abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202120241
Van zo'n kamp-anita die met haar kinderen Djayden en Jaylana zich niet laten vaccineren met argumenten á la :

ja maar in limburg liggen alleen maar gevaccineeerdeeee op de ICeeeee

ja maar als je gevaccineerd bent kan je ook gewoon andere besmetteeee hoorrrr

van mij hoef die spuit nie, want ze weten heulemaal niet wat er in zit, met 5G enzo

ja ik laat me niet dwingen door de overhed, ze probere os alleen meer te controlereeen

die klote Rutte moet gewoon meer ruimte en IC bedden regelen!

Meer predictable wappie-liners zijn meer dan welkom! ^O^
and no
pi_202120252
@vogeltjesdans is ook een wappie
pi_202120263
Je bent de WO2 vergelijking vergeten TS
pi_202120299
Bij het zwembad waar m'n ma werkt: als jullie mij niet binnen laten zonder QR ga ik jullie aanklagen want dan verdrinkt m'n kind omdat jullie hem zwemles ontnemen!!!!
pi_202120318
Ik ben ook anti maatregelen(die teveel impact hebben). Maar wel voor vaccinaties.

Want vaccinaties is samen met het opschalen van de zorg een deel van de oplossing. En simpele maatregelen waar niemand echt last van heeft en alleen een kwestie is van gezond verstand gebruiken ook geen problemen mee.

Strenge maatregelen is alleen symptoombestrijding en doen meer kwaad dan goed.
pi_202120344
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij het zwembad waar m'n ma werkt: als jullie mij niet binnen laten zonder QR ga ik jullie aanklagen want dan verdrinkt m'n kind omdat jullie hem zwemles ontnemen!!!!
Ja lach er maar om...

Dat persoon wordt buitengesloten en dat is extreem en dat persoon gaat extreem denken, nou nou.. De overheid zit haat te zaaien met die QR codes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202120347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef LanaMyst het volgende:
Ik ben ook anti maatregelen(die teveel impact hebben). Maar wel voor vaccinaties.

Want vaccinaties is samen met het opschalen van de zorg een deel van de oplossing. En simpele maatregelen waar niemand echt last van heeft en alleen een kwestie is van gezond verstand gebruiken ook geen problemen mee.

Pro vaccin, bij eigen keuze
Kindertjes dringen naar een vaccin wat niks met gezondheid te maken heeft.. Sekte gedrag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202120407
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Pro vaccin, bij eigen keuze
Kindertjes dringen naar een vaccin wat niks met gezondheid te maken heeft.. Sekte gedrag.
Ja ik ook pro vaccin, maar inderdaad wel eigen keuze.

Ook tegen lockdowns, prima dat de overheid vanwege het virus veiligheidseisen en extra regeltjes opstelt voor ondernemers, maar domweg sluiten... :N
En wat ik achter mijn eigen voordeur uitvreet en hoe, wanneer en waarnaartoe ik mij verplaats hebben ze al helemaal niets mee te maken.
pi_202120424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:16 schreef DR898 het volgende:
Van zo'n kamp-anita die met haar kinderen Djayden en Jaylana zich niet laten vaccineren met argumenten á la :

ja maar in limburg liggen alleen maar gevaccineeerdeeee op de ICeeeee

ja maar als je gevaccineerd bent kan je ook gewoon andere besmetteeee hoorrrr

van mij hoef die spuit nie, want ze weten heulemaal niet wat er in zit, met 5G enzo

ja ik laat me niet dwingen door de overhed, ze probere os alleen meer te controlereeen

die klote Rutte moet gewoon meer ruimte en IC bedden regelen!

Meer predictable wappie-liners zijn meer dan welkom! ^O^
Schaapje is mad.
pi_202120444
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:41 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Ja ik ook pro vaccin, maar inderdaad wel eigen keuze.

Ook tegen lockdowns, prima dat de overheid vanwege het virus veiligheidseisen en extra regeltjes opstelt voor ondernemers, maar domweg sluiten... :N
En wat ik achter mijn eigen voordeur uitvreet en hoe, wanneer en waarnaartoe ik mij verplaats hebben ze al helemaal niets mee te maken.
Heeft ook allemaal geen zin gehad.

Enige wat echt werkte was kroegen en bars dicht en advies elkaar even niet op te zoeken en als je het wel doet voorzichtig te zijn (1.5m handjes wassen).

Restaurants... Kan nog maar wordt al minder effectief.. Bioscopen.. Musea.. Maar dat wordt echt excessief kosten maken voor minimaal effect.

En het virus verspreidt zich exponentieel initieel dus je moet, als het nodig is, zsm beginnen met de logische maatregelen, opdat je niet extreem ineffectieve sloop maatregelen hoeft te nemen
pi_202120554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:44 schreef Nober het volgende:

[..]
Schaapje is mad.
Dit!

Onder zowel pro als anti vaxxers zitten domme mensen.

Of je nu overal tegenin gaat en overal complotten ziet, of als een braaf schaap in het gelid loopt en bij alles wat de overheid zegt ja en amen knikt zonder moeilijke vragen te stellen. Moeten ze lekker zelf weten, de waarheid ligt zoals altijd ergens in het midden, ik trek mijn eigen plan wel.

Ik maak me drukker om die domme tweestrijd dan om het feit of iemand wel of geen prikje wil.

Gezond verstand gebruiken is voor sommigen (pro of anti) erg moeilijk.
  donderdag 11 november 2021 @ 08:54:35 #12
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202120556
Fuck de overheid en fuck de dictatuur.

Onaantastbaarheid van het lichaam is een grondrecht.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_202120653
Origineel topic.
Niet gelezen.
Cheers lad
lol
pi_202121271
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja lach er maar om...

Dat persoon wordt buitengesloten en dat is extreem en dat persoon gaat extreem denken, nou nou.. De overheid zit haat te zaaien met die QR codes.
Hoezo buitengesloten? Als je zo graag mee wil met je kind dat volledig zonder QR-code naar binnen mag kan je toch even een negatieve test halen?
  donderdag 11 november 2021 @ 09:48:35 #15
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_202121415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef LanaMyst het volgende:

Ik ben ook voor vaccins, tegen maatregelen en voor vrijheid van keuze. Maar dat maakt de wappies die leugens verspreiden, waar anderen intrappen wel bloedirritant en soms begrijp ik de mensen die de boel willen forceren wel.
pi_202121451
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik ben ook voor vaccins, tegen maatregelen en voor vrijheid van keuze. Maar dat maakt de wappies die leugens verspreiden, waar anderen intrappen wel bloedirritant en soms begrijp ik de mensen die de boel willen forceren wel.
Dit.
pi_202122159
Jeetje wat

veel

spaties

tussen de

teksten.

Vind je

dat makkelijk

lezen TS?
pi_202122578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Hoezo buitengesloten? Als je zo graag mee wil met je kind dat volledig zonder QR-code naar binnen mag kan je toch even een negatieve test halen?
Andere behandeling die negatief uitpakt voor die groep.

Zou wat zijn als jij voordat je de supermarkt in mag iedere keer 30minuten voor de deur moet hoolahoopen voordat je naar binnen mag terwijl dat van de rest niet geëist wordt.

Testen bescherm je een ander mee, maar die besmettelijkheid tussen de groepen is nauwelijks anders, dus een andere behandeling voor een andere groep is dan effectief discriminatie.
pi_202123085
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Andere behandeling die negatief uitpakt voor die groep.

Zou wat zijn als jij voordat je de supermarkt in mag iedere keer 30minuten voor de deur moet hoolahoopen voordat je naar binnen mag terwijl dat van de rest niet geëist wordt.

Testen bescherm je een ander mee, maar die besmettelijkheid tussen de groepen is nauwelijks anders, dus een andere behandeling voor een andere groep is dan effectief discriminatie.
Het is geen discriminatie, iedereen kan naar binnen. Dat de een er een negatieve test voor moet doen, terwijl de ander naar binnen kan wegens vaccinaties vind ik niet zo relevant. De vrijheid om ergens naar binnen te gaan is er gewoon. Als je ervoor kiest om niet aan die voorwaarden te voldoen, dan is dat niet meer dan dat: een keuze.

Of vind jij het ook discriminatie als je zonder kaartje geen concert binnen mag? Dat komt immers bijna op hetzelfde neer, je had de keuze om gewoon een kaartje te kunnen kopen maar hebt het niet gedaan. Dan zijn er gevolgen. Hetzelfde in geval van dat hoolahoop-voorbeeld van jou. Ik heb de keuze om het te doen en binnen gelaten te worden, of het niet te doen en niet binnen gelaten te woorden. Wederom is het toverwoord "keuze".

Daarom ben ik overigens wel tegen het 2G-gebeuren. Dan haal je die vrije keuze weg. Ondanks dat ik zeer pro-vaccinatie ben, letterlijk 0 argumenten kan bedenken om je niet te laten vaccineren en dus ook voor de QR-code in de huidige vorm ben vind ik niet dat je mensen kan dwingen zich te laten vaccineren, hoe zacht de hand waarmee je dwingt ook is.
pi_202123102
Zolang de kroegen maar open blijven. B:)B
pi_202123575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja lach er maar om...

Hahahahahahahaha.

Of mag ik om deze onzin ook niet lachen?
Die persoon sluit zichzelf buiten en is zelf de oorzaak van al die onzin.

Neem gewoon een prik en wil je dat niet om wat voor reden dan ook laat jezelf dan testen. Voor jezelf en voor je mede-mens.

Haat zaaien met QR-codes? Wat dacht je van bescherming zaaien?
pi_202123604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:41 schreef LanaMyst het volgende:

NL heeft nog nooit een lockdown gehad en dat gaat ook niet gebeuren.
Een simpel winkeltje dat dicht moet is geen lockdown.

Steden volledig afsluiten, niet naar buiten mogen zonder papiertje voor de supermarkt.
DAT is een lockdown.

De maatregelen die NL tot nu toe gehad heeft waren zeer minimalistisch.
pi_202123621
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:54 schreef SuperNeger het volgende:
Fuck de overheid en fuck de dictatuur.

Onaantastbaarheid van het lichaam is een grondrecht.
Nou ja ik denk dat niemand hier pro Noord-Korea of Turkije is.
Dictatuur is nooit goed.

Onaantastbaarheid lichaam heeft niets met vaccins te maken. Dus ga ergens anders janken schaapje.
Daarnaast kun je ook gewoon jezelf laten testen.
Al janken om de meest kleine maatregelen in NL :')
pi_202123711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
NL heeft nog nooit een lockdown gehad en dat gaat ook niet gebeuren.
Een simpel winkeltje dat dicht moet is geen lockdown.

Steden volledig afsluiten, niet naar buiten mogen zonder papiertje voor de supermarkt.
DAT is een lockdown.

De maatregelen die NL tot nu toe gehad heeft waren zeer minimalistisch.
Lockdowns zijn er in verschillende gradaties. van mild tot extreem.
Maar dat wil niet zeggen dat alleen een extreme lockdown een lockdown genoemd mag worden

Op het moment dat er gelegenheden op slot gaan is er sprake van een lockdown.
pi_202123803
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:44 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Lockdowns zijn er in verschillende gradaties. van mild tot extreem.
Maar dat wil niet zeggen dat alleen een extreme lockdown een lockdown genoemd mag worden

Op het moment dat er gelegenheden op slot gaan is er sprake van een lockdown.
Dat een klein deel van de winkels dicht moet kun je geen lockdown noemen.
We mochten nog vrij overal gaan en staan, alles gewoon doen.

En dan janken over een ''lockdown''. Terwijl je in heel veel landen het huis totaal niet uit mocht zonder een verklaring van noodzaak (voor de essentiële beroepen, of voor supermarkt bezoek).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')