Rellen om in de kroeg 3 pilsjes te mogen drinken voor de prijs waarvoor je thuis een hele krat drinkt. Als jeugd zou ik het wel weten. Zou mij geen strafblad waard zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:28 schreef Caland het volgende:
Als er dit weekend geen grootschalige rellen gaan plaatsvinden zeg ik mijn vertrouwen in de jeugd op.
Of niet @:onlogisch
Of je nou gaat janken of lachen, praat maar wel gewoon nederlands.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Not sure if I should laugh or cry
Is wel een stuk goedkoper voor de verzorgingsstaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word liever 40 dan dat ik gewoon mijn leven kan leiden dan 85 en ik heb mijn hele leven in lockdown gezeten.
Stadions en kroegen open, scholen en bibliotheken dicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor iedereen die de maatregelen kut vindt:
Wat zouden jullie hebben gedaan? Ik ben benieuwd.
Goeie!quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jaren geleden veel beter zorgbeleid hebben gevoerd.
Prima, Pinkpop is pas in juni.quote:
Dat bron en contactonderzoek vindt nauwelijks meer plaats: https://www.bndestem.nl/g(...)t-nu-over~a5f90983c/quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar misschien wel door die QR-code? Ik weet niet in hoeverre ze die gebruiken bij bron- en contactonderzoek (en in hoeverre dat überhaupt nog plaatsvindt).
Wat ik vooral schokkend vond om te lezen was dat de coronapas nooit is bedoeld als een effectief middel in de strijd tegen de epidemie. Daar kan ik nog steeds niet bij... de maatregel voelt er nu nóg minder proportioneel door.
Plus dat het onderbuik-gelul van de bovenste plank is, niemand was jaren geleden akkoord gegaan met een ruimere zorg en bijbehorende stijging in de zorgpremie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie!
Maar als je pas gisteren de baas zou zijn geworden heb je daar geen invloed op.
Zonder lockdown of andere bullshitmaatregelen wellicht wel, nu gaan we echter weer maandenlang op een plateau van 10.000 besmettingen per dag blijven hangen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is symboolpolitiek - ook in 21 dagen (tot begin December) ga je echt geen substantiële daling zien.
Een plan kiezen en daar aan vasthouden, ook als je daardoor ergens een keer de tanden keihard op elkaar moet drukken omdat je weet dat het zwaar kan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten wij toch niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:31 schreef jigggy het volgende:
Ik werk in een non essentiële winkel ,dit betekend voor mij toch enkel geen koopavond meer?
Amen! Ik heb ze hier ook om mij heen zitten. Beetje het hele huizenblok in de fijnstof rook zetten, wat gewoon "mag".quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En ondertussen stoken mijn buren die stinkende kut hout kankerkachel maar weer op. Nieuw gekocht dit jaar![]()
Dat daar maar eens iets aan gedaan werd.
Tsja ik kan me ook vermaken zonder naar de kroeg of naar het stadion te gaan, al snap ik de frustratie wel hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:23 schreef Tjacka het volgende:
Nu 40 uur per week werken voor niks. Werken, slapen, werken. Dit dus elke winter. Ik ben hier echt klaar mee.
Wat is substantieel in jouw ogen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is symboolpolitiek - ook in 21 dagen (tot begin December) ga je echt geen substantiële daling zien.
Als 2G er sowieso ging komen hadden ze daar veel beter eerder mee kunnen beginnen. Dan ben je al iets meer met scherp aan het schieten ipv met hagel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
't Is dan ook typisch een captain hindsight-opmerking. Voor de pandemie wilden de meeste mensen vooral stijgende zorgkosten voorkomen, maar ineens is men voor extra investeringen (en ongetwijfeld zolang die niet voor een verzwaring van de eigen lasten zorgen).quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeie!
Maar als je pas gisteren de baas zou zijn geworden heb je daar geen invloed op.
Nog even volhouden!quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:23 schreef Tjacka het volgende:
Nu 40 uur per week werken voor niks. Werken, slapen, werken. Dit dus elke winter. Ik ben hier echt klaar mee.
En het begint weer in Oktober 2022. Want niemand denkt op de lange termijn en we kloten maar voor een paar weken wat aan steeds en hopen dat het dan wel weer meevalt.quote:
Daar is jouw zo geliefde overheid mee bezig, maar dat kon hier op redelijk wat hoongelach rekenen uiteraard. Van jou niet toch? https://www.telegraaf.nl/(...)ns-zwitserse-methodequote:Op vrijdag 12 november 2021 09:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En ondertussen stoken mijn buren die stinkende kut hout kachel maar weer op. Nieuw gekocht dit jaar![]()
Dat daar maar eens iets aan gedaan werd.
Marino en Yorick ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik kan me ook vermaken zonder naar de kroeg of naar het stadion te gaan,
Dan maak je er een voorbeschouwing van.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:34 schreef Caland het volgende:
Ik moet morgen pas om 16.00u voetballen dus feitelijk ook geen derde helft meer
Ik ben woedend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |