abonnement Unibet Coolblue
pi_202119157
pi_202119187
.

[ Bericht 46% gewijzigd door Blues op 11-11-2021 18:53:17 ]
pi_202119207
Moest ook even goochelen op een houten lont.

Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Dat waren 8 punten. Mijn negende was: denk ook aan de buren.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.
Dan ben ik maar een zuurklinkende buurvrouw.

@Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Drie stemgroepen: sopraan, alt, tenor (oa. Ikke) x 5 personen = 15 mensen.
Volgende week mogelijk repeteren in de grote zaal van een wijkcentrum.
pi_202119229
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:
Moest ook even goochelen op een houten lont.

Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Dat waren 8 punten. Mijn negende was: denk ook aan de buren.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.
Dan ben ik maar een zuurklinkende buurvrouw.

@:Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Drie stemgroepen: sopraan, alt, tenor (oa. Ikke) x 5 personen = 15 mensen.
Volgende week mogelijk repeteren in de grote zaal van een wijkcentrum.
Ventilee Overvlakkee!
Bij koor van mijn vriendin waren er 2 ongevaxxten. Die geen qr wilden laten zien.. en verongelijkt thuiszaten en dat breed uitgemeten gaven in die koorapp of zoiets.

Saillant detail, eentje werkt er in ons eigen zkh. :X

En hier stinkt het ook naar de open haard van de buuv hier 3 huizen verderop.
pi_202119284
Hier vlak bij zit een kunstenaarsgroep. Gemeente heeft een toilet/douche gebeuren aangelegd, zelf wonen ze in pipowagens of van die schaftwagens. Nergens elektriciteit en ook geen verwarming. Want da’s niet natuurlijk (op 10 minuten lopen van de binnenstad 8)7 ). Maar wel ‘s morgens en ‘s avonds vuurtjes stoken
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 23:44:49 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202119288
Ik hoorde dat er bij de Baptisten Gemeente in het dorp toch ook wel een beetje een tweespalt aan het ontstaan was tussen wel en niet gevaccineerden.

Misschien kunnen ze de kerk splitsen, de Bappies en de Wappies :D (die naam Bappies hebben ze al langer overigens, maar ja, B=W is nu wel toepasselijk)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202119297
Nu wil ik ook een kaars met houten lont O+

Van een van mijn koren ben ik aangewezen als soort vertrouwenspersoon. Als mensen geen QR code willen/kunnen laten zien of vragen hebben dan kunnen ze bij mij terecht. Tot dusver van niemand wat gehoord.
Gaat er meer om dat ze iemand de reden kunnen geven, mochten ze daar behoefte aan hebben. Zonder QR komen ze er gewoon niet in, ongeacht het verhaal :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202119312
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:
Moest ook even goochelen op een houten lont.

Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Dat waren 8 punten. Mijn negende was: denk ook aan de buren.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.
Dan ben ik maar een zuurklinkende buurvrouw.

@:Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Drie stemgroepen: sopraan, alt, tenor (oa. Ikke) x 5 personen = 15 mensen.
Volgende week mogelijk repeteren in de grote zaal van een wijkcentrum.
Zing jij tenor?
En geen bassen bij jullie koor? Keuze of ‘gebrek aan’?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 23:48:24 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202119329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier vlak bij zit een kunstenaarsgroep. Gemeente heeft een toilet/douche gebeuren aangelegd, zelf wonen ze in pipowagens of van die schaftwagens. Nergens elektriciteit en ook geen verwarming. Want da’s niet natuurlijk (op 10 minuten lopen van de binnenstad 8)7 ). Maar wel ‘s morgens en ‘s avonds vuurtjes stoken
Ik liep van het voorjaar langs een of andere klimaatdemonstratie in Köln. Was iemand aan het predikken "ja en je mag eigenlijk alleen lopends of met de fiets reizen, want ook treinen en bussen stoten CO2 uit" (maar dan op z'n Duits natuurlijk :+ ) Op dat moment liep ik achter het podium langs, alweer een behoorlijke dieselaggregaat stond te brommen. Er was me iets teveel politie aanwezig om die aggregaat uit te schakelen :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202119573
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zing jij tenor?
En geen bassen bij jullie koor? Keuze of ‘gebrek aan’?
Nou ja, mijn stem is laag dankzij ook een leven lang roken. o|O
Er zijn nog 3 mannen, die ook laag zingen. Er was er één, die meezong bij midden.
Té weinig mannen naar verhouding. Eén Gestopt, verhuisd, geen qr code.

@Cat-astrophe het kerstliedje van dit jaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 11-11-2021 00:54:53 ]
pi_202119859
Dubbel..
pi_202119860
Goedemorgen! Lichte keelpijn en na al die positieve mensen met weinig klachten in mijn (verre) omgeving wil ik een testafspraak maken. Voorheen kon ik dan gewoon binnen een paar uur in de hoek in Eindhoven terecht, maar nu zijn alle opties ruim 30 minuten rijden...
pi_202119870
Goedemorgen
Tijd om 1000 liter bier te brouwen *O*
pi_202119905
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou ja, mijn stem is laag dankzij ook een leven lang roken. o|O
Er zijn nog 3 mannen, die ook laag zingen. Er was er één, die meezong bij midden.
Té weinig mannen naar verhouding. Eén Gestopt, verhuisd, geen qr code.

@:Cat-astrophe het kerstliedje van dit jaar.
Lol, nu heb ik van jou een stem in mijn hoofd _O-

En Carol of the bells zingen wij ook. Ik denk dat zowat elk koor dat wel doet. Leuk nummer :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202119908
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om 1000 liter bier te brouwen *O*
*O* :W

Ik ga juist de andere kant uit, kantoordagje.
Wie weet wel weer de laatste voorlopig :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202119919
Goedemorgen 8-) Het lijkt erop dat ik gewoon verkouden ben ipv Corona heb :7 Desalniettemin voel ik me er goed beroerd door :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202119922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 06:32 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Lichte keelpijn en na al die positieve mensen met weinig klachten in mijn (verre) omgeving wil ik een testafspraak maken. Voorheen kon ik dan gewoon binnen een paar uur in de hoek in Eindhoven terecht, maar nu zijn alle opties ruim 30 minuten rijden...
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar Delft :P Ze suggereerden ook nog Roosendaal :P En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202119987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar Delft :P Ze suggereerden ook nog Roosendaal :P En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt :')
Beetje de afweging of je een half uur in de wacht wil hangen voor een afspraak in de buurt, of een half uur wil rijden voor een afspraak verder weg.

Beterschap!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 11 november 2021 @ 07:35:34 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202120012
Ik denk dat er door die verre afspraken ook veel mensen niet testen.
Dinsdag dacht ik ook alleen maar voor de zekerheid te gaan en als ik dan naar Elst ofzo had gemoeten was ik waarschijnlijk afgehaakt.
pi_202120084
Precies, en bellen kan pas vanaf 8 uur, en dat is lastig met werk-afspraken omgooien. Nu een afspraak op 35 minuten rijden, tijdens een algemene sessie dus dan luister ik tijdens het rijden wel mee via mijn telefoon ofzo. En anders niet. Ik heb ook liever een collega even afwezig/onbereikbaar dan ongetest rondlopend bij klachten.

Fijn P dat je negatief bent!
pi_202120169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar Delft :P Ze suggereerden ook nog Roosendaal :P En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt :')
Het is gewoon heel druk. Ik werd digitaal ook ver weg gestuurd, maar moet een dubbelafspraak dus belde toch maar. Toen kon ik gewoon zelf kiezen waar ik heen wilde.

5 minuten in de wacht nadat ik eerder werd afgewimpeld wegens alle lijnen bezet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202120175
Goedemorgen :O

P gelukkig negatief *O* Anders liep de covidscore wel heel hard op in de slowchat :+ Verkoudheid kan ook behoorlijk beroerd zijn, beterschap :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202120187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om 1000 liter bier te brouwen *O*
Ik ga me in Nederweert laten testen. Dan kan ik ongeveer zwaaien toch :+ ?
pi_202120316
Goedemorgen!
Succes testers & brouwers :)

Ik zal zo even mail wegwerken en dan in de ochtend een uurtje vergaderen. Daarna moest ik maar eens de was doen. Water warm maken, handwassen, uitspoelen uitspoelen uitspoelen.

Gister naar stad geweest, boodshappen en plantjes. En via een mooie verlaten verwaarloosde binnenweg terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202120337
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Succes testers & brouwers :)

Ik zal zo even mail wegwerken en dan in de ochtend een uurtje vergaderen. Daarna moest ik maar eens de was doen. Water warm maken, handwassen, uitspoelen uitspoelen uitspoelen.

Gister naar stad geweest, boodshappen en plantjes. En via een mooie verlaten verwaarloosde binnenweg terug. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi O+ Hoe lang doe je over de wandeling naar de stad?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202120426
Heerlijk ziet dat er uit @sigme
pi_202120450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Mooi O+ Hoe lang doe je over de wandeling naar de stad?
Oh, dit was even een stukje wandelen om de honden de pootjes te laten strekken na in de auto wachten tot wij klaar waren met boodschappen. We wandelen wel eens naar het dorp, dat is een uur tot anderhalf uur enkele reis (afhankelijk van de route). Middelgroot stadje ligt op 20 km, grote stad op 60.
Groot boodschappen en plantjes en 40liter potgrond moet sowieso per auto vervoerd worden. Laatste 100 meter de heuvel op mag wel allemaal met de benenwagen ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202120905
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Succes testers & brouwers :)

Ik zal zo even mail wegwerken en dan in de ochtend een uurtje vergaderen. Daarna moest ik maar eens de was doen. Water warm maken, handwassen, uitspoelen uitspoelen uitspoelen.

Gister naar stad geweest, boodshappen en plantjes. En via een mooie verlaten verwaarloosde binnenweg terug. [ afbeelding ][ afbeelding ]
O+
pi_202121016
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, dit was even een stukje wandelen om de honden de pootjes te laten strekken na in de auto wachten tot wij klaar waren met boodschappen. We wandelen wel eens naar het dorp, dat is een uur tot anderhalf uur enkele reis (afhankelijk van de route). Middelgroot stadje ligt op 20 km, grote stad op 60.
Groot boodschappen en plantjes en 40liter potgrond moet sowieso per auto vervoerd worden. Laatste 100 meter de heuvel op mag wel allemaal met de benenwagen ;).
Lekker hoor O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202121047
Beterschap aan alle snotneuzen :*

Mijn werkplek wordt momenteel wel getroffen door besmettingen, gelukkig lijkt to nu toe niemand er echt ziek van te worden (loopneus en verlies van smaak/geur). Helaas is verspreiding behalve door zelf waakzaam te zijn op symptomen en zo nodig te testen, niet echt te voorkomen. We dragen wel mondmaskers, maar staan zo dicht bij elkaar op veel momenten...dat het een kwestie van accepteren is dat dit het risico van het vak is vrees ik. (We lopen elke dag wel meer risico's op het oplopen van ernstige zoönosen/AB resistentie/bijtwonden, dus dan wordt je er wat laconiek in denk ik.YOLO en zo :+ )

Ik let er nu wel extra op wie ik verder bezoek. Mijn oma in het verzorgingshuis dus even niet.
Sowieso heb ik momenteel weinig sociaal leven, dat is dan weer een voordeel daarvan :') :P
pi_202121071
Heerlijk werken zo @sigme.

Beterschap voor de snotteraars, fijn dat @PdeHoog niet positief is, hopelijk @Tuindier ook zo.

Pff, gisteren het winterdeel van het dekbed erbij gedaan, het was warm vannacht. En om 5 uur hoorde ik een kat braken, tuurlijk op de bank :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_202121246
Ik heb besloten dat ik niks hoef vandaag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202121298
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb besloten dat ik niks hoef vandaag.
Enjoy! (of nouja, of niet, want je moet niks :D )
pi_202121328
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb besloten dat ik niks hoef vandaag.
Nou, je hebt mooi mijn teennagels gelakt vannacht 🤪
Hoe komt mijn hoofd erop 8)7
pi_202121375
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou, je hebt mooi mijn teennagels gelakt vannacht 🤪
Hoe komt mijn hoofd erop 8)7
Had ik het beetje goed gedaan?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202121387
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Enjoy! (of nouja, of niet, want je moet niks :D )
Ik vind altijd mild lastig, zo'n dag met niks.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202121434
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Had ik het beetje goed gedaan?
Tuurlijk B-)

Ondertussen zag ik sigme’s werkplek, dat P. gelukkig strontverkouden is.
En de toeren die je moet uithalen om überhaupt getest te worden. :X
pi_202121476
Ik heb vannacht heel slecht geslapen, en de kinderen ook. Nu zijn we alle 3 chagrijnig. Vandaag is hier een vrije dag, en de duutser is met de auto weg. Gaat een lange dag worden...

Qua testen ben ik heel blij dat we hier nu bij de apotheek getest kunnen worden, met een antigeen test. Uitslag meestal binnen de 2 uur, soms 4 uur. Dat maakt de drempel om te testen een stuk lager.
pi_202121508
Oh, Lonaa. Heerlijk, zo'n dag niets.

Ik heb gister huilend bij de huisarts gezeten, omdat het me allemaal te veel wordt, zeker in combinatie met PMS, en ik gewoon zo ongelofelijk moe ben, waar ik niet meer bovenop lijk te komen.... Huisarts: 'ja, dan moet je hulp van je familie zoeken'. Makkelijk gezegd, als ze op 3.5-8 uur rijden wonen.
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 09:53:46 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202121512
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vannacht heel slecht geslapen, en de kinderen ook. Nu zijn we alle 3 chagrijnig. Vandaag is hier een vrije dag, en de duutser is met de auto weg. Gaat een lange dag worden...

Qua testen ben ik heel blij dat we hier nu bij de apotheek getest kunnen worden, met een antigeen test. Uitslag meestal binnen de 2 uur, soms 4 uur. Dat maakt de drempel om te testen een stuk lager.
Lang weekend of morgen weer aan de arbeid? De Belgische collega's hebben lang weekend zoals ik had begrepen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202121526
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lang weekend of morgen weer aan de arbeid? De Belgische collega's hebben lang weekend zoals ik had begrepen
Ik heb morgen vrij genomen, want de school van de kinderen heeft pedagogische studiedag.
pi_202121549
Ik mag toch hopen dat ik wel in de buurt terecht kan, mocht ik moeten testen. De enen locatie is 10 minuten fietsen en de ander is 15 minuten. De volgende is 20 km verderop
We have far more in common than that which devides us..
pi_202121564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:05 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik ga me in Nederweert laten testen. Dan kan ik ongeveer zwaaien toch :+ ?
Zeker :Y we zijn vanmorgen nog langs die teststraat gereden.
pi_202121586
Brouwen blijft gevaarlijk voor mij :')
Een pallet opvangen met je been is niet slim. Nu heb ik een grote schram op mijn onderbeen, morgen zal ie wel alle kleuren van de regenboog hebben.
pi_202121684
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Lonaa. Heerlijk, zo'n dag niets.

Ik heb gister huilend bij de huisarts gezeten, omdat het me allemaal te veel wordt, zeker in combinatie met PMS, en ik gewoon zo ongelofelijk moe ben, waar ik niet meer bovenop lijk te komen.... Huisarts: 'ja, dan moet je hulp van je familie zoeken'. Makkelijk gezegd, als ze op 3.5-8 uur rijden wonen.
Wat naar in zo’n situatie, @Jagärtrut
Kunnen de kinderen bij een vriendje spelen, al is het maar een half dagje.
En dat jij de boel de boel laat? Of op stap met de oppasmevrouw?
  donderdag 11 november 2021 @ 10:06:44 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202121731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Lonaa. Heerlijk, zo'n dag niets.

Ik heb gister huilend bij de huisarts gezeten, omdat het me allemaal te veel wordt, zeker in combinatie met PMS, en ik gewoon zo ongelofelijk moe ben, waar ik niet meer bovenop lijk te komen.... Huisarts: 'ja, dan moet je hulp van je familie zoeken'. Makkelijk gezegd, als ze op 3.5-8 uur rijden wonen.
Oh wauw lekker empathisch ook.
Zit je tegen burn out of iets aan? Want dan zou ik beginnen met terugschakelen op je werk.
pi_202121811
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Lonaa. Heerlijk, zo'n dag niets.

Ik heb gister huilend bij de huisarts gezeten, omdat het me allemaal te veel wordt, zeker in combinatie met PMS, en ik gewoon zo ongelofelijk moe ben, waar ik niet meer bovenop lijk te komen.... Huisarts: 'ja, dan moet je hulp van je familie zoeken'. Makkelijk gezegd, als ze op 3.5-8 uur rijden wonen.
Je zult er vast al over nagedacht hebben hoe het rustiger voor je kan worden. Is er een soort bso waar de jongens een paar dagen na school heen kunnen en dat jij een paar dagen vrij neemt en dan ook echt niets doet.
Of een soort au pair?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202121885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je zult er vast al over nagedacht hebben hoe het rustiger voor je kan worden. Is er een soort bso waar de jongens een paar dagen na school heen kunnen en dat jij een paar dagen vrij neemt en dan ook echt niets doet.
Of een soort au pair?
Ja, we hebben het er al veel over gehad.

Jongens worden nu 2 dagen in de week opgehaald door oppasmevrouw, en gaan 1 dag in de week naar BSO. Probleem is dat ze daar helemaal niet graag heen gaan, dus ik zit ook niet met een makkelijk gevoel thuis dan.

Ik heb nu volgende week een dag vrij genomen om eens bij te tanken....
pi_202121894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Lonaa. Heerlijk, zo'n dag niets.

Ik heb gister huilend bij de huisarts gezeten, omdat het me allemaal te veel wordt, zeker in combinatie met PMS, en ik gewoon zo ongelofelijk moe ben, waar ik niet meer bovenop lijk te komen.... Huisarts: 'ja, dan moet je hulp van je familie zoeken'. Makkelijk gezegd, als ze op 3.5-8 uur rijden wonen.
:*
Sterkte. Ver van familie, met gezin & serieuze baan is ook echt zwaar als er her of der wat zaken een beetje tegenzitten. Geen wonder dat het je af en toe te veel wordt. Ik hoop dat het binnenkort weer allemaal nét iets makkelijker loopt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202122115
@Jagärtrut dikke knuffel & sterkte :* ik hoop dat het wat lichter wordt allemaal binnenkort
pi_202122174
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ja, we hebben het er al veel over gehad.

Jongens worden nu 2 dagen in de week opgehaald door oppasmevrouw, en gaan 1 dag in de week naar BSO. Probleem is dat ze daar helemaal niet graag heen gaan, dus ik zit ook niet met een makkelijk gevoel thuis dan.

Ik heb nu volgende week een dag vrij genomen om eens bij te tanken....
Maar ga je dan ook geen achterstallige was vouwen? Misschien een dagje sauna, helemaal jouw dag
We have far more in common than that which devides us..
pi_202122579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ja, we hebben het er al veel over gehad.

Jongens worden nu 2 dagen in de week opgehaald door oppasmevrouw, en gaan 1 dag in de week naar BSO. Probleem is dat ze daar helemaal niet graag heen gaan, dus ik zit ook niet met een makkelijk gevoel thuis dan.

Ik heb nu volgende week een dag vrij genomen om eens bij te tanken....
Lekker vooruitzicht, hopelijk is er iets structurelers voor je met wat minder werk of meer dagen voor jezelf :*
Ik vond alle ballen hoog houden toen de jongens klein waren ook pittig en ik noem het altijd tropenjaren.
"je krijgt er zoveel voor terug" ;) :* Sterkte!
En die huisarts 8)7 Hebben zij ook iemand waarmee je eens kan praten in de praktijk?
pi_202122588
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:58 schreef Sarabi het volgende:
Brouwen blijft gevaarlijk voor mij :')
Een pallet opvangen met je been is niet slim. Nu heb ik een grote schram op mijn onderbeen, morgen zal ie wel alle kleuren van de regenboog hebben.
Auw :X
pi_202122624
Vandaag krijgt Ebikie een onderhoudsbeurt volgens het leasecontract. En ik laat de accu doormeten, want ik 'durf' er niet mee naar het werk op deze manier.
Het is een mobiele fietsenmakert en hij komt tussen 12 en 14.
Wel fijn!

En verder zit ik naast @Lonaa met een dag waarin verder niks gepland.
pi_202122804
In het koor waar ik jaren in heb gezongen was de bas/mannen partij ook altijd flink onder vertegenwoordigd.
En als ze oefenden hoorde je ook dat ze totaal niet toonvast waren :D
Dus gingen er altijd een paar alten met hen meezingen..
We hadden het 40 koppige koor verdeeld in Hoog Middag Laag.
En soms kon je dan per liedje switchen, dat was wel handig.. maar Hoog/Sopranesk was voor mij vaak te hoog :D
pi_202123341
Verschrikkelijk duf zijn van de verkoudheid en proberen 10.000 dingen tegelijk te doen, gaat niet goed samen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2021 @ 11:39:43 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202123641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Verschrikkelijk duf zijn van de verkoudheid en proberen 10.000 dingen tegelijk te doen, gaat niet goed samen :P
Echt he! ook al is het corona, maar voelt gewoon als heel erg verkouden.
Ik ben blij dat ik morgen weekend heb _O-
pi_202123788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
Verschrikkelijk duf zijn van de verkoudheid en proberen 10.000 dingen tegelijk te doen, gaat niet goed samen :P
Ziek zijn = bed
We have far more in common than that which devides us..
pi_202124168
Fietsned geweest, alles oké met accu. Hij legde uit dat het een lithium huppeldepup accu is en altijd vol meegenomen moet worden, dat is het beste. Hij mag zelfs snachts opladen, want hij slaat af en ontlaad een beetje (om niet te ontploffen :P ) Verder is ie nog prima, heb weer lekker harde bandjes en hij is heel schoon ineens :D
(witte fiets :+)
Dus morgen als niet regent lekker naar werk fietsen en daar ook weer aan de prik hangen.
Geeft nu wel een rustig gevoel dat ik weet hoe het werkt.
Want het is natuurlijk mijn eerste Ebike en bovendien staat het niet duidelijk aangegeven in het boekje dat gedoe met de accu.
pi_202124219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Auw :X
Ja wel een beetje.

Ik ben gewoon erg onhandig.....
En dan ben ik al extra voorzichtig omdat ik dus van mezelf weet dat ik onhandig ben.
pi_202124262
Met bloed zweet en tranen gebrouwen, dat bier van jullie Sarabi :X

Ik dacht Cas zover te krijgen een blaadje witlof te eten met z'n nieuwe pijnstiller (de ander eet 'ie er namelijk probleemloos mee op). Ik wist eigenlijk wel dat het niet ging werken, want al eerder ervaring mee....

Meneer neemt 1 hap, snuffelt, en smijt zo dat blaadje weg :')
Moet ik hem toch weer in de houdgreep gaan nemen. Beter geneest die poot gewoon snel }:|
pi_202124304
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:20 schreef Candaasje het volgende:
Met bloed zweet en tranen gebrouwen, dat bier van jullie Sarabi :X

Ik dacht Cas zover te krijgen een blaadje witlof te eten met z'n nieuwe pijnstiller (de ander eet 'ie er namelijk probleemloos mee op). Ik wist eigenlijk wel dat het niet ging werken, want al eerder ervaring mee....

Meneer neemt 1 hap, snuffelt, en smijt zo dat blaadje weg :')
Moet ik hem toch weer in de houdgreep gaan nemen. Beter geneest die poot gewoon snel }:|
Wat bleek er aan de hand te zijn met de poot?
pi_202124359
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat bleek er aan de hand te zijn met de poot?
Nog niet duidelijk, we proberen nu eerst wat een NSAID even doet voor hem, en als het na een week nog niet over is, maken we röntgenfoto's. Dan is het namelijk ook wat beter te zien, mocht er een breuk zijn of iets in de gewrichten (is mogelijke zwelling wat afgenomen e.d.). Maar DA voelde niet echt gelijk iets groots. Cas trekt nog wel zijn poot op, maar steunt er al wel iets meer op.

Ze vond Cas er verder, ook zeker met zijn rugproblemen, verbazingwekkend goed uitzien. Dus ze heeft gabapentine (evt in combinatie met fysio) wel als behandelplan genoteerd voor andere seniorkonijnen. Spondylose (wat Cas enorm heeft) is namelijk een veelvoorkomende kwaal bij oudere konijnen, en daardoor neemt ook heel de bespiering in dat gebied enorm af. :)
pi_202124812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar ga je dan ook geen achterstallige was vouwen? Misschien een dagje sauna, helemaal jouw dag
sauna zie ik niet zo zitten met de huidige besmettingscijfers, maar ga wel goed voor mezelf zorgen...
pi_202124823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:54 schreef Jagärtrut het volgende:

sauna zie ik niet zo zitten met de huidige besmettingscijfers, maar ga wel goed voor mezelf zorgen...
*O* *O*
pi_202124843
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef Candaasje het volgende:

Nog niet duidelijk, we proberen nu eerst wat een NSAID even doet voor hem, en als het na een week nog niet over is, maken we röntgenfoto's. Dan is het namelijk ook wat beter te zien, mocht er een breuk zijn of iets in de gewrichten (is mogelijke zwelling wat afgenomen e.d.). Maar DA voelde niet echt gelijk iets groots. Cas trekt nog wel zijn poot op, maar steunt er al wel iets meer op.

Ze vond Cas er verder, ook zeker met zijn rugproblemen, verbazingwekkend goed uitzien. Dus ze heeft gabapentine (evt in combinatie met fysio) wel als behandelplan genoteerd voor andere seniorkonijnen. Spondylose (wat Cas enorm heeft) is namelijk een veelvoorkomende kwaal bij oudere konijnen, en daardoor neemt ook heel de bespiering in dat gebied enorm af. :)
Is hij ouder dan een gemiddeld konijn eigenlijk?
pi_202124850
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
sauna zie ik niet zo zitten met de huidige besmettingscijfers, maar ga wel goed voor mezelf zorgen...
Had ik even niet bij nagedacht, maar goed voor jezelf zorgen is ^O^ ^O^ ^O^
We have far more in common than that which devides us..
pi_202124925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ziek zijn = bed
Nou, ziek = koorts. Verkoudheid = niet helemaal lekker maar goed genoeg om rustig dingen te doen. Wat mij betreft :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2021 @ 13:07:14 #69
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202125021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:14 schreef Blues het volgende:
Fietsned geweest, alles oké met accu. Hij legde uit dat het een lithium huppeldepup accu is en altijd vol meegenomen moet worden, dat is het beste. Hij mag zelfs snachts opladen, want hij slaat af en ontlaad een beetje (om niet te ontploffen :P ) Verder is ie nog prima, heb weer lekker harde bandjes en hij is heel schoon ineens :D
(witte fiets :+)
Dus morgen als niet regent lekker naar werk fietsen en daar ook weer aan de prik hangen.
Geeft nu wel een rustig gevoel dat ik weet hoe het werkt.
Want het is natuurlijk mijn eerste Ebike en bovendien staat het niet duidelijk aangegeven in het boekje dat gedoe met de accu.
Dus eigenlijk moet je die accu na het fietsen altijd opladen?
Siesta & Fiesta!
pi_202125067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 12:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Is hij ouder dan een gemiddeld konijn eigenlijk?
Ja, Cas is wel een jaar of 9, 10 of misschien zelfs ouder. (Ik heb hem nu 8,5 jaar in huis, en hij is gevonden toen hij al volwassen was. Hij was toen dus zeker een jaar oud, schatting was 1-3 jaar.).
Er zijn niet zoveel onderzoeken gedaan onder de gemiddelde leeftijd van konijnen, maar zelfs op Bunnybunch (toch een site die veel geraadpleegd wordt door konijnenliefhebbers) kwam daar een gemiddelde leeftijd van 6,1 jaar uit. Andere studies kwamen eerder op 4,4 jaar uit, en ik denk dat als je naar heel NL kijkt en de wijze waarop konijnen nog altijd gehouden worden, dat eerder klopt.

Niet al mijn konijnen halen zo'n hoge leeftijd hoor. Diva is maar 4-4,5 jaar oud geworden (had veel gebitsproblemen, maar is uiteindelijk overleden aan een pylorusstenose met maagovervulling tot gevolg) en van Mara weten we het niet precies. Die heeft een jaar of 6,5 bij ons gewoond (2014 tot 2020 even uit mijn hoofd), maar geen idee hoe oud ze was toen ze gevonden werd door het asiel. Schatting was tussen de 1 en 5 jaar oud.

Nu speelt ras ook wel een rol (grotere rassen worden net zoals bij honden minder oud), de fok (leuk al die kleurtjes en kleine koppies, maar daar staat wel een gezondheidsprijs tegenover...), omgeving, medische zorg, en ook wel een portie geluk. Cas is ook wel echt een ouwe taaie.

Afhankelijk dus van het ras, kunnen konijnen wel een jaar of 7 (grotere rassen) tot 15 (dwergkonijnen) worden.
pi_202125141
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:07 schreef Bramito het volgende:

[..]
Dus eigenlijk moet je die accu na het fietsen altijd opladen?
Hangt van de accu af. Ik heb ze gehad die eerst 3x leeggereden moesten worden en daarna maar 1x per jaar leeg (of bij x-km). Ook die 1xxper maand ontladen moest worden met een knop op de lader, vriendin heeft een die altijd opgeladen moet worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_202125815
Die testlocatie was even een verrassing. Ik ben eindhoven gewend: drive trough, nooit in de rij, keuze tussen antigeen en pcr. Dit was uitstappen, 45 minuten in de rij buiten wachten en daarna binnen per definitie een PCR test. Nu het noodzakelijk maar met het aangename verenigen en nog een paar uurtjes thuiswerken in joggingpak.
pi_202125826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hangt van de accu af. Ik heb ze gehad die eerst 3x leeggereden moesten worden en daarna maar 1x per jaar leeg (of bij x-km). Ook die 1xxper maand ontladen moest worden met een knop op de lader, vriendin heeft een die altijd opgeladen moet worden
Mijn ebike accu gaat ongeveer 100 km mee, dus die laad ik op als ik aan het laatste blokje begin.

@Blues kun jij je fiets in de werk-stalling ook opladen?
pi_202125971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Tuindier het volgende:
Die testlocatie was even een verrassing. Ik ben eindhoven gewend: drive trough, nooit in de rij, keuze tussen antigeen en pcr. Dit was uitstappen, 45 minuten in de rij buiten wachten en daarna binnen per definitie een PCR test. Nu het noodzakelijk maar met het aangename verenigen en nog een paar uurtjes thuiswerken in joggingpak.
Joggingpak en thuiswerken is een top combinatie :7 Ik doe niets anders deze week :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2021 @ 14:24:44 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202125983
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Tuindier het volgende:
Die testlocatie was even een verrassing. Ik ben eindhoven gewend: drive trough, nooit in de rij, keuze tussen antigeen en pcr. Dit was uitstappen, 45 minuten in de rij buiten wachten en daarna binnen per definitie een PCR test. Nu het noodzakelijk maar met het aangename verenigen en nog een paar uurtjes thuiswerken in joggingpak.
Zo die rij :o

Vorige keer had ik hier ook drive trough en nu niet, maar gelukkig wel een snelle rij. Was echt met 10 minuten ofzo weer weg.
pi_202126025
Oe...er is weer een OMT advies uitgelekt en iedereen begint alweer zijn straatje schoon te vegen "Het staat als een paal boven water dat de toename in besmettingen niet wordt veroorzaakt door bij de VNPF aangesloten organisaties" _O-

https://www.nu.nl/cultuur(...)symboolpolitiek.html
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202126067
:7
pi_202126112
Ik heb mijn ebike al nul keer opgeladen :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202126132
Beetje lastig parket:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202126163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn ebike al nul keer opgeladen :o
Mogelijk heb je een andere accu?
Is de manual duidelijker?

Uit lamlendigheid toch maar 2 x rondje op 9 toestellen gedaan! Goed hè.
En…pratend met buurman op de loopband de heuvel op!
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 14:42:39 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202126168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Oe...er is weer een OMT advies uitgelekt en iedereen begint alweer zijn straatje schoon te vegen "Het staat als een paal boven water dat de toename in besmettingen niet wordt veroorzaakt door bij de VNPF aangesloten organisaties" _O-

https://www.nu.nl/cultuur(...)symboolpolitiek.html
Er wordt altijd "het ligt niet niet aan onze sector" en dat de meeste besmettingen thuis zijn. Tja het zal maar toen horeca dicht was, geen festivals etc waren er een stuk minder besmettingen...

Pleurt de hele bliksemse zooi dan maar een maand dicht, wil de feestdagen graag normaal vieren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202126402
Nou is het natuurlijk zo dat in de thuissituatie en op scholen de meeste besmettingen zijn. Dus is het ook echt niet goed te verkopen dat de theaters etc weer dichtmoeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202126789
Geloeiende
In de afgelopen 24 uur testten 16.364 mensen positief op het coronavirus.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 november 2021 @ 15:37:21 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202127128
Morgen nog naar Diederik van Vleuten. Is vast weer een gevalletje 'de laatste keer'.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202127140
Ik ben benieuwd of manlief volgende week Duitsland nog in komt. Of dat het überhaupt nodig is om Duitsland in te komen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_202127154
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 13:07 schreef Bramito het volgende:


Dus eigenlijk moet je die accu na het fietsen altijd opladen?
Dan sta ik niet voor verrassingen zoals laatst op de terugweg van werk ik nam m toen minder dan halfvol mee en ik fiets altijd op power= hoogste ondersteuning, deze fiets heeft geen versnellingen. Dus die 18km heen en terug haalt ie natuurlijk makkelijk op een volle accu. Tis meer voor m'n eigen gemoedsrust ;)
pi_202127173
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:37 schreef borisz het volgende:
Morgen nog naar Diederik van Vleuten. Is vast weer een gevalletje 'de laatste keer'.
Wij hebben kaarten voor concert a.s. zondagmiddag in de philharmonie Hlem. Benieuwd of t doorgaat :{
pi_202127184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:10 schreef Tuindier het volgende:


Mijn ebike accu gaat ongeveer 100 km mee, dus die laad ik op als ik aan het laatste blokje begin.

@:Blues kun jij je fiets in de werk-stalling ook opladen?
Ja. Heel fijn! *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 11-11-2021 16:05:40 ]
pi_202127214
Wij zijn ten tijde van de persco luxe uit eten. :o Als ze maar niet doen wat ze de eerste keer flikte toen de horeca dichtmoest. :o

Zaterdag heb ik sportevenement. Ben benieuwd :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202127336
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:42 schreef Lonaa het volgende:
Wij zijn ten tijde van de persco luxe uit eten. :o Als ze maar niet doen wat ze de eerste keer flikte toen de horeca dichtmoest. :o

Zaterdag heb ik sportevenement. Ben benieuwd :X
Toen was het toch 17 uur horen 18 uur dicht? De persco is om 19 uur dus dan kan je tot 20 uur blijven ;) maar dat zal wel niet gebeuren, denk eerder dat het miv maandag is
We have far more in common than that which devides us..
pi_202127361
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toen was het toch 17 uur horen 18 uur dicht? De persco is om 19 uur dus dan kan je tot 20 uur blijven ;) maar dat zal wel niet gebeuren, denk eerder dat het miv maandag is
Reservering is om 19:00 :o

Nee, ik denk het ook niet, maar het schoot me wel door het hoofd.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 november 2021 @ 15:51:41 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202127410
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Reservering is om 19:00 :o

Nee, ik denk het ook niet, maar het schoot me wel door het hoofd.
Hebben ze sinds die ene keer niet meer gedaan, komt vast goed! *O*
pi_202127698
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:40 schreef AnneX het volgende:
Beetje lastig parket:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nie snap nie :@ :D
Is dit een feestje van jou of de hh en wat is er met de verhuur?
pi_202127700
Je moet ook niet denken aan dat eten wat dan weggegooid moet worden. Ben wel benieuwd of 11 december Frad van Leer doorgaat
We have far more in common than that which devides us..
pi_202127716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Je moet ook niet denken aan dat eten wat dan weggegooid moet worden. Ben wel benieuwd of 11 december Frad van Leer doorgaat
Frad :D
pi_202127728
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Frad :D
:D
We have far more in common than that which devides us..
pi_202127731
Maar sturen ze nu kog steeds op beettingrn of meer op de opnames?

Die verhouding ligt nu toch lager?

Ik hou vooral mn vingers crossed voor de vakantie van as zondag


:@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202127732
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hebben ze sinds die ene keer niet meer gedaan, komt vast goed! *O*
Als het evenement geen doorgang vind kan ik wel meer wijn drinken. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202127779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef Barreltje het volgende:
Maar sturen ze nu kog steeds op beettingrn of meer op de opnames?

Die verhouding ligt nu toch lager?

Ik hou vooral mn vingers crossed voor de vakantie van as zondag

:@
Ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202127796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:06 schreef Barreltje het volgende:
Maar sturen ze nu kog steeds op beettingrn of meer op de opnames?

Die verhouding ligt nu toch lager?

Ik hou vooral mn vingers crossed voor de vakantie van as zondag

:@
Volgens mij sturen ze niet meer maar zijn ze wanhopig aan het watertrappelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202127806
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik nie snap nie :@ :D
Is dit een feestje van jou of de hh en wat is er met de verhuur?
Beter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202127822
Duitsland + 50.000 infecties. All time high. -O-
  donderdag 11 november 2021 @ 16:12:56 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202127827
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Als het evenement geen doorgang vind kan ik wel meer wijn drinken. :@
Wijn *O*

Ik wil ik maar ik zit opgesloten! En tegen de tijd dat ze mij vrij laten is alles dicht!
  donderdag 11 november 2021 @ 16:14:00 #104
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202127844
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn. :{
:+

Of ze sturen op besmettingen of op opnames..

Besmettingen zijn in principe het probleem niet toch? Als het tot weinig opnames leidt?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 11 november 2021 @ 16:15:38 #105
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202127873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]
:+

Of ze sturen op besmettingen of op opnames..

Besmettingen zijn in principe het probleem niet toch? Als het tot weinig opnames leidt?
Het is bijna code zwart in de ziekenhuizen, we hebben beide *O*
pi_202127905
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:11 schreef AnneX het volgende:

[..]
Beter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet eens overwegen, maar gewoon niet doen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 november 2021 @ 16:18:59 #107
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202127927
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Het is bijna code zwart in de ziekenhuizen, we hebben beide *O*
Daar snap ik dus geen reet van.. ik kijk zeker op de verkeerde tabelletjes...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202128038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij sturen ze niet meer maar zijn ze wanhopig aan het watertrappelen
Dat gevoel heb ik al een tijdje _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202128079
Zo, 100+ bloembollen in de grond verstopt, en op hoop van zegen bloemszaad ingezaaid, in de hoop vond voorjaar een stuk bloemenweide te hebben. Had vast beter voorbereid kunnen worden, maar ben benieuwd hoe het uitpakt. We zijn met de tuin onze huisstijl 'learning by doing' aan het toepassen...
pi_202128122
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Daar snap ik dus geen reet van.. ik kijk zeker op de verkeerde tabelletjes...
Begreep dat in sommige ziekenhuizen 10-20% uitval personeel is. Verder kunnen iets betere zieken niet door naar de verzorgingshuizen want die zitten vol, en ook niet naar huis want geen thuiszorg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202128168
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Begreep dat in sommige ziekenhuizen 10-20% uitval personeel is. Verder kunnen iets betere zieken niet door naar de verzorgingshuizen want die zitten vol, en ook niet naar huis want geen thuiszorg.
Dit was ik ook aan het typen. Minder patiënten op de IC dan in voorjaar 2020, maar ook veel minder IC-plekken en geen mogelijkheid om die uit te breiden want waar haal je het personeel vandaan.
  donderdag 11 november 2021 @ 16:38:26 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202128220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Begreep dat in sommige ziekenhuizen 10-20% uitval personeel is. Verder kunnen iets betere zieken niet door naar de verzorgingshuizen want die zitten vol, en ook niet naar huis want geen thuiszorg.
En toch begrijp ik er niks van



Volgens dit plaatje zitten we er toch beduidend beter bij dan de vorige keren ondanks het zoveel grotere aantal besmettingen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 11 november 2021 @ 16:40:12 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202128245
Ik sprak overigens gister met mn nicht over de situatie in Spanje (ze is daar arts)

Daar hebben ze ongeveer 88% vaccinatie.. en artsen die zij kent uit Madrid hebben daar ook echt ptss.. super heftig allemaal..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202128273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En toch begrijp ik er niks van

[ afbeelding ]

Volgens dit plaatje zitten we er toch beduidend beter bij dan de vorige keren ondanks het zoveel grotere aantal besmettingen
Er liggen ook nog mensen op de IC die geen corona hebben hè. In de eerste golf waren die er amper, maar nu zijn ze toch aan het proberen om die zorg niet nóg verder uit te stellen.
  donderdag 11 november 2021 @ 16:51:42 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202128419
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er liggen ook nog mensen op de IC die geen corona hebben hè. In de eerste golf waren die er amper, maar nu zijn ze toch aan het proberen om die zorg niet nóg verder uit te stellen.
Die waren er amper omdat ze geweerd werden?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202128502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En toch begrijp ik er niks van

[ afbeelding ]

Volgens dit plaatje zitten we er toch beduidend beter bij dan de vorige keren ondanks het zoveel grotere aantal besmettingen
Toen is de normale zorg afgeschaald en dat ik nu niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Die waren er amper omdat ze geweerd werden?
Ja, volgens mij ging bloedspoed voor, maar zoals een vriendin van mij die maandag geopereerd werd aan de slokdarm en 1 of 2 dagen ic nodig had, zou vorig jaar uitgesteld zijn (omdat de tumor goed gekrompen was). Nu was er 5 dagen uitstel
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 november 2021 @ 16:57:23 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202128549
Gelukkig is het wel zo dat je in NL tegenwoordig nog maar 1 dag op de IC ligt na een operatie.. :{

Op zich ook wel bizar eigenlijk..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202128658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dit was ik ook aan het typen. Minder patiënten op de IC dan in voorjaar 2020, maar ook veel minder IC-plekken en geen mogelijkheid om die uit te breiden want waar haal je het personeel vandaan.
Er zijn wel bedden en ook IC spullen maar idd de mensen.
pi_202128683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zou het niet eens overwegen, maar gewoon niet doen
Eensch.
pi_202128694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:57 schreef Barreltje het volgende:
Gelukkig is het wel zo dat je in NL tegenwoordig nog maar 1 dag op de IC ligt na een operatie.. :{

Op zich ook wel bizar eigenlijk..
Ja zij kon gelukkig dinsdagavond naar verpleegafdeling, maar had wel rekening moeten houden met 2 dagen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 november 2021 @ 17:12:54 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202128756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En toch begrijp ik er niks van

[ afbeelding ]

Volgens dit plaatje zitten we er toch beduidend beter bij dan de vorige keren ondanks het zoveel grotere aantal besmettingen
Er is een flinke uitstroom aan personeel geweest (de zorg uit) en er flink wat personeel ziek want overbelast. Er zijn nu dus minder bedden beschikbaar (omdat er geen personeel is om de mensen in die bedden te verplegen) dan toen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Whiskers2009 op 11-11-2021 17:59:58 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202128772
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:40 schreef Barreltje het volgende:
Ik sprak overigens gister met mn nicht over de situatie in Spanje (ze is daar arts)

Daar hebben ze ongeveer 88% vaccinatie.. en artsen die zij kent uit Madrid hebben daar ook echt ptss.. super heftig allemaal..
Op mijn werk ook collega's die er enorm mee worstelen ;(
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 17:15:58 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202128793
Mijn "sorry er kwam iets tussendoor" werkte bij de teststraat :P
Er was geen hond in de teststraat gelukkig.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202128795
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Toen is de normale zorg afgeschaald en dat ik nu niet.
De normale zorg gaat nu nog gewoon door en we kunnen die natuurlijk ook niet continu blijven afschalen want dan krijg je dat mensen daardoor weer overlijden. Ik ben alleen bang met dit soort besmettingsgetallen dat het onvermijdelijk is. Kunnen we gewoon terug naar die enorme piek aan covid patiënten in het ziekenhuis. Ten koste van andere mensen die graag geopereerd wilden worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202128797
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is een flinke uitstroom aan personeel geweest (de zorg uit) en er flink wat personeel ziek want overbelast. Er zijn nu dus minder bedden beschikbaar (omdat er geen personeel is om de mensen in die bedden te verplegen) dan toen.
En er liggen nu patiënten op de IC na een operatie die in een van de vorige golven uitgesteld is. Patiënten die nu zieker en zwakker zijn, omdat ze langer op hun operatie hebben moeten wachten...
pi_202128810
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

Er is een flinke uitstroom aan personeel geweest (de zorg uit) en er flink wat personeel ziek want overbelast. Er zijn nu dus minder bedden beschikbaar (omdat er geen personeel is om de mensen in die bedden te verplegen) dan toen.
En dit. Ik ken veel meer mensen die gestopt zijn dan begonnen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202128838
En als je dan filmpjes ziet van carnaval in Brabant -O- dan is het geen hogere wiskunde dat de 2 weken milde lockdown gevolgd gaat worden door een zware
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 17:20:39 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202128865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En als je dan filmpjes ziet van carnaval in Brabant -O- dan is het geen hogere wiskunde dat de 2 weken milde lockdown gevolgd gaat worden door een zware
Nee hoor, meeste besmettingen waren thuis zei je toch ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202128880
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee hoor, meeste besmettingen waren thuis zei je toch ;)
Deze mensen gaan naar huis :P

https://twitter.com/arjenlubach/status/1458831600586739716?s=21
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 17:23:14 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202128907
Nou, dat wordt weer een kut kerst dus :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202129050
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat wordt weer een kut kerst dus :r
Daar ga ik wel vanuit, weer in m’n uppie waarschijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 17:37:25 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202129114
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dan maar alles weer dicht vanaf volgende week.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 november 2021 @ 17:52:57 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202129344
Heerlijk kerst thuis zonder familie O+
pi_202129360
Ik keek op Twitter bij Lubach. Had ik niet moeten doen -O- Wat een malloten zitten er toch op social media :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2021 @ 17:55:31 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202129386
Ghehe.. kerst in zanzibar zit er dan zeker niet in...

Tevens _O_ voor gorillaz.. boodschappen doen vanaf de bank.. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 18:01:15 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202129445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. kerst in zanzibar zit er dan zeker niet in...

Tevens _O_ voor gorillaz.. boodschappen doen vanaf de bank.. O+
Jij hebt je airmiles al op voor dit jaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 11 november 2021 @ 18:02:58 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202129469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:55 schreef Barreltje het volgende:
Ghehe.. kerst in zanzibar zit er dan zeker niet in...

Tevens _O_ voor gorillaz.. boodschappen doen vanaf de bank.. O+
Ben je eigenlijk alweer terug? Wat vond je het leukste in sevilla?
  donderdag 11 november 2021 @ 18:04:26 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202129495
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
En er liggen nu patiënten op de IC na een operatie die in een van de vorige golven uitgesteld is. Patiënten die nu zieker en zwakker zijn, omdat ze langer op hun operatie hebben moeten wachten...
Ook. Maar dat zijn ze al flink aan het afschalen -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 18:23:36 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202129734
Misschien maar een referendum invoeren, om te laten zien dat het hier geen dictatuur is:
-Of de IC sluiten voor Coronapatienten zonder medische reden om niet gevaccineerd te zijn;
-De hele bende vanaf volgende week dicht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202129949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:52 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk kerst thuis zonder familie O+
Mijn kerst vorig jaar :Y
Kon vervelender. Alleen jammer dat ik tweede kerstdag de gedoneerde lekkere hapjes niet meer proefde :')

Hoe is het met jou?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202129984
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Misschien maar een referendum invoeren, om te laten zien dat het hier geen dictatuur is:
-Of de IC sluiten voor Coronapatienten zonder medische reden om niet gevaccineerd te zijn;
-De hele bende vanaf volgende week dicht.
Dan zeggen ze dat we betaald worden om dat te stemmen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 november 2021 @ 18:42:06 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202129992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ben je eigenlijk alweer terug? Wat vond je het leukste in sevilla?
Vandaag terug gekomen..
Het beste van sevilla vond ik dat alles zo lekker bereikbaar is.. heerlijk gewandeld.. lekker gegeten.. en de mensen zijn super aardig ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 11 november 2021 @ 18:43:06 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202130017
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jij hebt je airmiles al op voor dit jaar.
:{w

Nog lang niet!
Ik heb eindelijk vakantie... :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202130215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Vandaag terug gekomen..
Het beste van sevilla vond ik dat alles zo lekker bereikbaar is.. heerlijk gewandeld.. lekker gegeten.. en de mensen zijn super aardig ^O^
Hoe was je date?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 11 november 2021 @ 19:08:08 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202130367
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Hoe was je date?
Kort.. gezellig.. 1 drankje gedaan en toen viel ik zowat in slaap...het was ook al 0.30 :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202130418
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ja, we hebben het er al veel over gehad.

Jongens worden nu 2 dagen in de week opgehaald door oppasmevrouw, en gaan 1 dag in de week naar BSO. Probleem is dat ze daar helemaal niet graag heen gaan, dus ik zit ook niet met een makkelijk gevoel thuis dan.

Ik heb nu volgende week een dag vrij genomen om eens bij te tanken....
Gebruik die dag, of een volgende, ook om na te denken over iets meer structureels? Waar je grootste energieke eigenlijk zit en wat je daaraan kunt doen bijvoorbeeld? Want zo 1 dagje vult vast niet een totaal lege emmer weer duurzaam.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 11 november 2021 @ 19:12:07 #147
63722 z80
I fink you freaky
pi_202130427
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef AnneX het volgende:
Duitsland + 50.000 infecties. All time high. -O-
Dit getal enkel en alleen zegt niets. Duitsland is groot en heeft veel inwoners. Dit zijn er 59.6 per 100.000 inwoners.
Wel opvallend is dat de deelstaat van de grootste schreeuwer er 9 van de bovenste 10 Landkreise daar vandaan komen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 11 november 2021 @ 19:13:54 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202130467
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn kerst vorig jaar :Y
Kon vervelender. Alleen jammer dat ik tweede kerstdag de gedoneerde lekkere hapjes niet meer proefde :')

Hoe is het met jou?
Best beroerd. Maar kon erger. Ik heb nog smaak en at net lekker taco's *O*
pi_202130468
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik keek op Twitter bij Lubach. Had ik niet moeten doen -O- Wat een malloten zitten er toch op social media :')
Neejoh, alleen maar leuke mensen op social media.
  donderdag 11 november 2021 @ 19:14:36 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202130478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Vandaag terug gekomen..
Het beste van sevilla vond ik dat alles zo lekker bereikbaar is.. heerlijk gewandeld.. lekker gegeten.. en de mensen zijn super aardig ^O^
Klinkt goed O+
  donderdag 11 november 2021 @ 19:16:58 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_202130520
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Er zijn wel bedden en ook IC spullen maar idd de mensen.
Zelfde probleem hier in Duitsland. Echter is het probleem hier nog wat groter aan het worden. De IC verpleegkundigen worden uitgebuit en nemen nu massaal ontslag, vragen overplaatsing aan of melden zich ziek.
En dat had niemand kunnen zien aankomen. Echt niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202130573
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wijn *O*

Ik wil ik maar ik zit opgesloten! En tegen de tijd dat ze mij vrij laten is alles dicht!
Drankdozijn ^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202130609
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Best beroerd. Maar kon erger. Ik heb nog smaak en at net lekker taco's *O*
-O- en *O* dan maar? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202130650
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:15 schreef derLudolf het volgende:
Mijn "sorry er kwam iets tussendoor" werkte bij de teststraat :P
Er was geen hond in de teststraat gelukkig.
Hier vanmorgen met afspraak zo doorlopen. Zonder afspraak stonden ze in een oneindige rij tot buiten ergens.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 11 november 2021 @ 19:25:47 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_202130680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
En als je dan filmpjes ziet van carnaval in Brabant -O- dan is het geen hogere wiskunde dat de 2 weken milde lockdown gevolgd gaat worden door een zware
Niet handig gedrag komt voor in alle lagen van de bevolking.
Vereniging van oud-Parlementariërs gaat rustig met een bus een uitje doen. Teller tot nu to 14 van de 50 corona.
Aangezien die grijze duiven overal lopen te lobbyen zullen er nog wel meer volgen in die kringen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202130721
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:23 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat wordt weer een kut kerst dus :r
Dat werd het sowieso al zonder extra vrije dagen.
pi_202130903
Na bijna 12 uur zijn we klaar met de brouwdag :D nu nog even een avondje naar het vakantiehuisje en dan morgen naar huis.

Morgen teruglezen en misschien nog een verslagje maken.
pi_202130963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:37 schreef Sarabi het volgende:
Na bijna 12 uur zijn we klaar met de brouwdag :D nu nog even een avondje naar het vakantiehuisje en dan morgen naar huis.

Morgen teruglezen en misschien nog een verslagje maken.
Wat zullen lekker slapen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 november 2021 @ 19:48:49 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202131145
Op tijd een Disney abbo afgesloten. Lekker Buffy bingen.

Nu weer verliefd op angel O+
pi_202131461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat zullen lekker slapen
Dat denk ik ook wel :D
pi_202131497
Dingen die vorig jaar niet konden en nu wel: Sint Maarten O+ *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 11 november 2021 @ 20:17:50 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_202131783
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:04 schreef Clubsoda het volgende:
Dingen die vorig jaar niet konden en nu wel: Sint Maarten O+ *O*
Hier ook veel versierde tuinen met lichtjes en lampionnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202132190
Ik ben bij seizoen 2 van dr. Who. David Tennant O+
pi_202133376
Ik vertrek was weer een klassieker :D
pi_202133379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:36 schreef Tuindier het volgende:
David Tennant O+
:Y O+
pi_202133390
Om nog even terug te komen op de AngstraZenuwka die op is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202133426
Ik had ook zo'n zin in een rewatch maar ik wil mijn plezier delen en de Mrs vond 1x wel genoeg :(
Dus nu kijk ik CSI :{

Tevens negativ *O*
Weird.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202133787
Waarom?
En *O*
pi_202133812
Omdat we net stonden te tongen (zo nostalgisch, dat woord) toen haar positieve test binnen kwam.

disclaimer: het had niets met het originele puberale tongen te maken, wat meer leek op tweewegventilatierotatie, maar er waren wel tongen betrokken bij het festijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202133878
Hmm, misschien vroeg je niet waarom weird maar waarom maar 1x. Ze kijkt meestal liever iets nieuws ¯\_(ツ)_/¯
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202135322
Slaap lekker :z
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202136005
Zo, ik heb geen benen meer over. Het was zo druk met patiënten dat we zelfs geen infuuspompen meer over hadden. Nu snel naar bed, want ik moet om 13 uur weer op het werk paraat staan :D
pi_202136386
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202136651
Normaal is het wel wat rustiger in de trein, nu zat ik om 7 uur al in de gang. Wel omdat ik niet naast iemand wil zitten, maar toch.
  vrijdag 12 november 2021 @ 08:20:44 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202137065
Goede morgen.
Vanavond borrel met vriendinnetjes ( eindelijk weer,)bij mij thuis..

Vraag aan de vegans, wat serveer ik bij de koffie/ thee?

Voor later op de a ond bij de borrel is en quacemole en nacht chips, maar ik weet niet zo goed wat er bij de thee kan kwa koekjes oid die ik kan kopen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202137155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef Barreltje het volgende:
Goede morgen.
Vanavond borrel met vriendinnetjes ( eindelijk weer,)bij mij thuis..

Vraag aan de vegans, wat serveer ik bij de koffie/ thee?

Voor later op de a ond bij de borrel is en quacemole en nacht chips, maar ik weet niet zo goed wat er bij de thee kan kwa koekjes oid die ik kan kopen :+
Oreos zijn sowieso vegan. Speculaasbrokken van ah ook, net als digestive koekjes. Via bijvoorbeeld de website van ah kun je het vegan filter aan zetten, dan blijft er nog best veel over.
Wat zou je zelf nemen normaal gesproken?


Ben je in NL of in thuisland trouwens?

[ Bericht 2% gewijzigd door Tuindier op 12-11-2021 08:38:46 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 november 2021 @ 08:35:45 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202137223
Nieuwe telefoonabo ingegaan. 1,5e goedkoper. 5gb meer data :+ Altijd leuk. Ik zit denk ik gemiddeld op 15gb in een maand. Mag er nu 25 verstoken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202137261
Goedemorgen. Nog aan het wachten op de uitslag. Had eigenlijk allerlei plannen, maar ook als het een simpele verkoudheid is wil ik eigenlijk niemand besmetten, dus maar eens denken wat ik wel kan gaan doen.
  vrijdag 12 november 2021 @ 09:04:47 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202137609
@Lonaa je kan ieder geval nog uit eten vanavond *O*
pi_202137629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:04 schreef gcjoel het volgende:
@:Lonaa je kan ieder geval nog uit eten vanavond *O*
Dat dacht ik ook meteen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202137733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:04 schreef gcjoel het volgende:
@:Lonaa je kan ieder geval nog uit eten vanavond *O*
Vanavond wel! *O*

;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202137802
Goedemorgen
Ik voel spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had :D
pi_202137880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:20 schreef Barreltje het volgende:
Goede morgen.
Vanavond borrel met vriendinnetjes ( eindelijk weer,)bij mij thuis..

Vraag aan de vegans, wat serveer ik bij de koffie/ thee?

Voor later op de a ond bij de borrel is en quacemole en nacht chips, maar ik weet niet zo goed wat er bij de thee kan kwa koekjes oid die ik kan kopen :+
Wat Tuindier zegt; oreo's (original) zijn vegan. Pepernoten van Bolletje ook :P . Van LU de Chocolate cookies (Time Out Robuuste koeken heten die). Lotus koekjes. Verkade Nizza. Oh en die gingerkoekjes van Mcvities :9 .
Jodenkoeken van Davelaar (dat zijn die gele blikken, de paarse plastic verpakkingen van Enkhuizen zijn dan weer niet veganistisch). Oranjekoeken van de AH en Jumbo. Punselies.

Bij de AH heb je 2 soorten donuts die vegan zijn, de zebra en de speculoos. Ik zag zojuist in onze koelkast een vegan gebakje van de Jumbo staan.
pi_202137883
Ik hoop dat wij ook uit eten gaan vanavond maar ik denk het niet. De vrienden waarmee we gaan zijn erg moe. Ze laten het nog weten of het doorgaat. Voor mij zou het ook wel beter zijn om niet te gaan maar ik wil liever lekker en gezellig dan uitgerust.
Spoilers!
pi_202137884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik voel spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had :D
Goede work-out gehad dus 8-)
pi_202137909
Jong0ns ik heb geen pumps om aan te trekken vanavond.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202137926
Zondag en aanstaande donderdag een etentje…. *boodschappen in huis haalt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202137939
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns ik heb geen pumps om aan te trekken vanavond.
Jammer joh, dan kun je écht niet gaan :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202137962
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jammer joh, dan kun je écht niet gaan :{w
Mooi fancy jurkje aan, mijn lievelings. O+

De keuzes aan schoenen:
afgetrapte zwarte nikes.
afgetrapte hoge zwarte all stars
grijze lage all stars
zwarte docs
een assortiment aan sportschoenen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202137978
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mooi fancy jurkje aan, mijn lievelings. O+

De keuzes aan schoenen:
afgetrapte zwarte nikes.
afgetrapte hoge zwarte all stars
grijze lage all stars
zwarte docs
een assortiment aan sportschoenen.
Zwarte docs kunnen altijd wel toch? 8-)
pi_202138020
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Zwarte docs kunnen altijd wel toch? 8-)
Ik denk dat als ik hieruit moet kiezen, het de grijze all stars worden. Maar ik ben ook nog in de buurt van de binnenstad vandaag :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 november 2021 @ 09:39:24 #192
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202138060
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mooi fancy jurkje aan, mijn lievelings. O+

De keuzes aan schoenen:
afgetrapte zwarte nikes.
afgetrapte hoge zwarte all stars
grijze lage all stars
zwarte docs
een assortiment aan sportschoenen.
All stars onder een jurkje is altijd goed O+
pi_202138075
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Zwarte docs kunnen altijd wel toch? 8-)
Ik dacht zelf ook dat de jeugd van tegenwoordig dit vaak draagt ja :Y /oma

Zelf ga ik vanmiddag brilshoppen. Of in ieder geval de huidige laten repareren. Want deze week viel daar een schroefje uit en na een eigen noodreparatie met een net niet passend staafje en plakbandje loop ik er als een pauper bij :')
Hij is inmiddels drie jaar oud, zo’n beetje de vervangingstijd van mijn brillen. Maar hij blijft wel tof O+ Dus afscheid nemen wordt moeilijk en als ze hem weer goed kunnen opknappen, er geen leuke bril te vinden is en de sterkte nog goed is, dan mag hij blijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202138091
Toch wel top dat de gemeente vandaag onder mijn aam ging bladblazeren. Ik wilde uitslapen ;(
Na een half uur geloei maar opgestaan. Kwartier later… waren ze klaar :')

Beter hadden ze mijn tuin meteen meegenomen. Die ziet nog steeds bruin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:50 #195
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202138120
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toch wel top dat de gemeente vandaag onder mijn aam ging bladblazeren. Ik wilde uitslapen ;(
Na een half uur geloei maar opgestaan. Kwartier later… waren ze klaar :')

Beter hadden ze mijn tuin meteen meegenomen. Die ziet nu bruin.
Omg hier al 3 weken werk aan de weg voor de deur, die mensen krijgen het ook iedere keer voor elkaar om om 6 uur te beginnen met het lawaaiigste dat ze kunnen vinden en liefst eerst bij ons voor. De rest van de dag doen ze niks of beetje vegen ;(
pi_202138129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg hier al 3 weken werk aan de weg voor de deur, die mensen krijgen het ook iedere keer voor elkaar om om 6 uur te beginnen met het lawaaiigste dat ze kunnen vinden en liefst eerst bij ons voor. De rest van de dag doen ze niks of beetje vegen ;(
O nee :X ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202138420
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg hier al 3 weken werk aan de weg voor de deur, die mensen krijgen het ook iedere keer voor elkaar om om 6 uur te beginnen met het lawaaiigste dat ze kunnen vinden en liefst eerst bij ons voor. De rest van de dag doen ze niks of beetje vegen ;(
Dat was her afgelopen zomer. Maar dan 2 maanden. Pokkeherrie van afschrapen de weg. Kon deuren en ramen niet open hebben. En toen ze klaar waren kregen we bericht dat het niet af was maar volgende zomer verder gaan :(
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:05:47 #198
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202138440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat was her afgelopen zomer. Maar dan 2 maanden. Pokkeherrie van afschrapen de weg. Kon deuren en ramen niet open hebben. En toen ze klaar waren kregen we bericht dat het niet af was maar volgende zomer verder gaan :(
Oh ja dat deden ze ook _O-
Vanmorgen moesten de putten nog weer vrij gemaakt worden dus gingen ze met een enorme gatenzaag het verse asfalt bewerken ;(
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:24:32 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202138678
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mooi fancy jurkje aan, mijn lievelings. O+

De keuzes aan schoenen:
afgetrapte zwarte nikes.
afgetrapte hoge zwarte all stars
grijze lage all stars
zwarte docs
een assortiment aan sportschoenen.
Zwarte Edding stift en je zwarte Nikes zijn weer fris toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:25:30 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202138691
Eega is vanmorgen vertrokken voor een lang weekend in de stad. 3/4 jaar geleden geboekt. Ik geloof dat ze het laatste nieuws nog niet meegekregen heeft / had.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 november 2021 @ 10:26:29 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202138705
Tijd voor wat nieuwe kerstmuziek uit Ijsland
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:31:51 #202
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202138777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:25 schreef fietsie het volgende:
Eega is vanmorgen vertrokken voor een lang weekend in de stad. 3/4 jaar geleden geboekt. Ik geloof dat ze het laatste nieuws nog niet meegekregen heeft / had.
Hopelijk heeft ze voor vanavond al iets gereserveerd dan!
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:33:58 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202138820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hopelijk heeft ze voor vanavond al iets gereserveerd dan!
Nope; ik was vanmorgen vroeg boodschappen doen en heb twee k&k maaltijdsalades die je koud eet in de baggage gedaan, met koelelement, en haar er op gewezen dat het nieuws volgen wijs zou zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202138821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:25 schreef fietsie het volgende:
Eega is vanmorgen vertrokken voor een lang weekend in de stad. 3/4 jaar geleden geboekt. Ik geloof dat ze het laatste nieuws nog niet meegekregen heeft / had.
Ach da’s wel sneu
We have far more in common than that which devides us..
pi_202138889
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:

Ach da’s wel sneu
Hoezo sneu? Op zich kan heel veel gewoon, je moet alleen op tijd uit eten. Nou ja goed, 's avonds zal er niet veel te doen zijn. Neem aan dat bioscopen ook 's avonds niet open mogen.

@Candaasje zo, jij had een drukke nacht. Hopelijk lekker geslapen :Z
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:38:26 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202138896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nope; ik was vanmorgen vroeg boodschappen doen en heb twee k&k maaltijdsalades die je koud eet in de baggage gedaan, met koelelement, en haar er op gewezen dat het nieuws volgen wijs zou zijn.
Gatver wat een armoe.
pi_202138978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Op zich kan heel veel gewoon, je moet alleen op tijd uit eten. Nou ja goed, 's avonds zal er niet veel te doen zijn. Neem aan dat bioscopen ook 's avonds niet open mogen.

@:candaasje zo, jij had een drukke nacht. Hopelijk lekker geslapen :Z
Ja, het was bizar. We hebben echt hokken moeten opsplitsen om alles nog kwijt te kunnen. (we hadden geloof ik 14 honden en 1 kat. ) Er staat nu vandaag ook met koeienletters in de agenda dat spoed/opname echt in overleg moet :D .

Cas z'n poot gaat nog niet lekker. Mogelijk goede optie (na overleg met exotenarts waarmee ik gisteren dienst had) is om een CT-scan te maken. Nemen we z'n rug ook gelijk helemaal mee.
Hij is nog te vrolijk om het op te geven, dus ik denk dat ik het wel ga doen.
Ik krijg gelukkig korting als personeelslid :+
pi_202139063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nope; ik was vanmorgen vroeg boodschappen doen en heb twee k&k maaltijdsalades die je koud eet in de baggage gedaan, met koelelement, en haar er op gewezen dat het nieuws volgen wijs zou zijn.
Het is niet alsof de wereld totaal op slot gaat he :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202139081
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, het was bizar. We hebben echt hokken moeten opsplitsen om alles nog kwijt te kunnen. (we hadden geloof ik 14 honden en 1 kat. ) Er staat nu vandaag ook met koeienletters in de agenda dat spoed/opname echt in overleg moet :D .

Cas z'n poot gaat nog niet lekker. Mogelijk goede optie (na overleg met exotenarts waarmee ik gisteren dienst had) is om een CT-scan te maken. Nemen we z'n rug ook gelijk helemaal mee.
Hij is nog te vrolijk om het op te geven, dus ik denk dat ik het wel ga doen.
Ik krijg gelukkig korting als personeelslid :+
Hing er iets in de lucht of zo? Dat het zo druk was? :D Hopelijk vandaag rustiger.

En Casje ;( Boft maar met zijn hooiverstrekkers O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2021 @ 10:59:21 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202139157
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is niet alsof de wereld totaal op slot gaat he :D
Neuh maar als je in een hotel zit in een vreemde stad lijkt het me handig te weten wat er wel en niet kan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:01:08 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202139177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
Neuh maar als je in een hotel zit in een vreemde stad lijkt het me handig te weten wat er wel en niet kan
Uit eten in ieder geval niet.
pi_202139181
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hing er iets in de lucht of zo? Dat het zo druk was? :D Hopelijk vandaag rustiger.

En Casje ;( Boft maar met zijn hooiverstrekkers O+
Ik denk het :D , eigenlijk de afgelopen 2-3 weken is het giga hectisch. Maar de eerste weken kwam dat omdat we tijdelijk een specialist (orthopedische) chirurgie hadden, dat trekt enorm veel patiënten aan. Deze week hebben we dat niet (nu vooral veel hernia-patiënten, qua operaties, dat is 'standaard') maar toch is het absurd hoeveel er daarnaast nog ook binnen komt.

Ja Cas O+
Die scan is overigens minder belastend dan een röntgenfoto volgens de arts, qua stress. Want roesje en die scan duurt een halve minuut o.i.d.. Alleen wel dus de reis ernaartoe en het verblijf, dus ik moet even puzzelen hoe we dat gaan doen.

En we moeten natuurlijk maar zien wat eruit komt. Het leven moet wel leuk blijven, en ik ga ver (mijn vriend heeft het geld, ik heb de contacten :P ), maar er zijn wel grenzen aan wat je een dier nog aan moet doen. Maar hij is verder nog zo tevreden.
pi_202139234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
Neuh maar als je in een hotel zit in een vreemde stad lijkt het me handig te weten wat er wel en niet kan
Zeker prima tip om het nieuws in de gaten te houden.
Maar om dan alvast salades mee te geven… supermarkten mogen gewoon open zijn. En afhaal zal na 19.00 uur ook nog wel mogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202139269
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Op zich kan heel veel gewoon, je moet alleen op tijd uit eten. Nou ja goed, 's avonds zal er niet veel te doen zijn. Neem aan dat bioscopen ook 's avonds niet open mogen.

@:candaasje zo, jij had een drukke nacht. Hopelijk lekker geslapen :Z
Lekker lang tafelen zit er niet in, avondje kroeg ook niet, zit je op je hotelkamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_202139300
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Zeker prima tip om het nieuws in de gaten te houden.
Maar om dan alvast salades mee te geven… supermarkten mogen gewoon open zijn. En afhaal zal na 19.00 uur ook nog wel mogen.
Dit. Als álle niet essentiele winkels en horeca weer dicht moesten dan was het al een stuk sneuër. Hier valt wel om heen lol te hebben. Zelf ook nog twee dagen hotel staan binnen de komende 3 weken :+ Wordt of vroeg eten of idd lekker dingen in een supermarkt of zo halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202139313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:

Lekker lang tafelen zit er niet in, avondje kroeg ook niet, zit je op je hotelkamer
Er zijn èchte slachtoffers van deze pandemie hè :D De wereld vergaat niet als je dag vertier wat eerder afloopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:11:03 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202139341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zijn èchte slachtoffers van deze pandemie hè :D De wereld vergaat niet als je dag vertier wat eerder afloopt.
Dat breng ik niet ter sprake he, dat wordt hier opgelepeld. Ik ken de beide dames, en weet hoe ze euh... soms dingen compleet gemist hebben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202139348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lekker lang tafelen zit er niet in, avondje kroeg ook niet, zit je op je hotelkamer
En dat is balen ja. Maar geen reden om het spreekwoordelijke mud aardappelen vast in je caravan te gooien.
En verder wat isa zegt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202139359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef fietsie het volgende:

Dat breng ik niet ter sprake he, dat wordt hier opgelepeld. Ik ken de beide dames, en weet hoe ze euh... soms dingen compleet gemist hebben.
Ik citeerde dan ook Kaatje, niet jou :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:12:06 #220
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202139372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zijn èchte slachtoffers van deze pandemie hè :D De wereld vergaat niet als je dag vertier wat eerder afloopt.
Alleen wel lullig als je langere tijd voor je werk op locatie in een hotel zit. En nee, de wereld vergaat niet.
pi_202139382
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
mud aardappelen vast in je caravan te gooien.
:D :D O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 11:16:35 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202139449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoezo sneu? Op zich kan heel veel gewoon, je moet alleen op tijd uit eten. Nou ja goed, 's avonds zal er niet veel te doen zijn. Neem aan dat bioscopen ook 's avonds niet open mogen.

@:candaasje zo, jij had een drukke nacht. Hopelijk lekker geslapen :Z
Probleem is meer dat vanavond de boel helemaal vol zit denk ik?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202139464
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nope; ik was vanmorgen vroeg boodschappen doen en heb twee k&k maaltijdsalades die je koud eet in de baggage gedaan, met koelelement, en haar er op gewezen dat het nieuws volgen wijs zou zijn.
Je bent je ervan bewust dat wij in het westen (want daar ging je Egaa toch naar toe?) gewoon supermarkten hebben he? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:19:38 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202139496
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Je bent je ervan bewust dat wij in het westen (want daar ging je Egaa toch naar toe?) gewoon supermarkten hebben he? :P
Je hebt het over 2 vrouwen die met de auto naar een stadscentrum gaan en dan mij bellen om te vragen "waar moeten we parkeren?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202139515
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je hebt het over 2 vrouwen die met de auto naar een stadscentrum gaan en dan mij bellen om te vragen "waar moeten we parkeren?"
Enabler :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:21:07 #226
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202139525
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Enabler :7
Ze hadden aangenomen dat het hotel wel parkeergelegenheid had.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:21:10 #227
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202139526
Weet iemand hier wat de regels betreft uit eten gaan in Frankfurt en Berlin?
@z80
@Jan_Onderwater
Siesta & Fiesta!
pi_202139540
Vriendin gaat etentje van zondag naar 17.00 uur zetten. Hopelijk is er nog plek.
In de middag verjaardagsbruch bij broer thuis, daar maar niet teveel eten dus _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202139548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ze hadden aangenomen dat het hotel wel parkeergelegenheid had.
En toen konden ze zelf een parkeerplek zoeken… of door jou aant handje genomen worden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202139655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er zijn èchte slachtoffers van deze pandemie hè :D De wereld vergaat niet als je dag vertier wat eerder afloopt.
Nee natuurlijk niet, maar wanneer je dat maanden geleden hebt geregeld is het wel sneu. Wanneer ze haar been had gebroken en het kon niet doorgaan was het ook sneu
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:35:49 #231
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202139737
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef Bramito het volgende:
Weet iemand hier wat de regels betreft uit eten gaan in Frankfurt en Berlin?
@:z80
@:Jan_Onderwater
Je moet een QR code hebben die laat zien dat je Gevaccineerd bent, of Genezen
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:37:18 #232
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202139758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je hebt het over 2 vrouwen die met de auto naar een stadscentrum gaan en dan mij bellen om te vragen "waar moeten we parkeren?"
Geloof me, er zijn ook zulke mannen, ben er met een getrouwd.
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:38:44 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202139784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Geloof me, er zijn ook zulke mannen, ben er met een getrouwd.
"Oh joh, valt mee, bij het hotel rekenen ze maar 25,- per dag."

- Kijkt op de website: bij beschikbaarheid..
- Kijikt online: beschikbaarheid 0.

Omliggende garages: Katsjinggggg

De prijs die ze gaan betalen voor die auto daar boek ik een overnachting voor normaal...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:42:51 #234
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202139836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
"Oh joh, valt mee, bij het hotel rekenen ze maar 25,- per dag."

- Kijkt op de website: bij beschikbaarheid..
- Kijikt online: beschikbaarheid 0.

Omliggende garages: Katsjinggggg

De prijs die ze gaan betalen voor die auto daar boek ik een overnachting voor normaal...
25 Euro per dag, WTF???
Amsterdam zeker?
Mozus Kriebel
pi_202139890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
"Oh joh, valt mee, bij het hotel rekenen ze maar 25,- per dag."

- Kijkt op de website: bij beschikbaarheid..
- Kijikt online: beschikbaarheid 0.

Omliggende garages: Katsjinggggg

De prijs die ze gaan betalen voor die auto daar boek ik een overnachting voor normaal...
Geen P+R in de buurt oid? (Moet je wel even kijken hoe lang je daar max mag staan natuurlijk)
  vrijdag 12 november 2021 @ 11:53:46 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202139980
Ik vind het vooral sneu dat je vanaf morgen niet meer uit eten kan en dan vanavond al aan een maaltijd salade zit ;(

Als ik geen corona had ging ik sowieso vanavond nog ergens eten. O+
pi_202140019
Zit er bij niemand een 5 in de klok?
Als het lukt qua reservering ga ik zondag om 17.00 uur uit eten. Ja, het was leuker geweest als we er een avondje van hadden kunnen maken. Maar natafelen bij mij thuis is ook prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:01:36 #238
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202140060
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zit er bij niemand een 5 in de klok?
Als het lukt qua reservering ga ik zondag om 17.00 uur uit eten. Ja, het was leuker geweest als we er een avondje van hadden kunnen maken. Maar natafelen bij mij thuis is ook prima.
Zou dat inderdaad wel doen als ik zo'n weekendje weg was.
Verder vind ik het geen optie. Ik ga niet uit eten om ff te eten. Ik wil uitgebreid eten, 10 uur was toen ook net aan als we om 6 gingen toen dat nog mocht.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:03:52 #239
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202140083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je moet een QR code hebben die laat zien dat je Gevaccineerd bent, of Genezen
Ok niks raars dus. Dank!
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:06:31 #240
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202140105
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ok niks raars dus. Dank!
voorlopig nog niet, maar dat kan veranderen natuurlijk
pi_202140113
Ik zou uitgebreid gaan lunchen en in de avond iets simpels afhalen. Of pizza of sushi of wat dan ook op de hotelkamer, werkt ook prima.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202140119
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ok niks raars dus. Dank!
En vaak medische maskers of FPP2.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:07:57 #243
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202140124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En vaak medische maskers of FPP2.
AFAIK alleen Beieren FPP2
pi_202140241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
AFAIK alleen Beieren FPP2
Hessen ook:

quote:
Eine OP-Maske oder Schutzmaske der Standards FFP2, KN95, N95 oder vergleichbar ohne Ausatemventil (medizinische Maske) ist zu tragen:

- In innenliegenden Publikumsbereichen von Übernachtungsbetrieben bis zur Einnahme eines Sitzplatzes, beispielsweise in Bar- oder Restaurantbereichen oder in der Lobby
www.hessen.de

En Berlijn:

quote:
Das Tragen einer medizinischen Gesichtsmaske (OP-Maske oder FFP2-Maske ohne Ventil) ist verpflichtend:

- In Gaststätten inklusive der Außenbereiche, wenn im 3G-Modell geöffnet wird
www.berlin.de
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 12:15:41 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202140253
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hessen ook:
[..]
www.hessen.de

En Berlijn:
[..]
www.berlin.de
Je spreekt jezelf tegen. OP is zo'n blauwe
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202140266
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf tegen. OP is zo'n blauwe
Die quotes zeggen toch precies wat ik ook zeg?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En vaak medische maskers of FPP2.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202140280
Ik weet wel wat OP-Masken zijn, ik sta regelmatig OP's bij te wonen met zo'n ding op mijn snuit ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:19:55 #248
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202140297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hessen ook:
[..]
www.hessen.de

En Berlijn:
[..]
www.berlin.de
In wat je quote staat toch echt dat medicinale maskers ook zijn toegestaan.
pi_202140305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In wat je quote staat toch echt dat medicinale maskers ook zijn toegestaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En vaak medische maskers of FPP2.
Jeetje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202140339
Onze vrienden hebben afgezegd. Geen all I can eat sushi vanavond ;(
Spoilers!
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:22:55 #251
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202140348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]
Jeetje.
Volgens mij begreep je mijn post niet zoals ik bedoelde, in Beieren mogen alleen FFPP2 maskers, geen OP maskers.
pi_202140355
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In wat je quote staat toch echt dat medicinale maskers ook zijn toegestaan.
Maar dat zegt ze toch ook?
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je spreekt jezelf tegen. OP is zo'n blauwe
‘ blauw’ vind ik dan weer niet een echt onderscheidend criterium. In NL dan.
Ik heb zelf gekochte blauwe flutwegwerpmaskers. En blauwe medische maskers.

Het verschil is niet zichtbaar.
Ik merk het omdat mijn bril in het flutmasker niet beslaat. En de neusstrip na 1 keer gebruik loslaat.

Bij medische maskers wandel ik in de mist en die kan ik tot de max van 3 uur gebruiken en tussendoor ook afzetten, zonder dat het stripje raar gaat doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202140369
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar dat zegt ze toch ook?
[..]
‘ blauw’ vind ik dan weer niet een echt onderscheidend criterium. In NL dan.
Ik heb zelf gekochte blauwe flutwegwerpmaskers. En blauwe medische maskers.

Het verschil is niet zichtbaar.
Ik merk het omdat mijn bril in het flutmasker niet beslaat. En het neusstrip na 1 keer gebruik loslaat.

Bij medische maskers wandel ik in de mist en die kan ik tot de max van 3 uur gebruiken en tussendoor ook afzetten.
Nou, dat is wel precies de reden dat ik maar gewoon een stapel FFP2 heb gekocht omdat ik dan zeker weet dat ik goed zit (en het daarom ook zo aan Bramito meldde). Die dingen worden wel heel plakkerig van binnen na enkele tijd }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202140386
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou, dat is wel precies de reden dat ik maar gewoon een stapel FFP2 heb gekocht omdat ik dan zeker weet dat ik goed zit (en het daarom ook zo aan Bramito meldde). Die dingen worden wel heel plakkerig van binnen na enkele tijd }:|
^O^

En ja, huuuu! :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:26:59 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202140394
Vind de FPP2 maskers ook niet fijn, gelukkig niet vaak naar Beieren.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:27:55 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202140410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze vrienden hebben afgezegd. Geen all I can eat sushi vanavond ;(
Omg en jullie willen niet samen? Zonde!

Soms zo lekker :9
pi_202140447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg en jullie willen niet samen? Zonde!

Soms zo lekker :9
Deze sushitent is ook echt goed. Ook hun niet-sushi is geweldig. Maar we zijn eigenlijk te moe om er samen een leuke avond van te kunnen maken. Dus dan kunnen we beter niet gaan. We gaan wel iets lekkers afhalen vanavond, ook fijn.
Spoilers!
pi_202140530
Volgende week zouden we naar een (avondvullend) wildavond in een restaurant gaan. Ben benieuwd of ze het nu (veel) eerder laten beginnen of dat het helemaal niet door gaat.
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:35:22 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202140548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Deze sushitent is ook echt goed. Ook hun niet-sushi is geweldig. Maar we zijn eigenlijk te moe om er samen een leuke avond van te kunnen maken. Dus dan kunnen we beter niet gaan. We gaan wel iets lekkers afhalen vanavond, ook fijn.
Oh ja dan kan je lekker in je pyjama hangen en eten O+
pi_202140557
Oh, ik hou weer van mijn fiets. Wat een heerlijk verschil, nieuwe banden. Net voor de frisse lucht en beweging 10 gefietst zonder pijn en op vlakke delen het gevoel hebben een berg op te fietsen.

Volgens mij staan er binnenkort geen etentjes op het programma, maar met het eetclubje gaan we in januari weer een keer uiteten. Wel besloten dat we uitgebreid gaan lunchen. Een van de groep moet nog een eind rijden en heeft steeds meer last dat ze 's avonds niet goed kan zien. En ik vind het ook wel lekker. Nog even nagenieten ipv direct na thuiskomst naar bed. En niet met een volle maag naar bed is ook fijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202140737
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je hebt het over 2 vrouwen die met de auto naar een stadscentrum gaan en dan mij bellen om te vragen "waar moeten we parkeren?"
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:54:25 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202140753
Ik was vanmorgen heel vroeg bij de -vroeger een slager hebbende- supermarkt, waar de ex-slager nu de kisten vlees uitpakt en uitstalt. Hij wees me op het feit datie 'ie "2 stukjes" rosbief had liggen, nog niet in de vitrine, en of ik interesse had

Ik heb dus nu twee stukken van ieder ongeveer 650 gram, en was van plan die in de sous vide te gaan doen belanden (er komen eters zaterdag of zondag)

Iemand suggesties qua bereiding, kruiden, wat niet te doen enz? Want rosbief is een first voor mij.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:55:29 #263
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202140764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En vaak medische maskers of FPP2.
Op reis heb ik altijd ffp2 bij me. Dan weet je zeker dat het goed is.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:00:06 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202140838
@Sarabi hoe is het met de pallet-verwondingen? Minder ingrijpend als destijds de gestoomde-hand?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:07:15 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202140983
Tnx voor de vegan tips!!

Ik ga zo eens shoppen ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202141169
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mooi fancy jurkje aan, mijn lievelings. O+

De keuzes aan schoenen:
afgetrapte zwarte nikes.
afgetrapte hoge zwarte all stars
grijze lage all stars
zwarte docs
een assortiment aan sportschoenen.
pi_202141181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:54 schreef fietsie het volgende:
Ik was vanmorgen heel vroeg bij de -vroeger een slager hebbende- supermarkt, waar de ex-slager nu de kisten vlees uitpakt en uitstalt. Hij wees me op het feit datie 'ie "2 stukjes" rosbief had liggen, nog niet in de vitrine, en of ik interesse had

Ik heb dus nu twee stukken van ieder ongeveer 650 gram, en was van plan die in de sous vide te gaan doen belanden (er komen eters zaterdag of zondag)

Iemand suggesties qua bereiding, kruiden, wat niet te doen enz? Want rosbief is een first voor mij.
Jij hebt toch ook een waterbadderdinges?
Daar doet g zo'n rosbief altijd in volgens mij.
pi_202141193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze vrienden hebben afgezegd. Geen all I can eat sushi vanavond ;(
-O-
pi_202141288
Dit gaat rond op Whatsapp, al gezien? Flauw en toch leuk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door Blues op 12-11-2021 13:36:01 ]
pi_202141306
En op Ebikie ging lekker vanochtend naar werk.
Accu was vol, toen ik thuiskwam (zonder opladen op werk) nog 52%. 18 km ruim heen en terug.
Is ook wel heuvelachtig, had wind tegen en ik fiets op (Danoontje) Powerrrrrrr dus hij verbruikt best veel, ik ben zelf ook geen licht poppetje.

Was mooi op de pont O+

pi_202141348
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zit er bij niemand een 5 in de klok?
Als het lukt qua reservering ga ik zondag om 17.00 uur uit eten. Ja, het was leuker geweest als we er een avondje van hadden kunnen maken. Maar natafelen bij mij thuis is ook prima.
Wij gaan naar een concert, zondagmiddag en wilden er een hapje eten in de stad aan vast plakken.
Nu maar thuisbezorgd of zo.
Jammer maar komt wel weer.
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:35:15 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_202141374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:54 schreef fietsie het volgende:
Ik was vanmorgen heel vroeg bij de -vroeger een slager hebbende- supermarkt, waar de ex-slager nu de kisten vlees uitpakt en uitstalt. Hij wees me op het feit datie 'ie "2 stukjes" rosbief had liggen, nog niet in de vitrine, en of ik interesse had

Ik heb dus nu twee stukken van ieder ongeveer 650 gram, en was van plan die in de sous vide te gaan doen belanden (er komen eters zaterdag of zondag)

Iemand suggesties qua bereiding, kruiden, wat niet te doen enz? Want rosbief is een first voor mij.
Niets. Helemaal niets er op. Je kunt het vlees even over een gloeiende plaat rollen voor een bruin jasje.
Dan in een plastic zak laten zwemmen. Vooral op een lage temperatuur heel rustig gaar laten worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202141434
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, misschien vroeg je niet waarom weird maar waarom maar 1x. Ze kijkt meestal liever iets nieuws ¯\_(ツ)_/¯
Het ging me om het weird ;) :P
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:40:08 #274
63722 z80
I fink you freaky
pi_202141441
GFT bak gevuld met blad. Niet te zien dat er wat weg is. En een boom van wat takken ontdaan. Kan er in het voorjaar weer wat licht bij de rest van het groen.
Twijfel nu nog of ik de fiets van stal haal en in Nederland nog wat boodschappen ga doen of niet.

Tevens :( :( :(
Afgelopen weet zijn ze buiten aan het klooien geweest met de waterleiding en riolering.
Nu waterslag in 1 leiding en verstopping in een afvoer. Eens kijken hoe dat op te lossen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202141465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, ik hou weer van mijn fiets. Wat een heerlijk verschil, nieuwe banden. Net voor de frisse lucht en beweging 10 gefietst zonder pijn en op vlakke delen het gevoel hebben een berg op te fietsen.

Volgens mij staan er binnenkort geen etentjes op het programma, maar met het eetclubje gaan we in januari weer een keer uiteten. Wel besloten dat we uitgebreid gaan lunchen. Een van de groep moet nog een eind rijden en heeft steeds meer last dat ze 's avonds niet goed kan zien. En ik vind het ook wel lekker. Nog even nagenieten ipv direct na thuiskomst naar bed. En niet met een volle maag naar bed is ook fijn.
Hoef je nou geen nieuwe fiets meer? Of gaat de zoektocht verder?
pi_202141472
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:33 schreef Sarabi het volgende:
Volgende week zouden we naar een (avondvullend) wildavond in een restaurant gaan. Ben benieuwd of ze het nu (veel) eerder laten beginnen of dat het helemaal niet door gaat.
Of er een lunch van maken als het kan.
pi_202141485
Ik vind uitgebreid lunchen helemaal niet vervelend. :Y
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:43:21 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202141489
quote:
Oostenrijk voert landelijke lockdown in voor ongevaccineerden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202141508
Oh ja…vanmorgen Twee gemeentemannen, een trekker met verzamelkooi, een gemeentebusje en TWEE bladblazers.
Dat is de vierde keer deze week. :R
pi_202141514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, ik hou weer van mijn fiets. Wat een heerlijk verschil, nieuwe banden. Net voor de frisse lucht en beweging 10 gefietst zonder pijn en op vlakke delen het gevoel hebben een berg op te fietsen.

Volgens mij staan er binnenkort geen etentjes op het programma, maar met het eetclubje gaan we in januari weer een keer uiteten. Wel besloten dat we uitgebreid gaan lunchen. Een van de groep moet nog een eind rijden en heeft steeds meer last dat ze 's avonds niet goed kan zien. En ik vind het ook wel lekker. Nog even nagenieten ipv direct na thuiskomst naar bed. En niet met een volle maag naar bed is ook fijn.
Dat laatste heb ik echt nooit meer gelukkig. Eet gewoon mijn borden niet meer leeg :+

Fijn van je fiets!
Ga je nu toch nog een nieuwe kopen dan?

Ik voelde ook dat gister met de onderhoudsbeurt de banden zijn opgepompt ^O^
pi_202141526
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoef je nou geen nieuwe fiets meer? Of gaat de zoektocht verder?
Jawel, want de reparaties worden steeds meer. Ik heb natuurlijk (muv corona) 9 jaar lang minimaal 10 km per dag gefietst op dat ding. Is een beetje op. Maar zoals die nu is ga ik niet meer voor "zo snel mogelijk geleverd" maar voor "mag even duren maar ik wil deze"
We have far more in common than that which devides us..
pi_202141537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Iets minder dan de helft is daar niet gevaccineerd :X

In Singapore moet je je eigen ziekenhuisopname voor covid betalen als je zonder medische reden niet gevaccineerd bent. Maar weet niet of dat werkt, want in de VS blijken torenhoge rekeningen (wel verzekerd) ook geen reden te zijn om je te laten vaccineren. Niet meer uit kunnen (en niet meer snowboarden/skiën) zou wel eens wel kunnen helpen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202141545
Ik ben van plan onze kleine bladblazer (g wilde die graag, maar 1. hij doet er nooit iets mee en 2. ik ben Hoofd Buitendienst) en de elektrieke heggenschaar (we hebben geen buxusheg meer én de enorme klimop is nu gewoon bij te houden met de hand/snoeischaar omdat 95% weg is van de nieuwe schutting) op MP te zetten.
Eens kijken of dat nog wat oplevert.
Beide resp. 1x en 4x of zo gebruikt.
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:49:05 #284
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202141554
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:55 schreef Bramito het volgende:

[..]
Op reis heb ik altijd ffp2 bij me. Dan weet je zeker dat het goed is.
Yep ik ook, van beide een pakje in de auto liggen.
pi_202141556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:40 schreef z80 het volgende:
GFT bak gevuld met blad. Niet te zien dat er wat weg is. En een boom van wat takken ontdaan. Kan er in het voorjaar weer wat licht bij de rest van het groen.
Twijfel nu nog of ik de fiets van stal haal en in Nederland nog wat boodschappen ga doen of niet.

Tevens :( :( :(
Afgelopen weet zijn ze buiten aan het klooien geweest met de waterleiding en riolering.
Nu waterslag in 1 leiding en verstopping in een afvoer. Eens kijken hoe dat op te lossen.
Waterslag in 1 leiding.... hoe merk je dat?
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:50:27 #286
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202141563
Woensdag een vriend uit NL op bezoek, hem meegenomen uit eten. Verteld hij dat ie sinds Feb 2020 niet meer uit eten was geweest.
Arme jongen.
Lamskoteletten gegeten.
pi_202141581
Ik ben negatief *O*

En ook nogal negatief over het beleid achter de nieuwe maatregelen. Wordt er gewoon verdrietig van.
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:55:26 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_202141645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Waterslag in 1 leiding.... hoe merk je dat?
Een waterleiding die uit de muur lijkt te klapperen. Goed hoorbaar in het laatste stukje buis.
Hier in Duitsland zit de buis met een omwikkeling gewoon tegen de muur geplakt. Stukwerk er over en klaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:59:22 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_202141709
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben negatief *O*

En ook nogal negatief over het beleid achter de nieuwe maatregelen. Wordt er gewoon verdrietig van.
Regeren is vooruitzien. Maar verder kijken dan de neus lang is lukt al een tijdje niet meer.
OMT roept nu ook dat 2G goed zal werken. Echter in Beieren weer 2G op meerdere plaatsen in gebruik is wordt het tegendeel bewezen.

Eigenlijk is dat OMT een vreemd clubje oude wijze. Ze hebben geen status. Lekken doelbewust wat info. En lopen te miepen in verschillende praatprogramma's waar ze dik voor betaald worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202141799
Het Theater is voorzichtig positief over de maatregelen m.b.t. de cultuursector.
Sinds vanmiddag ben ik de volwassenen 18+ bezoekers gaan QR’ren. w/

Goed bedenksel van het Irma handenverhaal _O_

Fijn @Tuindier w/
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:14:55 #291
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202141866
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

_O_

Die klanten die ik in Frankfurt ga bezoek op maandag zijn Oostenrijkers en niet gevaccineerd. Gisteren kreeg ik een Whatsapp dat we op kantoor moeten eten, omdat ze geen restaurant binnenkomen. En nu dus dit...

_O-
Siesta & Fiesta!
pi_202141965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Volgens mij begreep je mijn post niet zoals ik bedoelde, in Beieren mogen alleen FFPP2 maskers, geen OP maskers.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
AFAIK alleen Beieren FPP2
Ik ben vast wat laat op het feestje, maar als je dit bedoelt, moet je de 'alleen' ff een positie verder naar rechts schuiven. Ik dacht ook dat je het over alleen Beieren had.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:32:19 #293
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202142035
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ik ben vast wat laat op het feestje, maar als je dit bedoelt, moet je de 'alleen' ff een positie verder naar rechts schuiven. Ik dacht ook dat je het over alleen Beieren had.
Ik ook.
Siesta & Fiesta!
pi_202142111
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ik ben vast wat laat op het feestje, maar als je dit bedoelt, moet je de 'alleen' ff een positie verder naar rechts schuiven. Ik dacht ook dat je het over alleen Beieren had.
Nu snap ik pas waar de onduidelijkheid in zat. Ik kwam niet verder dan "het is vrijdag en ik had meer moeten slapen, waar gaat dit überhaupt over" :P
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:46:10 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202142160
hier ook negatief!! *O*

super snelle PCR test en resultaat maar goed, het werkt :M
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:47:09 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202142173
en hier vanavond borrel met 10 dames.. en de ongevaccineerde doet toch maar een zelftest dan..
we geloven haar maar op d'r blauwe ogen ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 14:49:11 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202142199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:51 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben negatief *O*

Ik heb wel al de uitslag (ruim binnen de 48u dus, zelfs ruim binnen de 24) maar heb m'n DigiD niet bij de hand.

Als het positief was, was ik vast wel gebeld.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202142218
Huh er bestaan antivaxx vlaggen :X :o

twitter
pi_202142278
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef Blues het volgende:
Huh er bestaan antivaxx vlaggen :X :o

[ twitter ]
De wereld is gek geworden _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 12 november 2021 @ 15:02:04 #300
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202142328
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:51 schreef Blues het volgende:
Huh er bestaan antivaxx vlaggen :X :o

[ twitter ]
Cordon sanitair opstellen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202142351
Ik bracht helderheid in donk're dagen O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')