abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202124646
quote:
5s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef _I het volgende:

[..]
Heb jij het idee dat antistoffentesten mee gaan doen in dit verhaal?

Is het niet die 6 of 12 maanden na een geregistreerde besmetting? Heb nog niet gezien dat je ook antist.testen kan gebruiken hier.
Nee OMT komt met drogredenen over vals positieven en idd de duur van die positieve test is gelimiteerd. Je blijft aan de gang met waar ze op sturen. Denk niet dat we hier snel uitkomen en ik denk dat we alle reden ertoe hebben om niet te verwachten dat die QR maatschappij snel stopt. QR heeft niks met gezondheid te maken, als je dat niet inziet... Tjah...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202124702
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hahahahahahahaha.

Of mag ik om deze onzin ook niet lachen?
Die persoon sluit zichzelf buiten en is zelf de oorzaak van al die onzin.

Neem gewoon een prik en wil je dat niet om wat voor reden dan ook laat jezelf dan testen. Voor jezelf en voor je mede-mens.

Haat zaaien met QR-codes? Wat dacht je van bescherming zaaien?
Zelf de oorzaak? Was het Hugo of Mark Rutte?

Waarom de ongevaccineerde wel testen en de praktisch even besmettelijke gevaccineerde niet? Waarom een aparte behandeling voor een praktisch homogene groep mensen? En kom er niet mee dat testen een kleinigheidje niet. Het is segregatie pur sang.

Jij gelooft dus werkelijk dat je beschermd moet worden als gevaccineerde van een gezond ongevaccineerd persoon? Werkelijk?

Goed vaccin man.

/ gevaccineerden (met nihil risico) moeten beschermd worden voor (even besmettelijk en allemaal nihil) ongevaccineerden!!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202124741
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
er zijn ook mensen die met vaccin aantoonbaar geen immuunstoffen hebben aangemaakt
die elimineer je op deze manier ook niet
Een maatregel is niet perfect. Het is en blijft een proxy en die probeer je zo goed mogelijk de werkelijkheid te laten omvatten. Iedereen non stop antistoffen tests ter verificatie is natuurlijk niet werkbaar.

Het gaat uiteindelijk - mag ik hopen - wel gewoon om bescherming.
pi_202124755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee OMT komt met drogredenen over vals positieven en idd de duur van die positieve test is gelimiteerd. Je blijft aan de gang met waar ze op sturen. Denk niet dat we hier snel uitkomen en ik denk dat we alle reden ertoe hebben om niet te verwachten dat die QR maatschappij snel stopt. QR heeft niks met gezondheid te maken, als je dat niet inziet... Tjah...
Alleen de criteria al voor het testen en wat als positieve test gerekend wordt. Cycli aanpassen ed.

Roepen ze vorige week nog dat ze gaan sturen op testen, week later is je testbewijs geen toegangsbewijs meer. Dus testen dalen, dus 2g werkt.

I’m spinning around :muziek:
  donderdag 11 november 2021 @ 12:54:16 #105
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202124806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een maatregel is niet perfect. Het is en blijft een proxy en die probeer je zo goed mogelijk de werkelijkheid te laten omvatten. Iedereen non stop antistoffen tests ter verificatie is natuurlijk niet werkbaar.

daar geloof ik al lang niet meer in
iedereen gevaccineerd andere keuze is er niet

waarom
.. qr code is natuurlijk het mooiste voorbeeld.. het werkt niet en toch wordt het krampachtig doorgedrukt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  donderdag 11 november 2021 @ 12:56:36 #106
421867 greysbones
pi_202124858
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

antistoffen test is niet non stop
als je er voldoende hebt kun je er een jaar mee verder
we kunnen nu ook mensen om de 6 maanden massaal prikken
waarom niet titeren.
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202124888
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef _I het volgende:

[..]
Alleen de criteria al voor het testen en wat als positieve test gerekend wordt. Cycli aanpassen ed.

Roepen ze vorige week nog dat ze gaan sturen op testen, week later is je testbewijs geen toegangsbewijs meer. Dus testen dalen, dus 2g werkt.

I’m spinning around :muziek:
25% false positive vanwege de CT waarde alleen al een hele tijd..

Zonder dat het een false negatieve wegnam. Tjah..

Zegt ook weer wat over de besmettelijkheid. Wel hoger dan griep wss maar okk weer niet zoop drastisch, gelukkig maar.
  donderdag 11 november 2021 @ 13:00:12 #108
421867 greysbones
pi_202124921
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
25% false positive vanwege de CT waarde alleen al een hele tijd..

Zonder dat het een false negatieve wegnam. Tjah..

Zegt ook weer wat over de besmettelijkheid. Wel hoger dan griep wss maar okk weer niet zoop drastisch, gelukkig maar.
dat vraag ik me werkelijk af
hoeveel mensen met griep testen positief op covid
er wordt enkel getest op Covid
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 11 november 2021 @ 13:01:41 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202124949

Zou het?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202124953
De tweet van de Duitse politicus lijkt werkelijkheid te worden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_202124980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Zou het?
lijkt me sterk
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 11 november 2021 @ 13:04:38 #112
421867 greysbones
pi_202124987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:02 schreef Ali_boo het volgende:
De tweet van de Duitse politicus lijkt werkelijkheid te worden

[ twitter ]
godver
zit hem gewoon net te lezen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 11 november 2021 @ 13:05:16 #113
421867 greysbones
pi_202124997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
lijkt me sterk
hebben ze toch zitten meelezen hier :o
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 11 november 2021 @ 13:35:55 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202125414
twitter

Poeh :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202125621
OMT adviseert korte beperkte lockdown, daarna 2G; kabinet moet nog beslissen

quote:
Het OMT stelt voor, in opdracht van het kabinet, aan het kabinet, om een 2G QR systeem in te voeren. De media openbaart - in opdracht van het kabinet - het voorstel van het OMT - in opdracht van het kabinet - de vermeende plannen van het OMT - ik bedoel: het kabinet - zodat de geest van het volk de beoogde maatregel beter accepteert.
Bananen republiek.
pi_202125655

_O_
incl bezoekje bordeel?
Plaats hier uw advertentie
pi_202125925
Ja ja, dus als ik het goed begrijp krijgen we dit jaar STRENGERE maatregelen dan vorig jaar, terwijl 9/10 mensen gevaccineerd zijn met een vaccin wat (officieel) 33x betere bescherming biedt tegen ziekenhuisopname t.o.v. ongevaccineerd.

Dus we staan er 28x beter voor dan vorig jaar én hebben momenteel lagere ziekenhuiscijfers. Maar toch, gaan we weer in lockdown, 2G, etc? Ook de 3e shot voor de deur.

Even serieus, wie gelooft dit nog?
  donderdag 11 november 2021 @ 14:38:29 #118
421867 greysbones
pi_202126118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:18 schreef matigeuser het volgende:
Ja ja, dus als ik het goed begrijp krijgen we dit jaar STRENGERE maatregelen dan vorig jaar, terwijl 9/10 mensen gevaccineerd zijn met een vaccin wat (officieel) 33x betere bescherming biedt tegen ziekenhuisopname t.o.v. ongevaccineerd.

Dus we staan er 28x beter voor dan vorig jaar én hebben momenteel lagere ziekenhuiscijfers. Maar toch, gaan we weer in lockdown, 2G, etc? Ook de 3e shot voor de deur.

Genoeg
kijk hier op Fok
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 11 november 2021 @ 14:52:11 #119
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202126302
quote:
99s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Genoeg
kijk hier op Fok
Als je even wacht en goed oplet komen ze zo nu en dan voorbij met hun oogklep-wijsheden. Tip: in de ochtend met een bak yogHurt het over je heen laten komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:18 schreef matigeuser het volgende:

De geloofwaardigheid was al snel verdampt. Doodpletterende mensen op TV in China enzo. Ziekenhuizen die binnen enkele dagen compleet uit de grond gestampt werden. Hele steden in China in volledige lockdown. Toen was het nog spannend.

De rest is geschiedenis
Mai pben rai~!
  donderdag 11 november 2021 @ 14:52:32 #120
421867 greysbones
pi_202126308
twitter

:r :r :r
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 11 november 2021 @ 15:01:24 #121
421867 greysbones
pi_202126423
twitter

voor degene die zo dol zijn op statistiekjes
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202126755
Oke ! Wie van jullie reed net voor mij de garage uit ?!

_O-
pi_202126940
quote:
Meeste nieuwe positieve tests op één dag sinds begin pandemie
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 16.364 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 3688 meer dan gisteren. Het is het hoogste aantal sinds het begin van de pandemie in maart 2020.

In de ziekenhuizen nam de bezetting toe. Er liggen nu 1699 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1647), van wie 330 op de IC (gisteren: 327), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).

Bij het RIVM werden 26 overleden covid-patiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 24 doden per dag, tegen 18 doden per dag een week eerder.
https://nos.nl/liveblog/2(...)terd-over-omt-advies
Verschrikkelijk, we hebben weer te laat ingegrepen met maatregelen. Gelukkig komen deze cijfers wel net voor het overleg waarin de nieuwe maatregelen besproken worden die vrijdag aangekondigd worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202126946
Een nieuw dagrecord _O_
Precies op het juiste moment!
  donderdag 11 november 2021 @ 15:29:34 #125
421867 greysbones
pi_202126954
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, we hebben weer te laat ingegrepen met maatregelen. Gelukkig komen deze cijfers wel net voor het overleg waarin de nieuwe maatregelen besproken worden die vrijdag aangekondigd worden.
_O- _O- _O-
we hebben??
wat heb jij gedaan dan?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')