Nee OMT komt met drogredenen over vals positieven en idd de duur van die positieve test is gelimiteerd. Je blijft aan de gang met waar ze op sturen. Denk niet dat we hier snel uitkomen en ik denk dat we alle reden ertoe hebben om niet te verwachten dat die QR maatschappij snel stopt. QR heeft niks met gezondheid te maken, als je dat niet inziet... Tjah...quote:Op donderdag 11 november 2021 11:30 schreef _I het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat antistoffentesten mee gaan doen in dit verhaal?
Is het niet die 6 of 12 maanden na een geregistreerde besmetting? Heb nog niet gezien dat je ook antist.testen kan gebruiken hier.
Zelf de oorzaak? Was het Hugo of Mark Rutte?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
Of mag ik om deze onzin ook niet lachen?
Die persoon sluit zichzelf buiten en is zelf de oorzaak van al die onzin.
Neem gewoon een prik en wil je dat niet om wat voor reden dan ook laat jezelf dan testen. Voor jezelf en voor je mede-mens.
Haat zaaien met QR-codes? Wat dacht je van bescherming zaaien?
Een maatregel is niet perfect. Het is en blijft een proxy en die probeer je zo goed mogelijk de werkelijkheid te laten omvatten. Iedereen non stop antistoffen tests ter verificatie is natuurlijk niet werkbaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die met vaccin aantoonbaar geen immuunstoffen hebben aangemaakt
die elimineer je op deze manier ook niet
Alleen de criteria al voor het testen en wat als positieve test gerekend wordt. Cycli aanpassen ed.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee OMT komt met drogredenen over vals positieven en idd de duur van die positieve test is gelimiteerd. Je blijft aan de gang met waar ze op sturen. Denk niet dat we hier snel uitkomen en ik denk dat we alle reden ertoe hebben om niet te verwachten dat die QR maatschappij snel stopt. QR heeft niks met gezondheid te maken, als je dat niet inziet... Tjah...
daar geloof ik al lang niet meer inquote:Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een maatregel is niet perfect. Het is en blijft een proxy en die probeer je zo goed mogelijk de werkelijkheid te laten omvatten. Iedereen non stop antistoffen tests ter verificatie is natuurlijk niet werkbaar.
Het gaat uiteindelijk - mag ik hopen - wel gewoon om bescherming.
antistoffen test is niet non stopquote:Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een maatregel is niet perfect. Het is en blijft een proxy en die probeer je zo goed mogelijk de werkelijkheid te laten omvatten. Iedereen non stop antistoffen tests ter verificatie is natuurlijk niet werkbaar.
Het gaat uiteindelijk - mag ik hopen - wel gewoon om bescherming.
25% false positive vanwege de CT waarde alleen al een hele tijd..quote:Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef _I het volgende:
[..]
Alleen de criteria al voor het testen en wat als positieve test gerekend wordt. Cycli aanpassen ed.
Roepen ze vorige week nog dat ze gaan sturen op testen, week later is je testbewijs geen toegangsbewijs meer. Dus testen dalen, dus 2g werkt.
I’m spinning around
dat vraag ik me werkelijk afquote:Op donderdag 11 november 2021 12:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
25% false positive vanwege de CT waarde alleen al een hele tijd..
Zonder dat het een false negatieve wegnam. Tjah..
Zegt ook weer wat over de besmettelijkheid. Wel hoger dan griep wss maar okk weer niet zoop drastisch, gelukkig maar.
godverquote:Op donderdag 11 november 2021 13:02 schreef Ali_boo het volgende:
De tweet van de Duitse politicus lijkt werkelijkheid te worden
[ twitter ]
hebben ze toch zitten meelezen hierquote:
Bananen republiek.quote:Het OMT stelt voor, in opdracht van het kabinet, aan het kabinet, om een 2G QR systeem in te voeren. De media openbaart - in opdracht van het kabinet - het voorstel van het OMT - in opdracht van het kabinet - de vermeende plannen van het OMT - ik bedoel: het kabinet - zodat de geest van het volk de beoogde maatregel beter accepteert.
Genoegquote:Op donderdag 11 november 2021 14:18 schreef matigeuser het volgende:
Ja ja, dus als ik het goed begrijp krijgen we dit jaar STRENGERE maatregelen dan vorig jaar, terwijl 9/10 mensen gevaccineerd zijn met een vaccin wat (officieel) 33x betere bescherming biedt tegen ziekenhuisopname t.o.v. ongevaccineerd.
Dus we staan er 28x beter voor dan vorig jaar én hebben momenteel lagere ziekenhuiscijfers. Maar toch, gaan we weer in lockdown, 2G, etc? Ook de 3e shot voor de deur.
Even serieus, wie gelooft dit nog?
Als je even wacht en goed oplet komen ze zo nu en dan voorbij met hun oogklep-wijsheden. Tip: in de ochtend met een bak yogHurt het over je heen laten komen.quote:
De geloofwaardigheid was al snel verdampt. Doodpletterende mensen op TV in China enzo. Ziekenhuizen die binnen enkele dagen compleet uit de grond gestampt werden. Hele steden in China in volledige lockdown. Toen was het nog spannend.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:18 schreef matigeuser het volgende:
Ja ja, dus als ik het goed begrijp krijgen we dit jaar STRENGERE maatregelen dan vorig jaar, terwijl 9/10 mensen gevaccineerd zijn met een vaccin wat (officieel) 33x betere bescherming biedt tegen ziekenhuisopname t.o.v. ongevaccineerd.
Dus we staan er 28x beter voor dan vorig jaar én hebben momenteel lagere ziekenhuiscijfers. Maar toch, gaan we weer in lockdown, 2G, etc? Ook de 3e shot voor de deur.
Even serieus, wie gelooft dit nog?
Verschrikkelijk, we hebben weer te laat ingegrepen met maatregelen. Gelukkig komen deze cijfers wel net voor het overleg waarin de nieuwe maatregelen besproken worden die vrijdag aangekondigd worden.quote:Meeste nieuwe positieve tests op één dag sinds begin pandemie
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 16.364 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 3688 meer dan gisteren. Het is het hoogste aantal sinds het begin van de pandemie in maart 2020.
In de ziekenhuizen nam de bezetting toe. Er liggen nu 1699 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 1647), van wie 330 op de IC (gisteren: 327), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
Bij het RIVM werden 26 overleden covid-patiënten gemeld. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 24 doden per dag, tegen 18 doden per dag een week eerder.
https://nos.nl/liveblog/2(...)terd-over-omt-advies
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, we hebben weer te laat ingegrepen met maatregelen. Gelukkig komen deze cijfers wel net voor het overleg waarin de nieuwe maatregelen besproken worden die vrijdag aangekondigd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |