Ik hoop het...dat zou hem gegund zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
altijd strijd tot de meet .. mooi idd eens kijken of Sjenkie nog terugkomt aan de top
Lijkt me ook wel gaaf ... heb alleeen nog nooit een donut gemaakt ...quote:Op donderdag 11 november 2021 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Zou dit iets voor D. zijn?
https://www.ad.nl/auto/di(...)-betaling~af9813284/
Ik heb het 1 keer geprobeerd, epische faal welquote:Op donderdag 11 november 2021 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel gaaf ... heb alleeen nog nooit een donut gemaakt ...
ik krijg over een dikke week weer een voorraadjequote:Op donderdag 11 november 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een fles staan geloof ik..
Je hebt een speciaal merk dat je importeert ?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg over een dikke week weer een voorraadje
nee, ik ben jarig en heb om rum gevraagdquote:Op donderdag 11 november 2021 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt een speciaal merk dat je importeert ?
Feliquote:Op donderdag 11 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik ben jarig en heb om rum gevraagd
Ben je dan schorpioen?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice! Die mag ik altijd welquote:
Ben wel benieuwd naar je achternaam dan, want zal niet letterlijk boogschutter zijn, toch ?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
bijna boogschutter, ter compensatie is dat m'n achternaam maar geworden
op z'n Engelsquote:Op donderdag 11 november 2021 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je achternaam dan, want zal niet letterlijk boogschutter zijn, toch ?hahaha
Archer ja? Wat apart! Hahahaquote:
Grootvader van vaders kant komt van Trinidad, is Engelssprekendquote:Op donderdag 11 november 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Archer ja? Wat apart! Hahaha
Oh wat leuk! Trinidad joh! Ook weleens geweest dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootvader van vaders kant komt van Trinidad, is Engelssprekend
nope, die is naar Curacao verhuisd ooit, voordat mijn pa geboren werd.quote:Op donderdag 11 november 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Trinidad joh! Ook weleens geweest dan?
quote:Op donderdag 11 november 2021 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, die is naar Curacao verhuisd ooit, voordat mijn pa geboren werd.
Heb ooit een tussenlanding gemaakt op Trinidad onderweg naar Curacao, that's all
Oh ok, en jij, kan je ook Papiamento?quote:Op donderdag 11 november 2021 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Nederlands sprak de man niet, alleen Engels en Papiamento
hahaha geen woord. Mijn moeder is blond (ehh grijs) en geboren in Zaandam. Ouders zijn na 4 jaar weer uit elkaar gegaan, pa weer terug naar Curacao en daar hertrouwdquote:Op donderdag 11 november 2021 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Oh ok, en jij, kan je ook Papiamento?
Oh, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 11 november 2021 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha geen woord. Mijn moeder is blond (ehh grijs) en geboren in Zaandam. Ouders zijn na 4 jaar weer uit elkaar gegaan, pa weer terug naar Curacao en daar hertrouwd
Ah okquote:Op donderdag 11 november 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen alweer 2.5 jaar dood. Erfenis nog steeds niet geregeldquote:Op donderdag 11 november 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ookwel interessant op zich
Oh.. da's wel weer minderquote:Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen alweer 2.5 jaar dood. Erfenis nog steeds niet geregeld
Wat in het vat zit verzuurd nietquote:Op donderdag 11 november 2021 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
intussen alweer 2.5 jaar dood. Erfenis nog steeds niet geregeld
tsja, duurde eerst ff voordat ie ambtelijk echt dood was, en toen brak Corona uit. Aangezien z'n huis van hem en z'n vrouw was moet halfbroer/halfzus erheen. En intussen waren de legal papieren alweer verlopenquote:
Klinkt kut, met dat corona gedoe schiet het natuurlijk helemaal niet opquote:Op donderdag 11 november 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, duurde eerst ff voordat ie ambtelijk echt dood was, en toen brak Corona uit. Aangezien z'n huis van hem en z'n vrouw was moet halfbroer/halfzus erheen. En intussen waren de legal papieren alweer verlopen
Morguh smurf Dotquote:
quote:
Jupquote:
Jammer dat je niet bij de eerste zat of niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:08 schreef engine het volgende:
[..]
Jup
Het plan is uiteraard weer veranderd![]()
Nu vertrek ik rond de 20ste en blijf dan twee weken. Al geloof ik inmiddels wel dat het echt door gaat want de eerste collega's zijn gisteren vertrokken.
M'n sjaal is bijna afmoet nog z'n 10 cm breien. Binnenkort te bewonderen in CRE
![]()
Hoe is het met jou?
Ik had wel langer willen blijven ja. Aan de andere kant ben ik nu als lasser ingepland en dat vind ik eigenlijk ook wel leuk. Dit jaar nog bijna niks gelast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bij de eerste zat of niet.
Wat goed zeg je hebt hem bijna af![]()
Leuk dat je hem in crea wil posten, we hebben wel een brei topic
Met mij gaat het wel redelijk, we hobbelen gewoon door.
Heb gisteren mijn puzzel van 2000 stukjes afgemaakt. Dacht dat hij nooit zou afkomen was wel een moeilijke
te lang, maar ik heb hem ook twee weken aan de kant gelegd omdat die best moeilijk was.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had wel langer willen blijven ja. Aan de andere kant ben ik nu als lasser ingepland en dat vind ik eigenlijk ook wel leuk. Dit jaar nog bijna niks gelast.
Ja ik had het brei topic al eerder gevonden. Ook leuk om te zien wat andere maken. Een keer een trui breien lijkt me wel gaaf maar nu nog te moeilijk.
2000
Hoelang heb je daarover gedaan?
Volgende uitdaging: De 5000 stukjespuzzel. Met heel veel lucht en wolken...quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
te lang, maar ik heb hem ook twee weken aan de kant gelegd omdat die best moeilijk was.
Eens kijken wat ik nu ga doen, of weer een puzzel of ga ik weer iets haken? Moeilijk met dat lijf van mij
Dan moet je wel een hele grote tafel hebben heb wel een grote maar die van 2000 stukjes was al groot op tafelquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende uitdaging: De 5000 stukjespuzzel. Met heel veel lucht en wolken...
Morguh aloaquote:
Lukt het ook niet als je gewoon vaak korte stukjes doet haken? Als je iedere dag een klein stukje doet komt het ook vanzelf ooit afquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
te lang, maar ik heb hem ook twee weken aan de kant gelegd omdat die best moeilijk was.
Eens kijken wat ik nu ga doen, of weer een puzzel of ga ik weer iets haken? Moeilijk met dat lijf van mij
Ik weet het, maar mijn probleem is dus als ik er eenmaal aan begin van geen stoppen meer weet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt het ook niet als je gewoon vaak korte stukjes doet haken? Als je iedere dag een klein stukje doet komt het ook vanzelf ooit af
Nachtdienst gehad danquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Moggel mensen. Ik heb er al 3 uur gezeik typen opzitten...
Nu al geen zin meer.![]()
Dot blauw... gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mijn probleem is dus als ik er eenmaal aan begin van geen stoppen meer weet.
Morguh NIjn, thnxquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Moggel mensen. Ik heb er al 3 uur gezeik typen opzitten...
Nu al geen zin meer.![]()
Dot blauw... gefeliciteerd.
Nee, was om 4 uur wakker en ben er maar uitgegaan. Het is spoed, dus dan kan ik het ruim op tijd inleveren.quote:
Af is maar af of niet danquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, was om 4 uur wakker en ben er maar uitgegaan. Het is spoed, dus dan kan ik het ruim op tijd inleveren.
Ik type vergaderingen van de gemeente uit. (Niet van Den Haag). En dat is nogal regelmatig veel gezeik.. Deze vinden elkaar ook niet allemaal aardig, dus de sneren zijn soms niet te tellen. Dat is dan weer wel geweldig om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af is maar af of niet dan
Mag ik vragen wat voor gezeik jij uit typt
Zit jij er dan ook bij of worden ze opgenomen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik type vergaderingen van de gemeente uit. (Niet van Den Haag). En dat is nogal regelmatig veel gezeik.. Deze vinden elkaar ook niet allemaal aardig, dus de sneren zijn soms niet te tellen. Dat is dan weer wel geweldig om te horen
Vroeger zat degene waar ik voor werk erbij. Tegenwoordig is dat wegbezuinigd. De griffie stuurde altijd het bestand in de loop van de woensdag/donderdagochtend (er wordt altijd op dinsdagavond vergaderd), maar het is openbaar en ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit jij er dan ook bij of worden ze opgenomen?
Ik zit ook wel eens bij vergaderingen waar de gemeente bij zit, dat zijn alle lange vergaderingen ppffff
Ja het is een beste klus. gelukkig kan je pauzes inlassen dat kan niet als je er bij zitquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vroeger zat degene waar ik voor werk erbij. Tegenwoordig is dat wegbezuinigd. De griffie stuurde altijd het bestand in de loop van de woensdag/donderdagochtend (er wordt altijd op dinsdagavond vergaderd), maar het is openbaar en ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.
Deze duurt nu 3,5 uur. Daar ben ik ruim 3 dagen mee bezig.
Hey Chanel, thnxquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
goh een blauwe Dot, gefeliciteerd!
Redelijk, we hobbelen door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, thnx![]()
Hoe is het met jou?
Moet je dat helemaal uittypen net als de Handelingen van de Tweede Kamer? Of mag het puntig en beknopt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.
Fijn dat het redelijk gaat, er zit vooruitgang in en dat is fijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Redelijk, we hobbelen door.
Maar als ik hier lees hoe weinig mensen slapen pfff daar zou ik toch niet tegen kunnen, 6, 7, 8 uur graag en aaneengesloten. Ik heb de pech als ik om 4.30 wakker word dat ik niet meer in slaap kan vallen.
Ik type letterlijk uit wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert het stuk en maakt er een beknopter stuk van waarna ze het inlevert.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je dat helemaal uittypen net als de Handelingen van de Tweede Kamer? Of mag het puntig en beknopt?
Ik heb jaren geleden ook transcripten uitgetypt voor m'n werk. Ik vond het wel altijd leuk om te doen, maar het is inderdaad een karwei.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vroeger zat degene waar ik voor werk erbij. Tegenwoordig is dat wegbezuinigd. De griffie stuurde altijd het bestand in de loop van de woensdag/donderdagochtend (er wordt altijd op dinsdagavond vergaderd), maar het is openbaar en ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.
Wat een werk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik type letterlijk uit wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert het stuk en maakt er een beknopter stuk van waarna ze het inlevert.
Ik doe het al zoveel jaar, voor verschillende mensen. Veel mensen vinden het verschrikkelijk om te doen. Alleen altijd voor iemand, nooit als zelfstandige. Dan kan je er nog geld mee verdienen. Dit levert geen moer op. Nou ja, duimen draaien nog minder en ik vind het leuk en ik kan het thuis doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden ook transcripten uitgetypt voor m'n werk. Ik vond het wel altijd leuk om te doen, maar het is inderdaad een karwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |