abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202118285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:21 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
dus wat wel sluiten dan? De ziekenhuisafdelingen? Maak eens een keuze
Alcohol na 20:00 verbieden te verkopen natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202118307
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef maan_man het volgende:

[..]
Ik vind het echt te laat voor quizjes.
Lol
Go hard or go home
pi_202118310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef maan_man het volgende:

[..]
Ik vind het echt te laat voor quizjes.
Makkelijk dingen roepen dus...
pi_202118314
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:22 schreef capricia het volgende:

[..]
En hier: link

Ze gaan omhoog. Langzaam maar zeker. Helaas.
dankje
Plaats hier uw advertentie
pi_202118335
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:13 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Ok dus al het kabinet er nu geld in stopt staan mensen ervoor in de rij denk je om te gaan werken?
Tuurlijk met de juiste voorwaarden en loon krijg je aardig wat gedaan. Maar als je ziet dat een cliniclown meer verdiend dan een verpleegkundige dan weet je ook hoe laat het is, (over laat gesproken) Van Corona zijn we de eerst komende jaren nog niet af. Onderstaand heb ik een filmpje bijgevoegd van een arts bij Op1 die pleite voor een Corona ziekenhuis om zo de ic's te ontlasten heel helder verhaal https://www.tubantia.nl/v(...)-ziekenhuizen-261080
pi_202118354
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:45 schreef capricia het volgende:

En Portugal?
Portugal is pas net aan hun najaarscurve begonnen, net als in NL ietsje later dan vorig jaar. De zomer verliep ook daar iets minder voorspoedig dan in 2020:

pi_202118372
NOS
Ingewijden: waarschijnlijk geen aanvullende maatregelen voor ongevaccineerden
Het demissionaire kabinet kiest er waarschijnlijk niet voor om het coronatoegangsbewijs te beperken tot mensen die gevaccineerd zijn of hersteld van een infectie. Als er vrijdag nieuwe maatregelen bekend worden gemaakt, zal dat zogeheten 2G-systeem er normaal gesproken geen onderdeel van uitmaken, zeggen ingewijden. Ook kiest het kabinet waarschijnlijk niet voor het verplicht tonen van een QR-code op het werk.

Landen om ons heen hebben wel gekozen om het coronatoegangsbewijs niet langer te verstrekken aan ongevaccineerden die alleen een negatieve test kunnen overleggen. Maar onder de Nederlanders en de Tweede Kamer is daar vooralsnog te weinig draagvlak voor, denkt het kabinet. Het vergroot het onderscheid tussen gevaccineerden en ongevaccineerden, is de gedachte.

Veel hangt af van het OMT-advies dat de meest betrokken ministers morgen bespreken in het Catshuis. Als daaruit blijkt dat de situatie echt uit de hand dreigt te lopen, kunnen verdere uitbreiding van de QR-plicht en meer beperkingen voor ongevaccineerden alsnog op tafel komen.
pi_202118383
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:26 schreef Za het volgende:

[..]
Portugal is pas net aan hun najaarscurve begonnen, net als in NL ietsje later dan vorig jaar. De zomer verliep ook daar iets minder voorspoedig dan in 2020:

[ afbeelding ]
Dus veel later na de massavaccinaties.
En daar hebben ze echt flink gevaccineerd.
Kennelijk zijn er dus meer parameters dan vaccinaties alleen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202118421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 21:58 schreef Momo het volgende:

Het is zover. Alle bijeenkomsten voor huisartsen fysiek geannuleerd. Bijna 15% vd huisartsen covid pos
[ twitter ]
Mensen kunnen toch gewoon met een QR code naar de huisarts dan, superveilig.
  woensdag 10 november 2021 @ 22:31:47 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202118439
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens mij kun jij je er aardig in berusten dat corona jaarlijks een terugkerend fenomeen wordt waarin maatregelen genomen worden?
Misschien is het verstandig om komende zomer - of als we een goed voorjaar hebben al eerder - gewoon alles los te gooien met nul restricties. Massale immuniteit opbouwen in een seizoen waarin we er het minste last van hebben voordat we weer dezelfde ellende krijgen zodra het blad van de bomen valt.
pi_202118444
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:24 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Makkelijk dingen roepen dus...
Makkelijke dingen? Ik zeg gewoon dat veel horecazaken met Pinksteren failliet zijn als ze vanaf de Kerst moeten sluiten. Niet meer en niet minderen. Kom jij een beetje met goedkoop sentiment van uitgestelde operaties. Wat is nu daadwerkelijk het causale verband tussen de horeca en de besmettingscijfers? En geldt dat voor alle horeca of voor bepaalde segmenten?

Maar los daarvan: ik zeg gewoon ik over de horeca. Dat jij het over uitgestelde operaties wil hebben prima, maar dat staat los van mijn feitelijke constatering.
  woensdag 10 november 2021 @ 22:32:15 #187
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202118448
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Misschien is het verstandig om komende zomer - of als we een goed voorjaar hebben al eerder - gewoon alles los te gooien met nul restricties. Massale immuniteit opbouwen in een seizoen waarin we er het minste last van hebben voordat we weer dezelfde ellende krijgen zodra het blad van de bomen valt.
Krijg je weer het verhaal dat het niet verstandig is omdat anders de inhaalzorg in het geding komt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 10 november 2021 @ 22:32:32 #188
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202118450
twitter

Resultaten van Pfizer; onderzoek naar vaccineren kinderen 5-11 jaar.
  woensdag 10 november 2021 @ 22:32:59 #189
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202118458
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Krijg je weer het verhaal dat het niet verstandig is omdat anders de inhaalzorg in het geding komt.
Als je geen keuzes wilt maken houd het wel een keer op natuurlijk.
pi_202118462
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef capricia het volgende:

Nee tijdens al, kijk eens naar de zomerbesmettingen in Portugal.
Die waren er in 2020 niet.
pi_202118467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:30 schreef Za het volgende:

[..]
Mensen kunnen toch gewoon met een QR code naar de huisarts dan, superveilig.
Ik snap ook niet waarom D66 het congres niet laat doorgaan. Is waarschijnlijk toch wel de meest gevaccineerde achterban van Nederland. Dus effectief 2G. Dat willen ze ook voor de rest van Nederland, dus waarom zou het voor de partij zelf onverantwoord zijn?
pi_202118468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:17 schreef DonDruiper het volgende:
Ik dacht dat er een code zwart is in Maastricht?

Hoezo zit er dan een verpleegkundige aan tafel bij Jinek? Ga helpen ofzo.
ken iemand die heeft deze week examens, maandag weer werken na 4 weken vakantie.
pi_202118473
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef mijntjexx het volgende:
NOS
Ingewijden: waarschijnlijk geen aanvullende maatregelen voor ongevaccineerden
Het demissionaire kabinet kiest er waarschijnlijk niet voor om het coronatoegangsbewijs te beperken tot mensen die gevaccineerd zijn of hersteld van een infectie. Als er vrijdag nieuwe maatregelen bekend worden gemaakt, zal dat zogeheten 2G-systeem er normaal gesproken geen onderdeel van uitmaken, zeggen ingewijden. Ook kiest het kabinet waarschijnlijk niet voor het verplicht tonen van een QR-code op het werk.

Landen om ons heen hebben wel gekozen om het coronatoegangsbewijs niet langer te verstrekken aan ongevaccineerden die alleen een negatieve test kunnen overleggen. Maar onder de Nederlanders en de Tweede Kamer is daar vooralsnog te weinig draagvlak voor, denkt het kabinet. Het vergroot het onderscheid tussen gevaccineerden en ongevaccineerden, is de gedachte.

Veel hangt af van het OMT-advies dat de meest betrokken ministers morgen bespreken in het Catshuis. Als daaruit blijkt dat de situatie echt uit de hand dreigt te lopen, kunnen verdere uitbreiding van de QR-plicht en meer beperkingen voor ongevaccineerden alsnog op tafel komen.
Goed nieuws :)
pi_202118479
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja vaccins + natuurlijke besmetting. Waar uiteindelijk de natuurlijke besmetting ook bij de gevaccineerden zorgt voor een degelijke immuniteit.
Dat klopt. Er zijn nu verschillende onderzoeken die aantonen dat vaccinatie+besmetting veruit de beste immuniteit geeft.
pi_202118486
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als je geen keuzes wilt maken houd het wel een keer op natuurlijk.
Je omschrijft hier heel goed het beleid van de afgelopen anderhalf jaar.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 10 november 2021 @ 22:34:39 #196
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202118493
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Dat klopt. Er zijn nu verschillende onderzoeken die aantonen dat vaccinatie+besmetting veruit de beste immuniteit geeft.
Hopelijk zo snel mogelijk. Down the hill.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_202118512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:33 schreef Za het volgende:

[..]
Nee tijdens al, kijk eens naar de zomerbesmettingen in Portugal.
Die waren er in 2020 niet.
Dat kan allerlei redenen hebben.
Maar zomaar stellen dat die 'uitbraken ongekend' zijn, gaat veel te krap door de bocht, denk je niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202118523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:32 schreef maan_man het volgende:

[..]
Makkelijke dingen? Ik zeg gewoon dat veel horecazaken met Pinksteren failliet zijn als ze vanaf de Kerst moeten sluiten. Niet meer en niet minderen. Kom jij een beetje met goedkoop sentiment van uitgestelde operaties. Wat is nu daadwerkelijk het causale verband tussen de horeca en de besmettingscijfers? En geldt dat voor alle horeca of voor bepaalde segmenten?

Maar los daarvan: ik zeg gewoon ik over de horeca. Dat jij het over uitgestelde operaties wil hebben prima, maar dat staat los van mijn feitelijke constatering.
Sow zwak plekje dit? Ik had het ook over een bepaald segment van de horeca als je een stukje naar boven scrolt. ' Dus open horeca nog!' benoemde ik maar gvd snel op een andere manier weer aub.
pi_202118527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:33 schreef Vasilevski het volgende:

Ik snap ook niet waarom D66 het congres niet laat doorgaan. Is waarschijnlijk toch wel de meest gevaccineerde achterban van Nederland. Dus effectief 2G. Dat willen ze ook voor de rest van Nederland, dus waarom zou het voor de partij zelf onverantwoord zijn?
De meest besmettelijke groep dus, ze willen geen superspreader event.
pi_202118532
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 22:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Nederland heeft ook een heel hoog vaccinatiegehalte, terwijl er verkocht wordt alsof het niks is. Veel landen moeten het met ca. 70% doen.

Inderdaad meer parameters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')