Toen corona in ons leven kwam deed alles in hoe de ziekte verloopt mij denken aan hoe de situatie met mijn moeder was: grillig en onvoorspelbaarquote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Corona is heel onvoorspelbaar,valt geen pijl op te trekken. Net als het beleid
Persoonlijk denk ik wel dat het veel erger was geweest zonder maatregelen en vaccinaties.
Ik kijk altijd vooruitquote:Op donderdag 11 november 2021 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem een dubbele borrel en lees effen terug.
Kan je dat een beetje?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef tonja het volgende:
Ik heb een gitaar gekocht!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De Cordoba c5. Morgen in huis.
Dat wordt Spaanse tonjaatjes tokkelenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef tonja het volgende:
Ik heb een gitaar gekocht!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De Cordoba c5. Morgen in huis.
Niet zoenen knuffelen enz..quote:
Ik nam soms expres een week vrij na 1 januari en toch wisten ze me te vindenquote:
Sorry Camielquote:Op donderdag 11 november 2021 17:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal 't geen twee keer zeggen, maar ik heet geen Franz!
Die geile journalistjes natuurlijk..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nam soms expres een week vrij na 1 januari en toch wisten ze me te vinden
Ja toch idioot iets. Dat gesmak met mensen die je amper kent en ook mensen die je wel kentquote:
Hoeft van mij ook niet idd.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch idioot iets. Dat gesmak met mensen die je amper kent en ook mensen die je wel kent
Nou sommigequote:Op donderdag 11 november 2021 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geile journalistjes natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |