quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ziekenhuismedewerkers
RonelGodin
Aanwezig.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende: @:caland @:buitendam @:coco graag melden
Ik denk zwaar en het hele met een jongen een date.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer zweet harder dan iemand in een sauna.
Paar dikke lijnen pep genakt?quote:Op donderdag 11 november 2021 19:40 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer zweet harder dan iemand in een sauna.
Jazeker.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bedankt. Is mijn goede vriend @:coco er ook?
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
Waarom worden er oerwoudgeluiden achter deze man geplakt
Niet inclusief van BNNVARA inderdaad bahquote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
Het viel me niet op, maar nu…quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
D’n Ijzeren Thijsquote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef kibo het volgende:
Thijs, eindelijk een oer-Hollandse naam
quote:Op donderdag 11 november 2021 19:42 schreef Fosive het volgende:
kutkloterijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |