wel de volgende dag pas (in Brazilië)
Omdat er een kans is dat je beet hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan snap ik dat F5’en niet.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet daarom ga ik maffen, welterusten en lees T morgen wel hahaha
Normaal gesproken worden dit soort zaken wel direct bekend gemaakt .. na de briefingquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan snap ik dat F5’en niet.
Als die schuldig is wordt het een DQ, zo niet gebeurt er niksquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat er een kans is dat je beet hebt.
Onschuldige blik ook ... maar zal er weer niets mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waarom ga jij het zondag pas lezen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:11 schreef Gezicht het volgende:
Hier zijn het bier en de nootjes ook op, ik lees het morgen wel
Morgen is het zondag. Zoals Chevy al opmerktequote:
Yupsquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:20 schreef trein2000 het volgende:
Duurt wel heel lang moet ik zeggen...
En die 10 komen ve fake account.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De 5 plekken straf zijn voor de race zelf, ongeacht het resultaat van de sprintrace.
Het is ook wel een dingetje, als ze hem bestraffen, beschuldigen ze de zevenvoudig wereldkampioen van valsspelen. Dat filmpje van Max na de kwalificatie is wel heel veel zeggend, Hamilton komt niet weg met ik wist het niet. Als jij je vuist door die vleugel kan halen dan is het foute boel…quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:20 schreef trein2000 het volgende:
Is het al bijna Sint juttemis?quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:20 schreef trein2000 het volgende:
Dat is Sint Nicolaasquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is het al bijna Sint juttemis?
Och, dom van mequote:
Jepquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Zit er nog iemand op die f5 knop te rammen?
Zou Max aan het F5’en zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Zit er nog iemand op die f5 knop te rammen?
zware/moeilijke beslissingquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:30 schreef SiGNe het volgende:
Blijft wel lang stil.. inmiddels al mer dan 2 uur geleden
Maar het duurt inderdaad wel echt lang. Dat helpt niet echt. En vriend is thuis, dus geen reden meer om wakker te blijven (alhoewelquote:
Ik vind het welletjes.. morgen weer een dagquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het duurt inderdaad wel echt lang. Dat helpt niet echt. En vriend is thuis, dus geen reden meer om wakker te blijven (alhoewel) c.q. op de beslissing te wachten
Valt opzich mee: opening te groot is tegen de regels en dus is de quali voor de sprintquali nie teerlijk verlopen, dat betekent gewoon achteraan starten met een nieuwe vleugel.quote:
Vandaagquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het welletjes.. morgen weer een dag
Nee, vóór de Q alquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:35 schreef SamCooke het volgende:
Heeft Verstappen na de kwalificatie de auto van Hamilton gecheckt en heeft Red Bull daarop actie ondernomen?
Max zat naar z'n eigen vleugel te kijken, die wapperde weer open op de baan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:35 schreef SamCooke het volgende:
Heeft Verstappen na de kwalificatie de auto van Hamilton gecheckt en heeft Red Bull daarop actie ondernomen?
ah okquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maz zat nar z'n eigen vleugel te kijken, die wapperde weer open op de baan.
En hij keer ok naar de zijkant van de Mercedes, is niet bij de achterkant in de buurt gekomen.
Plus zou ook wel knap zijn als ie bij een stilstaande auto kan zien dat de DRS opening te groot is.. op het moment dat de wage4n stil staat zit de DRS ook dicht namelijk en de minimale opening was wel goed.
Dan is een straf op zijn plek, ik vrees alleen dat ze meer gevonden hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:38 schreef Peterselieman het volgende:
er is nu wel een nieuw FIA-document, maar daarin staat alleen maar dat bij #44 een afwijking aan de achtervleugel is gevonden
Max is wel bij de achterkant vd Merc van Lewis geweest. Staat op beeldquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max zat naar z'n eigen vleugel te kijken, die wapperde weer open op de baan.
En hij keek ook naar de zijkant van de Mercedes, is niet bij de achterkant in de buurt gekomen.
Plus zou ook wel knap zijn als ie bij een stilstaande auto kan zien dat de DRS opening te groot is.. op het moment dat de wagen stil staat zit de DRS ook dicht namelijk en de minimale opening was wel goed.
nee, het hele scuteneering rapport bevat geen verdere gekke dingenquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan is een straf op zijn plek, ik vrees alleen dat ze meer gevonden hebben.
Ok dan is het gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, het hele scuteneering rapport bevat geen verdere gekke dingen
Is vooral een opsomming van wat de FIA allemaal gecontroleerd heeftquote:Op zaterdag 13 november 2021 01:38 schreef Peterselieman het volgende:
er is nu wel een nieuw FIA-document, maar daarin staat alleen maar dat bij #44 een afwijking aan de achtervleugel is gevonden
Lewis wordt tegenwoordig standaard uitgejoeld. Geen fans zou een zegen voor hem zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:45 schreef OmniRocket het volgende:
De FIA gaat mee in het besluit van het kabinet om sportwedstrijden zonder fans te doen. Op die manier straffen ze Lewis omdat hij de fans dan niet meer kan bedanken.
quote:
Men wacht op meer bewijsquote:
Damn...quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Men wacht op meer bewijs![]()
[ twitter ]
Je wordt er bijna (!!!) een complotwappie van ook.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:58 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat er niks uit gaat komen, anders stel je het niet uit. Bij Ricciardo kon Masi de regels niet buigen en kreeg hij straf voor 0.000001s aan extra power, maar met een DRS rijden die niet aan de regels voldoet is het allemaal maar moeilijk moeilijk.
Bewijs voor wat vraag je je dan af. Ze hebben overigens wel die achtervleugel in beslag genomen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zou jij dat verweer niet voeren als je Mercedes was dan? Ik wel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wordt er bijna (!!!) Een complotwappie van ook.
Gezeik.op Twitter of Max zijn inspectie ook..
Dat las ik inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bewijs voor wat vraag je je dan af. Ze hebben overigens wel die achtervleugel in beslag genomen.
Als je je belachelijk wil maken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou jij dat verweer niet voeren als je Mercedes was dan? Ik wel.
Soms zet ik mijn juridische bril af hoorquote:Op zaterdag 13 november 2021 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou jij dat verweer niet voeren als je Mercedes was dan? Ik wel.
"Ik weet niet wat hij gedaan heeft, het zijn bewegende delen, dus je verschuift het zo een paar millimeter." Zou ik altijd roepen, iets anders heb je niet namelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je je belachelijk wil maken.
260km/h doet niks aan de vleugel, maar Max met één hand wel
Natuurlijk voer je alles aan wat je kunt, juridisch gezien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
"Ik weet niet wat hij gedaan heeft, het zijn bewegende delen, dus je verschuift het zo een paar millimeter." Zou ik altijd roepen, iets anders heb je niet namelijk.
Hoeveel bewijs is er nodig?quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die flap is misschien wel gevoelig voor manipulatie van een mensenhandquote:Op zaterdag 13 november 2021 02:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je je belachelijk wil maken.
260km/h doet niks aan de vleugel, maar Max met één hand welDat is verder ook geen bewijs waar je op moet wachten. Vraag mij echt af wat ze nu niet hebben waar ze morgen wel aan kunnen komen.
Dit inderdaad. Dat die opening te groot is, is al aangetoond.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs is er nodig?
De centimeter is officieel vastgelegd in Parijs, een te grote opening is een te grote opening.
Ja, maar Maxquote:Op zaterdag 13 november 2021 02:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat die opening te groot is, is al aangetoond.
Ik voel me nu echt een complotwappie onderhand, maar de F1 (FIA) somsquote:Op zaterdag 13 november 2021 02:08 schreef Peterselieman het volgende:
Kamaz Style ligt er overdag plots een hele andere achtervleugel die wel aan de reglementen voldoet
Dat zou vooral compleet idioot zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks wordt Max zelf nog gediskwalificeerd voor sabotage, dat zou lullig zijn
Ik kan me niet voorstellen dat de FIA dan meteen denkt "Max heeft met die vleugel zitten kloten"quote:
Dat kan ook helemaal niet. Als dat wel kan is er serieus iets mis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de FIA dan meteen denkt "Max heeft met die vleugel zitten kloten"
Als Mercedes het als verdediging aanmeldt dan kan ik me dat weer wel voorstellen, ook al weten die ook wel dat je niet een vleugel groter kan maken door 'm even aan te raken.
quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet. Als dat wel kan is er serieus iets mis.
Dus omdat Max aan z'n vleugel zat zou hij de vleugels gechecked hebben?quote:
Je moet wat als je het spannend wil houden. (en daarmee led in het laatje...)quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus omdat Max aan z'n vleugel zat zou hij de vleugels gechecked hebben?
Da's ook best onzin, rijders kijken altijd naar hun auto na een race of quali.
Hamilton heeft zelfs een keer de auto van Max met z'n voet iets vooruit geduwd omdat ie de banden wilde bekijken.
Dat is nog nooit eerder bestrafd geweest, is ook nooit eerder een waarschuwing voor gegeven en is :uberhaupt nog nooit iemand voor bij de FIA geroepen...
Toto zit keihard te zeuren bij de FIA, probeert natuurlijk onder de DSQ uit te komen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je moet wat als je het spannend wil houden. (en daarmee led in het laatje...)
ach geef die ham maar het hele weekend een zwarte vlag , Max heeft nog wat te goed van Silverstonequote:Op zaterdag 13 november 2021 02:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toto zit keihard te zeuren bij de FIA, probeert natuurlijk onder de DSQ uit te komen.
Maar ze zijn wel erg triest bezig dan als ze 't op die manier willen spelen.
Het WK moet spannend blijven. MB klooit met de achtervleugel. Die komt niet door de keuring. Maar omdat Max die vleugel even aanraakte is het prima en kun je onder een straf uitkomen. Ieder ander team zou allang bestraft zijn geweest, maar de fia en MB zullen er wel weer een draai aan te geven. Max zat aan de achtervleugel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toto zit keihard te zeuren bij de FIA, probeert natuurlijk onder de DSQ uit te komen.
Maar ze zijn wel erg triest bezig dan als ze 't op die manier willen spelen.
Beetje raar dat als iemand je auto aanraakt terwijl je illegaal bezig bent , dan zal ik alles wat niet mag en wat aan snelheid winst geeft op me auto bouwen voor de laatste racen , en dna even vragen of iemand steeds je auto wil aanraken als je binnen komtquote:Op zaterdag 13 november 2021 02:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Her WK moet spannend blijven. MB klooit met de achtervleugel. Die komt niet door de keuring. Maar omdat Max die vleugel even aanraakte is het prima en kin je onder een straf uitkomt. Ieder ander team zou allang bestraft zijn geweest.
Als de FIA dat accepteert dan lijkt het er steeds meer op dat die een team extra voordelen geven en dat maakt het hele kampioenschap ongeldig.quote:Op zaterdag 13 november 2021 02:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Her WK moet spannend blijven. MB klooit met de achtervleugel. Die komt niet door de keuring. Maar omdat Max die vleugel even aanraakte is het prima en kin je onder een straf uitkomt. Ieder ander team zou allang bestraft zijn geweest.
Hoe is dat rigoureuzer? Hij rolt die band alleen maar. Met je handen aan een achtervleugel zitten gaat iets verder dan alleen een band rollen en het Sebs andere inspectiemethodesquote:Op zaterdag 13 november 2021 04:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Inspector Seb heeft toch ook nooit een straf gekregen? En die ging nog wat rigoureuzer te werk.
[ afbeelding ]
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Hamilton krijgt geen straf omdat de afwijking theoretisch gezien ook door Verstappen aangebracht kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |