Die vriend moet zich niet zo drukmaken want hij heeft er toch geen controle over. Zonde vd energie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:18 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die vriend moet niet zo zeuren. Hij kan zich best laten omscholen tot stukadoor. Genoeg werk.
Denk in mogelijkheden!
Ik heb het idee dat Hugo soms oprecht boos of gefrustreerd is en dat iets meer laat merken in zijn belerende wijze van toespreken maar ook in reacties op vragen of social media. Mark Rutte heeft wel een uitzonderlijk politiek talent om elke aanval of aanzet daar toe vrijwel schadeloos te pareren en weet met het één tweetje van de persco's de hete kastagnes netjes bij Hugo neer te leggen. Eerlijk gezegd dat ik ook wel dat dat Hugo's functie zou zijn toen hij naar voren trad, een corona disposable die alle bliksem veilig ter aarde voert.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hugo is ook wel lichtelijk pedant. Dat heeft Mark veel minder over 'm.
https://nos.nl/artikel/24(...)olgende-week-ingeentquote:Campagne boosterprik versneld, ziekenhuismedewerkers vanaf volgende week ingeënt
De boostercampagne wordt versneld. Het zorgpersoneel in ziekenhuizen staat daarbij vooraan. Zij krijgen volgende week al vaccins geleverd, melden bronnen binnen de zorg aan de NOS.
Ook instellingen voor ouderen en gehandicapten met een eigen medische dienst komen eerder aan de beurt. Zij kunnen de vaccinaties begin volgende week voor hun bewoners gaan bestellen. De doses vaccin worden in de week van 22 november geleverd.
Dit betekent voor een deel van de verpleeghuizen een vervroeging van twee weken. De verpleeghuizen met eigen instellingsartsen konden eerder pas op 6 december beginnen met het toedienen van boostervaccinaties.
Ja da ga k toch nie verklappe jongequote:Op vrijdag 12 november 2021 14:19 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Wat voor taart wordt het vandaag?
Heb ik toch nog een reden om over een uurtje hier te kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja da ga k toch nie verklappe jonge![]()
Moet wel spannend blijven
Je weet nu al dat dat zo gaat zijn inderdaad. Want de feestdagen komen er aan en het kabinet weet ook wel dat iedereen elkaar dan gaat opzoeken. 'te risicovol' horen ze dan van het omt. Verlengt tot na de feestdagen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook waar ik bang voor ben, 3 weken worden zo 3 maanden
Ik heb meerdere vrienden met horeca. Die waren bezig te zorgen dat ze rond deze periode wat konden verdienen zodat ze straks onder andere de belasting nog terug kunnen betalen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitdaging is dat het moeilijk is het geheel nog op een goede manier te overzien. Het is moeilijk logische keuzes te zien in het beleid, lastig te begrijpen waarom het stijgt en waarom bepaalde keuzes in andere gebieden niet gemaakt worden.
Cynisme is (in mijn ogen) vaak onbegrip. Daar heb ik ook veel last van, maar het helpt om in mijn hoofd het een plek te geven, waarom ik het niet begrijp. Cynisme zelf zal het niet oplossen, maar het is een onderdeel van het proces.
Voor sommige mensen komt het bijna over als een rouwproces. Een vriend van me runt een restaurant, die is echt door alle emoties heen gegaan ondertussen
Alles moet nog door de TK heen. En die 2G lijkt mij nog wel een dingetje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze zich aan hun eigen 'logica' gaan houden. Maar ik ben een beetje cynisch geworden ten opzichte van korte lockdowns.
Gebaseerd op het rad van fortuin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:19 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Wat voor taart wordt het vandaag?
Ik weet niet hoor, het lijkt me dat de enige echte opposite vanuit de christelijke partijen komt. En die hebben geen meerderheid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Alles moet nog door de TK heen. En die 2G lijkt mij nog wel een dingetje.
83.000 tests * 0.175 geeft 14.525 positieve tests gisteren. Alles er boven of onder komt door datavertraging.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk slechts 14k. Gisteren was er hopelijk een soort van omgekeerde storing ofzo.
Misschien hebben die ziekenhuizen gezegd:"geef die rommel maar, we doet het zelf wel. "quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)olgende-week-ingeent
Ik vind het weer een warrig verhaal eerlijk gezegd. Het gaat veel over het vaccin rondbrengen naar allerlei locaties. Ik snap dat dat relevant is voor verzorgingstehuizen enzo, maar de bulk van de mensen kan gewoon bij de GGD langs en daar liggen die vaccins gewoon. Waarom is het zo moeilijk om te zeggen dat mensen vanaf nu een afspraak voor een booster bij de GGD kunnen gaan maken?
Ook in de kamer dan hè? Verschillende kunnen er dan niet meer in zoals Thierry.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:20 schreef Oriente het volgende:
Ik denk vandaag 18k besmettingen trouwens
Hij zit in alles wat voor hem aangeeft 'het moet strenger totdat we voordeuren gaan dichtlassen'.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij werkt inmiddels ook al in de uitvaart?
Ik wil dat mijn ouders ook een booster kunnen krijgen. Die hebben dat gare AstraZeneca gekregenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien hebben die ziekenhuizen gezegd:"geef die rommel maar, we doet het zelf wel. "
Mn vader heeft zn booster gewoon via een GGD locatie gehaald.
Mwah PvdA of GroenLinks bezwijkt denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad. Ik snap ook niet zo goed wat ziekenhuispersoneel met een booster moet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het weer een warrig verhaal eerlijk gezegd. Het gaat veel over het vaccin rondbrengen naar allerlei locaties. Ik snap dat dat relevant is voor verzorgingstehuizen enzo, maar de bulk van de mensen kan gewoon bij de GGD langs en daar liggen die vaccins gewoon. Waarom is het zo moeilijk om te zeggen dat mensen vanaf nu een afspraak voor een booster bij de GGD kunnen gaan maken?
Ja, maar dat is niet zorgvuldig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn ma ook ja, mijn pa niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn ouders ook een booster kunnen krijgen. Die hebben dat gare AstraZeneca gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |