Hoeveel van die loze dreigementen heeft de KHN nu al gemaakt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)venementen-te-mijden
Het zou mooi zijn als ze zich hier werkelijk niet aan gaan houden, maar de maatregelen zullen uiteindelijk wel weer gewoon gevolgd worden.
Denk dat dit behoorlijk afhangt van of ze financiële compensatie krijgen of niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)venementen-te-mijden
Het zou mooi zijn als ze zich hier werkelijk niet aan gaan houden, maar de maatregelen zullen uiteindelijk wel weer gewoon gevolgd worden.
Vrijwel iedereen heeft wel een punt waarop ze er helemaal genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de kans is statistisch gezien verwaarloosbaar klein dat iemand zich tot nu toe aan alle maatregelen houdt en dan nu op het moment dat de poep de ventilator geraakt heeft opeens compleet schijt heeft.
elke keerquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel van die loze dreigementen heeft de KHN nu al gemaakt?
Veel mensen om mij heen hetzelfde. Komt voornamelijk door de vaccins, voorheen was het ‘even volhouden tot dat’, maar nu heb je dat niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de kans is statistisch gezien verwaarloosbaar klein dat iemand zich tot nu toe aan alle maatregelen houdt en dan nu op het moment dat de poep de ventilator geraakt heeft opeens compleet schijt heeft.
Het kabinet was fout om te stellen dat het deze maand vrijheid blijheid ging zijn. Maar dat station is gepasseerd, iedereen probeert een afslag te nemen of te remmen maar lockdown light wordt na 3 weken een zware klap. Bepaalde sectoren gaan moeten sluiten, op burgerzin rekenen werkt niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef chratnox het volgende:
Ach, één voordeel: Elke sector is op dit moment boos. Zorgt voor kwaliteitstelevisie tijdens de komende avondklok.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:48 schreef zoost het volgende:
we laten ons bij de neus nemen. Wie dit afdoet als "komt door het Delta virus" is af.
[ afbeelding ]
Vast, maar om dan gelijk het compleet tegenovergestelde te gaan doen? Dat is vanuit gedragspsychologisch perspectief op geen enkele manier plausibel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft wel een punt waarop ze er helemaal genoeg van hebben.
dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef quirina het volgende:
Ach ja die mondkapjes.
Ik ga zonder de supermarkten in en uit hoor. Er is geen harde plicht. En niemand die er wat van zegt.
Dat valt wel mee. Voor veel mensen is er geen stip meer aan de horizon. Dat is wel degelijk een factor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja we prikken ons de pandemie uit zei Hugo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel mensen om mij heen hetzelfde. Komt voornamelijk door de vaccins, voorheen was het ‘even volhouden tot dat’, maar nu heb je dat niet meer.
Begrijpelijk, maar dan zou dat tipping point niet op dit moment liggen, maar al maanden eerder.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel mensen om mij heen hetzelfde. Komt voornamelijk door de vaccins, voorheen was het ‘even volhouden tot dat’, maar nu heb je dat niet meer.
Of. Een hele grote ‘of’ hoor. Er zijn gewoon aardig wat mensen die best af wilden wachten totdat iedereen gevaccineerd zou zijn (die dat wil).quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze het zeggen als er niets bekend is over compensatie voor de impact die ze ervan zullen hebben. Heb het gevoel dat dat ook een beetje is hoe het gaat: Horeca gaat (via branchevereniging) met minister praten, minister praat tijdens Catshuisberaad met de Jonge/Rutte, krijgt nul op het rekest, dat lekt uit, branchevereniging boos omdat ze denken dat daarmee de minister sterker staat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef trein2000 het volgende:
KHN doet weer eens niet meer meeeens zien zaterdag.
Stoer zegquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef quirina het volgende:
Ach ja die mondkapjes.
Ik ga zonder de supermarkten in en uit hoor. Er is geen harde plicht. En niemand die er wat van zegt.
Maar maanden eerder waren de maatregelen van nu er nog niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan zou dat tipping point niet op dit moment liggen, maar al maanden eerder.
Je vergeet: WORD WAKKER MENSEH!quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
De afgelopen maanden waren er dan ook nauwelijks maatregelen om te brekenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan zou dat tipping point niet op dit moment liggen, maar al maanden eerder.
Hoe bedoel je ach ja die mondkapjes? Dat was nu toch geen topic? Of wilde je gewoon even kwijt wat voor strijder je bent (vrij naar @leolinedance)?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:16 schreef quirina het volgende:
Ach ja die mondkapjes.
Misschien ging het OMT hun toen ook gewoon uit van de bestaande wetenschappelijke onderzoeken waar de vaccins veel meer effectief waren? En gaven ze dat advies aan het kabinet. Wat heel logisch zou zijn. Waarom altijd dat gekanker op Hugo? Hij heeft veel verprutst maar je kan hem niet voor alles de schuld geven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja we prikken ons de pandemie uit zei Hugo.
Sure
Hoop poppenkast en leugens.
Ja, dat mensen dachten dat er geen enkele maatregel meer was, is een van de redenen dat we nu in deze ellende zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar maanden eerder waren de maatregelen van nu er nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |