In het Vondelpark wordt het weer superdruk, genoeg bekijks.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
Maar wie ziet je kapsel dan als je in lockdown gaat?
Beetje flaneren op de lege straten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nóg niet maar dit geeft geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch knap gedaan.
Ongeveer iedere branchevereniging is laaiend en iedere burger ook.
Misschien moeten ze eens de noodklok luidenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch knap gedaan.
Ongeveer iedere branchevereniging is laaiend en iedere burger ook.
Good point.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Tja77
[ afbeelding ]Ik gun mijn kapper zijn centen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Code zwart twitteren. Zou het helpen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens de noodklok luiden![]()
Op dit moment de nooduitgang op de radioquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De avondklok?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon een tondeuse joh. Niemand die je kale bats ziet. Heerlijk, een vleespet. Never a bad hair day.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat roepen ze voor iedere lockdown. Als puntje bij paaltje komt sluiten ze de toko gewoon zoals opgelegd wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor net op de radio dat veel ondernemers het niet meer pikken en dat snap ik heel goed.
Sommige van deze vragen zijn wel eenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
https://twitter.com/annst(...)rRSWoBLf6bpNAog&s=19
Welke journalist gaat deze vragen stellen?
Zo moeilijk is een fatsoenlijk kapsel niet. Even een goede bloempot op je hoofd en langs de randjes afknippenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gewoon een tondeuse joh. Niemand die je kale bats ziet. Heerlijk, een vleespet. Never a bad hair day.
Daar zijn verkiezingen voor he. Herinner met even wie was wederom de grootste partij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bananenrepubliek heeft meestal wel geweld.
Daarom geweldloos.
Je hoeft niet voor eeuwig te blijven lopen in de pas van de politici.... Zou wat wezen.
De journalisten gaan waarschijnlijk vooral vragen stellen in de trant van: ''waarom niet nog strenger?!''. Of ze vallen weer massaal over een klein detail.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
https://twitter.com/annst(...)rRSWoBLf6bpNAog&s=19
Welke journalist gaat deze vragen stellen?
Kritische vragen stellen ze maar op Twitter. Bij de persco is Mark daar niet van gediend.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Sommige van deze vragen zijn wel eenwaard (vooral nummer 9).
Het feit dat we dit toestaan is debiel. Ook die schijnheilige mensen die binnen zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Sommige van deze vragen zijn wel eenwaard (vooral nummer 9).
U zei "alle" bedoelt u daar ook een 14 jarige met astma en een diepe liefde voor mos mee?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De journalisten gaan waarschijnlijk vooral vragen stellen in de trant van: ''waarom niet nog strenger?!''. Of ze vallen weer massaal over een klein detail.
Ik gun mijzelf geen kriebel op mn kopquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik gun mijn kapper zijn centen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Tja77
[ afbeelding ]Ik denk dat ik dat wel ga doen ja, zelf kappertje spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan mijn masseuse zich bezigen met hetgeen ze het beste kan.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo moeilijk is een fatsoenlijk kapsel niet. Even een goede bloempot op je hoofd en langs de randjes afknippen
Lekker makkelijk zeg.. allemaal de schuld van Hugo en Mark.. Terwijl 1.8 milj mensen gewoon aan het muiten zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als een schip de wal raakt is dat de schuld van de Kapitein en niemand anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |