Ja lach er maar om...quote:Op donderdag 11 november 2021 08:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij het zwembad waar m'n ma werkt: als jullie mij niet binnen laten zonder QR ga ik jullie aanklagen want dan verdrinkt m'n kind omdat jullie hem zwemles ontnemen!!!!
Pro vaccin, bij eigen keuzequote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef LanaMyst het volgende:
Ik ben ook anti maatregelen(die teveel impact hebben). Maar wel voor vaccinaties.
Want vaccinaties is samen met het opschalen van de zorg een deel van de oplossing. En simpele maatregelen waar niemand echt last van heeft en alleen een kwestie is van gezond verstand gebruiken ook geen problemen mee.
Strenge maatregelen is alleen symptoombestrijding en doen meer kwaad dan goed.
Ja ik ook pro vaccin, maar inderdaad wel eigen keuze.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pro vaccin, bij eigen keuze
Kindertjes dringen naar een vaccin wat niks met gezondheid te maken heeft.. Sekte gedrag.
Schaapje is mad.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:16 schreef DR898 het volgende:
Van zo'n kamp-anita die met haar kinderen Djayden en Jaylana zich niet laten vaccineren met argumenten á la :
ja maar in limburg liggen alleen maar gevaccineeerdeeee op de ICeeeee
ja maar als je gevaccineerd bent kan je ook gewoon andere besmetteeee hoorrrr
van mij hoef die spuit nie, want ze weten heulemaal niet wat er in zit, met 5G enzo
ja ik laat me niet dwingen door de overhed, ze probere os alleen meer te controlereeen
die klote Rutte moet gewoon meer ruimte en IC bedden regelen!
Meer predictable wappie-liners zijn meer dan welkom!
Heeft ook allemaal geen zin gehad.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:41 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja ik ook pro vaccin, maar inderdaad wel eigen keuze.
Ook tegen lockdowns, prima dat de overheid vanwege het virus veiligheidseisen en extra regeltjes opstelt voor ondernemers, maar domweg sluiten...
En wat ik achter mijn eigen voordeur uitvreet en hoe, wanneer en waarnaartoe ik mij verplaats hebben ze al helemaal niets mee te maken.
Dit!quote:
Hoezo buitengesloten? Als je zo graag mee wil met je kind dat volledig zonder QR-code naar binnen mag kan je toch even een negatieve test halen?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja lach er maar om...
Dat persoon wordt buitengesloten en dat is extreem en dat persoon gaat extreem denken, nou nou.. De overheid zit haat te zaaien met die QR codes.
Ik ben ook voor vaccins, tegen maatregelen en voor vrijheid van keuze. Maar dat maakt de wappies die leugens verspreiden, waar anderen intrappen wel bloedirritant en soms begrijp ik de mensen die de boel willen forceren wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef LanaMyst het volgende:
Ik ben ook anti maatregelen(die teveel impact hebben). Maar wel voor vaccinaties.
Want vaccinaties is samen met het opschalen van de zorg een deel van de oplossing. En simpele maatregelen waar niemand echt last van heeft en alleen een kwestie is van gezond verstand gebruiken ook geen problemen mee.
Strenge maatregelen is alleen symptoombestrijding en doen meer kwaad dan goed.
Dit.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik ben ook voor vaccins, tegen maatregelen en voor vrijheid van keuze. Maar dat maakt de wappies die leugens verspreiden, waar anderen intrappen wel bloedirritant en soms begrijp ik de mensen die de boel willen forceren wel.
Andere behandeling die negatief uitpakt voor die groep.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoezo buitengesloten? Als je zo graag mee wil met je kind dat volledig zonder QR-code naar binnen mag kan je toch even een negatieve test halen?
Het is geen discriminatie, iedereen kan naar binnen. Dat de een er een negatieve test voor moet doen, terwijl de ander naar binnen kan wegens vaccinaties vind ik niet zo relevant. De vrijheid om ergens naar binnen te gaan is er gewoon. Als je ervoor kiest om niet aan die voorwaarden te voldoen, dan is dat niet meer dan dat: een keuze.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Andere behandeling die negatief uitpakt voor die groep.
Zou wat zijn als jij voordat je de supermarkt in mag iedere keer 30minuten voor de deur moet hoolahoopen voordat je naar binnen mag terwijl dat van de rest niet geëist wordt.
Testen bescherm je een ander mee, maar die besmettelijkheid tussen de groepen is nauwelijks anders, dus een andere behandeling voor een andere groep is dan effectief discriminatie.
Hahahahahahahaha.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja lach er maar om...
Dat persoon wordt buitengesloten en dat is extreem en dat persoon gaat extreem denken, nou nou.. De overheid zit haat te zaaien met die QR codes.
NL heeft nog nooit een lockdown gehad en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:41 schreef LanaMyst het volgende:
Ook tegen lockdowns, prima dat de overheid vanwege het virus veiligheidseisen en extra regeltjes opstelt voor ondernemers, maar domweg sluiten...
En wat ik achter mijn eigen voordeur uitvreet en hoe, wanneer en waarnaartoe ik mij verplaats hebben ze al helemaal niets mee te maken.
Nou ja ik denk dat niemand hier pro Noord-Korea of Turkije is.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:54 schreef SuperNeger het volgende:
Fuck de overheid en fuck de dictatuur.
Onaantastbaarheid van het lichaam is een grondrecht.
Lockdowns zijn er in verschillende gradaties. van mild tot extreem.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
NL heeft nog nooit een lockdown gehad en dat gaat ook niet gebeuren.
Een simpel winkeltje dat dicht moet is geen lockdown.
Steden volledig afsluiten, niet naar buiten mogen zonder papiertje voor de supermarkt.
DAT is een lockdown.
De maatregelen die NL tot nu toe gehad heeft waren zeer minimalistisch.
Dat een klein deel van de winkels dicht moet kun je geen lockdown noemen.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:44 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Lockdowns zijn er in verschillende gradaties. van mild tot extreem.
Maar dat wil niet zeggen dat alleen een extreme lockdown een lockdown genoemd mag worden
Op het moment dat er gelegenheden op slot gaan is er sprake van een lockdown.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |