abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202123262
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee over zijn gehele oeuvre

En hoe lang het gaat duren ligt mede aan types zoals hijzelf
Ik heb netjes aan mijn burgerplicht voldaan kerel, ik heb de ziekte op natuurlijke wijze doorgemaakt.

Zelfs als 100% van de mensen gevaccineerd is, zal er druk op de zorg blijven.

twitter

twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202123275
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee eerder

Jullie ongevaccineerden zorgen voor troep, jullie gaan het ook zelf opruimen
Gewoon geen bed geven. Lekker thuis uitzieken.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:23:30 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202123282
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef Document1 het volgende:

[..]
Maar jij wel toch? Jij mag zelf 100 worden of niet? Egoïst.
Hopelijk wel. Ben ook gevaccineerd. Maar als je dat niet wil is dat je eigen zaak. Laat de natuur zijn gang gaan.
The End Times are wild
  donderdag 11 november 2021 @ 11:23:49 #128
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202123285
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:54 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Weegschaal en meetlint voor de kroeg. Bij een BMI boven de 25 gaat een rood lampje branden
Dus je gaat de mensen die voor de meeste omzet zorgen niet binnen laten? ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202123290
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef SuperNeger het volgende:
De wappies hebben weer gelijk *O*
Nee hoor want de avondklok is ook weer opgeheven en zo zal het het ook gaan met alle andere maatregelen.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:24:44 #130
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202123298
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:17 schreef Document1 het volgende:

[..]
Een volwassen vent die zo jankt als jij is een kind. Geen wonder dat je bang bent voor een prikje.
Misschien heeft hij een prikfobie? Los daarvan is vaccineren een van de grootste uitvindingen in de menselijke geschiedenis ooit. Samen met antibiotica. En heeft vele miljoenen zeg maar gerust miljarden mensen gered. En het gewauwel van mensen als Iwan1976 doet daar niets aan af. De oplossing voor covid vaccineren zo massaal mogelijk. En als het zou kunnen het liefst wereld wijd. Wat nu onmogelijk is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:25:11 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202123312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:19 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat een heerlijk onzin is dit. Niet alleen een overbelaste zorg had je dan gekregen maar ook een probleem met de uitvoering van de wet lijkbezorging denk ik dan.
Nee, want zulke grote aantallen gaan helemaal niet dood dan.
The End Times are wild
  donderdag 11 november 2021 @ 11:25:41 #132
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202123326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:20 schreef Celestien het volgende:
Beter de boel twee weken helemaal p slot en dan 2G. Dan schiet het tenminste op.
Ik zou juist zeggen G2 minder schadelijk voor de economie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202123353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:19 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat een heerlijk onzin is dit. Niet alleen een overbelaste zorg had je dan gekregen maar ook een probleem met de uitvoering van de wet lijkbezorging denk ik dan.
Ja klopt, de Zweden kunnen hier over meepraten. Het hout voor de lijkkisten was daar namelijk niet aan te slepen. Ziekenhuizen lagen ook stampvol. Naar verluid is het Zweedse volk bijna uitgestorven.

Je hebt je behoorlijk bang laten maken door de media. Ben jij het Ernst Kuipers?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:26:56 #134
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202123357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, want zulke grote aantallen gaan helemaal niet dood dan.
Kijk eens naar anderen landen waar jou plan al is uitgevoerd. Lijken op straat en veel doden.
pi_202123378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hopelijk wel. Ben ook gevaccineerd. Maar als je dat niet wil is dat je eigen zaak. Laat de natuur zijn gang gaan.
De natuur z'n gang laten gaan betekent in dit geval dat de ziekenhuizen weer vollopen.

Ben het met je eens dat vaccineren uiteindelijk je eigen keuze is, dat moet je niet verplichten. Maar daar mogen best consequenties aan worden verbonden. Daarom ben ik in dit stadium ook voorstander van een 2G-aanpak.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 november 2021 @ 11:28:26 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202123397
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef Megumi het volgende:

[..]
Kijk eens naar anderen landen waar jou plan al is uitgevoerd. lijken op straat en veel doden.
Welke landen? Die lijken op straat in China waren gewoon fake.
Zo snel grijpt Corona je niet aan, mensen hebben alle tijd om in bed te gaan liggen om te sterven.
The End Times are wild
pi_202123419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Meest ergerlijk zijn anti-vaxxers die nu hard roepen dat hun 'gelijk hiermee wordt bewezen'. Zij voorspelden immers al dat we te maken zouden krijgen met een aaneenschakeling van lockdown.
En die voorspelling kwam ook weer uit.

quote:
Maar dat de boel weer op slot gaat, komt juist vooral door die verrekte ongevaccineerde idioten.
Nee hoor. Dat komt omdat geen van de beloftes van onze regering uitkomt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:29:51 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202123438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja joh, beloftes over een virus bestaan niet :')
pi_202123460
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
En die voorspelling kwam ook weer uit.

Die voorspelling komt uit omdat de ziekenhuizen weer vollopen. En de ziekenhuizen lopen vol omdat er nog altijd teveel Nederlanders weigeren een prikje te halen.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:31:19 #140
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202123477
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ja klopt, de Zweden kunnen hier over meepraten. Het hout voor de lijkkisten was daar namelijk niet aan te slepen. Naar verluid is het Zweedse volk bijna uitgestorven.

Je hebt je behoorlijk bang laten maken door de media. Ben jij het Ernst Kuipers?
Ik heb het meer over landen als Brazilië. En ik ben nooit bang geweest? En wordt niet bang van de media. En doodgaan is normaal en hoort ook tenslotte bij het leven. Dus wat je over mij post klopt niet. Wellicht moet je meer naar je zelf kijken. Bang zijn voor de media. _O- Wat een onzin is dat.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:31:29 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202123481
Gewoon coronawachtlijsten aanhouden

Niet gevaccineerd = onderaan de lijst. Ga je eerder dood, eigen schuld.

Of koop lekker Ivermectine of een ander paardenmiddel wat helpt volgens je wappievriendjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 11 november 2021 @ 11:32:37 #142
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_202123506
Gevaccineerde voelen zich genaaid door Hugo :') Het zou allemaal goedkomen maar nu heb je die rotzooi in je lijf en leef je nog steeds niet vrij.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:33:20 #143
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202123525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Welke landen? Die lijken op straat in China waren gewoon fake.
Zo snel grijpt Corona je niet aan, mensen hebben alle tijd om in bed te gaan liggen om te sterven.
Laten we het maar het Bolsonaro expiriment noemen. En China in dat onder de tafel vegen regime heb ik geen vertrouwen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/28/wuhan-urnes/
pi_202123569
De regering zou eens hardere maatregelen moeten nemen.

Al die wappies die zogenaamd geen vertrouwen hebben in de overheid moeten dan maar geen uitkeringen, geen HRA, geen kinderopvangtoeslag en geen ander geld krijgen. Van iemand die je niet vertrouwt neem je toch geen geld aan?
  donderdag 11 november 2021 @ 11:36:49 #145
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202123584
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:31 schreef fathank het volgende:
Gewoon coronawachtlijsten aanhouden

Niet gevaccineerd = onderaan de lijst. Ga je eerder dood, eigen schuld.

Of koop lekker Ivermectine of een ander paardenmiddel wat helpt volgens je wappievriendjes.
Ergens ben ik het met je eens, dat hardheid onderhand nodig is. Aan de andere kant zit ik ook weer met de naasten van de wappies in m'n hoofd. En bij een deel van de niet gevaccineerden heeft het een religieuze reden. Heb ik ook niks mee, maar het is wel een andere motivatie dan het standaard wappie-geschreeuw.

Maar ja, mede door dit soort gewik & geweeg blijven we al +anderhalf jaar lang dooretteren. Ik weet het.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:37:03 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_202123589
Ik hoef niet naar een café maar die 2g regels vind ik onterecht. Omdat mensen slimmer zijn als de rest zelf nadenken en ook nog een keer elke keer gelijk krijgen worden ze gestraft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_202123625
2g masterrace.
pi_202123642
Zijn er al speciaal georganiseerde Coronabesmettingsparty’s?
  donderdag 11 november 2021 @ 11:39:45 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202123643
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Ergens ben ik het met je eens, dat hardheid onderhand nodig is. Aan de andere kant zit ik ook weer met de naasten van de wappies in m'n hoofd. En bij een deel van de niet gevaccineerden heeft het een religieuze reden. Heb ik ook niks mee, maar het is wel een andere motivatie dan het standaard wappie-geschreeuw.
Kan mij het schelen wat de reden is. Religie of debiliteit. Wat eigenlijk hetzelfde is.

Eerst een goedwerkend vaccin weigeren om vervolgens wel dure zorg op te eisen. Keuzes hebben consequenties.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202123654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef GeneralRadek het volgende:
De regering zou eens hardere maatregelen moeten nemen.

Al die wappies die zogenaamd geen vertrouwen hebben in de overheid moeten dan maar geen uitkeringen, geen HRA, geen kinderopvangtoeslag en geen ander geld krijgen. Van iemand die je niet vertrouwt neem je toch geen geld aan?
Heb jij wel vertrouwen in de regering dan? Nee, ben geen wappie.
Vertrouw jij ze blindelings na alle leugens, schandalen, corruptie...

Je hoeft geen wappie te zijn om dit te constateren..
pi_202123657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
Meest ergerlijk zijn anti-vaxxers die nu hard roepen dat hun 'gelijk hiermee wordt bewezen'. Zij voorspelden immers al dat we te maken zouden krijgen met een aaneenschakeling van lockdown.

Maar dat de boel weer op slot gaat, komt juist vooral door die verrekte ongevaccineerde idioten.
Hoe kan dat dan als ongevaccineerden nergens binnen komen? Je hebt overal een QR code voor nodig, en die hebben ongevaccineerden niet, dus dat de besmettingen weer oplopen lijkt me eerder te wijten aan het feit dat gevaccineerden alle regels aan hun laars lappen en weer leven alsof er nooit een pandemie heeft bestaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_202123658
Haha, de mensen die dachten dat ze vrijheid konden terugkopen met een vaccin en nu allemaal doen alsof ze dit zagen aankomen en 2g heul wel terecht en proportioneel vinden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202123668
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:
"Voor 2 weken" :')

De andere lockdowns waren in eerste instantie ook voor 2 weken, en we zijn er toen voor maanden ingerommeld. Als we nu weer een lockdown gaan instellen zit je er weer maanden aan vast, en dat weten ze bij het OMT ook dondersgoed, alleen durven ze dat niet te zeggen. Als die 2 weken voorbij zijn dan zijn "de besmettingen niet laag genoeg, of jongeren kunnen ook long covid krijgen".

Flikker a.u.b. op en laat ons met rust. Ik ben die witte kut jassen echt spuugzat die onze samenleving telkens proberen te gijzelen met hun angst en tunnelvisie.
Het is inderdaad bizar dat het OMT zich bemoeit met zaken buiten de bestrijding van het virus om.
Dat vuurwerkverbod bijvoorbeeld.
pi_202123705
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hoe kan dat dan als ongevaccineerden nergens binnen komen? Je hebt overal een QR code voor nodig, en die hebben ongevaccineerden niet, dus dat de besmettingen weer oplopen lijkt me eerder te wijten aan het feit dat gevaccineerden alle regels aan hun laars lappen en weer leven alsof er nooit een pandemie heeft bestaan.
Ten eerste wordt die QR-code op veel plekken helemaal niet gehandhaafd. Maar wat er ook gebeurt is dat gevaccineerden besmet raken en het virus vervolgens overbrengen op ongevaccineerden - op school, werk, thuis, noem maar op. Dat mensen die een prikje hebben gehad ziek worden is niet zo'n probleem, de kans dat zij in het ziekenhuis belanden is immers minimaal. Maar voor ongevaccineerden is dat een ander verhaal. En dat is het probleem.
pi_202123753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
Maar wat er ook gebeurt is dat gevaccineerden besmet raken en het virus vervolgens overbrengen op ongevaccineerden
Bedankt dat je de onzin van het QR-systeem uitlegt, en in het bijzonder de 2G-variant. Al zal je dit natuurlijk aangrijpen om 'm door te trekken naar de essentiële voorzieningen, scholen en misschien zelfs voor de huiskamer in het geval dat gevaccineerden met ongevaccineerden samenwonen. Sowieso wel top dat jullie als gevaccineerden het virus tot mutatie gaan dwingen door te leven alsof jullie níet het probleem zijn. Maar het zal vast goed voelen om ''consequenties te verbinden aan keuzes''. Niet dat jij dat doet, je bent immers maar een irrelevante burger die naar de pijpen danst van twee leraren, maar hè, het voelt zo lekker om de aars van de macht te likken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Akathisia op 11-11-2021 11:58:02 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')