Besmet plus vaccinatie erna jij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tijdens de lunch ontdekt dat mijn qr code opeens niet meer werkt. Ik krijg hem wel te zien maar blijkbaar is hij niet meer geldig. Geen idee waarom, staat er ook niet bij. Vanavond app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wil die code weer opvragen, ligt DigiD eruit.
Wat is dit toch allemaal kut.
Dat gaat toch echt wel gebeuren en zodra de gevolgen breeduit bekend zijn in de media verwacht ik toch echt dat mensen voorzichtig gaan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ze over de streep trekt.
Ongevaccineerden hebben naar mijn idee niet echt het idee dat corona serieus is, of dat corona hun serieus zal treffen. En daardoor zullen ze denken dat ze toch niet in het ziekenhuis belanden als ze corona krijgen.
Je moet wel je derde prik hebben hé.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tijdens de lunch ontdekt dat mijn qr code opeens niet meer werkt. Ik krijg hem wel te zien maar blijkbaar is hij niet meer geldig. Geen idee waarom, staat er ook niet bij. Vanavond app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wil die code weer opvragen, ligt DigiD eruit.
'Gaaf land'quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Same. Ik heb echt niet zo veel meer met dit land. Pauperland.
waarnaartoe?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat reken ik de daarvoor verantwoordelijk zeer aan. : het was echt al heel lang bekend dat er boosters nodig zouden zijn. In andere landen zijn ze dus allang bezig hiermee en dat lijkt ( in de VK ) een gunstig gevolg te hebben. Mja Hugo en de GZ vonden het pas nodig als de ziekenhuizen gaan overlopen. Stel je voor dat je eens te vroeg zou handelen....quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alsof wij nog de veroorzakers zijn....
FYI de vaccins doen niet meer wat ze zeggen te doen... vandaar ook de boosters...
Met carnaval weer op cruise. In april naar Vegas en voor de rest pak ik wel zo goed als gratis mijn pleziertjes hier en daar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een korte lockdown bestaat dan ook niet. Wie daar nog in gelooft...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:46 schreef Tijn het volgende:
De NOS kopt nu met "Maatregelen gelden sowieso tot 4 december". Dat klinkt toch anders dan "Korte lockdown van 3 weken".
Heb je je prik op Schiphol gehaald?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)alse-codes-in-omloopquote:De politie heeft twee vrouwen en een man opgepakt op verdenking van fraude met valse QR-codes. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie na berichtgeving van RTL Nieuws. Een deel van de frauduleuze QR-codes wordt vanavond nog geblokkeerd, zegt het ministerie van VWS.
....
Volgens RTL gaat het om fraude bij de GGD-locatie op Schiphol en zijn er tienduizenden valse QR-codes in omloop.
Zijn 21 dagenquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:46 schreef Tijn het volgende:
De NOS kopt nu met "Maatregelen gelden sowieso tot 4 december". Dat klinkt toch anders dan "Korte lockdown van 3 weken".
Hoepel op man die hele teringzooi in mijn/onze schoenen te willen schuiven. Ik heb nooit corona gehad, verspreid of wat dan ook. Ik heb me best netjes aan alle maatregelen gehouden, geen evenementen bezocht en al helemaal geen IC bed bezet. Dus wat lul je uit je nek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:18 schreef _serial_ het volgende:
Ongevaccineerden, en overheid: bedankt voor het verknallen van mijn winter.
Ik vraag me wel af hoe zoiets in het buitenland gaat. Zijn regels daar ook zo krom?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch is het wel een wir wat van allerlei maatregelen die bij elkaar misschien wel optellen maar elkaar ook bijten.
Een wedstrijd kijken buiten bij je kind? Verboden
Zuipen in de kantine ernaast? Prima
En zo sta je ineens aan de andere kant van de lijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Of je bent een fraudeur. Want zo simpel is de wereld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
En zo sta je ineens aan de andere kant van de lijn.
Niet meer naar je werk, niet meer naar de winkel, nergens meer naartoe.
En als het aan een aantal fokkers ligt, opsluiten in een kamp!!!!111
Eerlijk gezegd vind ik consistentie ook niet zo belangrijk. Met consistentie bereik je alleen maar dat alles veel strikter wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch is het wel een wir wat van allerlei maatregelen die bij elkaar misschien wel optellen maar elkaar ook bijten.
Een wedstrijd kijken buiten bij je kind? Verboden
Zuipen in de kantine ernaast? Prima
Geloof dat ik in juni gevaccineerd ben dus dat zou niet moeten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Misschien iets met houdbaarheid? 6 maand? Was jij misschien één van de eersten die vaccin kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |