Toen corona in ons leven kwam deed alles in hoe de ziekte verloopt mij denken aan hoe de situatie met mijn moeder was: grillig en onvoorspelbaarquote:Op donderdag 11 november 2021 17:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Corona is heel onvoorspelbaar,valt geen pijl op te trekken. Net als het beleid
Persoonlijk denk ik wel dat het veel erger was geweest zonder maatregelen en vaccinaties.
Ik kijk altijd vooruitquote:Op donderdag 11 november 2021 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem een dubbele borrel en lees effen terug.
Kan je dat een beetje?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef tonja het volgende:
Ik heb een gitaar gekocht!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De Cordoba c5. Morgen in huis.
Dat wordt Spaanse tonjaatjes tokkelenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:02 schreef tonja het volgende:
Ik heb een gitaar gekocht!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De Cordoba c5. Morgen in huis.
Niet zoenen knuffelen enz..quote:
Ik nam soms expres een week vrij na 1 januari en toch wisten ze me te vindenquote:
Sorry Camielquote:Op donderdag 11 november 2021 17:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal 't geen twee keer zeggen, maar ik heet geen Franz!
Die geile journalistjes natuurlijk..quote:Op donderdag 11 november 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nam soms expres een week vrij na 1 januari en toch wisten ze me te vinden
Ja toch idioot iets. Dat gesmak met mensen die je amper kent en ook mensen die je wel kentquote:
Hoeft van mij ook niet idd.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch idioot iets. Dat gesmak met mensen die je amper kent en ook mensen die je wel kent
Nou sommigequote:Op donderdag 11 november 2021 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geile journalistjes natuurlijk..
Voila een corona pluspuntquote:
Dan nog met moeite ....quote:Op donderdag 11 november 2021 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
IJskoud met een schijfje limoen.
Janssen-boksquote:Op donderdag 11 november 2021 16:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb Jansen gehad , mijn schoondochter werkt bij het RIVM en was ook anti vax, en ik begreep dat ook.
maar zij heeft zich uiteindelijk ook laten vaccineren , mijn zoon ook , beiden hebben Jansen .
Het is pis, niet te zuipenquote:
Gewoon niet open doen als er aangebeld wordt.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
Oh het is 11 november. Lichten uit. Ik heb in mijn leven in Amsterdam nog nooit één kind gezien
Joh dat is een goeie tipquote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon niet open doen als er aangebeld wordt.
Deisyyquote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon niet open doen als er aangebeld wordt.
Wat kregen ze een steen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:39 schreef drakin het volgende:
Ik heb al een st maartenliedje gehoord net, heel leuk in het Duits
uitwisselstudentes waren hier winkelen zojuist
Zwaaiquote:
Ja goed he? Gezond snoepenquote:
Ik liep iets over twee op straat hier en het wemelde er van .. uitgaande school.. grrr en 1 x gebeld hier .. al om ha;lf 5 ja doeiquote:Op donderdag 11 november 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
Oh het is 11 november. Lichten uit. Ik heb in mijn leven in Amsterdam nog nooit één kind gezien
Ze waren edelstenen aan het kopen dus een extra edelsteentje is wel leuk om voor een liedje te krijgen.quote:
Ik hoor ze wel op straat.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liep iets over twee op straat hier en het wemelde er van .. uitgaande school.. grrr en 1 x gebeld hier .. al om ha;lf 5 ja doei
Ze mogen bij ja na een bepaalde tijd pas aanbellen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik liep iets over twee op straat hier en het wemelde er van .. uitgaande school.. grrr en 1 x gebeld hier .. al om ha;lf 5 ja doei
Gezond snoepenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze waren edelstenen aan het kopen dus een extra edelsteentje is wel leuk om voor een liedje te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |