Als je nu 2G invoert ben je het draagvlak voor 3G op veel plekken kwijt. Dan kun je beter eerst 3G doen en dat verzwaren.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar waarom wordt die 2G niet gewoon meteen ingevoerd.
Zeg maar dag met ons mooie vrije tolerante landje.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef Blik het volgende:
OMT adviseert 2G na de korte lockdown. Koekoek!
Hoe heb je 'm genoemd?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb gelukkig een hond gekocht dus ik zit gebakken voor die eventuele avondklok
Oaahh ik wil ookquote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb gelukkig een hond gekocht dus ik zit gebakken voor die eventuele avondklok
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef galantis het volgende:
[..]
Eerst doen we 0G voor twee weekjes.
hugoquote:
Ik bedoel dat de piek van Nederland vergelijkbaar is met die van Spanje en Portugal. Ik zie niet zozeer een duidelijke vertraging. Misschien van een week.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Klopt
[..]
'de landen' verwees in deze ook naar Spanje en Portugal
Hoe weet je dat nou? Dat weet je toch niet? Heb je daar een bron van of weet jij dat beter dan artsen die de noodklok luiden?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[quote]
En adequate investeringen in de zorg zouden ook niet genoeg zijn geweest om exponentiële groei van besmettingen in tijden van een pandemie aan te kunnen.
Dat werd gebracht alsof het DE oplossing was.quote:Dat komt doordat niemand een glazen bol heeft. Er is in zeer hoge mate sprake van speculatie. Bovendien is er, begrijpelijk, grote hoop geweest dat grootschalige vaccinatie voor een doorbraak zou zorgen.
Jij bent niet andere mensen. Heel veel mensen zijn het zat en laten dat ook horen. En dat mag.quote:Dat zit tussen je oren, @:missbutterfly . Ik dacht ook dat ik een nieuwe reeks maatregelen niet meer zou trekken en toch sta ik er nu weer achter. Er zullen economische consequenties zijn, maar mensen zijn vindingrijk en veerkrachtig.
Maar nu gaan we eerst allerlei dingen (deels) sluiten voor 2 weken en voeren we het alsnog in. Trek dan direct de pleister eraf.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als je nu 2G invoert ben je het draagvlak voor 3G op veel plekken kwijt. Dan kun je beter eerst 3G doen en dat verzwaren.
Ja, die ervaring heb ik ook. Ik ken wat overheidsinstanties waar nu ook nog personeelsfeesten zijn (die hopelijk wel geannuleerd worden).quote:Op donderdag 11 november 2021 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat op het werk wordt gedaan wat mag. Mogen er evenementen worden georganiseerd, dan worden ze georganiseerd. En mijn werkgever is semi-overheid met een voorbeeldfunctie.
ik wil niet weten wat er dit keer gaat gebeuren als er weer een avondklok wordt ingesteldquote:Op donderdag 11 november 2021 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vermoed dat de demonstraties groter gaan worden de komende tijden.
Het is een beetje lastig te zien, want de x-assen zijn niet gelijkquote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens dat plaatje liggen de pieken op hetzelfde moment als in Nederland hoor.
Een kat nemen en uitlaten met een tuigje.quote:
Wat is jouw voorstel? Ben ik oprecht benieuwd naar.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg maar dag met ons mooie vrije tolerante landje.
Ik hoop dat iedereen wakker is en we dit niet gaan accepteren. Maar helaas, we wonen tussen een meerderheid van schapen die niet realiseren dat we sterker zijn dan dat stel idioten in den haag.
Pas over 2 dagen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou en of, ik draai m'n ratel stuk van enthousiasme.
We kunnen het kerstgala op school wel weer schrappen, ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:18 schreef zoost het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook veel kinderen nergens meer naar toe mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |