quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat ze op deze Corona avond geen leukere aflevering hebben weten te programmerenquote:
Waarheid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Haar gezicht ziet er fris uit maar die bovenarmen moet je niet meer doen op die leeftijd
Dit is voor ons vermaakquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef DKUp het volgende:
Dan wordt ze gekoppeld aan een Rotterdamse tokkie
Is dat het eerste waar het binnen jouw familie over gaat? Wat hij doet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Mam, ik heb een nieuwe vriend.
- Ah leuk vertel?
Hij is kruidenmenger
Oke nu moet ik het weten. Ben je M of V?quote:
Ik bedoel die kerel hequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke nu moet ik het weten. Ben je M of V?
Ik hoef niet met een slager aan te komen, nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat het eerste waar het binnen jouw familie over gaat? Wat hij doet?
Ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:45 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik bedoel die kerel he
Ik ben een man
Helaas niet, anders had ik waarschijnlijk sneller door wanneer iets een pruik isquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Mam, ik heb een nieuwe vriend.
- Ah leuk vertel?
Hij is kruidenmenger
Gmta!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Poefbank het volgende:
Lisa wil graag arme negerkindertjes aaien voor het machtsgevoel
Nee hoor, soms zegt het iets over IQ waardoor je wel of niet zou matchen maar puur op basis van beroep en dus wellicht inkomen is nogal materialistisch en oppervlakkig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoef niet met een slager aan te komen, nee.
Gelukkig hoef ik die zelf ook niet.
Maar in positieve zin zegt het toch veel wat iemand doet? Doe je zelf toch ook als je met iemand een praatje maakt
Mijn opmerking was bedoelt op een manier dat ‘kruidenmenger’ gewoon grappig klinkt. Verder nul bedoeling verderquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee hoor, soms zegt het iets over IQ waardoor je wel of niet zou matchen maar puur op basis van beroep en dus wellicht inkomen is nogal materialistisch en oppervlakkig.
lekker scharenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef Rickocum het volgende:
YESSSSS!!!!! ZWETERIG KONTVAGINAGENOT
Met de kont zullen ze wel weinig doenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:55 schreef Rickocum het volgende:
YESSSSS!!!!! ZWETERIG KONTVAGINAGENOT
ze zou wel heel gevoelig zijn voor een sekte.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Stiekem wil ze toch gedomineerd worden. Zoals alle vrouwen dus.
Tijdens doggy flink aan d’r haren trekken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:58 schreef Poefbank het volgende:
Stiekem wil ze toch gedomineerd worden. Zoals alle vrouwen dus.
Ze zou heel anders overkomen met ABNquote:
Dat sowieso mii mang!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zou heel anders overkomen met ABN
ik ken wel ordinaire schuurfeesten, maar tentfeesten? geen ideequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Tentfeest. Is dat iets in een bepaalde streek?
Ik heb het opgezocht. Het ligt bij Weert. @Lange_Lansquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Budel, dat ligt bij Asten.
Volgens mij.
Indirect. @KingRoland is een goede vriend van me.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:05 schreef Fosive het volgende:
Hebben jullie ook een direct lijntje met God?
Hahahah yeaaahquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde zegt straks nee. Maar hij ziet het al helemaal zitten.
Ik heb een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.quote:
En ik herken mij niet in dit profiel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
Volgens mij een hele grote voorhuid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:07 schreef Poefbank het volgende:
Den duutsert heeft heel wat snikkels afgewerkt in haar leven. Die van Jan komt niet voor in het rijtje
In welke provincie zit jij Rickiequote:Op vrijdag 12 november 2021 20:10 schreef Rickocum het volgende:
Voetbalbuffels, noemen wij dat hier in het Noorden.
Kom je uit Oss,quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
moet ik de trein maar is nemen naar oss
Het immer pittoreske Groningen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke provincie zit jij Rickie
Zulks een afstandquote:
Noord-Hollandquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
de hele week helemaal niks.
HELEMAAL NIKS
Ja, stomquote:Op maandag 15 november 2021 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Elke week de oude fragmenten bij de intro.
Goede vraag...quote:Op maandag 15 november 2021 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel weken hebben we Serssjjjoo nog?
Kijk deze man net op tijd zijnquote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Kut die overlap tussen LLDL en dit programma
Ik zie dat je je gegevens kan achterlaten, mocht het met Ben niets wordenquote:
Al gedaanquote:Op maandag 15 november 2021 19:30 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zie dat je je gegevens kan achterlaten, mocht het met Ben niets worden
https://www.bnnvara.nl/firstdates/date-een-dater
Keuzes keuzesquote:Op maandag 15 november 2021 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet haasten, Lang Leve de Liefde is ook leuk kijkvoer. Zit nu een SCHIJTchagrijnig wijf in.
Op tijd voor de homo’squote:
Is al eens misluktquote:Op maandag 15 november 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Het klinkt altijd als een afknapper als iemand gescheiden is
Nee dat is het niet.quote:
Ja vindt zichzelf super interessantquote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg jeuk van die mondhygiëniste mevrouw. Ze vind zichzelf te lekker en leuk.
Is dat deze op die hakken?quote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg jeuk van die mondhygiëniste mevrouw. Ze vind zichzelf te lekker en leuk.
Mondhygieniste =/= tandartsquote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
Een tandarts met een paardenmuil, altijd leuk
Wie koos dat?quote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef Poefbank het volgende:
Meter bier, fluitje of vaasje en dan een fluitje kiezen. Juist.
Die wat nu naar de tafel gaat. Met die vent uit Weert incl. 4 kids.quote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat deze op die hakken?
Elke dag je geile mannelijke patiënten op pumps uit de wachtkamer halen.
De date van bakje haver mevrouwquote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie koos dat?
Op een fluitje zit meer marge/winst.
Ik denk als je elke dag 15 mensen ontvangt, je vanzelf wel zo’n nonchalante kletskous wordt wat wellicht arrogant overkomt.quote:Op maandag 15 november 2021 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die wat nu naar de tafel gaat. Met die vent uit Weert incl. 4 kids.
Boomers?quote:Op maandag 15 november 2021 19:38 schreef XSbig het volgende:
Ik word altijd een beetje moe van overenthousiaste boomers met een midlife crisis, die nog van alles doen.
Die hoorde 4 kinderen en toen ontplofte het in haar bovenkamer al. Zij is gewoon op zoek naar een tattooboy met een lul van 25 cm die eens per week langs komt om haar aan het bed te binden. Zij vind zichzelf te geweldig, daar kan een man nooit een relatie mee aangaan….. soort van Glenda Batta.quote:Op maandag 15 november 2021 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja vindt zichzelf super interessant
Die dan eens stijf staan van de zenuwen i.p.v. wat andersquote:Op maandag 15 november 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat deze op die hakken?
Elke dag je geile mannelijke patiënten op pumps uit de wachtkamer halen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |