Ja, dat had ik ook inderdaad. xDquote:Op zondag 14 november 2021 20:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zag net Stefano in de intro en was hem alweer vergeten. Die lijkt er ook alweer maanden geleden uit zijn gegaan…
Het is ook maanden geleden opgenomen, dus dat klopt welquote:Op zondag 14 november 2021 20:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zag net Stefano in de intro en was hem alweer vergeten. Die lijkt er ook alweer maanden geleden uit zijn gegaan…
Dit is de eerste die echt opgeeft toch? Loiza wilde zelf niet naar huis.quote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een tweede kanser die opgeeft
Geen derde kans dus meerquote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een tweede kanser die opgeeft
Ik geen weinig om Wieze's kinderenquote:Op zondag 14 november 2021 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
Slappe Zak, wie geeft er nou om z'n kinderen.
Dat was bij lil kleine en tony junior zo idd.quote:Op zondag 14 november 2021 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Verleden jaar zei iemand dat die opgevers de coke missen, zit daar waarheie in?
Jayjay en rob zijn er ook nog.quote:Op zondag 14 november 2021 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen Leen Bakker meisje nog naar huis en dan weten we zeker dat een nieuwe wint.
Dat zou wel ultiem zijnquote:
Ook alquote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het begin gemist. Heeft Wietze ook al opgegeven?
Ja.quote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het begin gemist. Heeft Wietze ook al opgegeven?
Ja preciesquote:Op zondag 14 november 2021 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was bij lil kleine en tony junior zo idd.
Gebroeders Roelvink ook waarschijnlijk.quote:
Dan wordt hij dus straks eruit gestemd.quote:Op zondag 14 november 2021 20:16 schreef Legoblokje het volgende:
Promo wil ons ervan overtuigen dat Jan het duel wint, gaat dus niet gebeuren.
Ja, daar vrees ik ook voor.quote:Op zondag 14 november 2021 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt hij dus straks eruit gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |