Ja, Portugal zit nog op lage cijfers, maar ook duidelijk wel hoger dan een maand geleden. Ik ben benieuwd waar ze daar uiteindelijk op uitkomen, zeker omdat de vaccinatiegraad daar zo hoog is.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
Voor de mensen die mensen die aandragen dat het in Spanje en Portugal zoveel beter gaat... Ja, nu wel. Maar de piekmomenten van de landen en Nederland hebben nooit letterlijk op hetzelfde moment plaatsgevonden. Wanneer de een daalde steeg de ander. De tijd zal dus ook wel uit moeten wijzen of het ook daadwerkelijk klopt.
Nederland
[ afbeelding ]
Spanje
[ afbeelding ]
Portugal
[ afbeelding ]
Misschien zie ik iets anders, maar ik zie bij Spanje ook een (weliswaar heel) lichte stijging.
Of ik nu thuiswerk buiten een lockdown of thuiswerk in een lockdown dat maakt echt helemaal niets uitquote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Mijn leven verandert wel weer best drastisch, vooral op werkvlak. Maar dat komt wel goed. Zo is er dinsdag een evenement gepland dat in geen enkel opzicht essentieel is. Het zou beter zijn als dat niet doorgaat. Klaarblijkelijk hebben veel mensen niet zelf de helderheid van geest om dat te bedenken en is er overheidsbeleid voor nodig...
De Portugezen hebben het minder zwaar voor de kiezen gehad dan wij zo te zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:10 schreef Benny het volgende:
Voor de mensen die mensen die aandragen dat het in Spanje en Portugal zoveel beter gaat... Ja, nu wel. Maar de piekmomenten van de landen en Nederland hebben nooit letterlijk op hetzelfde moment plaatsgevonden. Wanneer de een daalde steeg de ander. De tijd zal dus ook wel uit moeten wijzen of het ook daadwerkelijk klopt.
Nederland
[ afbeelding ]
Spanje
[ afbeelding ]
Portugal
[ afbeelding ]
Misschien zie ik iets anders, maar ik zie bij Spanje ook een (weliswaar heel) lichte stijging.
Wat kon Hugo toch gebeuren toen hij heel Nederland inspoot?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het voelt alsof we Seedorf alweer de beslissende penalty hebben laten nemen.
Als de scholen gaan sluiten breekt onder de kinderen die ik ken een groot feest los! Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Muah, wel jammer dat opzich. Meer kut dat straks de (basis)scholen gaan sluiten weer sowieso.
Op basisschool hier zijn deze week 3 klassen geheel thuis omdat leraren besmet zijn, en 7 leerlingen uit zelfde klas.
Ja, maar later dan wij. Ongetwijfeld door het verschil in klimaat.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind de pieken van Spanje en Portugal toch wel redelijk op dezelfde datum liggen.
Dat is wat je minimaal moet hebben. Goede vaccins bieden 5G. Janssen 2G.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef Leonos het volgende:
Wat is dat 2G waar iedereen het over heeft?
Kloptquote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind de pieken van Spanje en Portugal toch wel redelijk op dezelfde datum liggen.
'de landen' verwees in deze ook naar Spanje en Portugalquote:Maar de piekmomenten van de landen en Nederland hebben nooit letterlijk op hetzelfde moment plaatsgevonden.
Ongevaccineerden zijn dan bijna nergens meer welkom.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef Leonos het volgende:
Wat is dat 2G waar iedereen het over heeft?
Als Portugal weer hard omhoog gaat, kunnen we dan als correlatie stellen dat jij daar was? Laatste golf in Portugal was @AlwaysHappy net terugquote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Portugal zit nog op lage cijfers, maar ook duidelijk wel hoger dan een maand geleden. Ik ben benieuwd waar ze daar uiteindelijk op uitkomen, zeker omdat de vaccinatiegraad daar zo hoog is.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is wat je minimaal moet hebben. Goede vaccins bieden 5G. Janssen 2G.
Daar heeft Oostenrijk een probleem mee, kunnen ze niet naar de tulpen kijkenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar waarom wordt die 2G niet gewoon meteen ingevoerd.
Ah, goed toch!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ongevaccineerden zijn dan bijna nergens meer welkom.
Heerlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bewegingen inperken, daarom doen ze dit. Nachthoreca dicht, bioscopen en theaters dicht > na 20u is er weer geen klote te doen op straat.
Eerst doen we 0G voor twee weekjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar waarom wordt die 2G niet gewoon meteen ingevoerd.
Dan ben je al het draagvlak onder gevaccineerden ook meteen kwijt natuurlijk. Zou wel beter zijn, maar gaat niet gebeuren vermoed ik zo.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef zoost het volgende:
Waarom van 3G naar 2G? Wat lost dat nou op? Of hopen je nog de laatste % te pesten zodat ze nog een vaccinatie nemen. Dat gaat niet gebeuren. Je kunt beter iedereen gaan testen.
Mijn ervaring is dat op het werk wordt gedaan wat mag. Mogen er evenementen worden georganiseerd, dan worden ze georganiseerd. En mijn werkgever is semi-overheid met een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:13 schreef chratnox het volgende:
Ik denk dat die helderheid van geest er wel is als de urgentie duidelijk is. "Het gaat om de zorg" is voor veel mensen veel te abstract.
Houd na 24 november omgeving Malaga in de gaten. Ga iedereen en zijn moeder besmetten daar!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als Portugal weer hard omhoog gaat, kunnen we dan als correlatie stellen dat jij daar was? Laatste golf in Portugal was @:AlwaysHappy net terug
Volgens dat plaatje liggen de pieken op hetzelfde moment als in Nederland hoor.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar later dan wij. Ongetwijfeld door het verschil in klimaat.
Laat maar komen dan 2G dan!!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ongevaccineerden zijn dan bijna nergens meer welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |