Ik word doodmoe van KHN en die plofkop voorzitter van zequote:Op vrijdag 12 november 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
KHN is ook weer lekker roepende dat veel horeca zich er niet aan gaat houden. Dat statement blijft na 1 avond dus ook niks meer van over.
En niet van die vette kop van Bruls van Ranst of Vos?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van KHN en die plofkop voorzitter van ze
In een compromis is niemand echt tevreden met een resultaat. Daarom is NL zo'n zuur land geworden omdat alles een compromis is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:42 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, iedereen tevreden willen houden en politiek correct zijn. Het resultaat is niemand tevreden en de halfbakken maatregelen die ze nu gaan nemen.
Ik ken eerlijk gezegd niemand die na een nacht doorhalen in een discotheek of op een dancefeest 's zondags er na met een kater en een brakke kop bij opa en oma op bezoek gaat. Dat was althans niet de norm in de vroege 2000's, misschien is dat onder millenials tegenwoordig anders.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel ontzettend moeilijk om te micromanagen in zo'n pandemie. We hebben al vaker gezien dat die mensen die dan besmet raken overigens de dag erna gewoon bij oma op bezoek gaan.
Beter van niet nee. Maar mensen doen dat wel de dagen erna. Daar zit het probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd niemand die na een nacht doorhalen in een discotheek of op een dancefeest 's zondags er na met een kater en een brakke kop bij opa en oma op bezoek gaat. Dat was althans niet de norm in de vroege 2000's, misschien is dat onder millenials tegenwoordig anders.
Daar hebben we het helemaal niet over.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En niet van die vette kop van Bruls van Ranst of Vos?
Niet alleen dat, maar KHN zegt zelfs dat ondernemers zich er niet aan zullen houden. EINDELIJK. Als ze dat nou ook nog even een keer steunen en op hun site zetten dan krijgen hopelijk dat wat we echt nodig hebben, de vinger naar de maatregelen gevolgd door een zorg die compleet instort. Dat zal dan hopelijk eindelijk leiden tot het herzien van de Nederlandse zorg waar alles minimaal 85% bezet moet zijn anders is het niet efficient genoeg. Dat werkt dus totaal niet voor piek momenten en daar moeten we vanaf. Maar VVD etc gaan echt geen stuiver extra naar de zorg sturen tenzij er flink wat lijken voor de camera heen en weer gesleept worden. Dan dat maar, dan hebben we tenminste op den duur weer een functionerende zorg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:39 schreef maan_man het volgende:
De grote organisaties reageerden bij maatregelen altijd in de trant van heel vervelend, maar begrijpelijk, wij accepteren het. Maar de horeca, retail, evenementen, KNVB,... Allemaal zeggen zij dat het kabinet de plank totaal misslaat en dat zij het slachtoffer worden falend beleid. Het sentiment is omgeslagen.
Dat deed ik toen ik 18 was elke twee wekenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd niemand die na een nacht doorhalen in een discotheek of op een dancefeest 's zondags er na met een kater en een brakke kop bij opa en oma op bezoek gaat. Dat was althans niet de norm in de vroege 2000's, misschien is dat onder millenials tegenwoordig anders.
Ik denk dat de meeste kids met grote pupillen niet hun oma hoeven te zien de dag daarna.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En andersom: als kwetsbare opa of oma kan je er ook zelf voor kiezen om even op te passen met bezoek van kleinkinderen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Beter van niet nee. Maar mensen doen dat wel de dagen erna. Daar zit het probleem.
Beter ga je in deze tijden gewoon even helemaal niet bij oma langs als je in het weekend in de kroeg gehangen hebt.
Dat zeker ook. Even een jaartje je kleinkinderen niet zien, zodat iedereen tenminste gelijk inlevert.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En andersom: als kwetsbare opa of oma kan je er ook zelf voor kiezen om even op te passen met bezoek van kleinkinderen.
ik begrijp wel dat ze boos zijn maar had intussen ook wel een andere voorzitter gekozenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik word doodmoe van KHN en die plofkop voorzitter van ze
Bananenrepubliek heeft meestal wel geweld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zijn geen bananen republiek kom op zeg.
Behalve een vaccinatieplicht voor gezondheidspersoneel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef Harlon het volgende:
En ze mogen trouwens wel ff kijken naar hoe ze het in Engeland wel voor elkaar krijgen. Lagere vaccinatiegraad, maar zorg trekt het daar nog wel en totaal geen maatregelen. Is daar inmiddels weer zoals normaal ipv zoals hier.
Er zijn ook mensen die even een sneltestje doen voor ze naar kwetsbaren gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En andersom: als kwetsbare opa of oma kan je er ook zelf voor kiezen om even op te passen met bezoek van kleinkinderen.
Eens.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:53 schreef Harlon het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar KHN zegt zelfs dat ondernemers zich er niet aan zullen houden. EINDELIJK. Als ze dat nou ook nog even een keer steunen en op hun site zetten dan krijgen hopelijk dat wat we echt nodig hebben, de vinger naar de maatregelen gevolgd door een zorg die compleet instort. Dat zal dan hopelijk eindelijk leiden tot het herzien van de Nederlandse zorg waar alles minimaal 85% bezet moet zijn anders is het niet efficient genoeg. Dat werkt dus totaal niet voor piek momenten en daar moeten we vanaf. Maar VVD etc gaan echt geen stuiver extra naar de zorg sturen tenzij er flink wat lijken voor de camera heen en weer gesleept worden. Dan dat maar, dan hebben we tenminste op den duur weer een functionerende zorg.
Daar zijn ze al aan het boosterprikken sinds begin september bij de risicogroepen. Wij beginnen drie maanden later.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef Harlon het volgende:
En ze mogen trouwens wel ff kijken naar hoe ze het in Engeland wel voor elkaar krijgen. Lagere vaccinatiegraad, maar zorg trekt het daar nog wel en totaal geen maatregelen. Is daar inmiddels weer zoals normaal ipv zoals hier.
Maar wie ziet je kapsel dan als je in lockdown gaat?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snel kappertje gepakt. Klaar voor de lockdown.
@tja77quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snel kappertje gepakt. Klaar voor de lockdown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
In het Vondelpark wordt het weer superdruk, genoeg bekijks.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
Maar wie ziet je kapsel dan als je in lockdown gaat?
Beetje flaneren op de lege straten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nóg niet maar dit geeft geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch knap gedaan.
Ongeveer iedere branchevereniging is laaiend en iedere burger ook.
Misschien moeten ze eens de noodklok luidenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch knap gedaan.
Ongeveer iedere branchevereniging is laaiend en iedere burger ook.
Good point.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Tja77
[ afbeelding ]Ik gun mijn kapper zijn centen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Code zwart twitteren. Zou het helpen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens de noodklok luiden![]()
Op dit moment de nooduitgang op de radioquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De avondklok?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon een tondeuse joh. Niemand die je kale bats ziet. Heerlijk, een vleespet. Never a bad hair day.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat roepen ze voor iedere lockdown. Als puntje bij paaltje komt sluiten ze de toko gewoon zoals opgelegd wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor net op de radio dat veel ondernemers het niet meer pikken en dat snap ik heel goed.
Sommige van deze vragen zijn wel eenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
https://twitter.com/annst(...)rRSWoBLf6bpNAog&s=19
Welke journalist gaat deze vragen stellen?
Zo moeilijk is een fatsoenlijk kapsel niet. Even een goede bloempot op je hoofd en langs de randjes afknippenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gewoon een tondeuse joh. Niemand die je kale bats ziet. Heerlijk, een vleespet. Never a bad hair day.
Daar zijn verkiezingen voor he. Herinner met even wie was wederom de grootste partij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bananenrepubliek heeft meestal wel geweld.
Daarom geweldloos.
Je hoeft niet voor eeuwig te blijven lopen in de pas van de politici.... Zou wat wezen.
De journalisten gaan waarschijnlijk vooral vragen stellen in de trant van: ''waarom niet nog strenger?!''. Of ze vallen weer massaal over een klein detail.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
Kritische vragen stellen ze maar op Twitter. Bij de persco is Mark daar niet van gediend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Sommige van deze vragen zijn wel eenwaard (vooral nummer 9).
Het feit dat we dit toestaan is debiel. Ook die schijnheilige mensen die binnen zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Sommige van deze vragen zijn wel eenwaard (vooral nummer 9).
U zei "alle" bedoelt u daar ook een 14 jarige met astma en een diepe liefde voor mos mee?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De journalisten gaan waarschijnlijk vooral vragen stellen in de trant van: ''waarom niet nog strenger?!''. Of ze vallen weer massaal over een klein detail.
Ik gun mijzelf geen kriebel op mn kopquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik gun mijn kapper zijn centen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Tja77
[ afbeelding ]Ik denk dat ik dat wel ga doen ja, zelf kappertje spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan mijn masseuse zich bezigen met hetgeen ze het beste kan.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo moeilijk is een fatsoenlijk kapsel niet. Even een goede bloempot op je hoofd en langs de randjes afknippen
Lekker makkelijk zeg.. allemaal de schuld van Hugo en Mark.. Terwijl 1.8 milj mensen gewoon aan het muiten zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als een schip de wal raakt is dat de schuld van de Kapitein en niemand anders.
Niemand. Wappie-vragen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De journalisten gaan waarschijnlijk vooral vragen stellen in de trant van: ''waarom niet nog strenger?!''. Of ze vallen weer massaal over een klein detail.
Ze kunnen beter vragen waarom zo schandalig laat wordt begonnen met de derde prik voor de risicogroepen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |