Het is irritant dat zoiets als een QR-code op werk wel boven de markt blijft hangen, dat er wetgeving voor wordt voorbereid.quote:
En de vraag is of ze die sprong gaan maken want ze gooien wel hun eigen baanzekerheid te grabbel. Iets met een formatie.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:37 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het is irritant dat zoiets als een QR-code op werk wel boven de markt blijft hangen, dat er wetgeving voor wordt voorbereid.
Feit is wel dat het kabinet nu aan de rand van de afgrond (van waanzin en paniek) staat, maar nog steeds de kans heeft om een stapje terug te doen. Of desnoods een pas op de plaats te maken. Ondanks alle Woukes en Diederiks die staan te schreeuwen: "Spring dan!"
Kom maar op met dat coronavirus. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat ik er ondanks vaccinatie katsziek van ga worden. Iedereen die ik ken had een beetje koorts of was ziekjes na vaccinatie. Duidt toch op een immuunsysteem dat goed werkt lijkt me? Ik had echt nergens last van. Zul je net zien dat als ik het ga krijgen ik er een partij ziek van ga worden.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dat klopt. Er zijn nu verschillende onderzoeken die aantonen dat vaccinatie+besmetting veruit de beste immuniteit geeft.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:35 schreef capricia het volgende:
Dat kan allerlei redenen hebben.
Maar zomaar stellen dat die 'uitbraken ongekend' zijn, gaat veel te krap door de bocht, denk je niet?
Ik vraag hoe dat zit. Ik had ook bijna geen bijwerkingen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kom maar op met dat coronavirus. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat ik er ondanks vaccinatie katsziek van ga worden. Iedereen die ik ken had een beetje koorts of was ziekjes na vaccinatie. Duidt toch op een immuunsysteem dat goed werkt lijkt me? Ik had echt nergens last van. Zul je net zien dat als ik het ga krijgen ik er een partij ziek van ga worden.
dan heb je al covid-19 gehadquote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kom maar op met dat coronavirus. Ik heb zo'n bruin vermoeden dat ik er ondanks vaccinatie katsziek van ga worden. Iedereen die ik ken had een beetje koorts of was ziekjes na vaccinatie. Duidt toch op een immuunsysteem dat goed werkt lijkt me? Ik had echt nergens last van. Zul je net zien dat als ik het ga krijgen ik er een partij ziek van ga worden.
En waarom doen wij alsof dit ons niet te wachten staat? Volgens mij weet het OMT wel beter, maar leidt dat tot te veel angst.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef Za het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Geef jij svp eens een plausibele verklaring voor de situatie in Singapore capricia.
Ik ben echt benieuwd hoe bv jij of anderen dat zien.
Singapore is een van de landen met de hoogste vaccinatiegraad, 1800 ziekenhuisopnames waarvan 300 IC op een bevolking van 5 miljoen.
[ afbeelding ]
Maar dit is niet gebeurd in Portugal. Zo'n extreme stijging.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef Za het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Geef jij svp eens een plausibele verklaring voor de situatie in Singapore capricia.
Singapore is een van de landen met de hoogste vaccinatiegraad, 1800 ziekenhuisopnames waarvan 300 IC op een bevolking van 5 miljoen.
[ afbeelding ]
het vaccin doet niet wat t moet doen?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:39 schreef Za het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
[ afbeelding ]
Immuunrespons tegen het Spike-eiwit, gemaakt door mRNA in m'n eigen ribosomen. Geen idee of ik het virus zelf al ben tegengekomen. Dat kan nog wel gebeuren, al helemaal omdat antilichamen blijken af te nemen. En je hoort ook hier wel eens mensen die twee keer best ziek zijn geworden.quote:
We moeten ook niet vergeten dat dezelfde ziekenhuisbezetting vorig jaar (met meer capaciteit) aanleiding was om alle horeca dicht te gooien. Nog +200 op de ic bovenop het huidige aantal leidde vorig jaar december tot de lockdown die uiteindelijk bijna een halfjaar duurde.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En de vraag is of ze die sprong gaan maken want ze gooien wel hun eigen baanzekerheid te grabbel. Iets met een formatie.
nee, heb het gewoon vaker gehoordquote:Op woensdag 10 november 2021 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je daar een wetenschappelijk bewijs voor?
Het probleem met een structurele oplossing is dat die altijd voor een groep pijn zal gaan doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:48 schreef maan_man het volgende:
Maar goed welke besluiten zij ook geen nemen wel 2G, geen 2G, horeca eerder dicht, meer afstand,.... Het blijft pappen en nathouden, noodgrepen die in het begin van een crisis handig kunnen zijn, maar een beginnetje van een structurele oplossing of een plan b blijft uit.
Nou, mijn zwager (eind 30) heeft corona gehad. Echt een week flink koorts. En heeft nog twee vaccinaties daarna genomen. Vooral die tweede vaccinatie viel hem zwaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, heb het gewoon vaker gehoord
Er is geen land met meer beperkingen geweest dan Singapore.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:06 schreef Stoney3K het volgende:
Dat zal natuurlijk vast niks te maken hebben met het feit dat de landen die aan massavaccinaties doen ook minder beperkingen hebben.
Dat was dan ook precies de reden waarom de besmettingen laag waren.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:53 schreef Za het volgende:
[..]
Er is geen land met meer beperkingen geweest dan Singapore.
Ga maar eens lezen, bv hier:
https://www.sfa.gov.sg/covid-19/SDM
Lijkt mij ook sterk dat mijn opa en oma covid al hebben gehad, die hadden geen last van hun Pfizer vaccinaties, maar zijn ook heel zwak qua gezondheid.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, mijn zwager (eind 30) heeft corona gehad. Echt een week flink koorts. En heeft nog twee vaccinaties daarna genomen. Vooral die tweede vaccinatie viel hem zwaar.
Alsof ie weer corona-light had.
Volgens mij kun je er dus geen peil op trekken.
The cure is worse than the disease.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:48 schreef maan_man het volgende:
Maar goed welke besluiten zij ook geen nemen wel 2G, geen 2G, horeca eerder dicht, meer afstand,.... Het blijft pappen en nathouden, noodgrepen die in het begin van een crisis handig kunnen zijn, maar een beginnetje van een structurele oplossing of een plan b blijft uit.
Het is niet zo dat je dodelijk ziek moet worden als je een risico groep bent.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag hoe dat zit. Ik had ook bijna geen bijwerkingen.
Mijn oom heeft AZ gekregen en is daar best ziek van geweest een aantal dagen. Nu heeft hij covid opgelopen en heeft hij bijna nergens last van. Terwijl hij diabetes en hartproblemen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |