quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ziekenhuismedewerkers
RonelGodin
Aanwezig.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende: @:caland @:buitendam @:coco graag melden
Ik denk zwaar en het hele met een jongen een date.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer zweet harder dan iemand in een sauna.
Paar dikke lijnen pep genakt?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer zweet harder dan iemand in een sauna.
Jazeker.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt. Is mijn goede vriend @:coco er ook?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
Waarom worden er oerwoudgeluiden achter deze man geplakt
Niet inclusief van BNNVARA inderdaad bahquote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
Het viel me niet op, maar nu…quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
D’n Ijzeren Thijsquote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef kibo het volgende:
Thijs, eindelijk een oer-Hollandse naam
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
kutkloterijquote:
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Huh Nijmegen? Is dit het accent van Nijmegen?
@:caland
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
Ze oogt wat dikkig.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet echt mijn ding @:coco
Zou wel raken na 40-45 pils. Of op een zondag. Anders niet.
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:49 schreef DKUp het volgende:
De verlichting verhoogt doordat ze zwart zijn?
Ze zeggen ja en die date komt er niet.quote:
De naam klopt hier wel bijquote:Op donderdag 11 november 2021 19:50 schreef XSbig het volgende:
‘Er zit iets hier’
Minimaal 250 kilogram ja.
So awkward. Wat is dat toch met die engelse zinnen er door heen gooien. Gister was er ook zo’n mevrouw.quote:
Of misschien was ik te snel.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Een echte boerelul. Niet per se onaardig.
Lekker potje AH gel.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:54 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over stekeletjeshaar.
Dat wijf denkt waarschijnlijk dat ze beter kan krijgen. Met haar dochter.quote:
van boven of van onderen?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:56 schreef DKUp het volgende:
Kale mannen kunnen ook aantrekkelijk zijn
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:56 schreef DKUp het volgende:
Kale mannen kunnen ook aantrekkelijk zijn
Top 3 afknappers bij mannen van Fok!quote:
Prikkend stoppelbaardjequote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef loekf het volgende:
Is Maarten nou net ze kalend van onderen ?
zijquote:Op donderdag 11 november 2021 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
zij hij nou
wat heb je voor whiskey staan pik?
Vergeet de Engelse woorden tussendoor niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top 3 afknappers bij mannen van Fok!
1. Raizuh
2. Zoete witte wijn
3. Arrogantie
Puntige knieën niet?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top 3 afknappers bij mannen van Fok!
1. Raizuh
2. Zoete witte wijn
3. Arrogantie
pittig kapselquote:
Nee, komt niet in de buurt.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:00 schreef XSbig het volgende:
[..]
Vergeet de Engelse woorden tussendoor niet.
5e plek misschienquote:
Zoete witte wijn is voor kinderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, komt niet in de buurt.
Ik verbaas me al een jaar over die woede van de zoete witte wijn.
Woede woede… het sluit een flesje delen wel uit zeg maar. Ware liefde is toch de fles delenquote:Op donderdag 11 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, komt niet in de buurt.
Ik verbaas me al een jaar over die woede van de zoete witte wijn.
Die KNIL-er komt ook maar net boven tafel uitquote:Op donderdag 11 november 2021 20:01 schreef loekf het volgende:
Waarom geven ze die vrouwen geen kussetje ? Tafel is te hoog.
Zoete witte wijn is typisch voor vrouwen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:02 schreef XSbig het volgende:
[..]
Zoete witte wijn is voor kinderen.
Lekker met z'n hoofd op haar boobs salsadansen.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:02 schreef kibo het volgende:
[..]
Die KNIL-er komt ook maar net boven tafel uit
Dirk wel. Chauffeursappel.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Zouden ze een gehaktbal met mosterd eten?
In Nederland is dat sowieso onzinning, kan je er beter eentje huren die paar dagen dat het fijn is. Of het moet je derde auto zijn.quote:
Zaterdag begint dan ook weer darts.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:09 schreef alpeko het volgende:
Lijkt wel zo’n dart shirt wat ie aan heeft
Baas!quote:
Zeker present natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zaterdag begint dan ook weer darts.
We verwachten jou dan in DRT
Dicht is het toch ook een mooie bak. (Tenzij cheap ding.)quote:Op donderdag 11 november 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Nederland is dat sowieso onzinning, kan je er beter eentje huren die paar dagen dat het fijn is. Of het moet je derde auto zijn.
Veel mensen zonder tafelmanieren in dit programma.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:11 schreef XSbig het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan het feit dat 90% met zijn ellebogen op tafel zit?
Nee. Ik erger me daar wel aan.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:11 schreef XSbig het volgende:
Ben ik de enige die zich irriteert aan het feit dat 90% met zijn ellebogen op tafel zit?
Ik erger mij aan jouw grammatica.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:11 schreef XSbig het volgende:
Mwah, meestal nietquote:Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dicht is het toch ook een mooie bak. (Tenzij cheap ding.)
Ik vind dat jasje van twee maten te groot het ergste (misschien uit de erfenis van z'n pa of zo?), maar volgens mij ben ik de enige die daarover valtquote:Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind de man uit zaandam maar arrogant, zit een partij smerig te vreten met zijn ellebogen op tafel. "doe maar een whisky pik"
zij ziet hem helemaal zitten heb ik het idee
Zaandam en Heerhugowaard. Een beetje het Noordelijke Tilburg.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind de man uit zaandam maar arrogant, zit een partij smerig te vreten met zijn ellebogen op tafel. "doe maar een whisky pik"
Dikke wagen onder z'n kont.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
nou nou nouquote:Op donderdag 11 november 2021 20:14 schreef Fosive het volgende:
"Gewoon gezellig"
Dat zei ze ook tegen de verwekker van haar dochtertje
Tinder gebruik je dan ook niet voor vaste relaties.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
'Niet toe aan een relatie'Hij had al getindered en andere datingsites...
Maar hij zei net ook dat hij dat niks vond dat Tinderquote:Op donderdag 11 november 2021 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Tinder gebruik je dan ook niet voor vaste relaties.
quote:
Iedereen heeft straks tijd voor First Datesquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. is de stad op stelten aan het zetten nu het nog kan
Lompe Brabander gespot.quote:
Je zag me gewoon nietquote:
Jij gaat sowieso voor een memegod.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga me ook aanmelden en om een niet getinte man vragen
Laten we een zoet wijntje inschenkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Rickocum het volgende:
[..]ja nou zo snel ben ik niet het is vrijdag JEZUS MAN MAN MAN.
Ik doe een plasje Amstel waterquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we een zoet wijntje inschenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |