SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rustig aan man. Eerst onderzoekje hier, spreadsheetje daar, overlegje zus, klankbordgroep zo. We beginnen in januari!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:40 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of ze moeten gewoon even doorprikken. 8 miljoen dosis liggen op dit moment in de vriezer."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]![]()
Om 11 over 11 even geklapt. Voor de zorg enzo. Toen verder gegaan met de polonaise.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vanavond klappen voor André Rouvoet.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Nee dat is niet anders. Echter met 16.000 besmettingen wel een beetje twijfelachtig. Daar heeft Limburg wat beter over nagedachtquote:Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef TheVulture het volgende: [..] Want dat is anders dan een voetbalwedstrijd in de Eredivisie of een concert in de Ziggo Dome? Het gros wat daar staat te feesten heeft een vaccinatie of besmetting doorgemaakt, de kans dat die in het ziekenhuis komen is redelijk gering.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het moet wel zorgvuldig gebeuren he.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rustig aan man. Eerst onderzoekje hier, spreadsheetje daar, overlegje zus, klankbordgroep zo. We beginnen in januari!![]()
Eerst de schoolsluiting afwachten. Wil mijn negenjarige nog niet alleen thuis laten zo lang.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
En, al een ticket geboekt?I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Zou het wel solidari vinden dat je hier blijft, immers ben jij ook groot voorstander van ingrijpende maatregelen. Dan vind ik ook dat je in de pijn moet meedelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Eerst de schoolsluiting afwachten. Wil mijn negenjarige nog niet alleen thuis laten zo lang."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
schoolsluiting is niet aan de orde toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Eerst de schoolsluiting afwachten. Wil mijn negenjarige nog niet alleen thuis laten zo lang.![]()
Oostenrijkgoden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Correct.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef byah het volgende:
[..]
schoolsluiting is niet aan de orde toch?I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Die jongeren schijnen tegenwoordig nog al van de huisfeesten zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Eerst de schoolsluiting afwachten. Wil mijn negenjarige nog niet alleen thuis laten zo lang.Plaats hier uw advertentie![]()
Terwijl dat waarschijnlijk wel een goed idee zou zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef byah het volgende:
[..]
schoolsluiting is niet aan de orde toch?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zou wel mooi zijn dat als het straks januari is en iedereen denkt dat het boosteren gaat beginnen, dat het dan begint met een proof of concept ergens in Zeeland. Puur om te verkennen hoe zo´n booster campagne verloopt, en dat we dan in maart vacatures voorbij zien komen van de GGD waar om beleidsadviseurs wordt gevraagd voor een grote prik campagne."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
voor ongevaccineerden zonder kinderen wellichtquote:Op donderdag 11 november 2021 16:46 schreef D_A het volgende:
[..]
Terwijl dat waarschijnlijk wel een goed idee zou zijn.![]()
Helaas. Ik ben al gevaccineerd.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou het wel solidari vinden dat je hier blijft, immers ben jij ook groot voorstander van ingrijpende maatregelen. Dan vind ik ook dat je in de pijn moet meedelen.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Ja bijna iedereen. Vind wel datje moet meedelen in de pijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben al gevaccineerd."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
Alleen vuurwerk afsteken als je een QR code hebt, dan is het veiligquote:Op donderdag 11 november 2021 16:34 schreef Nielsch het volgende:
Ja hoor denken ze weer na over een vuurwerkverbod. Ik wil gewoon vuurwerk afsteken! Vuurwerkslachtoffers horen maar voor te gaan op coronaslachtoffers mocht er gekozen moeten worden.![]()
Makes sense!quote:Op donderdag 11 november 2021 16:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alleen vuurwerk afsteken als je een QR code hebt, dan is het veilig![]()
Dat laat ik graag aan de ongevaccineerden over..2G incoming.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja bijna iedereen. Vind wel datje moet meedelen in de pijn.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Wat zou deze man adviseren ?!? Scholen nooit meer open? Ritueel alle horeca verbranden? Voordeuren dichtlassen?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
quote:Op donderdag 11 november 2021 16:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Alleen vuurwerk afsteken als je een QR code hebt in je eigen huiskamer, dan is het veilig![]()
Heel team inmasseurs zal er zitten. Heel omt loopt leeg om even hun zieke zienswijze weer te indoctrineren bij de kijkers.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga vanavond iig klaar zitten voor Jinek en Op1 want daar zal alles wel gelekt worden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: