Hiermee zeg je dat je denkt dat er langer dan drie weken geen fans zullen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur - Heereveen dus zonder publiek. Walgelijk.
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Weer terug uit COR. Geen warm bad.
[ afbeelding ]
Jij niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je denkt dat er langer dan drie weken geen fans zullen zijn.
De hele maatschappij is naar de klote.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.
[ afbeelding ]
Oh, ik ga ook van het slechtste uit. Maar we weten natuurlijk niet vanaf welk moment en welke besmettingsaantallen 'ze' naar het 2G-systeem willen.quote:
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook van het slechtste uit. Maar we weten natuurlijk niet vanaf welk moment en welke besmettingsaantallen 'ze' naar het 2G-systeem willen.
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.
Het OMT wilde 18:00quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.
Ik ook, maar ze proberen in mijn kringen het pessimisme uit me te slopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |