Ja inderdaad, ik neem aan dat je dit als sarcasme bedoelt want daar speelt een boel corruptie o/a met de cijfers.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Was gisteren in een dorp van 10.500 inwoners op Sicilië, waar veel toeristen komen, Taormina. Daar was 100% vd bevolking boven 12 jaar gevaccineerd vertelden ze, en er waren 0 besmettingen.
Hebben ze die ziekenhuiscijfers ondertussen al openbaar gemaakt? of is dat nog steeds staatsgeheim?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:16 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Omdat overduidelijk is dat de ic’s vollopen met ongevaccineerden uit de genoemde risicogroepen. Dat is de groep die de problemen veroorzaakt
En dat geeft ook precies weer op welke basis je niet iedereen over 1 kan kunt scheren.
Zitten daar nog grenzen aan? Bijv. Je neefje als je die hebt van 12? En volgend jaar kinderen van 5 of 6 jaar?quote:Op maandag 15 november 2021 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet van iedereen weet, maar als ik weet van iemand dat ze geen vaccin hebben dan hef ik het contact wel op.
Ja 18 jaar is de grens, daarbeneden beschouw ik het als kinderen.quote:Op maandag 15 november 2021 19:23 schreef bellamy13 het volgende:
[..]
Zitten daar nog grenzen aan? Bijv. Je neefje als je die hebt van 12? En volgend jaar kinderen van 5 of 6 jaar?
Ook je allerbeste maat/familielid die jou misschien ooit heel veel heeft gesteund in een moeilijke periode bijvoorbeeld?quote:Op maandag 15 november 2021 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja 18 jaar is de grens, daarbeneden beschouw ik het als kinderen.
Ja ordnung muss sein!!!quote:Op maandag 15 november 2021 19:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ook je allerbeste maat/familielid die jou misschien ooit heel veel heeft gesteund in een moeilijke periode bijvoorbeeld?
Dat doet er dan allemaal niet meer toe, alleen omdat hij/zij geen medische handeling wilt uitvoeren?
Ja ik vermijd die asocialen ook zoveel mogelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 19:29 schreef AbsoluutNietAber het volgende:
Ik heb een ongevaccineerde wappie op werk die ook weigert een mondkapje op te doen, die kan lekker de tering krijgen dus daar werk ik niet meer mee samen.
Het mag wel duidelijk zijn nu dat je wel meer zaken niet snapt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Tuurlijk ga ik met ze om. Ik ben gevaccineerd dus niks kan mij ooit nog raken. Ik ben een soort van supermens geworden. Al belanden nog wel mensen met het vaccin in het ziekenhuis. Dat snap ik dan weer niet maar goed, dat terzijde he.
Klopt, gebrekkig IQ helaas. Valt weinig aan te doen. Hielp een vaccin ook niet mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het mag wel duidelijk zijn nu dat je wel meer zaken niet snapt.
Ik zou me gewoon normaal gedragen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:44 schreef rickez3 het volgende:
Ik zou juist eerder mensen zoals TS hard mijden. En het leven zo zuur mogelijk maken.
Ik vermoed meer dat je een troll bent. Maar los daar van wat nuttig leesvoer. [url=Fascisme]Fascisme [/url] en Hitler/Nazisme.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Klopt, gebrekkig IQ helaas. Valt weinig aan te doen. Hielp een vaccin ook niet mee.
Wacht even, jij vind het aannemelijker dat ik een troll ben dan dat ik een laag IQ heb? Thanks denk ik.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vermoed meer dat je een troll bent. Maar los daar van wat nuttig leesvoer. [url=Fascisme]Fascisme [/url] en Hitler/Nazisme.
Stel nou dat over één a twee maanden blijkt dat in Portugal (98% gevaxxed) het land wederom in lockdown moet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
hOE LANGER DIT DOORGAAT HOE MINDER IK OMGA MET ONGEVACCINEERDEN DIE niets BIJDRAGEN AAN DE VERBETERING
quote:Op maandag 15 november 2021 19:29 schreef AbsoluutNietAber het volgende:
Ik heb een ongevaccineerde wappie op werk die ook weigert een mondkapje op te doen, die kan lekker de tering krijgen dus daar werk ik niet meer mee samen.
Ik weet niet of dat je nou loopt te trollen of niet maar dit klinkt echt niet tof.quote:Op woensdag 17 november 2021 01:03 schreef Het_Bokje het volgende:
Om terug te komen op de vraag uit TT:
Ik ga (vrijwillig) met niemand meer om. Ik, 40jr, 'gezond', geprikt. Alleen naar werk/supermarkt. Werkt prima.
Ik sta ook (close) te werken met collega's die niet ingeënt zijn. (hartpatienten, die krijgen dus geen vaccinatie). Dus ik doe voor hun een mondkapje om, en hun ook een mondkapje of Face Shield. (en extra afstand in Suup)
En verder? Lichamelijk gezond... Mijn chef vroeg vandaag: "Gaat het wel goed met je?". Ik zei oprecht dat ik geen idee had.![]()
Ik wil gewoon niemand meer zien!Werkt al 2.5 jaar prima!
![]()
Mijn moeder zeikt dat ik naar Oma moet op zondag. 3 weken geleden geweest, krijg je commentaar op je kledingen de koffie is niet te zuipen.
(96, ook hartpatient, maarja, ze ziet wel de kleinkinderen, dus dood gaat ze vanzelf wel
)
TL:DR : Ik ben het zat, maar mocht Corona morgen verdwenen zijn, dan zal mijn leven weinig veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |