Is ook gewoon een wappie. Maar dan van de andere kant.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino vindt mensen die plezier in het leven hebben heel erg eng.
Gek hè.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. En de grootste groep besmettingen bij ongevaccineerden laten we gewoon doorgaan.
De scholen.
Alleen als het ze uitkomt.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
De politiek gaat wel over meer dan corona hè?
Lijkt alsof ze dat serieus niet meer aandurven.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. En de grootste groep besmettingen bij ongevaccineerden laten we gewoon doorgaan.
De scholen.
Marino kijkt vanuit zijn schuilkelder 24/7 wanhopig naar zijn Excel-sheets en maar naar zijn Excel-sheets. Prevelend in zichzelf, vuistenzwaaiend, maar niemand ziet het.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een wappie. Maar dan van de andere kant.
Veel scholieren zijn niet op een leeftijd dat ze gevaccineerd kunnen worden. Moeten alle scholen dan dicht tot iedereen van 5-11 ook gevaccineerd is? Wat met 4-jarigen, die gaan ook naar school?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
De scholen.
Homowappie?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een wappie. Maar dan van de andere kant.
Ik pak alvast de popcorn voor de uitleg over de volstrekte willekeur om hier de horeca, bioscopen en theaters weer het slachtoffer te maken.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het OMT wil volgens het AD een lichte lockdown. Pappen en nathouden dus weer.
Hoe kan ik het niet persoonlijk maken als jij altijd maar kritiek hebt over communicatie van de overheid terwijl dat onterecht is? Dan spreek ik toch tegen jou als ik daar wat van zeg?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal wel wat vertrouwen geven in de overheid als ze gewoon zouden zeggen dat ze verkeerde keuzes gemaakt hebben, maar willen verbeteren. Dat zouden partijen zijn waar ik op zou stemmen.
Overigens hoef je niet alles persoonlijk te maken; we hoeven het niet eens te zijn toch?
Meeste positief-testen van alle leeftijdsgroepen. Lekker iedere dag in van die kleine ruimtes en daarna weer naar de BSO en/of naar huis.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze dat serieus niet meer aandurven.
Geheel mee eens..quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Meeste positief-testen van alle leeftijdsgroepen. Lekker iedere dag in van die kleine ruimtes en daarna weer naar de BSO en/of naar huis.
En kerken/moskeeën.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
De scholen.
Minder geklaag dan wanneer ze wat doen met kerken en een thuiswerk plicht. Maakt niet uit dat de sluiting van bepaalde sectoren gewoon niet proportioneel is. Alles is politiek.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pak alvast de popcorn voor de uitleg over de volstrekte willekeur om hier de horeca, bioscopen en theaters weer het slachtoffer te maken.
Horeca juist niet toch? Ja, iedereen moet weer gaan zitten ofzoietsquote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pak alvast de popcorn voor de uitleg over de volstrekte willekeur om hier de horeca, bioscopen en theaters weer het slachtoffer te maken.
Wat een totale idioot.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Marino heeft vast een leuk leven @:El-Stinho @:zipportal @:lenny_leonard
Nee, lerend vermogen is 0quote:Op donderdag 11 november 2021 11:06 schreef trein2000 het volgende:
De korte strenge lockdown
Hebben we nu nog niet geleerd dat we geen beloftes moeten doen die we niet kunnen waarmaken?
quote:
Het leven van die gast klinkt wel erg treurig. Dan ben je gevaccineerd, redelijk jong en zit je alsnog alleen maar thuis want je zou maar de verkoudheid krijgen. Het is gewoon smetvrees.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino vindt mensen die plezier in het leven hebben heel erg eng.
Moeten ze ook absoluut niet meer doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze dat serieus niet meer aandurven.
Ja, alleen openingstijd en groepsgrootte aanpassen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Tijn het volgende:
Horeca juist niet toch? Ja, iedereen moet weer gaan zitten ofzoietsMaar verder lijken ze die wel open te willen houden.
Dus moeten theaters, concertzalen etc., die over het algemeen van begin af aan meegewerkt hebben, meegedacht hebben en niet steeds in de media hebben geroepen dat ze het moesten ontzien, het nu maar ontgelden...quote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Horeca juist niet toch? Ja, iedereen moet weer gaan zitten ofzoietsMaar verder lijken ze die wel open te willen houden.
Je kunt allerlei problemen opwerpen. Je kunt ook denken: hier gaan we wat mee doen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Veel scholieren zijn niet op een leeftijd dat ze gevaccineerd kunnen worden. Moeten alle scholen dan dicht tot iedereen van 5-11 ook gevaccineerd is? Wat met 4-jarigen, die gaan ook naar school?
Ik denk er anders over. Dat kan toch gewoon? Prima dat jij het er niet mee eens bent, maar ik val jou tenminste niet persoonlijk aan. In vrijwel elke post kan je het niet laten om me even een sneer mee te geven. Hou het dan gewoon bij ‘ik ben het niet met je eens’.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kan ik het niet persoonlijk maken als jij altijd maar kritiek hebt over communicatie van de overheid terwijl dat onterecht is? Dan spreek ik toch tegen jou als ik daar wat van zeg?
Volgens mij ook vroegere sluitingstijden, want Covid bestaat maar tot 22.00 uurquote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Minieme kans om ziek te worden maar wel een kutleven, tel uit je winst.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leven van die gast klinkt wel erg treurig. Dan ben je gevaccineerd, redelijk jong en zit je alsnog alleen maar thuis want je zou maar de verkoudheid krijgen. Het is gewoon smetvrees.
Nee, vanaf 22.00 uur. Het slaapt overdag.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij ook vroegere sluitingstijden, want Covid bestaat maar tot 22.00 uur
En gewoon terecht dat dit doorgaat, het is een QR-evenement in Den Bosch, dus er is feitelijk geen verschil met een concert, theatervoorstelling etc.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)e-start-van-carnaval
11-11 is begonnen
Het maakt uiteindelijk niet uit of instanties nou meewerken of niet. Met grote hoeveelheden mensen urenlang een binnenruimte delen is gewoon dé manier om een virus te verspreiden.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Dus moeten theaters, concertzalen etc., die over het algemeen van begin af aan meegewerkt hebben, meegedacht hebben en niet steeds in de media hebben geroepen dat ze het moesten ontzien, het nu maar ontgelden...
Ja, je kunt denken hier gaan we wat mee doen. Maar tegelijkertijd is de discussie telkens weer hetzelfde. Dit zal het derde lesjaar zijn dat kinderen niet volwaardig les krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt allerlei problemen opwerpen. Je kunt ook denken: hier gaan we wat mee doen.
Het is een keuze hè.
Ik denk aan halve klassen, het weer werken in bubbels etc. Het gaat om 10 tot 12 jarigen, die het hoogst positief testen en ongevaccineerd zijn.
Dat gecombineerd met wat Twitter-aandacht omdat je cijfertjes over Corona hebt. Je zou kunnen zeggen dat zo'n iemand dan teveel in zichzelf is gaan geloven.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het leven van die gast klinkt wel erg treurig. Dan ben je gevaccineerd, redelijk jong en zit je alsnog alleen maar thuis want je zou maar de verkoudheid krijgen. Het is gewoon smetvrees.
Er zijn verenigingen die dit vorig weekend gehouden hebben. Slim.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)e-start-van-carnaval
11-11 is begonnen
Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk er anders over. Dat kan toch gewoon? Prima dat jij het er niet mee eens bent, maar ik val jou tenminste niet persoonlijk aan. In vrijwel elke post kan je het niet laten om me even een sneer mee te geven. Hou het dan gewoon bij ‘ik ben het niet met je eens’.
Voor de kerk geen probleem, voor scholen logischerwijs niet, werk ook niet, visites en feestjes thuis niet, half controlerende horeca ook niet echt maar wel diegene het hardst pakken die je heilige graal tot de puntjes naleven?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het maakt uiteindelijk niet uit of instanties nou meewerken of niet. Met grote hoeveelheden mensen urenlang een binnenruimte delen is gewoon dé manier om een virus te verspreiden.
Dat je zoiets weer oppert, wat een armoede.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt allerlei problemen opwerpen. Je kunt ook denken: hier gaan we wat mee doen.
Het is een keuze hè.
Ik denk aan halve klassen, het weer werken in bubbels etc. Het gaat om 10 tot 12 jarigen, die het hoogst positief testen en ongevaccineerd zijn.
Oh god, de proleet Maurice de Hond gaat weer op het orgelquote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Johannes788 het volgende:
Wat is het verschil tussen 3G en 2G?
Bij 2G mogen degenen er niet meer in, waarvan je dankzij de test zeker wist dat ze niet besmettelijk waren, zodat er nog alleen mensen binnen zijn, die anderen kunnen besmetten.
https://twitter.com/mauricedehond/status/1458737425711349766?s=21
vreemd hè dat ze daar dan toch voor kiezen?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Johannes788 het volgende:
Bij 2G mogen degenen er niet meer in, waarvan je dankzij de test zeker wist dat ze niet besmettelijk waren, zodat er nog alleen mensen binnen zijn, die anderen kunnen besmetten.
Klopt toch wat die zegt?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh god, de proleet Maurice de Hond gaat weer op het orgel
Alleen logisch vanuit een we willen iedereen aan een qr code hebben perspectief.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Johannes788 het volgende:
Want het werken in bubbels is zeer schadelijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat je zoiets weer oppert, wat een armoede.
Feitelijk wel, maar hij zegt er niet bij dat gevaccineerden die elkaar besmetten een aanzienlijk minder grote kans hebben om in het ziekenhuis te komen. En daar gaat het om, de zorgbelasting en niet Covid de wereld uit krijgen, want dat laatste gaat gewoon niet meer gebeuren.quote:
Maar de ongevaccineerden zijn toch veilig getest?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feitelijk wel, maar hij zegt er niet bij dat gevaccineerden die elkaar besmetten een aanzienlijk minder grote kans hebben om in het ziekenhuis te komen. En daar gaat het om, de zorgbelasting en niet Covid de wereld uit krijgen, want dat laatste gaat gewoon niet meer gebeuren.
Per definitie klopt niets van wat Maurice de Hond zegt. Zelfs als het wel waar is. Dat heeft de beste man in de afgelopen ruim twintig jaar wel voor zichzelf verpest.quote:
Met FFP2 mondmasker op, ook thuis, je weet immers maar nooit.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Marino kijkt vanuit zijn schuilkelder 24/7 wanhopig naar zijn Excel-sheets en maar naar zijn Excel-sheets. Prevelend in zichzelf, vuistenzwaaiend, maar niemand ziet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |