dat jij in ieder geval niet binnen komt lijkt me een prima idee!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wat is het nut van die QR-Code dan nog precies?
Ok dus al het kabinet er nu geld in stopt staan mensen ervoor in de rij denk je om te gaan werken?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Bijna 2 jaar verder en ¤ 60 miljard armer. Als dit waardeloze kabinet 1/10 van dat geld in de zorg had gestopt, hadden we nu niet nog steeds in deze ellende gezeten.Ongelooflijk hoe dit stelletje (kabinet, OMT en overige 'deskundigen') een heel land naar de afgrond mogen en kunnen brengen. Lekker achter feiten lopen, ik kan hier wel een lijst opsommen maar dat is voor jou inmiddels ook wel een bekend verhaal vermoed ik, Booster is denk ik wel de meest recente misser
Italië idem.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Portugal is ook zachtjes aan begonnen met het eerste klimmetje. Geef het nog 2 weekjes en dat succesverhaal kan ook weer de ijskast in.
waar vind je die cijfers?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Portugal is ook zachtjes aan begonnen met het eerste klimmetje. Geef het nog 2 weekjes en dat succesverhaal kan ook weer de ijskast in.
Nou het is voor een aanname van mijn kant. Ik heb geen benul hoe het endgame er uit ziet. Jij wel?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:12 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk de endgame ja. Dat is op zich niets nieuws toch? Die modellen zijn al een tijd bekend.
Ben gevacineerd dus loop lekker toch naar binnen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:12 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
dat jij in ieder geval niet binnen komt lijkt me een prima idee!
Volgens mij kun jij je er aardig in berusten dat corona jaarlijks een terugkerend fenomeen wordt waarin maatregelen genomen worden?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Italië idem.
De herfst is ook daar begonnen.
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countriesquote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
waar vind je die cijfers?
Wat het endgame van de beleidsmakers is weet ik ook niet inderdaad. Maar dankzij de vaccins is wat ik beschrijf uiteindelijk waar het naar toe gaat. Hoe lang dat duurt en of men iets gaat doen aan de beperkte zorgcapaciteit is een tweede.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou het is voor een aanname van mijn kant. Ik heb geen benul hoe het endgame er uit ziet. Jij wel?
Ze zijn nergens concreet in zodat ze nooit feitelijk op falen aangepakt kunnen worden.
geen carnaval maar ondertussen elke kroeg/club in het land stampvol die dagen....quote:Op woensdag 10 november 2021 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Brabants Dagblad:
[..]
Wow, dat je dit je strot uit krijgt. Alsof een besmetting met 11-11 (een gereguleerd QR-event in Den Bosch) anders is dan bij een ander evenement, restaurantbezoek waar ook een QR-verplichting is
Ooh gewoon de dagcijfers van google, licht omhooggaande trend.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
waar vind je die cijfers?
Ook daar wordt het kouderquote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Italië idem.
De herfst is ook daar begonnen.
jammer, op naar de booster!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ben gevacineerd dus loop lekker toch naar binnen.
Mocht dat daadwerkelijk gebeuren, dan zijn er maar weinig die met Pinksteren weer open gaan. Die staan dan in de rij bij de voedselbank.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:38 schreef michiel_merk het volgende:
Tuurlijk ook de horeca weer. En dan voor de kerst weer sluiten en pas na Pinksteren weer open. Net als vorig jaar. Maar gelukkig is bijna iedereen inmiddels gevaccineerd….
Ik ben wel redelijk adaptable, ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij je er aardig in berusten dat corona jaarlijks een terugkerend fenomeen wordt waarin maatregelen genomen worden?
Ja vaccins + natuurlijke besmetting. Waar uiteindelijk de natuurlijke besmetting ook bij de gevaccineerden zorgt voor een degelijke immuniteit.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Wat het endgame van de beleidsmakers is weet ik ook niet inderdaad. Maar dankzij de vaccins is wat ik beschrijf uiteindelijk waar het naar toe gaat. Hoe lang dat duurt en of men iets gaat doen aan de beperkte zorgcapaciteit is een tweede.
En als je ze sluit zuipen mensen zich achter de eigen voordeur lam. En waarschijnlijk niet in hun eentje.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
geen carnaval maar ondertussen elke kroeg/club in het land stampvol die dagen....
En de uitgestelde zorg voor oa kankerpatienten en hartpatienten...waar staan die mensen met pinksteren? ........quote:Op woensdag 10 november 2021 22:17 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mocht dat daadwerkelijk gebeuren, dan zijn er maar weinig die met Pinksteren weer open gaan. Die staan dan in de rij bij de voedselbank.
Sluit de huizen!!!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En als je ze sluit zuipen mensen zich achter de eigen voordeur lam. En waarschijnlijk niet in hun eentje.
Dweilen met de kraan open.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-corona-vaccinatiesquote:Op woensdag 10 november 2021 22:08 schreef Jed1Gam het volgende:
dus wat wel sluiten dan? De ziekenhuisafdelingen? Maak eens een keuzequote:Op woensdag 10 november 2021 22:19 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En als je ze sluit zuipen mensen zich achter de eigen voordeur lam. En waarschijnlijk niet in hun eentje.
Dweilen met de kraan open.
Ik vind het echt te laat voor quizjes.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En de uitgestelde zorg voor oa kankerpatienten en hartpatienten...waar staan die mensen met pinksteren? ........
En hier: linkquote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Al zie ik nog niet echt iets bij Portugal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |