Een lagere potentiële besmettelijkheid zorgt ervoor dat je patiënten in risicogroepen een stuk eenvoudiger kunt beschermen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad. Ik snap ook niet zo goed wat ziekenhuispersoneel met een booster moet?
schurenquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Gok dat het vandaag of maar 13/14 zal zijn of dat het dagrecord weer dik wordt verbroken en het tegen de 20k aanschuurt
Mijn moeder heeft COPD en reuma, waar ze medicatie voor krijgt. Niet de beste gezondheid ooit, zeg maar. Dus knal d'r maar een booster inquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn ma ook ja, mijn pa niet.
Maar is dat AZ nu echt "bewezen" zo slecht dan? Als in, slecht tegen ziekenhuisopname dan vooral he. Een beetje ziek worden overleeft mijn sterke mams wel
Helemaal eens, ik ga niet in opstand komen, alleen wanneer handhaving zich tot mijn gezin richt binnen de grenzen van mijn terrein. Daar buiten is het nu eenmaal de overheid die de regels bepaalt zo lang zij deze kan handhaven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Wel of niet luisteren is wel iets totaal anders dan in opstand komen. Dat laatste gaat niet snel gebeuren.
Als wat uitslagen van vandaag erbij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk slechts 14k. Gisteren was er hopelijk een soort van omgekeerde storing ofzo.
Hier zijn ze 24u openquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee, nu mogen ze ook tot 3u open blijven om onverklaarbare redenen. Bars sluiten wel om 24u.
Ja, maar is dat niet de schuld van de Rabobank?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is een vieze pedoseksueel. Ter info.
Het blijft ook wel moeilijk, Hugo wilde volgens mij al een tijd van het tvt af en naar 2G maar dat kreeg hij niet door de kamer of zelfs door het kabinet maar hij krijgt wel de schuld dat het nu weer fout gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Laten we zeggen op de maatregelen die in de buitenlucht gelden na vind ik de logica zoals @:capricia hem stelt prima te verdedigen (binnenkort 2G, maar in de tussentijd dat dit geregeld wordt een korte lockdown). Maar mijn vertrouwen in de overheid heeft al een ernstige knauw gekregen en zeker na het continue verlengen van de avondklok en het heel de tijd in de prullenbak gooien van routekaarten geloof ik niet dat ze zich hier aan gaan houden.
Haha ok, dat beantwoord mn vraag niet echtquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft COPD en reuma, waar ze medicatie voor krijgt. Niet de beste gezondheid ooit, zeg maar. Dus knal d'r maar een booster in
N=1, maar mijn moeder heeft ook AZ. Een maand geleden positieve test en ze heeft een dagje ziek op bed gelegen. Volgens mij ook een paar dagen smaak kwijt, maar dat was het wel. Nu is ze nergens meer bang voorquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn ma ook ja, mijn pa niet.
Maar is dat AZ nu echt "bewezen" zo slecht dan? Als in, slecht tegen ziekenhuisopname dan vooral he. Een beetje ziek worden overleeft mijn sterke mams wel
Ja, ik weet het ook niet. Ik wil het liefst dat ze van elk merk een spuit krijgtquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ok, dat beantwoord mn vraag niet echtMaar ik snap dat je je mams dan graag een booster gunt
Nee, een soort ziekte die hij tijdelijk even over zich heen had, of zo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, maar is dat niet de schuld van de Rabobank?
Drang naar kinderen..quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, een soort ziekte die hij tijdelijk even over zich heen had, of zo.
En dat ze natuurlijk zelf minder ziek worden waardoor dat torenhoge verzuim hopelijk wat zaktquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een lagere potentiële besmettelijkheid zorgt ervoor dat je patiënten in risicogroepen een stuk eenvoudiger kunt beschermen.
We weten welke maatregelen zeer effectief zouden zijn: vaccinatieplicht, verplichte quarantaine met controle erop. Maar die zijn strijdig met de grondwet (onaantastbaarheid lichaam, privacy). Dus moet je maatregelen met twijfelachtige effectiviteit aan heel de bevolking opleggen...quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep. En dat is dus basically mijn punt. Er is al zo lang zoveel tegenstrijdigheid rondom het coronabeleid.
Wereldwijd he, niet alleen in dit kleine landje.
Hieruit kan ik opmaken dat zelfs alle ''knappe koppen'' voor een significant deel ook niet weten wat de fuck ze aan het doen zijn.
Sure, er werden wel nieuwe inzichten gedaan tijdens de pandemie en daardoor veranderden adviezen of richtlijnen. Maar, dat geeft mij als burger die zich tot aan 2020 nooit met een pandemie, laat staan viruszaken had beziggehouden, verdomd weinig inzicht , laat staan een wetenschappelijk inzicht waarop ik allerlei aannames denk te mogen doen. Dus daarom doe ik die ook zo min mogelijk.
Damn, je hebt Hugo en zijn rol wel echt perfect beschreven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:19 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Hugo soms oprecht boos of gefrustreerd is en dat iets meer laat merken in zijn belerende wijze van toespreken maar ook in reacties op vragen of social media. Mark Rutte heeft wel een uitzonderlijk politiek talent om elke aanval of aanzet daar toe vrijwel schadeloos te pareren en weet met het één tweetje van de persco's de hete kastagnes netjes bij Hugo neer te leggen. Eerlijk gezegd dat ik ook wel dat dat Hugo's functie zou zijn toen hij naar voren trad, een corona disposable die alle bliksem veilig ter aarde voert.
Die vervolgens ook weer in strijd zijn met de grondwetquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
We weten welke maatregelen zeer effectief zouden zijn: vaccinatieplicht, verplichte quarantaine met controle erop. Maar die zijn strijdig met de grondwet (onaantastbaarheid lichaam, privacy). Dus moet je maatregelen met twijfelachtige effectiviteit aan heel de bevolking opleggen...
Hiert in België zal iedereen een booster shot krijgen. Voor 65+ is dat reeds bezig (m'n ouders hebben die begin oktober gekregen), voor 65- worden de details eind deze maand bekend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn ouders ook een booster kunnen krijgen. Die hebben dat gare AstraZeneca gekregen
Het is sowieso ook wel lastig omdat sinds de Dansen met Janssen-flater Hugo ook eigenlijk overgeleverd is aan het OMT.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft ook wel moeilijk, Hugo wilde volgens mij al een tijd van het tvt af en naar 2G maar dat kreeg hij niet door de kamer of zelfs door het kabinet maar hij krijgt wel de schuld dat het nu weer fout gaat.
Ja, volgens mij geldt dat voor alle landen om ons heen momenteel. In Duitsland en het Verenigd Koninkrijk zijn ze ook al volop bezig met boosters.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hiert in België zal iedereen een booster shot krijgen. Voor 65+ is dat reeds bezig (m'n ouders hebben die begin oktober gekregen), voor 65- worden de details eind deze maand bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |