Yep. De lokale vuurwerkshow hier aan het einde van de maand kunnen we nu ook wel door de plee spoelen, denk ik. Opmaat naar opnieuw een zeer sober Oud & Nieuw? Mijn plannen voor een winterse roadtrip in het begin van volgend jaar zet ik voorlopig ook maar even in de ijskast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:18 schreef _serial_ het volgende:
Viesmad.
Het enige evenement waar ik dit jaar echt heel naar uitkeek, welke al aangepast was naar 75% en 00:00 en er dus goed uitzag met QR code (Qlimax) is nu dus definitief wederom geannuleerd.
Ik moet dit echt even laten bezinken, ondanks ik geniet van m’n vakantie.
Ongevaccineerden, en overheid: bedankt voor het verknallen van mijn winter.
Voor de rest van 2021 en 2022 verwacht ik een enorme kaalslag van evenementen, er is niemand die zonder harde garanties van de overheid nog iets gaat organiseren.
Poppodia en zalen kunnen beter nooit meer opengaan, er is nul eer meer te behalen, verliezen kunnen nooit meer terugverdiend worden, zeker nu er werderom een dikke streep door de rest van de agenda van de komende maanden gaat, want dit is niet voorbij in 2 weken
Grapperhaus zal dat wel fijn vinden.
probleem lijkt me dat de ongevaccineerden dan zorg en testen gaan vermijden bij een besmetting en daardoor weer veel meer mensen kunnen aansteken dan dat ze gewoon zorg krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef deedeetee het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-op-voor-kosten.html
Dit zouden ze hier ook moeten gaan doen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:08 schreef deedeetee het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-op-voor-kosten.html
Dit zouden ze hier ook moeten gaan doen.
Als ik zoiets lees wil ik het helemaal niet meer weten!quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is je gedachtengang hier achter..waarom wil je dit?
Ik denk niet dat het ze over de streep trekt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk dat dit veel mensen die nu weigeren zich te laten vaccineren wel over de streep zal trekken. Ik zie niet in waarom de veroorzakers van de problemen - waardoor nu weer heel veel mensen in b.v. de horeca weer veel geld gaan mislopen - er gratis vanaf zouden mogen komen.
Nou. Ik overweeg heel sterk in december dit land wederom te ontvluchten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Yep. De lokale vuurwerkshow hier aan het einde van de maand kunnen we nu ook wel door de plee spoelen, denk ik. Opmaat naar opnieuw een zeer sober Oud & Nieuw? Mijn plannen voor een winterse roadtrip in het begin van volgend jaar zet ik voorlopig ook maar even in de ijskast.
En voor een overgroot gedeelte van de ongevaccineerden is dat ook gewoon nog waar ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ze over de streep trekt.
Ongevaccineerden hebben naar mijn idee niet echt het idee dat corona serieus is, of dat corona hun serieus zal treffen. En daardoor zullen ze denken dat ze toch niet in het ziekenhuis belanden als ze corona krijgen.
Die kans is, zelfs statistisch gezien, dan ook bijzonder klein.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ze over de streep En daardoor zullen ze denken dat ze toch niet in het ziekenhuis belanden als ze corona krijgen.
Alsof wij nog de veroorzakers zijn....quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik zie niet in waarom de veroorzakers van de problemen - waardoor nu weer heel veel mensen in b.v. de horeca weer veel geld gaan mislopen - er gratis vanaf zouden mogen komen.
We moeten de contactmomenten van de ongevaccineerden zoveel mogelijk inperken. Dit is een prima methode.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:21 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Probeer me even voor te stellen wat een 'lockdown voor ongevaccineerden' in de praktijk moet betekenen. 2G is er al dus je komt de kroeg toch niet meer in. Wat dan? Loop je over straat en word je door de politie staande gehouden: "Zo, wat zijn we aan het doen meneertje? Vandaag al voor de tweede keer luchtje scheppen? Ja dat gaat natuurlijk niet zomaar. Laat eerst die QR-code maar eens even zien."to the max.
Zo denk ik er ook over...quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En voor een overgroot gedeelte van de ongevaccineerden is dat ook gewoon nog waar ook.
Misschien iets met houdbaarheid? 6 maand? Was jij misschien één van de eersten die vaccin kreeg?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tijdens de lunch ontdekt dat mijn qr code opeens niet meer werkt. Ik krijg hem wel te zien maar blijkbaar is hij niet meer geldig. Geen idee waarom, staat er ook niet bij. Vanavond app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wil die code weer opvragen, ligt DigiD eruit.
Wat is dit toch allemaal kut.
Same. Ik heb echt niet zo veel meer met dit land. Pauperland.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:27 schreef _serial_ het volgende:
Nou. Ik overweeg heel sterk in december dit land wederom te ontvluchten.
Besmet plus vaccinatie erna jij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tijdens de lunch ontdekt dat mijn qr code opeens niet meer werkt. Ik krijg hem wel te zien maar blijkbaar is hij niet meer geldig. Geen idee waarom, staat er ook niet bij. Vanavond app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wil die code weer opvragen, ligt DigiD eruit.
Dat gaat toch echt wel gebeuren en zodra de gevolgen breeduit bekend zijn in de media verwacht ik toch echt dat mensen voorzichtig gaan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ze over de streep trekt.
Ongevaccineerden hebben naar mijn idee niet echt het idee dat corona serieus is, of dat corona hun serieus zal treffen. En daardoor zullen ze denken dat ze toch niet in het ziekenhuis belanden als ze corona krijgen.
Je moet wel je derde prik hebben hé.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
'Gaaf land'quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Same. Ik heb echt niet zo veel meer met dit land. Pauperland.
waarnaartoe?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat reken ik de daarvoor verantwoordelijk zeer aan. : het was echt al heel lang bekend dat er boosters nodig zouden zijn. In andere landen zijn ze dus allang bezig hiermee en dat lijkt ( in de VK ) een gunstig gevolg te hebben. Mja Hugo en de GZ vonden het pas nodig als de ziekenhuizen gaan overlopen. Stel je voor dat je eens te vroeg zou handelen....quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alsof wij nog de veroorzakers zijn....
FYI de vaccins doen niet meer wat ze zeggen te doen... vandaar ook de boosters...
Met carnaval weer op cruise. In april naar Vegas en voor de rest pak ik wel zo goed als gratis mijn pleziertjes hier en daar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |