Dan moet je wel een hele grote tafel hebben heb wel een grote maar die van 2000 stukjes was al groot op tafelquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende uitdaging: De 5000 stukjespuzzel. Met heel veel lucht en wolken...
Morguh aloaquote:
Lukt het ook niet als je gewoon vaak korte stukjes doet haken? Als je iedere dag een klein stukje doet komt het ook vanzelf ooit afquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
te lang, maar ik heb hem ook twee weken aan de kant gelegd omdat die best moeilijk was.
Eens kijken wat ik nu ga doen, of weer een puzzel of ga ik weer iets haken? Moeilijk met dat lijf van mij
Ik weet het, maar mijn probleem is dus als ik er eenmaal aan begin van geen stoppen meer weet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:31 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt het ook niet als je gewoon vaak korte stukjes doet haken? Als je iedere dag een klein stukje doet komt het ook vanzelf ooit af
Nachtdienst gehad danquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Moggel mensen. Ik heb er al 3 uur gezeik typen opzitten...
Nu al geen zin meer.![]()
Dot blauw... gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mijn probleem is dus als ik er eenmaal aan begin van geen stoppen meer weet.
Morguh NIjn, thnxquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Moggel mensen. Ik heb er al 3 uur gezeik typen opzitten...
Nu al geen zin meer.![]()
Dot blauw... gefeliciteerd.
Nee, was om 4 uur wakker en ben er maar uitgegaan. Het is spoed, dus dan kan ik het ruim op tijd inleveren.quote:
Af is maar af of niet danquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, was om 4 uur wakker en ben er maar uitgegaan. Het is spoed, dus dan kan ik het ruim op tijd inleveren.
Ik type vergaderingen van de gemeente uit. (Niet van Den Haag). En dat is nogal regelmatig veel gezeik.. Deze vinden elkaar ook niet allemaal aardig, dus de sneren zijn soms niet te tellen. Dat is dan weer wel geweldig om te horenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Af is maar af of niet dan
Mag ik vragen wat voor gezeik jij uit typt
Zit jij er dan ook bij of worden ze opgenomen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik type vergaderingen van de gemeente uit. (Niet van Den Haag). En dat is nogal regelmatig veel gezeik.. Deze vinden elkaar ook niet allemaal aardig, dus de sneren zijn soms niet te tellen. Dat is dan weer wel geweldig om te horen
Vroeger zat degene waar ik voor werk erbij. Tegenwoordig is dat wegbezuinigd. De griffie stuurde altijd het bestand in de loop van de woensdag/donderdagochtend (er wordt altijd op dinsdagavond vergaderd), maar het is openbaar en ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit jij er dan ook bij of worden ze opgenomen?
Ik zit ook wel eens bij vergaderingen waar de gemeente bij zit, dat zijn alle lange vergaderingen ppffff
Ja het is een beste klus. gelukkig kan je pauzes inlassen dat kan niet als je er bij zitquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vroeger zat degene waar ik voor werk erbij. Tegenwoordig is dat wegbezuinigd. De griffie stuurde altijd het bestand in de loop van de woensdag/donderdagochtend (er wordt altijd op dinsdagavond vergaderd), maar het is openbaar en ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.
Deze duurt nu 3,5 uur. Daar ben ik ruim 3 dagen mee bezig.
Hey Chanel, thnxquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
goh een blauwe Dot, gefeliciteerd!
Redelijk, we hobbelen door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel, thnx![]()
Hoe is het met jou?
Moet je dat helemaal uittypen net als de Handelingen van de Tweede Kamer? Of mag het puntig en beknopt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.
Fijn dat het redelijk gaat, er zit vooruitgang in en dat is fijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Redelijk, we hobbelen door.
Maar als ik hier lees hoe weinig mensen slapen pfff daar zou ik toch niet tegen kunnen, 6, 7, 8 uur graag en aaneengesloten. Ik heb de pech als ik om 4.30 wakker word dat ik niet meer in slaap kan vallen.
Ik type letterlijk uit wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert het stuk en maakt er een beknopter stuk van waarna ze het inlevert.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je dat helemaal uittypen net als de Handelingen van de Tweede Kamer? Of mag het puntig en beknopt?
Ik heb jaren geleden ook transcripten uitgetypt voor m'n werk. Ik vond het wel altijd leuk om te doen, maar het is inderdaad een karwei.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vroeger zat degene waar ik voor werk erbij. Tegenwoordig is dat wegbezuinigd. De griffie stuurde altijd het bestand in de loop van de woensdag/donderdagochtend (er wordt altijd op dinsdagavond vergaderd), maar het is openbaar en ik download het woensdagochtend heel vroeg! altijd zelf van de gemeentelijke site. Zet het om naar MP3 en begin.
Wat een werk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik type letterlijk uit wat ze zeggen. Mijn 'bazin' redigeert het stuk en maakt er een beknopter stuk van waarna ze het inlevert.
Ik doe het al zoveel jaar, voor verschillende mensen. Veel mensen vinden het verschrikkelijk om te doen. Alleen altijd voor iemand, nooit als zelfstandige. Dan kan je er nog geld mee verdienen. Dit levert geen moer op. Nou ja, duimen draaien nog minder en ik vind het leuk en ik kan het thuis doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden ook transcripten uitgetypt voor m'n werk. Ik vond het wel altijd leuk om te doen, maar het is inderdaad een karwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |